Чия відвага, того й перемога. Українська народна казка “Кирило Кожум’яка”.

Про матеріал
Вироблення навичок свідомого, виразного читання. Розвиток усного мовлення учнів.
Перегляд файлу

Тема. Чия втвага, того й перемога.

УкраТнська народна казка «Кирило Кожум'яка

Мета. Виробити навички imageвиразного читання; формувати imageчитати за особами та характеризувати персонажћв•, розвивати усне мовлення imageвиховувати доброту, imageпочупяimage

Xig уроку

I.             image класу.

Ранкова imageпобажань»

II.       image опорних знань.

1.                    Розчитування.

а) Впраза на дихання (вдихаемо повјтря, на видих говоримо голоснј звуки а, о,

image

б) Скоромовка.

Вimage

image

Оришка iimage

Обтрушують imageimage Читати imageтихо

image          Швидше,image

*                                       Ще швидше, щеimage

*                                       На одному подиху, голосно

в) Читання на прискорення.

imageуроку хто багато читае, той багато знае, хто швидко читае, той багато зробити встигае.


2.                    Гра image героя»

imageза image називають ьл'я героя казки та П назву: «Колобок», «Рукавичка», «1васик — Телесик »)

         image       Хто автор цих казок?

        image     Як ми тх називаемо?

III.         imageтеми, мети уроку. image навчальноТimage

imageми знову поринемо у CBiT казок i познайомимося з укратнською народною казкою «Кирило Кожум'яка». Ви навчитеся виразно читати цю казку, розкриете характери imageдля того, щоб image дух нашого народу ,йогоimage

IV.        Вивчення новогоimage

1.                      image вчителя:

image В 2-му ви читали казки про тварин. А ми поринемо у CBiT imageказок. герот мають надзвичайну силу, а за допомогою imageimageдивовижнј перетворення. Читати казку треба imageтоном, HacniBH0 передаючи image повтори. З особливою, таемничою imageпотрћбно читати зачин.

2.                      Опрацювання казки «Кирило Кожум'яка».

а) Словникова робота

Пуд— Mipa ваги — 16кг.

Лемђш — частина плуга.

image Прочитати виразно: imageбайдуже, охолодитися, imageimage до    поцупить, злинув, благайтеimage

б) Читання казки вчителем.

Завдання: знайти уimage

в) Самостјйне читання.

Завдання: знайти зачин, Основну части ну.image

З.image

Руханка «Принцеса, Чудовисько, Королевич».

4. imageчитання.

1)               Лист князћзни до князя.

2)               Як Кирило Кожум'яка готувався до битви?

З) Опис битви.

4) image словами тексту

V. imageта imageзнань.image

1.              Робота в парах. Читання в особах. в парах готують виразне читання одного зimage

2.              Робота в групах. Характеристика oci6 твору.

Перед   -- картка з такими словами: хоробрий. суворий, лагтна, imageзлий, розсудливий, image пћдступний,    оборонець,

image

Завдання: imageслова, що характеризують:

I гр.. — князя; гр.. — imagetII гр.. — кирила кожум'яка.

2. Робота в image

Складання плану казки.

VI. Пбдсумок уроку.

1. image на image питання:

*                                        У чому полягае героТзм Кирила Кожум'яки?

      image      Кого народ зобразив в 06pa3i змјя?

*                                        ДоведЈть, що ця казка —image

*                                        2. image речення».

*                                        На imageдля мене image важливим image було ...

*                                        Ця imageдозволяе нам зробити висновок, що ...

*                                        Це image було прийнято тому, що ...

imageурок навчив мене ...

image

VIl. Домашне завдання.

1)      Читати i переказувати казку. (Bciimage

2)      image— пЏ$брати image могли б виражати головну думку казки.

З) Решта — намалювати imageдо казки.

pdf
Додав(-ла)
Голець Оксана
Додано
23 березня 2023
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку