В учнів 4 класу цей вид читання є домінуючим, рівень його розвитку стає значно вищим у порівнянні з попередніми класами.
Наприкінці 1 семестру пропоную для к. р. обрати текст "Казочка про хлопчика і Янгола", метою якої є перевірка сформованості навички читання мовчки. Ця казка несе глибоке виховне значення для учнів 4 класу. Рівень сформованості навички читання мовчки в 4 класі оцінюється. Остаточне судження про рівень розвитку навички читання мовчки у того чи іншого учня можна виносити, врахувавши сукупні дані по кожному з компонентів читання.
Літературне читання,
4 клас
Контрольна робота
Читання мовчки
Підготувала: Плесак О. Р.
Прізвище, ім’я………………………………………………………………………….
1. Прочитай текст.
Обери правильний варіант відповіді:
1.Яка причина трапилася з хлопчиком? А) прикра; Б) весела; В) сумна; |
0 |
1 |
3. Чому хлопчик перехрестився? А) бо прийшов до церкви; Б) бо молився ввечері; В) бо почув дзвін; |
0 |
1 |
2. Кого зустрів хлопчик? А) Лисичку і Ведмедика; Б) Зайчика і Вовка; В) Зайчика і Лисичку; |
0 |
1 |
Чому хлопчик знайшов дорогу додому? А)показали дорогу звірятка; Б) хлопчик хрестився до неба і Ангел провів; В) Ангел провів додому, бо хлопчик його попросив; |
0 |
1 |
Познач речення, яке зустрічається в тексті: бали бали
Й ви послухайте усі! |
так |
ні |
Хлопчина Янголу уклонився… |
так |
ні |
Не життя там – посиденьки.. |
так |
ні |
Там нема моєї неньки, отже не піду! |
так |
ні |
Усього балів: ……………………………