Чистота рук – запорука здоров`я.
Мета:
- розвивати мову та пам`ять у учнів.
Обладнання:
- плакат (чистота рук – запорука здоров`я) ;
- мило;
- рушник;
- записи на дошці.
Девіз:
«Мило і вода – здоров`я, чистота».
Хід бесіди:
І. Повідомлення вихователя.
Сьогодні наша бесіда називається: «Чистота рук- запорука здоров`я».
Здорові люди - щасливі люди.
Тому треба дбати про своє здоров`я, берегти його.
Словник:
Ретельно – дуже добре.
Мікроби – збудники хвороби.
ІІ. Загадки
Мене п`ють,
мене ллють,
усім потрібна я.
Хто я така? (Вода).
Мию, мию без жалю,
мию там, де брудно.
Цю роботу я люблю,
Хоч від неї худну? (Мило).
ІІІ. Картки з завданнями.
1) Як ви вважаєте, чому треба мити руки ретельно?
(Щоб убивати мікроби, та не хворіти).
2) А коли потрібно мити руки з милом?
(Перед вживанням їжі).
(Перед приготуванням їжі).
(Після кожного відвідування туалету).
(Після повернення зі школи).
(Після повернення з прогулянки).
Фізкультхвилинка
Миєм, миєм чисто ручки.
З милом та водою.
Щоб не захворіти.
Дома не сидіти.
В школі дуже добре.
Багато друзів.
Хороші вчителі.
IV. Відповіді на запитання.
1) Скажіть, хто це і чим вони займаються?
(Хлопчик миє руки).
(Дівчинка чистить зуби).
(Хлопчик розчісує волосся).
2) Склади речення за цими малюнками?
(Дівчинка ретельно миє руки).
(Хлопчик чистить зуби).
(Дівчинка миє ноги з милом).
(Хлопчик приймає душ).
V. Приказки:
Здоров`я всьому голова
Все можна купити, крім здоров`я.
Здоров`я – результат систематичної наполегливої праціі.
Здоров`я залежить від багатьох чинників, в тому числі від чистоти рук.
VI. Склади правильно слова:
- ре- льно – те: (ретельно).
- мік-би – ро: (мікроби).
Висновок:
Найбільше щастя в житті – здоров`я.
Здоров`я треба берегти.
Бажаю всім здоров`я.