Контрольна робота Числівник. Прикметник. Займенник. 10 кл
1. Позначте рядок, у якому всі прикметники є якісними.
А. неласкавий, могутній, нудний, новаторський;
Б. мізерний, механічний, мужній, оксамитовий;
В. рішучий, меланхолійний, молочний, нікотиновий;
Г. смаглявий, гіркий, холодний, стрункий, добрий.
2. Позначте рядок, у якому всі прикметники є відносними.
А. мрійливий, ювелірний, ядерний, бадьорий;
Б. музичний, медичний, надійний, хоробрий;
В. паперовий, словниковий, нічний, дерев’яний;
Г. синтетичний, сировинний, рукописний , широкий.
3. Позначте рядок, у якому всі прикметники є присвійними.
А. зозулин, сестрин, хліборобів, ковалів;
Б. шевченківський, молочний, братів, заячий;
В. доччин, Маріїн, чоловіків, інститутський;
Г. Миколин, бригадирів, дівчачий, бадьрий
4.Позначте рядок, у якому всі прикметники пишуться через дефіс
А. прозоро/жовті, сіро/зелений, дво/поверховий
Б. широко/плечий, сліпучо/білий, рожево/блакитний
В. науково/дослідний, круто/рогий, двохсот/тонний
Г. кисло/солодкий, гірко/солоний, північно/західний
5. Форми ступенів порівняння не можна утворити від усіх прикметників рядка.
А. чорнявий, глухий, білесенький, чорнуватий;
Б. кістковий, порожній, приречений, свіжий;
В. лисий, хворий, русий, мудрий;
Г. масивний, смертельний, вантажний, зелений.
6. Позначте рядок, у якому запис “До 3735 додати 9” написано словами правильно
А. До трьох тисячів семиста тридцяти п’ятьох додати дев’ять;
Б. До трьотисяч семиста тридцяти п’яти додати дев’ять;
В. До три тисячі сімсот тридцяти п’яти додати дев’ять;
Г. До трьох тисяч семисот тридцяти п’яти додати дев’ять.
7 Позначте правильну відповідь на запис “Скільки разів 10 міститься в 187?”
А. Скільки разів 10 міститься в ста вісімдесятьох семи?
Б. Скільки разів десять міститься в ста восьмидесяти семи?
В. Скільки разів десять міститься в ста вісьмидесяти сімох?
Г. Скільки разів десять міститься в сто вісімдесят семи?
8. Запишіть словосполучення, узгодивши числівники з іменниками: Два з половиною (вагон), півтора (зошит), два (лимон), п’ять (сестри), одна шоста (аркуш).
9. Запишіть словосполучення, узгодивши числівники з іменниками: Двадцять восьме (листопад), восьме (лютий), з сімнадцятим (лютий), з двадцять четвертим (серпень).
10. Розкрийте дужки, узгодивши числівники з іменниками: На уроці відповіло 5 (учень), для уроків купили (8 окуляри), до змагань готували (7 сани), майстри виготовили (4 двері).
11. Позначте правильну форму орудного відмінка сорок вісім
А. чотирмастами сороками вісьма;
Б. чотирьохстами сорока вісьмома;
В. чотириста сорока вісьмома;
Г. чотирмастами сорока вісьма
12..Виправте помилки:
Теплохід з чотирьохстами сімдесятьма шістьма пасажирами; надали допомогу двохстам шістдесяти семи учням; не вистачає однієї тисячі вісімсот сорока семи гривен; на двох тисячах двохстах шести десяти гектарах, народився у перше вересня тисячу дев’ятсот дев’яноста восьмого року.
13.Запишіть словами, поставивши числівник у потрібному відмінку:
До 137 додати 65____________________________________________________
Від 298 відняти 24__________________________________________________
Скласти 5 з 754_____________________________________________________
До 190 додати 17____________________________________________________
14.Вставте пропущені літери:
Чотири предмет…, два документ…, двадцять три кілометр…, сімнадцять карбованц…, обидва президент…, сто два кілограм…, три киянин…, півтора гектар…, дві цілих чотири п’ятих відсотк…
15.Запишіть, розкриваючи дужки:
(П’яти)сотий, (двадцяти)тисячний, (семи)мільйонний, (три)мільярдний, (дев’яти)сотий, (шістсот)вісімдесятий, (двісті)(сім)десятий.
(Ні)(за)що, (ні)хто, (де)(з)ким, (аби)хто, (казна)де, (будь)(з)ким, (ні)(на)скількох, (хтозна)де, який(сь), (аби)ким.