Календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ 1 клас (інклюзивне навчання)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ за підручником І. Грущинської 1 клас І семестр (інклюзивне навчання)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ

І семестр

Дата прове-дення

 

ЗМІСТ
 

 

 

 

Очікувані результати

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

03.09

                     

1. Що таке світ?

 

 

 

Знайомиться з первинними уявленнями про навколишній світ, природу й методами їхнього дослідження

 

 

Створення позитивної мотивації навчання

Усвідомлювати свою роль у світі

06.09

(Ущільн.)

 

2. Який мій навколишній світ?

   Чи цікаво бути дослідником?

 

 

 

 

10.09

(Ущільн.)

3. Чим я відрізняюся від інших?

 Що я вже вмію робити?

 

 

Розповідає про себе, свою своє місце проживання. зокрема, адресу);  знає, що всі люди різні, але рівні між собою; повідомляє про навички самообслуговування

Формувати позитивне ставлення до самого себе,

13.09

 

 

4. Де я живу?

 

 

 

 

 

 

17.09

 

5. Чи може людина жити без інших людей?

 

 

 

Усвідомлює себе як частину природи й суспільства;  знає, чим людина відрізняється від інших живих істот;

Спостерігає за сезонними змінами в природі

 

Формувати  пізнавальний інтерес до вивчення взаємозв’язків людини, природи

 

20.09

 

 

 

 

6.  Чи можна жити без природи?

 

 

 

24.09

 

 

7. Чим схожі між собою рослини,
тварини і люди?

 

 

 

Розрізняє об’єкти неживої і живої  природи

 

Здійснювати  порівняння рослини,  людини і тварини

27.09

(Ущільн.)

 

 

 

8. Які умови необхідні організмам

 для життя?

Чим люди відрізняються від інших
живих істот?

 

 

 

Називає ознаки живої природи  й  умови, необхідні для життя

 

 

 

 Формувати уявлення про відмінні і спільні риси живих істот

01.10

 

 

 

9. Яку будову має моє тіло?

 

 

 

 Розповідає  про частини тіла і основні органи людини, чинники, що впливають на здоров’я

 Вміти назвати частини свого тіла

04.10

(Ущільн.)

 

 

 

 

 

 

10. Чому люди одне одному бажають
здоров’я? Чи можна навчитися бути здоровим?

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлює цінність здоров’я в житті людини

 

 

 

 

 

 

Виховувати бажання піклуватись про своє здоров`я

08.10

 

 

 

11. Які звички потрібні для здоров’я?

 

 

 

 

 

Розрізняє корисні

й шкідливі звички

 

 Вчити бути дисциплінованим та охайним

11.10

(Ущільн.)

 

 

 

 

 

 

 

 

12. Чому рух приносить користь?

Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Встановлює зв'язок між руховою активністю та дотриманням режиму дня й збереженням здоров’я; володіє найпростішими гігієнічними навичками; пояснює, чому важливо вчасно лягати спати; називає умови, що сприяють фізичному розвитку дитини

Вчити розуміти правила розпорядку дня.

 

15.10

 

 

 

 

13. Яка їжа корисна, а яка — шкідлива?

 

 

 

 

 

Має уявлення про правила здорового харчування . Описує ризики для здоров’я за умови вживання шкідливої їжі

Розуміти дію шкідливої та корисної їжі

 

18.10

(Ущільн.)

 

 

 

 

14. Яка поведінка вдома є безпечною?

 Яка поведінка на вулиці тобі
не зашкодить?

 

 

 

 

 

 

 

Знає правила безпечної поведінки вдома та на вулиці; розпізнає основні частини дороги (проїзна частина,  тротуар, перехрестя, перехід);

уміє вибирати безпечні місця для ігор та розваг

Навчити володіти елементарними поняттями про небезпеку (небезпечні місця, небезпечні ігри)

 

22.10

 

15. Які я маю органи чуття?

 

 

 

Розуміє роль органів чуття для пізнання світу

Розширити уявлення про органи чуття і їх роль

01.11

(Ущільн)

 

 

16. Як зір і слух відкривають мені світ?

      Що я можу розрізнити на смак,
      запах і дотик?

 

 

 

Досліджує об’єкти навколишнього світу за допомогою органів чуття

 

Формувати вміння визначати ознаки органів чуття

05.11

 

 

 

 

17. Як доглядати за органами зору і слуху?

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлено ставиться до збереження органів чуття; пояснює правила догляду за ними; сприймає людину як частину природи й суспільства;

долучається до виконання родинного проекту «Історія мого життя»

 

Виховувати бажання піклуватись про своє здоров`я

08.11

 18. Які правила допомагають берегти
органи нюху, смаку та дотику?

Підбиваємо підсумки:
ми досліджуємо світ!

 

 

 

12.11

 

 

 

 

19. Як я досліджую історію своєї сім’ї?

 

 

 

 

 

 

Цікавиться історією своєї сім’ї і родини

 

 

 Брати участь у дослідженні історії своєї сім’ї

15.11

(Ущільн)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20. Які звертання побутують у твоїй родині?

Чому потрібно шанувати батьків?

 

 

 

 

 

 

 

Досліджує та розповідає про традиції  своєї родини й правила співжиття в сім’ї, уміє доречно вживати слова етикету, підтримувати доброзичливі стосунки з батьками та рідними;  пояснює необхідність доброзичливого й уважного ставлення до старших

Розвивати позитивне ставлення до інших членів сім’ї та вміння висловлювати свої емоції

19.11

 

 

21. Чому ввічливі слова називають
чарівними?

 

 

 

 

Доброзичливо  й увічливо спілкується з іншими у спільній діяльності; знає й застосовує правила культурної поведінки в житті; уміє підтримувати доброзичливі сосунки з однокласниками та однокласницями

 

 

Вчити бути обережним та уважним і вихованим

 

22.11

(Ущільн.)

 

 

22. У чому полягають секрети вихованості?

Чому ввічливість завжди доречна?

 

 

 

 

 

 

26.11

 

 

 

23. Що таке доброзичливість?

 

 

 

 

 

Має уявлення про чесноти людини; розрізняє вчинки та оцінює їх  з погляду моральності; пояснює, як щирість та правдивість полегшують спілкування

 

 

 

 

Формувати початкові уявлення про позитивні якості особистості (почуття обов'язку, доброзичливості, дружби)

 

29.11

(Ущільн.)

 

 

 

 

24. Що таке правдивість і щирість? Коли я вчиняю правильно?

 

 

 

 

 

 

 

Формувати позитивні якості особистості (доброти, чесності, взаємодопомоги, співчуття).

 

03.12

 

 

25. Урок­екскурсія. Хто працює в школі?

 

 

 

 

Розуміє значення праці в житті людини; має уявлення про сучасні професії і ті, що були в минулому й будуть у майбутньому; називає професії своїх батьків та людей, які працюють у школі

 

Розвивати уявлення про особливості професії дорослих, про традиції сім’ї

                 06.12

(Ущільн.)

 

 

26. Ким працюють мої батьки? Ким працюватимуть люди в майбутньому?

 

 

10.12

27. Чому й де збираються люди?

 

 

Називає громадські  місця та заклади культури;  розрізнює заклади культури (театр, кінотеатр, бібліотека, храм, музей)

 

 

 

 

 

Ознайомити із назвами закладів культури і правилами поведінки

 

 

 

13.1

 

 

 

 

28. Які бувають заклади культури?

 

 

 

 

 

 

 

17.12

 

29.  Як поводитися в транспорті?

 

 

 

 

 

Усвідомлює необхідність дотримання правил  поведінки в громадських місцях,  зокрема, в транспорті; використовує правила поведінки в закладах культури; знає алгоритм  поведінки, коли заблукали

 

 

Дотримуватись правил безпечної поведінки в транспорті

 

Розповідати як поводитися у громадських місцях

 

                   20.11

(Ущільн.)

 

 

 

30.  Чи існують правила поведінки в закладах культури?  Що робити, якщо загубилися в громадському місці?

 

 

 

 

 

24.12

(Ущільн.)

 

31. Як я допомагаю старшим?

Як я дбаю про чистоту в громадських
місцях?

 

 

Знає про основні права та обов’язки дитини;

долучається до корисних справ, розуміє переваги дотримання чистоти вдома та в громадських місцях;

сприймає людину як частину суспільства;

уміє надавати допомогу людям, які цього потребують;

долучається до виконання родинного проекту «Мій родовід»

 

Вчити роз приділяти обов'язки між членами  родини,

Формувати основи культури спілкування з  родичами

 

31.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підбиваємо підсумки:
ми досліджуємо світ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку