Чому зникають рослини/тварини?

Про матеріал
Розробка уроку з "Я досліджую світ" на тему " Чому зникають рослини/тварини?" для 3 класу
Перегляд файлу

«24»жовтня 2022 року

Конспект уроку «Я досліджую світ» з використанням навчального посібника О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко.    

Комбінований урок (урок-повторення+нова тема)

Урок №53. Чому зникають рослини, тварини?  

Мета: продовжити ознайомлювати дітей із областями й містами України; збагатити знання про природу й заходи щодо її збереження; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; активізувати пізнавальну діяльність дітей; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати любов до України, гуманістичні цінності.

Хід уроку

  1.                   ОК (організація класу). Створення позитивного психологічного клімату класу.

Чи готові до уроку – доведіть!

Рухами тваринку покажіть!

Покажіть кенгуру, якщо будете працювати активно

Покажіть пташку, якщо будете уважними і старанними

Покажіть мавпу, якщо будете в гарному настрої

Покажіть котика, якщо будете працювати творчо.
Молодці!

  1.                   МНД (мотивація навчальної діяльності)
  • Почнемо з інтерв’ю. (Слайд 2).  До слова запрошується синоптик…
  • Які джерела інформації про погоду ти використала? Які знаєш ще?
  • Дітки, ми продовжуємо з вами мандрівку між минулим і майбутнім.
  • І в мене є для вас цікаве завдання – відгадати, Що знаходиться в чарівній коробці? Ви задаєте питання, на які буде відповідь або ТАК, або НІ.
  • Це машина. А як вона пов’язана з темою нашого місяця?
  • А як же називався транспортний засіб наших головних героїв? І яким був маршрут?
  • Ну а зараз я пропоную скористатись можливістю і здійснити мандрівку в часі! Наприклад я, із задоволенням би відвідала нашу Україну через 10 років. Хотіла б побачити, як вона відбудувалася розквітла після перемоги, і, звичайно, як подорослішаєте ви! Мої учні!
  • А куди б здійснили мандрівку ви на машині часу? В минуле чи в майбутнє?
  1.                   АОЗ (актуалізація опорних знань)

До речі, дітки, дорогою до школи я зустріла одного дуже цікавого, але засмученого героя. Відгадайте, хто це… (Слайд 3)
Метелик. Його звати Аполлон.
-  Пропоную зараз попрацювати в щоденниках вражень і намалювати по серединці нової сторіночки метелика. (малюю на дошці – голова, груди, черевце, крила, ніжки, вусики).
4. ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Демонстрація навчальної презентації.

  • Послухайте історію нашого Метелика. (Слайд 4) Одного дня він разом із жевжиками здійснив мандрівку в часі, щоб показати свою улюблену, найріднішу, найгарнішу галявинку в лісі. Звичайно, наші жевжики не розгубились, і на згадку зробили світлини, погляньте, ось вони…

Слайд2. Так виглядала галявинка в минулому.

Слайд3. Ось яка вона зараз.

Слайд4. А це галявинка Аполлона в майбутньому.

  • Дітки, чи помітили ви схожість чи відмінність цих фото? Що саме змінювалось на них?
    САМЕ ЦЕ МИ З ВАМИ СЬОГОДНІ І БУДЕМО З’ЯСОВУВАТИ. Чому зникають рослини і тварини…
    -  Діти, як ви гадаєте, чому відбуваються такі зміни в природі?
    - Хто в них винен? (слайд 5)

Слайд 6. Розглянь фото і скажи, якими діями люди завдають шкоду довкіллю? Які ще чинники негативно впливають на екологію (хімікати, надмірне використання поліетилену..

А зараз відкрийте робочі зошити на ст.28 завдання 1 і позначте рисочкою ситуації, у яких людина завдає шкоду довкіллю.
- Дітки, а чи можуть люди змінити ситуацію. Що для цього можемо зробити ми? І що ми вже робили разом?
Слайд 7. Запишіть свої думки у завданні 2 на ст.28
- Ну а зараз дітки, метелик Аполлон познайомить вас із тваринками і рослинами України, які також на межі зникнення. Всіх їх ми можемо знайти на сторінках книги. Як вона називається? Так! Червона книга України. Детальніше ми з нею познайомимося завтра. А сьогодні давайте познайомимося з деякими з них і виконаємо вправу 3 (Слайд 9, 10.)  І робочий зошит ст. 28 №3

  1. Домашнє завдання - Слайд 11. Вести спостереження за змінами в природі восени. Робити фотозвіт
  2. ЗВ (закріплення вивченого)

Слайд 12. Розташуй числа в порядку зростання. Запиши вислів, що утворився. Поясни його значення.

  1.                   Рефлексія.
    - Дітки, я тримаю в руках чарівний мішечок. Давайте наповнимо його новими знаннями, думками, емоціями, які ви отримали від сьогоднішнього уроку. Що ви запам’ятали? Що зрозуміли?
docx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку