Математика. 3 клас. Урок 69 (О.Гісь, І.Філяк) "Додавання виду 260 +40. Віднімання виду 300 - 70.,Задача на знаходження четвертого пропорційного"

Про матеріал
План - конспект уроку математики за підручником О.Гісь, І. Філяк, 3 клас, урок 69.
Перегляд файлу

Математика 3 клас

ІІ семестр

(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика. Підручник для 3 класу», с 15 - 18)

Урок  4( 69 )

 

Тема. Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)

Очікувані результати:

- виконує усно обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

- знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

- прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-1.3-1];

- визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу [4 МАО 2-1.3-2]

- відкидає явно некоректні способи прогнозування [4 МАО 2-1.3-3]

- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач [4 МАО 3-1.2-8];

- виконує додавання і віднімання іменованих чисел,

- класифікує та порівнює геометричні фігури (за формою, розміром, площею, периметром, іншими ознаками тощо) [4 МАО 4-4.5-4]

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних [4 МАО 2-3.1-1]

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-3.1-2]

- планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

Медіаресурси:

Сучасна руханка: https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Потьомкінські сходи в Одесі: історія, цікаві факти. https://www.ukraine-is.com/ru/potemkinskaya-lestnica-v-odesse-istoriya-legendy-interesnye-fakty/ Одеській фунікулер: https://www.youtube.com/watch?v=KLspMxs27NI

 

Зміст уроку

І. Організація класу та емоційне налаштування

ІІ. Робота над темою уроку

  1. Хвилинка каліграфічного письма

Запиши одиниці вимірювання довжини від найменшої до найбільшої.

  1. Усні обчислення

Завдання 1. Гра «Правда – неправда»

Завдання 2. Знайди різницю. Вона є однаковою для кожної пари чисел.

  1. Повідомлення теми й мети уроку
  2. Уведення в тему

Завдання 3. Працюю з другом.

Розгляньте способи обчислення виразів за схемами. Поясніть другові, як закінчити обчислення.

  1. Робота з підручником

 Завдання 4. «Ти мені – я тобі» (Учень обчислює усно вираз і обирає, хто має обчислити наступний вираз).

Потренуйся обчислювати усно.

            Завдання 5. (Один учень обчислює біля дошки)

( 2м, 500дм, 910м, 100м, 1м 70см, 3м 60см)

            Завдання 6.

           -  Прочитайте умову.

           - Що нам відомо?

           - Що маємо знайти?

           - Що треба знати, щоб знайти периметр другої клумби?

           - Чи можемо ми знайти сторону клумби?

           - Знайди периметри другої та третьої клумб.

( 1) 32 : 4 = 8 (м) – сторона клумби;

2) 8 * 6 = 48 ( м) -  периметр шестикутної клумби.

3) 8 * 8 = 64 ( м) – периметр восьмикутної клумби.)

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

  1. Знайомство із задачею на знаходження четвертого пропорційного.

           Завдання 7( фронтально).

  1. Аналізуємо за допомогою підручника
  2. Розв`язуємо за зразком першої задачі.

           Завдання 8. Шукаємо , скільки сходинок мають сучасні Потьомкінські сходи за планом:

  1. Скільки сходинок має другий прольот?
  2. Скільки сходинок мають перший і другий прольоти разом?
  3. Скільки сходинок всього мають решта вісім прольотів?
  4. Скільки всього сходинок?
  1. Домашнє завдання

Завдання 3, 4, с. 5 друкованого зошита.

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія

На уроці я:

Дізнався/дізналася…

Зрозумів/зрозуміла…

Найскладніше мені було…

Мені не вдавалося, а тепер можу…

На наступному уроці я хочу…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвинець Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 січня 2021
Переглядів
3168
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку