Електронна підтримка до підручника О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. Тема 3. "Чарівні перетворення". “Я досліджую світ”. 3 класу.

Про матеріал
Електронна підтримка до підручника О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко. Тема 3. "Чарівні перетворення". “Я досліджую світ”. 3 класу. Презентація має умовні посначення та активні гіперпосилання. Створено у співпраці з Кутасевич Юлією Вікторівною https://naurok.com.ua/profile/1543236.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Електронний посібник. Я досліджую світ. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ3 клас. Кутасевич Юлія, Нетеса Світлана

Номер слайду 2

УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ‒ попередній слайд‒ наступний слайд‒ зміст‒ завершення перегляду

Номер слайду 3

ЗМІСТ1. Чарівні перетворення. Листопад 3.3. Технологія рішення винахідницьких завдань 1.1. Технологія формування асоціативного мислення 1.4. Інтелект-карта 1.2. Технологія різнорівневого навчання 1.3. Дослідницький проєкт2. Подорожі Закарпаттям 2.1. Інформаційний проєкт3. Чому воду називають чарівницею? 3.2. Міжпредметний проєкт 3.1. Інтелект-карта 3.4. Технологія візуалізації

Номер слайду 4

ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ. ЛИСТОПАД

Номер слайду 5

Технологія формування асоціативного мислення

Номер слайду 6

ЗМІСТ ПІДРОЗДІЛУ 1.11.1. Технологія формування асоціативного мислення Вправа №1. Розгадування друдлів Вправа №2. Вправа «Незвичайні асоціації» Вправа №3. Вправа «Асоціаційний ряд» Вправа №4. Вправа «Причинно-наслідкова асоціація» Вправа №5. Вправа «Розповідь за серією малюнків»

Номер слайду 7

Завдання з підручника. РОЗГАДУВАННЯ ДРУДЛІВ

Номер слайду 8

Auto. Draw. Онлайн-сервіс для створення друдлів

Номер слайду 9

Flip. Anim. Онлайн-сервіс для створення друдлів

Номер слайду 10

Варіанти асоціацій до нього: вівсяне печиво, віконце пральної машинки з бульбашками, клітка живого організму, м’який м’ячик з поролону в розрізі, млинець, палітра для фарб, особа в прищах, ґудзик зі стразами, мухомор (вид зверху), поле з деревами (топографічна карта), пеньки від дерев на галявині, колонія бактерій у блюдці, латаття в озері, сир і т. д. Завдання: придумати варіанти асоціацій до малюнку

Номер слайду 11

Завдання: придумати варіанти асоціацій до малюнку

Номер слайду 12

Завдання: придумати варіанти асоціацій до малюнку

Номер слайду 13

Осінь ‒ дощ, школа, врожай (золота, барвиста, тварини утепляються, день народження, пальто, светр, какао, парасолька, метеорний потік). Вересень ‒ День знань (косять соняшник та кукурудзу, сіють озиму пшеницю та ячмінь, рівнодення). Жовтень ‒ гриби, дощ, канікули, День захисників і захисниць України (хризантеми, День українського козацтва, день стає коротшим, переведення годинника, починається сезон опалення). Листопад ‒ листопад, іній, перший сніг (гарбузові страви, День працівників сільського господарства). Вправа «Незвичайні асоціації»

Номер слайду 14

Вправа «Асоціаційний ряд»

Номер слайду 15

Вправа «Асоціаційний ряд»

Номер слайду 16

Вправа «Асоціаційний ряд»

Номер слайду 17

Вправа «Асоціаційний ряд»

Номер слайду 18

Вправа «Асоціаційний ряд»

Номер слайду 19

Вправа «Причинно-наслідкова асоціація»Вересеньврожай/рівнодення. Дощгриби/калюжіЖовтеньбабине літо. Блискавкагрім. Листялистопад. Птахи. Теплі краї

Номер слайду 20

Вправа «Розповідь за серією малюнків»Дощгрибиліслисточки. Коли закінчився дощ, ми пішли по гриби у ліс, що поряд, і я назбирала багато різнокольорових листочків. Розвиток мовлення

Номер слайду 21

Розвиток мовлення. Вправа «Розповідь за серією малюнків»Спочатку, я побачив блискавку, а потім почув грім. Скоро буде дощ. Можна буде пострибати по калюжам. Обожнюю це робити. Блискавкагрімдощкалюжі

Номер слайду 22

Технологія різнорівневого навчання

Номер слайду 23

1.2. Технологія різнорівневого навчання Завдання №1. Виконання різнорівневих завдань за рівнем самостійності Завдання №2. Індивідуальні завдання за рівнями творчості Завдання №3. Диференціація завдань за об’ємом навчального матеріалу. ЗМІСТ ПІДРОЗДІЛУ 1.2

Номер слайду 24

Завдання №1. Виконання різнорівневих завдань за рівнем самостійності

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Завдання №2. Індивідуальні завдання за рівнями творчості

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Завдання №3. Диференціація завдань за об’ємом навчального матеріалу

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Дослідницький проєкт

Номер слайду 38

Завдання. Розробіть дослідницький проєкт. Приклад виконання проєкту можна переглянути за посиланням або QR-кодом.посилання

Номер слайду 39

Інтелект-карта

Номер слайду 40

Завдання. Розробити інтелект-карту, у якій будуть відображені етапи роботи над проектом чи дослідженням.посилання. Приклади інтелект-карт можна переглянути за посиланням або QR-кодом.

Номер слайду 41

ПОДОРОЖІ ЗАКАРПАТТЯМ

Номер слайду 42

Інформаційний проєкт

Номер слайду 43

Завдання. Розробіть інформаційний проєкт. Приклад виконання проєкту можна переглянути за посиланням або QR-кодом.посилання

Номер слайду 44

ЧОМУ ВОДУ НАЗИВАЮТЬ ЧАРІВНИЦЕЮ?

Номер слайду 45

Інтелект-карта

Номер слайду 46

3.1. Інтелект-карта Завдання №1. Розробити інтелект-карту до обраної теми у вигляді кольорової розгорнутої схеми, у якій будуть відображені основні поняття, що вивчаються. Запропонуйте систему завдань на визначення основних понять інтелект-карти та їх істотних ознак. Вправа №2. Розробити алгоритм роботи над інтелект-картою до обраної теми. ЗМІСТ ПІДРОЗДІЛУ 3.1

Номер слайду 47

Завдання №1. Розробити інтелект-карту до обраної теми у вигляді кольорової розгорнутої схеми, у якій будуть відображені основні поняття, що вивчаються. Запропонуйте систему завдань на визначення основних понять інтелект-карти та їх істотних ознак.посилання

Номер слайду 48

Номер слайду 49

Номер слайду 50

Номер слайду 51

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Номер слайду 54

Номер слайду 55

Номер слайду 56

Завдання №2. Розробити алгоритм роботи над інтелект-картою до обраної теми. посилання

Номер слайду 57

Міжпредметний проєкт

Номер слайду 58

Завдання. Розробіть міжпредметний проєкт. Приклад виконання проєкту можна переглянути за посиланням або QR-кодом.посилання

Номер слайду 59

Технологія рішення винахідницьких завдань

Номер слайду 60

3.3. Технологія рішення винахідницьких завдань Завдання №1. Використовуючи метод «складання загадок» розробіть систему навчальних загадок ЗМІСТ ПІДРОЗДІЛУ 3.3 Завдання №2. Розробіть систему завдань до вивчення тем, обраних самостійно, використовуючи метод «склади паспорт». Завдання №3. Розробіть систему завдань до вивчення тем, обраних самостійно, використовуючи «метод маленьких чоловічків». Завдання №4. Проаналізуйте завдання 2 на ст. підручника 36 авторського колективу О. В. Тагліна, Г. Ж. Іванова, ґрунтовно надайте правильні відповіді. Завдання №5. Розробіть власні 4 винахідницькі завдання на встановлення істинності фактів й думок.

Номер слайду 61

Завдання №1. Використовуючи метод «складання загадок» розробіть систему навчальних загадок Відома здавна рідина,Усяк її вживає. Буває хмаркою вона. Сніжинкою буває. (Вода)Він в калюжах і річках,В калюжах і морях. Стан води відомий всім. Називається … (рідким)Крига, айсберг і бурулька. Лід та сніг мають стан… (твердий)Скільки ж вона станів маєІ в (газоподібному) буває.

Номер слайду 62

Завдання №2. Розробіть систему завдань до вивчення тем, обраних самостійно, використовуючи метод «склади паспорт».

Номер слайду 63

Номер слайду 64

Коли температура води становить від , тоді вода переходить . Коли температура води піднімається , тоді вода переходить . Коли температура повітря , тоді водяна пара вгорі охолоджується і перетворюється на дрібненькі . З них утворюються дощові хмари. У хмарах краплинки зливаються. Вони стають важкими і падають у вигляді дощу. Коли температура води , то вода переходить , тобто в стан льоду.

Номер слайду 65

Номер слайду 66

Номер слайду 67

Завдання №3. Розробіть систему завдань до вивчення тем, обраних самостійно, використовуючи «метод маленьких чоловічків». Модель будови води в різних станах можна зобразити за допомогою маленьких чоловічків. А. Коли температура води піднімається вище 100 градусів, тоді маленькі чоловічки стають настільки легкими, що з легкістю піднімаються над землею й стають хмаринками. Б. Коли влітку на вулиці спекотно і висока температура, то не всім хочеться виходити на подвір’я. Саме тому так мало маленьких чоловічків. В. Коли холодно, вони об’єднуються і тримаються за ручки.

Номер слайду 68

Модель будови води в різних станах можна зобразити за допомогою маленьких чоловічків.

Номер слайду 69

Якщо представити властивості води у вигляді маленьких чоловічків, тоді: маленькі чоловічки невидимі;вода розчиняє, тому що вони з’їдають те, що їм подобається;коли вони в рідкому стані, то не тримаються купи;вони не мають запаху, адже завжди чисті.

Номер слайду 70

ЦЕ ЦІКАВО

Номер слайду 71

Завдання №4.1. Проаналізуйте завдання 2 на ст. підручника 36 авторського колективу О. В. Тагліна, Г. Ж. Іванова, ґрунтовно надайте правильні відповіді. Відповідь: малюнки 1 і 2 є вигадкою, фантазією художника. Адже їжачки зображені без врахування істотних ознак тварини, а саме: їжачки не можуть наколоти собі на спину яблука та листки; вони не мають таких великих вух, як на малюнку;колір голок відрізняється.

Номер слайду 72

1. Їжаки харчуються ягодами, грибами та фруктами. Це істота — активний і безжалісний хижак, чий обід складається в основному з комах, а також мишей і жаб. Рослинну їжу їжак не засвоює, тому навіть і в рот її не бере. Інколи його можна застати за дослідженням підгнилих фруктів або овочів. Проте звіра в даному разі цікавлять не самі плоди, а личинки комах, які ховаються в них. МІФИ ПРО ЇЖАКІВ

Номер слайду 73

МІФИ ПРО ЇЖАКІВ2. Їжак носить здобич на спині, наколовши її на голки. Голки їжака — вкрай неміцно тримаються в шкірі. Тому жодного яблука їжак на своїх голках понести просто не зможе, всі голки дорогою розгубить (та і, як ми щойно з’ясували, яблуко йому зовсім ні до чого).Єдине, що їжак може носити на своїх голках без шкоди для здоров’я, так це мох і сухе листя. Він використовує свою спину таким незвичайним чином тоді, коли починаються осінні приморозки й потрібно втеплювати свою зимову нору.

Номер слайду 74

МІФИ ПРО ЇЖАКІВ3. У їжака завжди є дім. Будівельник із їжака, чесно кажучи, ніякий. Максимум, на що вистачає його архітектурних талантів, так це на те, щоб зробити невеликий курінь із трави, в якому звір спить у денні години. Нір їжачки не риють навіть при настанні перших заморозків, вважаючи за краще зимувати в чужому покинутому житлі, наприклад, у норі кролика.

Номер слайду 75

Відповідь: автор «здружив» їжачка із сосною, бо у їжачка схожі голки з голками сосни. Поет вигадав те, що їжачок придбав голочки у сосни. У вірші немає фактів. Адже їжачки народжуються голими, сліпими, з яскраво-рожевою шкірою, маса їх тіла складає всього 12 грамів. Через кілька годин після народження у них з’являються білі й темні м’які голки. Завдання №4.2. Проаналізуйте завдання 2 на ст. підручника 36 авторського колективу О. В. Тагліна, Г. Ж. Іванова, ґрунтовно надайте правильні відповіді.

Номер слайду 76

Завдання №5. Розробіть власні 4 винахідницькі завдання на встановлення істинності фактів й думок. Завдання №5.1. Визнач, які з цих зображень листочків є вигадкою.1.2.3.4.

Номер слайду 77

Завдання №5.2. Сашко збирав листочки для свого гербарію. Перевір чи правильно хлопчик написав їх назви? Липа. Рябіна. Тополя. Осика. Каштан. Дуб

Номер слайду 78

Завдання №5.3. Прочитай вірш і дай відповіді на питання. В зеленім лісі побував. Якийсь художник – і поволіДерева перефарбував. У золотисто-жовтий колір.– Ти хто такий? – я здивувавсь‚ –Чому тебе не бачив досі?– То придивися‚ – хтось озвавсь‚ –І ти тоді побачиш осінь. Що вигадав поет?Чи є у вірші факти?

Номер слайду 79

Завдання №5.4. Сашко записав декілька фактів про листя. Перевірте, які з них істинні, а які хибні. Хвоя на ялинці, сосні та інших подібних деревах — це теж листя, просто такої ось оригінальної форми. (Істина)На світі існує близько 1000 різних форм листя. (Хиба. Вчені досі не знають, скільки у світі взагалі можливо форм листя.)Червоний колір буває або у молодого, або у старого і відмираючого листя. (Істина)У деяких рослин листя вміють повертатися, щоб отримувати більше сонячного світла, або, навпаки, ховатися від нього, щоб зменшити випаровування вологи. (Істина)Листопад – це природне явище, яке можна зазвичай побачити. (Хиба. Листопад — природне явище спадання листків у рослин.)

Номер слайду 80

Технологія візуалізації

Номер слайду 81

3.4. Технологія візуалізації Завдання №1. Розробіть засоби візуалізації інформації на етапі цілепокладання та мотивації, використовуючи прийом «хмара слів». ЗМІСТ ПІДРОЗДІЛУ 3.4 Завдання №2. Розробіть інфографіку до однієї з обраних вами тем за такими типами – інструкція, пам’ятка, плакат, путівник, аналіз даних.

Номер слайду 82

Завдання №1. Розробіть засоби візуалізації інформації на етапі цілепокладання та мотивації, використовуючи прийом «хмара слів» (веб-сервіс www.tagul.com).

Номер слайду 83

Завдання №2.1. Розробіть інфографіку до однієї з обраних вами тем за такими типами – інструкція, пам’ятка, плакат, путівник, аналіз даних. Пам’ятка «Властивості води»

Номер слайду 84

Інструкція. Дослід (газоподібний стан води)Завдання №2.2. Розробіть інфографіку до однієї з обраних вами тем за такими типами – інструкція, пам’ятка, плакат, путівник, аналіз даних.

Номер слайду 85

Плакат (як змінюються агрегатні стани води?)Завдання №2.3. Розробіть інфографіку до однієї з обраних вами тем за такими типами – інструкція, пам’ятка, плакат, путівник, аналіз даних.

Номер слайду 86

Електронний посібник. Я досліджую світ. КІНЕЦЬ!Кутасевич Юлія, Нетеса Світлана

pptx
Додано
22 березня 2023
Переглядів
370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку