Число і цифра 2. Написання цифри два

Про матеріал
Тема: Число і цифра 2. Написання цифри два. Лічба предметів. Монети 1 к., 2 к. Мета: продовжувати роботу над формуванням вміння співвідносити групи предметів із числом; показати, як утворюється число 2, вчити писати число 2; розвивати спостережливість, увагу.
Перегляд файлу

Тема: Число і цифра 2. Написання цифри два. Лічба предметів. Монети 1 к., 2 к.

Мета:  продовжувати роботу над формуванням вміння співвідносити групи предметів із числом; показати, як утворюється число 2, вчити писати число 2; розвивати спостережливість, увагу.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Повторення вивченого

Робота з картками

Учитель показує картку з декількома предметами — учні показують відповідну картку з цифрою.

2. Порахувати кількість цифр.

Продовжити рахунок після цифри, що написана на картці вчителя.

— Що ви бачили на картці? (Цифри) Що вони позначають? (Числа)

3. Знайти картку з кількістю предметів, що позначається цифрою 1.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Робота з геометричним матеріалом. Склад числа 2

— Викласти 1 жовтий квадратик, потім 1 зелений. Скільки всього кружечків? Викласти 1 жовтий трикутничок, потім 1 синій. Скільки всього трикутничків? Як же отримати число 2?

Висновок: щоб отримати число 2, треба до 1 додати 1.

2. Утворення числа 2 з 1

На дошці — предметні малюнки (по одному). Завдання: як зробити, щоб кожного предмета стало по два?

3. Робота з підручником

— Розглянути намистинки. Скільки намистинок ліворуч? Скільки намистинок праворуч? Як вийшло 2 намистинки?

— Число 2 позначається цифрою 2.

— Визначте, яких предметів на малюнках по одному, яких — по двоє.

4. Фізкультхвилинка

5. Розгляд цифри 2

А оце ось цифра 2,

В неї кругла голова,

Довгий хвіст, зігнута шийка,

Отака, як бачиш, двійка.

— На що схожа двійка? Цю цифру легко запам’ятати, адже у неї є красивий хвіст. Число 2 зустрічається нам на кожному кроці. Наприклад, у вас дві руки, дві ноги, два вуха.

6. Письмо цифри 2

— Цифра 2 складається з трьох елементів: верхнього правого заокруглення, довгої прямої похилої лінії та горизонтальної хвилястої лінії. Починаємо писати вище середини клітинки, ведемо заокруглення до верхньої сторони квадрата, заокруглюючи праворуч до правого кута клітинки, а потім описуємо малий правий півовал, що переходить у довгу пряму похилу лінію, яку ведемо вниз, не відриваючи руки, до середини нижньої сторони квадрата. Від неї ведемо горизонтальну хвилясту лінію праворуч до нижнього кута квадрата.

Написання цифри 2

7. Знайомство з монетами

— Для того, щоб купити в магазині якусь річ, треба заплатити гроші. Є гривні, а є менші гроші — копійки. Є 1 копійка (вчитель показує малюнок), 2 копійки, 5 копійок, 10 копійок, 25 та 50 копійок. Розгляньте малюнок (С. 11, № 3). які монети ви бачите? Скільки треба взяти монет по 1 копійці, щоб вийшло 2 копійки?

8. Вправи на вироблення графічних навичок

Намалювати стільки кружечків, скільки цукерок без обгорток. (С. 11, № 4).

9. Завдання логічного характеру

Знайти на малюнку зайвий предмет, пояснити, чому він зайвий.

III. Підсумки уроку

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 липня 2020
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку