Число 10. Запис числа 10 двома цифрами

Про матеріал
Тема. Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел Мета: ознайомити учнів з числом 10, показати його утворення й запис двома цифрами; продовжувати формування у дітей вміння порівнювати числа в межах 10; вчити утворювати натуральний ряд чисел; розвивати логічне мислення, вдосконалювати навички усної лічби.
Перегляд файлу

Тема. Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Послідовність чисел у межах 10. Порівняння чисел

Мета:  ознайомити учнів з числом 10, показати його утворення й запис двома цифрами; продовжувати формування у дітей вміння порівнювати числа в межах 10; вчити утворювати натуральний ряд чисел; розвивати логічне мислення, вдосконалювати навички усної лічби.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Весела лічилка

— Послухайте лічилку. Коли почуєте назву будь-якого числа, покажіть його карткою.

Одна маленька дівчинка пішла гуляти в сад.

Там дві зелені яблуньки край тину стали в ряд.

Під вітами три квітоньки, чотири будяки.

Над ними п’ять метеликів ведуть свої танки.

Шість коників змагаються — хто вище всіх стрибне!

А сім пташок цвірінькають, вітаючи мене.

До тину між деревами драбиночку припну.

Угору по драбиноньці аж вісім раз ступну.

У мене дев’ять друзів, покличу їх мерщій.

Багато стиглих яблучок складу у кошик свій.

Смачних рум’яних яблучок нам вистачить усім:

Я друзям дам по одному, сама десяте з’їм.

2. Фронтальне опитування. Робота з натуральним рядом чисел від 1 до 9. Знаходження наступного, попереднього чисел, «сусідів» числа

3. Робота з картками. Повторення складу числа

Учитель показує картку з числом. Діти показують вчителеві два числа, що є складовими вказаного вчителем числа.

8, 5, 4, 8, 9, 2, 6, 7.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Утворення числа 10

Практична робота з геометричним матеріалом.

— Покладіть на парту ліворуч 9 однакових фігур. Скільки всього? Тепер покладіть праворуч 1 фігуру. З’єднайте всі фігури. Скільки стало фігур? Порахуйте. Як отримали 10? Як назвати число 9 по відношенню до числа 10? Як же можна утворити 10?

— Отже, щоб отримати число 10, потрібно до попереднього числа 9 додати 1. Число 10 вам знайоме: у вас 10 пальців на руках і 10 пальців на ногах. Число 10 записується вже двома цифрами 1 і 0 (показує картку з числом 10).

Всі кажуть:

— В тата руки золоті! —

Я придививсь,

Однак вони прості.

І пальців, як у мене,—

Рівно десять.

Щоправда, в тата мають

Сто професій.

2. Робота з підручником

Прочитати числа від 1 до 10, від 10 до 1. Назвати «сусідів» числа 5. Назвати наступне число для 6. Порахувати жовті й зелені кружечки, порівняти числа кожної пари.

3. Фізкультхвилинка

4. Послідовність чисел

Розсадити дітей-мишенят по порядку.

5. Письмо числа 10

— Число 10 записується двома цифрами, які вам уже знайомі. Одиницю ми вже вміємо писати. А на що схожий 0? Написання числа 10.

6. Розв’язання прикладів за допомогою геометричного матеріалу

6 + 1 = 7

5 + 2 = 7

3 + 4= 7

5 + 3 = 8

6 + 3 = 9

III. Підсумки уроку

 

doc
Додано
24 грудня 2020
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку