Інтегрований STEM - урок "Подорожуємо в космос" для 3 класу

Про матеріал
На даному уроці використовується репродукція картини Фрейдуна Рассулі “Королівство сонця”, світлини, зроблені за допомогою космічного телескопа “Габбл”, твір «До сузір’їв» Вангеліса https://www.youtube.com/watch?v=bfVJu47no-M Відео: «Загадки про космос» https://www.youtube.com/watch?v=SzPnf8ONJ9s «Цікаві факти про космос» https://youtu.be/xf4rqoS1Eq, Інтерактивна вправа «Космічне асорті» https://learningapps.org/5486690. Діти самостійно готують інформацію про галактику, зорі, метеорити, комети, астероїди, Соце, Місяць, Марс, Меркурій, Венеру, Землю, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун і презентують на уроці.
Перегляд файлу

                     Управління освіти Шосткинської міської ради

Шосткинський центр професійного розвитку педагагічних працівників

 

 

 

 

 

 

   Конспект інтегрованого уроку з навчальних предметів

 «Я досліджую світ», українська мова, образотворчого та музичного мистецтва в рамках шкільного STEM-проекту 

             «Подорожуємо в космос»

                                                  3 клас

 

 

                                                                                                                                                                            

                                                                                       Осипенко Людмила Іванівна

                                                                                         учитель  початкових класів,    

                                                              учитель вищої категорії,  учитель-методист

                                                             комунальної організації (установи, закладу)

                                                                          «Шосткинська спеціалізована школа

                                                                 I ступеня №13 Шосткинської міської ради

                                                                                                         Сумської області»

 

 

 

 

 

                                                          Шостка – 2023

STEM-урок з навчальних предметів «Я досліджую світ», української мови,  образотворчого та музичного мистецтва на платформі КМ

Тема уроку: «Подорожуємо в космос»

Очікувані результати: ознайомитися з поняттям космос, його особливостями, поділитися здобутими знаннями про космічні об’єкти, ознайомитися з поняттями поліфонія, синтезатор, втілити свої враження від побаченого в малюнку «Космічні краєвиди»

                                     

Тип уроку: інтегрований.

Форма роботи : в парах, колективна.

Інновації: STEM-технологія, технологія розвитку КМ.

Обладнання: виставка дитячої літератури про космос, картина Фрейдуна

                        Рассулі “Королівство сонця”, світлини, зроблені за допомогою

                        космічного телескопа “Габбл”, твір «До сузір’їв» Вангеліса

                        https://www.youtube.com/watch?v=bfVJu47no-M

                        Відео: «Загадки про космос» 

                        https://www.youtube.com/watch?v=SzPnf8ONJ9s  

                       «Цікаві факти про космос» https://youtu.be/xf4rqoS1Eq,

                        Інтерактивна вправа «Космічне асорті» 

                        https://learningapps.org/5486690, творчі роботи дітей до теми,

                        цеглинки лего, альбом, фарби

 

Регламент уроку: вступна частина – 4 хв;

                               основна частина – 27 хв;

                               заключна частина – 4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   

                                                            Хід уроку

I. Організація пізнавальної діяльності учнів. Вступна частина.

  1. Прийом «Обговорення у загальному колі». 
  • Чи подобається тобі дивитися у далечінь неба, уявляти, що бачать космонавти?
  • Що ви там бачите?
  • Що ви вже занаєте про космос?
  • Звідки ви дізналися про космос?
  1. Знайомство дитячою літературою про космос
  • Сьогодні з багатьох джерел можна дізнатися про космос: дорослі, інтернет, бібліотека.
  • Але я хочу познайомити вас із дитячою літературою про космос, щоб ви самі могли прочитати багато цікавого про цей дововижний світ і поділитися цією інформацією зі своїми друзями.
  1. Робота над загадками

- А зараз відгадайте загадки, а я дізнаюся, що ви знаєте про космос.

(Перегляд відео: «Загадки про космос» https://www.youtube.com/watch?v=SzPnf8ONJ9s )

- Молодці! Ви всі дуже гарно справились із загадками.

II. Основна частина

  1. Повідомлення теми уроку
  • Отже, тема нашого уроку – «Подорожуємо в космос»
  1. «Очікувані результати» - гра «Мікрофон»
  • Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?
  1. Досліджуємо космос
  • Розповідь-презентація  дітей про свої космічні дослідження
  • Перегляд відео «Сонячна система» (https://youtu.be/PvcfJr-xe3k)
  • Що нового ви відкрили для себе?
  1. Розгляд картини Фрейдуна Рассулі “Королівство сонця”

В своїй картині “Королівство сонця” сучасний американський художник Фрейдун Рассулі, родом з Ірану, яскравими насиченими барвами передав енергію і силу. Спіраль, неначе вир, затягує наш погляд у глибину картини, де й зображене Сонце. Так художник передає нескінченність, глибину й безмежність Усесвіту.

  • Як гадаєте, чому художник обрав для картини таку назву?
  1. Слухання твору «До сузір’їв» Вангеліса (https://www.youtube.com/watch?v=bfVJu47no-M),

 перегляд світлини, зроблені за допомогою космічного телескопа “Габбл”.

  Здається мелодія «До сузір’їв» сучасного грецького композитора Вангеліса (справжнє ім’я Евангеліс Одіссеас Папатанасіу) складається з двох шарів – один звучить голосніше, другий – тихіше. Таке звучання кількох окремих рівноправних мелодій називають поліфонією (від грецьких слів «полі» - багато і «фон» - звук) – багатоголоссям. Наче кілька людей одночасно розповідають про щось одне, але кожен по-своєму, не заважаючи іншим.

  Таку музику називають електронною і створюють її за допомогою комп’ютерних музичних програм та електронних інструментів. Один з найпопулярніших – синтезатор. Синтезатор можна сміливо назвати інструментом – оркестром, адже він може відтворювати звучання багатьох музичних інструментів, а також фантастичні звуки.

  • На які музичні інструменти схожий синтезатор? Чим саме?

6. Творча робота. Втілення своїх вражень від побаченого в малюнку «Космічні краєвиди»

III.  Заключна частина

  1. Виставка дитячих робіт
  2. Інтерактивна вправа «Космос» https://learningapps.org/6209896
  3. Обговорення у колі досягнень очікуваних результатів
  • Чи справдилися ваші очікування від сьогоднішнього уроку?
  • У вас на парті лежать цеглинки лего. Візьміть їх і використайте їх у своїх відповідях: якщо так – покажіть зелену цеглинку, якщо – не зовсім – жовту, а якщо ні –червону.
  • Чи сподобався наш урок?
  • Що нового для вас було на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 березня 2023
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку