«24»жовтня 2022 року
Конспект уроку «Я досліджую світ» з використанням навчального посібника О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко.
Комбінований урок (урок-повторення+нова тема)
Урок №53. Чому зникають рослини, тварини?
Мета: продовжити ознайомлювати дітей із областями й містами України; збагатити знання про природу й заходи щодо її збереження; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; активізувати пізнавальну діяльність дітей; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати любов до України, гуманістичні цінності.
Хід уроку
Чи готові до уроку – доведіть!
Рухами тваринку покажіть!
Покажіть кенгуру, якщо будете працювати активно
Покажіть пташку, якщо будете уважними і старанними
Покажіть мавпу, якщо будете в гарному настрої
Покажіть котика, якщо будете працювати творчо.
Молодці!
До речі, дітки, дорогою до школи я зустріла одного дуже цікавого, але засмученого героя. Відгадайте, хто це… (Слайд 3)
Метелик. Його звати Аполлон.
- Пропоную зараз попрацювати в щоденниках вражень і намалювати по серединці нової сторіночки метелика. (малюю на дошці – голова, груди, черевце, крила, ніжки, вусики).
4. ВНМ (вивчення нового матеріалу)
Демонстрація навчальної презентації.
Слайд2. Так виглядала галявинка в минулому.
Слайд3. Ось яка вона зараз.
Слайд4. А це галявинка Аполлона в майбутньому.
Слайд 6. Розглянь фото і скажи, якими діями люди завдають шкоду довкіллю? Які ще чинники негативно впливають на екологію (хімікати, надмірне використання поліетилену..
А зараз відкрийте робочі зошити на ст.28 завдання 1 і позначте рисочкою ситуації, у яких людина завдає шкоду довкіллю.
- Дітки, а чи можуть люди змінити ситуацію. Що для цього можемо зробити ми? І що ми вже робили разом?
Слайд 7. Запишіть свої думки у завданні 2 на ст.28
- Ну а зараз дітки, метелик Аполлон познайомить вас із тваринками і рослинами України, які також на межі зникнення. Всіх їх ми можемо знайти на сторінках книги. Як вона називається? Так! Червона книга України. Детальніше ми з нею познайомимося завтра. А сьогодні давайте познайомимося з деякими з них і виконаємо вправу 3 (Слайд 9, 10.) І робочий зошит ст. 28 №3
Слайд 12. Розташуй числа в порядку зростання. Запиши вислів, що утворився. Поясни його значення.