Тема:Чому варто займатися спортом? Що таке спорт?
Мета: вчити розрізняти популярні види спорту;формувати бажання займатися спортом;закріплювати знання про звуки мовлення; розвивати читацькі навички учнів; закріплювати вміння писати слова; розвивати самостійне мислення, уяву, доказове мовлення,розвивати зв'язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки; виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, щирість у спілкуванні з іншими.
Обладнання: підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко
“Я досліджую світ” 1 клас (частина 2);робочий зошит О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко“Я досліджую світ”. 1 клас (частина 3);ілюстративні картки з видами спорту,картки для групової роботи,кольорові олівці, відео « Гарний настрій від совеняти Фініка»,відео «Зимові та літні види спорту».
ХІД УРОКУ
1.Привітання
|
День новий усіх гукає, 2.Вправа « Мій настрій» -Загляньте в чарівну скриньку і дізнаємося , який у вас сьогодні настрій. - А щоб гарно працювати на уроці, який настрій повинен у нас бути? - Перегляньте відео та “зловіть” гарний настрій від совеняти Фініка. 3. Підсумок фенологічних спостережень. Який за ліком тиждень місяця зараз розпочався?
-А який сьогодні день тижня? -Який він у тижні за ліком? -Який день був вчора? А який — позавчора? -Який місяць триває? Яке сьогодні число? -А яка пора року зараз? -Які ще зимові місяці ви знаєте? -Яка сьогодні погода? 4.Загадка
Бокс, хокей, бобслей, футбол, Об’єднало слово…
5.Прочитай і поєднай.
-Отже, ми з вами з’єднали слова з малюнками. А чи полюбляєте ви спорт? 6.Робота в групах. Спортивні анаграми. -Складіть слово в правильному порядку і з’єднайте з малюнком
7.Робота з діаграмами.
-0-0= -0--0- -0-- -0=0-
12.Підсумок уроку. Оберіть яблучко зі смайликом, який відповідає вашим враженням та настрою на цьому уроці.
|