Математика 3 клас
ІІ семестр
(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу», с 15 - 18)
Урок 4( 69 )
Тема. Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)
Очікувані результати:
- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];
- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];
- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];
- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]
- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]
- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];
- виконує додавання і віднімання іменованих чисел,
- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4-4.5-4]
- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]
- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]
- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];
- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]
- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];
Медіаресурси:
Сучасна руханка: https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
Потьомкінські сходи в Одесі: історія, цікаві факти. https://www.ukraine-is.com/ru/potemkinskaya-lestnica-v-odesse-istoriya-legendy-interesnye-fakty/ Одеській фунікулер: https://www.youtube.com/watch?v=KLspMxs27NI
Зміст уроку
І. Організація класу та емоційне налаштування
ІІ. Робота над темою уроку
Запиши одиниці вимірювання довжини від найменшої до найбільшої.
Завдання 1. Гра «Правда – неправда»
Завдання 2. Знайди різницю. Вона є однаковою для кожної пари чисел.
Завдання 3. Працюю з другом.
Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть другові, як закінчити обчислення.
Завдання 4. «Ти мені – я тобі» (Учень обчислює усно вираз і обирає, хто має обчислити наступний вираз).
Потренуйся обчислювати усно.
Завдання 5. (Один учень обчислює біля дошки)
( 2м, 500дм, 910м, 100м, 1м 70см, 3м 60см)
Завдання 6.
- Прочитайте умову.
- Що нам відомо?
- Що маємо знайти?
- Що треба знати, щоб знайти периметр другої клумби?
- Чи можемо ми знайти сторону клумби?
- Знайди периметри другої та третьої клумб.
( 1) 32 : 4 = 8 (м) – сторона клумби;
2) 8 * 6 = 48 ( м) - периметр шестикутної клумби.
3) 8 * 8 = 64 ( м) – периметр восьмикутної клумби.)
Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY
Завдання 7( фронтально).
Завдання 8. Шукаємо , скільки сходинок мають сучасні Потьомкінські сходи за планом:
Завдання 3, 4, с. 5 друкованого зошита.
ІІІ. Підсумок уроку
Рефлексія
На уроці я:
Дізнався/дізналася…
Зрозумів/зрозуміла…
Найскладніше мені було…
Мені не вдавалося, а тепер можу…
На наступному уроці я хочу…