Календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ за підручником І. Грущинської 1 клас І семестр (інклюзивне навчання)
Календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ
І семестр
Дата прове-дення
|
ЗМІСТ |
|
|
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
||||||||||||
03.09
|
1. Що таке світ?
|
|
|
Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження
|
Створення позитивної мотивації навчання Усвідомлювати свою роль у світі |
||||||||||||
06.09 (Ущільн.)
|
2. Який мій навколишній світ? Чи цікаво бути дослідником?
|
|
|
|
|||||||||||||
10.09 (Ущільн.) |
3. Чим я відрізняюся від інших? Що я вже вмію робити? |
|
|
Розповідає про себе, свою своє місце проживання. зокрема, адресу); знає, що всі люди різні, але рівні між собою; повідомляє про навички самообслуговування |
Формувати позитивне ставлення до самого себе, |
||||||||||||
13.09
|
4. Де я живу?
|
|
|
|
|||||||||||||
17.09
|
5. Чи може людина жити без інших людей?
|
|
|
Усвідомлює себе як частину природи й суспільства; знає, чим людина відрізняється від інших живих істот; Спостерігає за сезонними змінами в природі
|
Формувати пізнавальний інтерес до вивчення взаємозв’язків людини, природи |
||||||||||||
20.09
|
6. Чи можна жити без природи?
|
||||||||||||||||
24.09
|
7. Чим схожі між собою рослини,
|
|
|
Розрізняє об’єкти неживої і живої природи
|
Здійснювати порівняння рослини, людини і тварини |
||||||||||||
27.09 (Ущільн.)
|
8. Які умови необхідні організмам для життя?
Чим люди відрізняються від інших
|
|
|
Називає ознаки живої природи й умови, необхідні для життя
|
Формувати уявлення про відмінні і спільні риси живих істот |
||||||||||||
01.10
|
9. Яку будову має моє тіло?
|
Розповідає про частини тіла і основні органи людини, чинники, що впливають на здоров’я |
Вміти назвати частини свого тіла |
||||||||||||||
04.10 (Ущільн.)
|
10. Чому люди одне одному бажають
|
|
|
Усвідомлює цінність здоров’я в житті людини
|
Виховувати бажання піклуватись про своє здоров`я |
||||||||||||
08.10
|
11. Які звички потрібні для здоров’я?
|
|
|
Розрізняє корисні й шкідливі звички
|
Вчити бути дисциплінованим та охайним |
||||||||||||
11.10 (Ущільн.)
|
12. Чому рух приносить користь? Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я?
|
|
|
Встановлює зв'язок між руховою активністю та дотриманням режиму дня й збереженням здоров’я; володіє найпростішими гігієнічними навичками; пояснює, чому важливо вчасно лягати спати; називає умови, що сприяють фізичному розвитку дитини |
Вчити розуміти правила розпорядку дня.
|
||||||||||||
15.10
|
13. Яка їжа корисна, а яка — шкідлива?
|
|
|
Має уявлення про правила здорового харчування . Описує ризики для здоров’я за умови вживання шкідливої їжі |
Розуміти дію шкідливої та корисної їжі |
||||||||||||
18.10 (Ущільн.)
|
14. Яка поведінка вдома є безпечною?
Яка поведінка на вулиці тобі
|
|
|
Знає правила безпечної поведінки вдома та на вулиці; розпізнає основні частини дороги (проїзна частина, тротуар, перехрестя, перехід); уміє вибирати безпечні місця для ігор та розваг |
Навчити володіти елементарними поняттями про небезпеку (небезпечні місця, небезпечні ігри)
|
||||||||||||
22.10
|
15. Які я маю органи чуття?
|
|
|
Розуміє роль органів чуття для пізнання світу |
Розширити уявлення про органи чуття і їх роль |
||||||||||||
01.11 (Ущільн)
|
16. Як зір і слух відкривають мені світ?
Що я можу розрізнити на смак,
|
|
|
Досліджує об’єкти навколишнього світу за допомогою органів чуття
|
Формувати вміння визначати ознаки органів чуття |
||||||||||||
05.11
|
17. Як доглядати за органами зору і слуху?
|
|
|
Усвідомлено ставиться до збереження органів чуття; пояснює правила догляду за ними; сприймає людину як частину природи й суспільства; долучається до виконання родинного проекту «Історія мого життя»
|
Виховувати бажання піклуватись про своє здоров`я |
||||||||||||
08.11 |
18. Які правила допомагають берегти
Підбиваємо підсумки: |
|
|
|
|||||||||||||
12.11
|
19. Як я досліджую історію своєї сім’ї?
|
|
|
Цікавиться історією своєї сім’ї і родини
|
Брати участь у дослідженні історії своєї сім’ї |
||||||||||||
15.11 (Ущільн)
|
20. Які звертання побутують у твоїй родині? Чому потрібно шанувати батьків?
|
|
|
Досліджує та розповідає про традиції своєї родини й правила співжиття в сім’ї, уміє доречно вживати слова етикету, підтримувати доброзичливі стосунки з батьками та рідними; пояснює необхідність доброзичливого й уважного ставлення до старших |
Розвивати позитивне ставлення до інших членів сім’ї та вміння висловлювати свої емоції |
||||||||||||
19.11
|
21. Чому ввічливі слова називають |
|
|
Доброзичливо й увічливо спілкується з іншими у спільній діяльності; знає й застосовує правила культурної поведінки в житті; уміє підтримувати доброзичливі сосунки з однокласниками та однокласницями
|
Вчити бути обережним та уважним і вихованим |
||||||||||||
22.11 (Ущільн.)
|
22. У чому полягають секрети вихованості? Чому ввічливість завжди доречна?
|
||||||||||||||||
26.11
|
23. Що таке доброзичливість?
|
|
|
Має уявлення про чесноти людини; розрізняє вчинки та оцінює їх з погляду моральності; пояснює, як щирість та правдивість полегшують спілкування
|
Формувати початкові уявлення про позитивні якості особистості (почуття обов'язку, доброзичливості, дружби)
|
||||||||||||
29.11 (Ущільн.)
|
24. Що таке правдивість і щирість? Коли я вчиняю правильно?
|
|
|
Формувати позитивні якості особистості (доброти, чесності, взаємодопомоги, співчуття).
|
|||||||||||||
03.12
|
25. Урокекскурсія. Хто працює в школі?
|
|
|
Розуміє значення праці в житті людини; має уявлення про сучасні професії і ті, що були в минулому й будуть у майбутньому; називає професії своїх батьків та людей, які працюють у школі
|
Розвивати уявлення про особливості професії дорослих, про традиції сім’ї |
||||||||||||
06.12 (Ущільн.)
|
26. Ким працюють мої батьки? Ким працюватимуть люди в майбутньому?
|
||||||||||||||||
10.12 |
27. Чому й де збираються люди? |
|
|
Називає громадські місця та заклади культури; розрізнює заклади культури (театр, кінотеатр, бібліотека, храм, музей)
|
Ознайомити із назвами закладів культури і правилами поведінки
|
||||||||||||
13.1
|
28. Які бувають заклади культури?
|
|
|
|
|||||||||||||
17.12
|
29. Як поводитися в транспорті?
|
|
|
Усвідомлює необхідність дотримання правил поведінки в громадських місцях, зокрема, в транспорті; використовує правила поведінки в закладах культури; знає алгоритм поведінки, коли заблукали
|
Дотримуватись правил безпечної поведінки в транспорті
Розповідати як поводитися у громадських місцях
|
||||||||||||
20.11 (Ущільн.)
|
30. Чи існують правила поведінки в закладах культури? Що робити, якщо загубилися в громадському місці?
|
||||||||||||||||
24.12 (Ущільн.)
|
31. Як я допомагаю старшим?
Як я дбаю про чистоту в громадських |
|
|
Знає про основні права та обов’язки дитини; долучається до корисних справ, розуміє переваги дотримання чистоти вдома та в громадських місцях; сприймає людину як частину суспільства; уміє надавати допомогу людям, які цього потребують; долучається до виконання родинного проекту «Мій родовід»
|
Вчити роз приділяти обов'язки між членами родини, Формувати основи культури спілкування з родичами |
||||||||||||
31.12
|
32. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки:
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||