Урок-подорож у казку "Морозко"

Про матеріал
Під час подорожі казкою закріпити нумерацію чисел першого десятка, формувати вміння вирішувати приклади і задачі на додавання і віднімання в межах десяти, сприяти розвитку логічного мислення, уваги, кмітливості, виховувати інтерес до математики, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

   Тема.  Закріплення нумерації чисел першого десятка.

 Мета: закріпити нумерацію чисел першого десятка, формувати вміння

вирішувати приклади і задачі на додавання і віднімання в межах десяти,

сприяти розвитку логічного мислення, уваги, кмітливості,

виховувати інтерес до математики, взаємодопомогу.

Устаткування: шкільний віяло, казка «Морозко» на цифровому носії,

картки з прикладами, картки з диференційованими завданнями.

     Хід уроку

I. Органайзер.

 Завітало сонце в клас

 Ми вітаємо всіх вас,

 Запрошуємо на урок

 В наш перший клас.

ІІ. Мотивація і стимулювання навчально-пізнавальної діяльності.

 1. Слово вчителя: Ми вивчили з вами числа першого десятка, навчилися вирішувати приклади на додавання і віднімання, завдання, вміємо порівнювати числа, а сьогодні я запрошую вас в казку, отримані знання допоможуть вам в цій подорожі.  А як називається казка, ви дізнаєтеся, вирішивши приклади.

 

 

2+1

3 + 4

2 + 2

1+6

7 + 3

9-4

5 + 2

3

7

4

7

10

5

7

м

о

р

о

з

к

о

  1. —М;     7 — 0;       4 —Р;        10 — 3;        5 —К.

 

(Діти виходять до дошки, знаходять відповідь, вписуючи його в клітини разом з буквою.  Читають назву казки.)

  •   Вірно.  Сьогодні ми вирушаємо в казку «Морозко».

 2. Знайомство з казкою.

  •   Перегляд казки.
  •   (Учитель витягає з «колодязя» відро, а в ньому завдання для усного

рахунку.)

III.  Активізація знань, умінь і навичок учнів. 

Усний рахунок

1 Завдання.

 - Рахунок від 0 до 10 і в зворотному порядку.

 - Назвіть «сусідів» числа 3, 5, 9, 7.

 - Назвіть числа більше 3, але менше 10.

 - Чому не назвали 3 і 10?

2 Завдання.

  •   (З відра учитель дістає приклади, діти читають їх по-різному, відповідь показують на шкільному віялі.)

3 +4      8-3    7 + 2    10-6

3 Завдання.

Робота над задачами.

  •   (Згадуємо, з яких частин складається задача, що відомо, що потрібно знайти, яким дією, чому, розібрати рішення усно.)

 7 бельчат в хокей грали,

    4-х додому покликали. 

 Порахуйте скоріше,

 Скільки грати залишилося звірів?

 

 Одного разу суворою зимою

 5 зайців бігали по лісі

    Веселої юрбою. 

    На галявину до них грати

    Прибігли 5 бельчат. 

    Порахуйте скоріше,

    Скільки бігає звірів?

Слово вчителя: Молодці, ви дуже допомогли дівчинці.

 3. Робота в зошитах.

  •   Слово вчителя:

 - А зараз ми намалюємо стільки ялинок, скільки звірів на галявині.

 - З яких геометричних фігур ми їх зберемо?

- Чому вони так називаються?

 4.Физкультминутка

 - Як живеш?

 - Ось так!  (Стискають пальці однієї руки в кулак і показують великий палець)

 - Як співаєш?

 - Ось так!  (Трубочкою витягають губи)

 - Як читаєш?

 - Ось так!  (Рухом голови показують процес читання)

 - Як вважаєш?

 - Ось так!  (По черзі перебирають пальці рук)

 - Як смієшся?

 - Ось так!  (Схрещують, руки на животі і мімікою демонструють сміх)

 - Як задаєшся?

 -Ось так!  (Піднявши голову, задирають носа)

 - Як спиш?

- Ось так!  (Поєднавши долоні рук, під вухо, зображуючи сон)

 - Як сидиш?

 - Ось так!  (Діти сідають за парти)

Слово вчителя: «Спасибі, діти, - кажуть ялинки.  - Ідіть по стежці, вона приведе вас до цікавого ».

 4. Робота в парах.

Слово вчителя: Біжать дівчатка - раптом стежка роздвоїлась.  Чи н

знають дівчинки, за якою бігти?  Давайте їм допоможемо потрібну стежку

знайти.

 (У дітей на партах конверти, в них картки з цифрами, на них завдання по

варіантів.)

  •   1 варіант - викласти числа в порядку збільшення;
  •   2 варіант - викласти числа в порядку зменшення;
  •   Молодці, діти.  Вірну стежку знайшли сестричкам.  Привела вона їх прямо до будинку Морозко.  Сидить Морозко на ганку, снігові грудочки їсть.  А ви будете їсти снігові грудочки?  Чому?  А чому Морозко можна?  «Добре ви, сестриці, з моїми завданнями впоралися, - каже Морозко.

 - Залишилося останнє завдання виконати.  Ось моя ліжко, на ній сніжна

перина, попадете старому, збийте її, щоб м'якше було спати ».

(Діти вибирають собі приклади, вирішують з коментарями у дошки - 4 учні, 2 залишилися діти вирішують самостійно. Відповіді закриті картками, при перевірці картка відкривається.)

 5.Фізкультхвилинка

 (Діти під музику виконують вправи.)

 6. Диференційоване завдання.

  •   Слово вчителя: З сніжної перини сніг пішов, вкрив землю, поля, ліси, і до нас в клас сніжинки залетіли, завдання принесли. 

 Завдання на синій снежинці: встав потрібний знак «+», «-».

  1. * 3 = 9
  1. *2 = 7
  2. * 5 = 5

4 * 3 = 7

Завдання на білій снежинці: встав потрібний знак «>», «<», «=».

  1. * 3

З 

  1. * 9

  10 * 3

IV.  Підсумок уроку.

Слово вчителя: Відмінно попрацювали, діти, хороші знання показали,

багато вмієте.  «А для чого вам ці знання потрібні?»  - запитує Морозко.

 (Відповіді, дітей.)

«Ось і ваше відерце, - каже Морозко, - в нього я насипав для вас

подарунки.  А тепер повеселитися старого на прощання. » 

Діти співають пісню «Ялинка».

docx
Додав(-ла)
Алабаш Наталья
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку