Тема. Чия втвага, того й перемога.
УкраТнська народна казка «Кирило Кожум'яка
Мета. Виробити навички виразного читання; формувати читати за особами та характеризувати персонажћв•, розвивати усне мовлення виховувати доброту, почупя
Xig уроку
I. класу.
Ранкова побажань»
II. опорних знань.
1. Розчитування.
а) Впраза на дихання (вдихаемо повјтря, на видих говоримо голоснј звуки а, о,
б) Скоромовка.
В
Оришка i
Обтрушують Читати тихо
Швидше,
Ще швидше, ще
На одному подиху, голосно
в) Читання на прискорення.
уроку хто багато читае, той багато знае, хто швидко читае, той багато зробити встигае.
2. Гра героя»
за називають ьл'я героя казки та П назву: «Колобок», «Рукавичка», «1васик — Телесик »)
Хто автор цих казок?
Як ми тх називаемо?
III. теми, мети уроку. навчальноТ
ми знову поринемо у CBiT казок i познайомимося з укратнською народною казкою «Кирило Кожум'яка». Ви навчитеся виразно читати цю казку, розкриете характери для того, щоб дух нашого народу ,його
IV. Вивчення нового
1. вчителя:
В 2-му ви читали казки про тварин. А ми поринемо у CBiT казок. герот мають надзвичайну силу, а за допомогою дивовижнј перетворення. Читати казку треба тоном, HacniBH0 передаючи повтори. З особливою, таемничою потрћбно читати зачин.
2. Опрацювання казки «Кирило Кожум'яка».
а) Словникова робота
Пуд— Mipa ваги — 16кг.
Лемђш — частина плуга.
Прочитати виразно: байдуже, охолодитися, до поцупить, злинув, благайте
б) Читання казки вчителем.
Завдання: знайти у
в) Самостјйне читання.
Завдання: знайти зачин, Основну части ну.
З.
Руханка «Принцеса, Чудовисько, Королевич».
4. читання.
1) Лист князћзни до князя.
2) Як Кирило Кожум'яка готувався до битви?
З) Опис битви.
4) словами тексту
V. та знань.
1. Робота в парах. Читання в особах. в парах готують виразне читання одного з
2. Робота в групах. Характеристика oci6 твору.
Перед -- картка з такими словами: хоробрий. суворий, лагтна, злий, розсудливий, пћдступний, оборонець,
Завдання: слова, що характеризують:
I гр.. — князя; гр.. — tII гр.. — кирила кожум'яка.
2. Робота в
Складання плану казки.
VI. Пбдсумок уроку.
1. на питання:
У чому полягае героТзм Кирила Кожум'яки?
Кого народ зобразив в 06pa3i змјя?
ДоведЈть, що ця казка —
2. речення».
На для мене важливим було ...
Ця дозволяе нам зробити висновок, що ...
Це було прийнято тому, що ...
урок навчив мене ...
1) Читати i переказувати казку. (Bci
2) — пЏ$брати могли б виражати головну думку казки.
З) Решта — намалювати до казки.