«Читання казки Г.Х. Андерсена «Русалонька». Розуміння змісту казки та виховання добрих моральних якостей».

Про матеріал
Ганс Хрістіан Андерсен — датський казкар, романіст, поет і драматург — народився 2 квітня 1805 року в невеличкому провінційному містечку Оденсе в сім'ї чоботаря. Батько, незважаючи на свій фах, був людиною начитаною і свою любов до книги зумів передати Гансу Хрістіану. Потяг до творчості привів його в 1819 році до столиці, де він, живучи впроголодь, зміг закінчити школу й університет. Перші три роки в Копенгагені Андерсен пов'язує своє життя з театром: робить спробу стати актором, пише трагедії та драми. У 1822 році виходить п'єса "Сонце ельфів", написана за давньоскандинавським сюжетом. Драма виявилася незрілим, слабким твором, але привернула увагу дирекції театру, з яким на той час співпрацював автор-початківець. Рада директорів домоглася для Андерсена стипендії й права безкоштовного навчання в гімназії. Сімнадцятирічний юнак потрапляє до другого класу латинської школи й, незважаючи на глузування товаришів, закінчує її.
Перегляд файлу

Тема уроку: «Читання казки Г.Х. Андерсена «Русалонька». Розуміння змісту казки та виховання добрих моральних якостей».

 

Клас: 2-й

 

Мета уроку:

 

  • Ознайомити учнів з казкою Г.Х. Андерсена «Русалонька»;
  • Вчити дітей визначати головну думку казки;
  • Виховувати почуття любові до природи та тварин;
  • Формувати добрі моральні якості у дітей.

 

Обладнання: презентація з ілюстраціями до казки, текст казки, малюнки зображення морських істот.

 

Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент.

Привітання учнів, перевірка готовності до уроку.

 

  1. Вступне слово вчителя.

 

  • Чи любите ви казки?
  • Які казки ви знаєте?

Сьогодні ми поговоримо про казку «Русалонька» Г.Х. Андерсена.

 

  1. Ознайомлення з казкою.

 

  • Учитель читає казку «Русалонька».
  • Учні слухають казку та дивляться на ілюстрації на екрані.

 

  1. Бесіда за змістом казки.

 

  • Що сталося з Русалонькою, коли вона пішла на берег?
  • Які пригоди сталися з Русалонькою на березі моря?
  • Чому Русалонька не могла вибратися з моря?
  • Яку моральну думку ми можемо зробити з цієї казки?

 

  1. Робота з малюнками.

 

  • Учитель показує малюнки зображення морських істот.
  • Учні розповідають про тварин, які зображені на малюнках.
  • Розповідь про тварин супроводжується запитаннями вчителя про їх зовнішній вигляд, спосіб життя та місце проживання.

 

  1. Підсумок уроку.

 

  • Що нового ви дізналися про казку Русалонька" на сьогоднішньому уроці?
  • Що найбільше запам'яталося з казки?
  • Які моральні якості проявив головний герой?
  • Які почуття викликала у вас ця казка?
  • Які висновки можна зробити з цієї казки?

 

  1. Домашнє завдання.

 

  • Прочитати казку "Русалонька" ще раз вдома.
  • Намалювати малюнок з образом Русалоньки або іншої морської істоти, про яку ви дізналися на уроці.
docx
Додано
5 березня 2023
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку