Чотирикутники та їх властивості. Знаходження периметру та площ прямокутників

Про матеріал
Узагальнення теми "Многокутники". В матеріалах до уроку вміщено задачі на розпізнавання геометричних фігур-чотирикутників та їх властивості. Знаходження периметру та площ прямокутників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Елементи геометрії(курс за вибором)4 клас

Номер слайду 2

“ Мало мати хороший розум, головне – добре його застосовувати ”Рене Декарт

Номер слайду 3

Недостатньо мати якийсь багаж знань, потрібно ще й уміти ним користуватися. Сьогодні на уроці ми будемо використовувати отримані знання на попередніх уроках та застосовувати їх на практиці

Номер слайду 4

Для початку пригадаємо , що нам відомо про геометричні фігури та геометричні тіла

Номер слайду 5

1. На зображеному малюнку назви всі геометричні фігури та геометричні тіла . Знайди прямокутники та порахуй їхвода

Номер слайду 6

Дати визначення : Яку геометричну фігуру називаємо прямокутником?Яку геометричну фігуру називаємо правильним прямокутником?Яку геометричну фігуру називаємо трапецією?Яку геометричну фігуру називаємо паралелограмом?Яку геометричну фігуру називаємо правильним паралелограмом?В чому полягає відмінність між геометричними фігурами та геометричними тілами?

Номер слайду 7

Вправа “ Утвори множини “ Які ще вивчені геометричні тіла та геометричні фігури не увійшли до утворених множин?

Номер слайду 8

Вправа “ Серед предметів розпізнати геометричні тіла та фігури “

Номер слайду 9

Тема уроку : Чотирикутники та їх властивості. Знаходження периметру та площ прямокутників

Номер слайду 10

Вправа “ Асоціативний кущ ”Дати назву та визначення геометричній фігурі.

Номер слайду 11

Вправа “ Встанови відповідність ”Р = ( а + в) х 2 Р = а х 4 S = а х а. S = а х в

Номер слайду 12

Усні задачіОдин учень виміряв ширину класної дошки і отримав 6 дм 4 см, а другий, вимірявши ту саму дошку , отримав 64 см. Чому різняться відповіді учнів?На скільки частин буде поділено відрізок, якщо на ньому розмістити одну точку? ( 2 точки, 3, 4). Записати дробом.

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка “ Австралійський дощ “ Пригадайте, що ви знаєте про Австралію.

Номер слайду 14

“ Розв’язування задач на знаходження S та Р прямокутників “Р = ( а + в) х 2 Р = а х 4 S = а х а S = а х в

Номер слайду 15

Задача 1І варіант. Накреслити прямокутник зі сторонами 6 та 4 см. Знайти його площу та периметр. Задача 1 ІІ варіант. Накреслити квадрат,площа якого дорівнює 9 см.

Номер слайду 16

Задача 2 Довжина прямокутника – 8 см. Яка його площа, якщо прямокутник можна розрізати на два однакових квадрати? 8 см ? см ? S -

Номер слайду 17

Задача 3 Накреслити три різних прямокутники, які мають однакову площу 12 см 2 . а - ? в - ? S – 12 см 2

Номер слайду 18

Заповнити таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Фігура Розміри Р S Прямокутник а = 9 см в = 5 см ?см ?см 2 Квадрат а - ?см ? см 36 см 2 Квадрат а - ? см 36 см ?см 2

Номер слайду 19

Перевір таблицю{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Фігура Розміри Р S Прямокутник а = 9 см в = 5 см ?см 28 см ?см 2 45 см 2 Квадрат а - ?см 6 см ? см 24 см 36 см 2 Квадрат а - ? см 9 см 36 см ?см 2 81 см 2

Номер слайду 20

Розв’язування нестандартної задачіНакреслити прямокутник, який має площу 72 см2 і поділити його на 2 рівних квадрати.а - ?в - ?S п – 72 см2 S к – ? см2

Номер слайду 21

Підсумок уроку. Продовж речення “ Сьогодні на уроці ми ...”“ Мікрофон ” - Чи задоволені результатом своєї роботи на уроці?

Номер слайду 22

Домашнє завдання. Зобразити людину при допомозі вивчених геометричних фігур .

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку