Цифрова компетентність сучасного вчителя

Про матеріал
Презентація доповідь на тему:"Цифрова компетентність сучасного вчителя НУШ". В презентації вказані цифрові джерела, які може використовувати учитель при підготовчці до уроків
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цифрова компетентність вчителя як запорука цікавого уроку. Підготувала: вчитель початкових класів Нікопольської гімназії №12 Світлак Олена Іванівна

Номер слайду 2

Дистанційне навчання передбачає кілька типів взаємодії:- оперативне інформування;- повідомлення нового матеріалу;- уточнювальні запитання;- коментарі до виконаних робіт тощо.

Номер слайду 3

Розглянемо два основні завдання, які мають вирішуватись комунікаційними системами: Налагодження первинної комунікації між учнями, батьками та вчителями, оперативне інформування щодо динамічних змін, оголошення від адміністрації закладу освіти:- Це оптимально здійснювати через служби миттєвих повідомлень, соціальні мережі (закриті групи чи спільноти класів).- Для таких цілей можливе також використання сайту закладу освіти.

Номер слайду 4

Створення простору для організації дистанційного навчання, який має забезпечувати такі функції: проведення онлайн уроків;Доступ до різноманітних електронних навчальних матеріалів;Отримання робіт учнів (тести чи виконані практичні завдання в зошитах);Опрацювання та зворотній зв’язок щодо виконаних робіт; можливість поставити питання та отримати відповідь поза межами онлайн-уроку.

Номер слайду 5

До викладача, що працює в системі дистанційного навчання, є певні вимоги:-відповідати дуже швидко на листи;-встановити чіткий графік спілкування в режимі онлайн і чітко його дотримуватися;-створити атмосферу психологічного комфорту;-створити умови для повноцінної самореалізації учня, прояву успішності, самоствердження, підвищення його самооцінки.

Номер слайду 6

Дистанційне навчання дозволяє реалізувати такі принципи:-доступність навчання, а саме подолання фізичних обмежень людини, розширення аудиторії учнів;-індивідуальна спрямованість навчання, створення комфортних умов для школярів і вчителів, урахування індивідуальних психологічних особливостей (сприйняття, пам’яті, мислення), індивідуальний темп навчання;-розвиток інформаційної культури, навичок роботи із сучасними засобами інформації і телекомунікації;-соціалізація навчання, урахування особистісно-комунікативних особливостей учнів.

Номер слайду 7

Реалізація ідей і завдань дистанційного навчання є корисною, оскільки дозволить розв’язати низку завдань-забезпечення доступності різноманітних навчальних ресурсів;-здобування освіти в зручній відповідній формі для того, хто навчається;-розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті; -обмін даними, комунікативна діяльність на базі спільних інтересів, перш за все професійних (для вчителя) і освітніх (для учня).

Номер слайду 8

Основними перевагами дистанційного навчання є:-екстериторіальність;-синхронний і асинхронний режими взаємодії учасників навчального процесу;-можливість залучення до навчання спеціалістів із певних галузей;

Номер слайду 9

Забезпечення дистанційного навчання в закладах освіти вимагає використання певного системотехнічного забезпечення, яке включає:{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Апаратні засоби (персональні комп’ютери, мережеве обладнання, джерела безперебійного живлення, сервери, обладнання для відеоконференцій, зв’язку тощо)Інформаційно-комунікативне забезпечення із пропускною здатністю каналів, що надає всім суб’єктам дистанційного навчання навчального закладу цілодобовий доступ до веб-ресурсів і веб-сервісів для реалізації навчального процесу у синхронному та асинхронному режимах. Програмне забезпечення загального та спеціалного призначення

Номер слайду 10

Для забезпечення дистанційного навчання необхідні веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), які можуть містити:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Методичні рекомендації щодо їх використання, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо;Документи планування навчального процесу (навчальні програми, навчально-тематичні плани, розклади занять);Відео- та аудіозаписи уроків;Мультимедійні матеріали;Термінологічні словники;Практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання;Віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх використання;Пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів;Тестування із автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем;Ігрові інтерактивні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх використання;Електронні бібліотеки чи посилання на них;Віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання.

Номер слайду 11

Основні форми онлайн-комунікаціїВідеоконференція. Форум. Чат. Блог. Електронна пошта. Анкетування. Електронний щоденник та журнал

Номер слайду 12

Генератор «Прописи»

Номер слайду 13

Платформа IZZI

Номер слайду 14

Генератор «Ребуси»

pptx
Додано
8 лютого
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку