Цифровий опорний конспект уроку з предмету "Досліджуємо історію та суспільство" для 5 класу НУШ (автори підручника Васильків І. Д., Басюк О. Я., Гінкул Г. С., Грисюк Л. А.)
20.1. Українське козацтво1. Прочитайте пункт 20.1 § 20. Поясніть терміни, прізвища, дати, географічні назви, що «сховались» у хмаринці слів. Доповніть хмаринку власними тегами до теми «Українське козацтво»20.2. Гетьманщина2. Прочитайте пункт 20.2 (абзац 1) та заповніть пропуски в тексті.{4 B9 D4323-68 D5-4 A27-81 F9-9092767 F9 C6 B}3. Охарактеризуйте діяльність Івана Мазепи та Пилипа Орлика 3 реченнями
Світочі українського духу і слова. Ознайомтеся з цитатами видатних діячів періоду бездержавності, спробуйте пояснити їх зміст: Як ви вважаєте, чи актуальні ці настанови для сучасників?Андрей Шептицький стверджував, що любити Україну потрібно не словами, а ділами: «Не потоком шумних і галасливих фраз, а тихою невтомною працею любіть Україну».Іван Франко говорив: «…якщо ви хочете, щоб світ читав українською, – пишіть першокласні твори, проводьте найсучасніші дослідження, і тоді інші просто будуть змушені читати ваші роботи і вчити українську мову». Він був переконаний, що народ став успішним, а його держава ефективною, потрібно багато працювати.
Підведемо підсумки уроку: У 1863 та 1876 роках влада Російської імперії видала документи, якими заборонялося друкувати книжки та навчати дітей українською мовою. Поміркуйте, чому загарбникам важливо було знищити українську мову. Складіть запитання до теми уроку, починаючи кожне такими словами: Коли __? Що __?Хто __? Де __? Звідки ми можемо дізнатися про ___? Чому ___? Як ___? Доповніть речення
Оцініть свою роботу на уроці: Вправа “3-2-1: ЗВОРОТНІЙ ВІДЛІК”{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Клас: 5Ім’я, прізвище:3-2-1: зворотній відлік3 речі, які ви не знали до сьогоднішнього уроку:1. 2. 3. 2 речі, які вас здивували під час вивчення теми:1.2.1 приклад, як ви готові застосувати здобуті знання на практиці