Тема.. Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання в межах 10

Про матеріал
Розробка уроку з математики в 1 класі.для учнів з порушеннями слуху. Мета:на основі розгляду малюнків і дидактичних ігор розкрити зміст дій додавання та віднімання; закріпити нумерацію чисел від 1 до 10; вчити використовувати зв'язок між додаванням та відніманням під час розв'язування прикладів; формувати вміння складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання за малюнками; розвивати мислення, мовлення, пізнавальні здібності учнів; виправляти мовні помилки; виховувати активність, прищеплювати любов до математики.
Перегляд файлу

 

 

Тема.. Складання і розв’язування прикладів на додавання і віднімання в межах 10

Мета: на основі розгляду малюнків і дидактичних ігор розкрити зміст дій додавання та віднімання; закріпити нумерацію чисел від 1 до 10; вчити використовувати зв'язок між додаванням та відніманням під час розв'язування прикладів; формувати вміння складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання  за малюнками; розвивати мислення, мовлення, пізнавальні здібності учнів; виправляти мовні помилки; виховувати активність, прищеплювати любов до математики.

 

Обладнання: потяг (малюнок), назви станцій, малюнки для прикладів, малюнки будиночків, квитки на потяг, предметні малюнки.

Хід уроку.

І.Орг. момент.

Вже дзвінок нам дав сигнал Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Працювати починаймо.

1.Мовна робота.

- Який сьогодні день тижня?

- Який був вчора?

- Який буде завтра?

- Скільки днів має тиждень?

 

II.    Оголошення теми і мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми помандруємо на чарівному потязі „Математика",будемо розв'язувати приклади на додавання і віднімання в межах 10,повторимо, як пов'язані між собою дії додавання та віднімання.

III. Основна частина-подорож.

І.-Нас потяг швиденько до цілі домчить,Але що трапилося ? Де поділися вагони? Хто їх познімав з коліс? Хто ж нам допоможе? Хто поставить вагони по порядку за паровозом від 1 до 10?

Гра «Знайди помилку».

На набірному полотні поставлені цифри від 1до 10 в довільному порядку. Учням потрібно знайти помилку і виставити правильно.

Взаємоперевірка

Коли хтось із учнів зробить це завдання, запропонувати решті  перевірити.

- Молодці! Ви швидко впорались із цим завданням. Наш потяг незвичайний. Щоб зайняти в ньому своє місце, необхідно правильно розв'язати приклад, написаний на квитку.

8-5=

4+3=

3+6=

2+4=

10-5=

8-4=

1+6=

8-2=

9-4=

5+3=

1+5=

3+2=

9-5=

10-2=

6+3=

4+4=

 

2. Щоб успішно подорожувати Треба усний рахунок розпочати.  

А) Фронтальне опитування.

- Назвіть числа від 1 до 10;

- від 10до 1.

- Гра «Назвіть сусідів»

http://www.avalon.ru/_images/Gallery/Courses/Illustrator/02.jpghttp://www.avalon.ru/_images/Gallery/Courses/Illustrator/02.jpg

- Б) Складання прикладів за малюнками та їх розв'язання.

                                        2+1=

 

4+1 =

 

 

 

                   10-3=

 

3.                              Перша  зупинка-,, Пізнавальна".

-      Поки ми усно рахували, наш потяг прибув на зупинку „ Пізнавальна". Навкруги - чудова галявина. Скоро зима і лісові звірята почали готуватися до неї.

( Робота з демонстраційним матеріалом).

http://denisok.ru/img/219540-1/acorn_brown_043.pnghttp://demiart.ru/forum/uploads2/post-237108-1232102405.jpg

 

 

 

 

-      Білочка зібрала гриби і горішки. ( на дошці предметні малюнки: ( 5 горішків і 1 грибочок),

- Скільки грибочків зібрала білочка?

-   Скільки горішків?

-   Який приклад треба скласти, щоб дізнатись, скільки всього грибів і горіхів зібрала білочка? Запишемо приклад: (5+1= 6).

- Грибок білочка віддала сусідові. Який приклад можна скласти? (6-1=5),

- Прочитайте його.

Аналогічно складають і читають приклад: 6-5=1.

- Прочитайте всі приклади, які ми записали.

4.                 – Ви добре попрацювали, і ми можемо вирушати далі. А після гарної роботи потрібно що?( відпочити). Ось ми і прибули на зупинку „Відпочинок"

 

Фізкультхвилинка.

Трава низенька — низенька, Дерева високі- високі.

Вітер дерева колише, гойдає.

Птахи у вирій

Летять, відлітають,

Діти тихенько за парти сідають.

5.      Відпочили     і рухаємося далі. Наступна зупинка „Загадкова"

- Послухайте задачі, за кожною з них складіть приклади запишіть.

Каже мати квочка:

 -У мене 3 дочки ,

Та два синочки.

Скільки ж діточок у квочки?     (3+2=5).

 

 

У садок до годівниці Прилетіло 4 птиці, Потім ще 4 синиці.

Скільки птиць на годівниці?(4+4=8).

 

 

 

 

- Перевіряємо приклади до загадок.

Самостійно під кожним прикладом на додавання складіть і запишіть по два приклади на віднімання.

6. Молодці, наш потяг рухається далі. Наступна зупинка називається «Поміркуй». Завдання кожній дитині на карточці. Умови. Хто виконає перший, той отримає подарунок.

I:\Васюк Т.М\4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Скільки бджіл?            (5)
  • Скільки метеликів?       (3)
  • Скільки разом бджіл і метеликів?     (5+3=8)

Взаємоперевірка. Запропонувати учням обмінятися карточками і перевірити один в одного завдання.

 

IV. Підсумок уроку.

- Добре, усі діти виконали завдання і ми можемо вирушати до кінцевої зупинки „Місто Знань".

«Продовж речення»

(що робили на уроці)

- На уроці я …

- На уроці я …

- На уроці я …

-На уроці ми … (учні говорять разом)

- Молодці, а ось і місто Знань - це і є ваша клас, де ви навчаєтесь..Дякую вам за урок!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку