Презентація до уроку математики за темою "Читання і записування трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв'язування задач" (за підручником Наталії Листопад)
Ось вже дзвоник пролунав,3 клас за парти став. Станьте рівно,як годиться. Чи все на парті – подивіться?Хай додасться вам охоти!То ж, приступим до роботи.
Номер слайду 2
Читання і записування трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв'язування задач (488-501). ТЕМА УРОКУ
Номер слайду 3
Вправа «Очікування»
Номер слайду 4
закріпити знання усної і письмової нумерації трицифрових чисел; розвивати вміння порівнювати трицифрові числа; розкладати числа на розрядні доданки; вдосконалювати обчислювальні навички; вправляти учнів у розв’язуванні задач; виховувати пізнавальний інтерес. Тип уроку : комбінований. МЕТА УРОКУ
Номер слайду 5
Перевірка д.з№ 48457 6291 54100 18№ 487 М + Р - рибин13 + 9 = 22 (р)
Номер слайду 6
Назви число у якому6 десятків 7 одиниць1 сотня 4 десятки 3 одиниці1 сотня 2 десятки 0 одиниць1 сотня 0 десятків 5 одиниць1 сотня 8 десятків 8 одиниць
Номер слайду 7
Скільки десятків у числі 185?Скільки сотень у числі 138?Скільки одиниць у числі 164?Назвіть попереднє число щодо числа 172. Назвіть наступне число щодо 159. Як утворити число 130?
{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Е68 И76 Для офісу купили 4 папки по 9 грн і 5 ручок по 8 грн. Яка вартість покупки?
Номер слайду 23
{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}К36 В29 У 4 однакових наборах 16 суконь для ляльки. Скільки суконь у 9 таких наборах?
Номер слайду 24
Гра шифрувальники {7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}А 6 И 8 Скільки годин триває третя частина доби?
Номер слайду 25
розумники
Номер слайду 26
Каліграфічна хвилинка109150195115119159105
Номер слайду 27
Каліграфічна хвилинка105115159150119195109
Номер слайду 28
Робота з підручником. Фізхвилинка. Робота в парах за підручником= 2= 32= 16= 4= 20= 55 · 3 = 15 (кг) – дорослому слону;5 + 15 = 20 (кг)САМОПЕРЕВІРКА
Номер слайду 29
Підсумок уроку. Чи справдились ваші очікування від сьогоднішнього уроку? Чи досягли ми поставленої мети уроку?Що було важко чи незрозуміло?Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Якщо були молодці і все вдалося, поплескайте в долоньки. Якщо ж ви погано працювали, не слухали і нічого не зрозуміли, потупайте ніжками. Молодці, діти, дякую за роботу!Д. З.