Чому потрібно берегти книжку

Про матеріал
Конспект уроку допоможе вчителям у підготовці до уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ".
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

  1. Привітання.
  • Добрий день, рада вас бачити у нашому ранковому колі. Давайте привітаємось.

(Діти стоять в колі на килимку)

В цьомукласідрузівсі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хтозліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьомукласідрузівсі:                  (три клацанняпальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацанняпальцями)

Не лякайся, той, хтозліва.    (торкнутися плеча сусідазліва)

Не лякайся, той, хто справа.(торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В  цьому класі друзі всі:         (три плесканняпо грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                      ( три плескання по грудях)

Пожалій того, хтозліва.     (погладити по головісусідазліва)

Пожалій того, хто справа.( погладити по головісусіда справа)

 Ми – одна сім’я.      (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьомукласідрузівсі:                     (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по колінах)

Помирися з тим, хтозліва.                 (взяти за руку сусідазліва)

Помирися з тим, хто справа.               ( взяти за руку сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьомукласідрузівсі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хтозліва.            (посміхнутисясусідовізліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутисясусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьомукласідрузівсі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  (три хлопки)

Любігості, вчителі,                            ( повернутися до гостей уроку, вчителів)

Вас вітаємщировсі.

Ми – одна сім’я

 

  1. Групове заняття.
  1. Гра «Ураган».Привітались, розім’ялись, трішки порухались.  Але не всі чомусь усміхнені, можливо не виспались? Для того, щоб веселий настрій був у всіх, давайте зіграємо ще у рухливу гру. 
  2. Робота з лего
  1. Передавання по колу.

Візьму у праву руку, сьогодні не зіб’юсь,

З’єднаю дві долоньки , з сусідом поділюсь.

  1. Об’єднання в групи.

Діти, подивіться уважно на свою цеглинку. Якого вона кольору? Назвіть предмет, який асоціюється у вас із цим кольором.(помаранчевий – апельсин і т. д.).

  • Чи є такий колір у нашому класі?
  • Що такого ж кольору є  у вас вдома?

Чи подобається вам колір, який у вас? Чому?

 Одні кольори викликають у нас радість, тепло, інші – холод, смуток. Давайте і ми поєднаємо кольори.  Об’єднайтеся у групки: теплі та холодні кольори.

  1. Конкурс  «Хто більше» (назве казок)

Хто, на вашу думку, знає найбільше казок?  Він у нас і буде дитиною дня. 

 3.Щоденні новини

(всі стають біля стенду,  учень розповідає)

(Додаткові запитання)

Назвіть всі дні тижня. Скільки їх?  Скільки днів робочих, вихідних? Яких днів більше, на скільки?

Назвіть всі місяці. У якому місяці у вас день народження?

Яка улюблена пора року? Чому? Скільки є пір року?

Яке сьогодні число? Воно двоцифрове чи одноцифрове?З яких цифр воно складається?  Порівняйте ці числа. Що більше: 1 чи 5? На скільки?

Хто зможе сказати , чого може бути 15?

  1. Обмін інформацією.

Ми продовжуємо говорити про книги.  Нагадайте тему дня. Промовимо її разом. Чому потрібно берегти книжку.

  Пригадайте, якими  були перші книги? На чому їх писали?

Які перші книги читають батьки своїм дітям ? Чи часто вам батьки читають казки? Який ваш улюблений казковий герой?  Можливо хтось хоче розповісти улюблену казочку?  (Крісло автора).

Чи треба берегти книги? Чому?

 

Я досліджую світ

Тема. Чому потрібно берегти книжку.

Мета: узагальнити знання дітей про значення книг в житті людини, виробляти бажання читати, розповідати про прочитане, розвивати мовлення, пам'ять, виховувати бажання  берегти книги.

 

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

«Мозковий штурм»

- Які книги вам подобаються?

- Чи вибирали ви самостійно собі книгу для читання?

- На що ви звертали увагу?

- Чим відрізняються книги для дітей від книг для дорослих?

- Чи є у вас власні книги? Де ви їх взяли?

-  Як часто вам купують книги? Чому?

- Де можна брати книги для користування з обов’язковим поверненням?

- Що розповідала бібліотекар про користування такими  книгами?

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Розповідь учителя

Книга – найбільше диво з усіх див, створених людством.  Книга – мудрий друг, який не вміючи говорити, розказує про незвичайні пригоди, подорожі та чудеса. Сторінки книг розказують про історію нашої держави, про життя народів різних країн, про видатних вчених і мандрівників, досягнення науки і техніки. Про зірки на небі й далекі планети, про безкраї простори космосу, про рослини і тварини. Про все, що нас оточує.  Зовсім скоро ви навчитесь швидко читати і самостійно зможете вибрати те, що цікавить та прочитати. Ви знаєте, що книги можна купувати або брати у бібліотеці. Але буває так,  що люди, які беруть книги для користування у бібліотеці,  їх гублять, вони брудняться , рвуться, тоді бібліотекар їх підклеює, нагадує ще раз про правила користування книгами.

  1. Презентація на тему: «Чому потрібно берегти книжку»
  • Як треба користуватись книгами?
  • Чи у всіх є закладки?
  • Чи підклеювали ви коли-небудь книги?
  • Від кого треба  берегти  книжку?
  • Ваші книги, на вашу думку, змогли б комусь поскаржитись на вас?
  1. Фізкультхвилинка «Танці-зігріванці»
  2. Робота в зошитах з друкованою основою.
  3. Заповнення «Щоденника вражень»

ІV. Підсумок уроку

Гра «Снігова куля»(чому треба берегти книги)

Мене звати Валера, я думаю книги треба берегти тому, що…Валера  сказав, що книги треба берегти тому, що …я Саша, на мою думку …

 

docx
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку