формувати уявлення дітей про взаємозв’язки між усіма водами на Землі, про колообіг води у природі, про перетворення води з одного стану в інший; розвивати дослідницький підхід до відкриття нових знань, вміння виділяти істотні ознаки в явищах природи, пов’язаних з водою, складати схему колообігу води в природі;формувати вміння застосовувати засвоєні знання, висловлювати судження;дотримуватися правил безпеки під час проведення дослідів;збагачувати активний словник відповідно до теми; виховувати бережливе ставлення до води і водойм. Мета
Вправа «Мікрофон» Що таке вода? Які властивості має вода?В яких станах перебуває вода в природі?Що відбувається з водою при нагріванні і при охолодженні?Як називають перехід води з рідкого стану в газоподібний ?Як називають перехід води з газоподібного стану в рідкий ?Що відбувається з водою при охолодженні нижче нуля градусів?Де знаходяться значні запаси прісної води на нашій планеті?
Дослідницька лабораторія. Звідки взялися крапельки води? Чому вони утворилися? Який висновок ви можете зробити з цього досліду?Висновок. Вода нагрілася і стала перетворюватися на пару, випаровуватися. Пара від зіткнення з холодною фольгою знову перетворилася на воду. Краплинки води впали вниз. Відбувся колообіг води.
Пам’ятаймо, люди, назавжди: Неможливо жити без води,Це – життя колиска, це дощі,Це роса і квітка на межі. Це тумани, ріки і моря,Джерело у спеку. Це – життя. Це кришталь озер і джерело,Це хмарки у небі. Це село. У тополях й вербах над ставком. Це криниця, квітка під вікном,Шурхіт хвиль і шторму дикий рев,Це струмок у травах між дерев,Зелень трав, веселки кольори. Пам’ятайте, люди, назавжди.