Цифровий опорний конспект "Козаччина. Втрата державності"

Про матеріал

Цифровий опорний конспект уроку з предмету "Досліджуємо історію та суспільство" для 5 класу НУШ (автори підручника Васильків І. Д., Басюк О. Я., Гінкул Г. С., Грисюк Л. А.)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:“Козаччина. Втрата державності”https://pick.net.ua/ru/5-class/3603-pick-doslidzhuemo-istoriyu-5-vasilkiv. Безверхня Тетяна Миколаївна2023 рік

Номер слайду 2

20.1. Українське козацтво1. Прочитайте пункт 20.1 § 20. Поясніть терміни, прізвища, дати, географічні назви, що «сховались» у хмаринці слів. Доповніть хмаринку власними тегами до теми «Українське козацтво»20.2. Гетьманщина2. Прочитайте пункт 20.2 (абзац 1) та заповніть пропуски в тексті.{4 B9 D4323-68 D5-4 A27-81 F9-9092767 F9 C6 B}3. Охарактеризуйте діяльність Івана Мазепи та Пилипа Орлика 3 реченнями

Номер слайду 3

20.3. Період бездержавностіЗапишіть у відповідних стовпцях прізвища активних українських діячів, назви організацій, які вони утворювали, та твори, які видавали, щоб зберегти національну пам’ять у період бездержавності.

Номер слайду 4

Світочі українського духу і слова. Ознайомтеся з цитатами видатних діячів періоду бездержавності, спробуйте пояснити їх зміст: Як ви вважаєте, чи актуальні ці настанови для сучасників?Андрей Шептицький стверджував, що любити Україну потрібно не словами, а ділами: «Не потоком шумних і галасливих фраз, а тихою невтомною працею любіть Україну».Іван Франко говорив: «…якщо ви хочете, щоб світ читав українською, – пишіть першокласні твори, проводьте найсучасніші дослідження, і тоді інші просто будуть змушені читати ваші роботи і вчити українську мову». Він був переконаний, що народ став успішним, а його держава ефективною, потрібно багато працювати.

Номер слайду 5

Підведемо підсумки уроку: У 1863 та 1876 роках влада Російської імперії видала документи, якими заборонялося друкувати книжки та навчати дітей українською мовою. Поміркуйте, чому загарбникам важливо було знищити українську мову. Складіть запитання до теми уроку, починаючи кожне такими словами: Коли __? Що __?Хто __? Де __? Звідки ми можемо дізнатися про ___? Чому ___? Як ___? Доповніть речення

Номер слайду 6

Оцініть свою роботу на уроці: Вправа “3-2-1: ЗВОРОТНІЙ ВІДЛІК”{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}Клас: 5Ім’я, прізвище:3-2-1: зворотній відлік3 речі, які ви не знали до сьогоднішнього уроку:1. 2. 3. 2 речі, які вас здивували під час вивчення теми:1.2.1 приклад, як ви готові застосувати здобуті знання на практиці

Номер слайду 7

Домашнє завдання: Опрацюйте § 20, виконайте завдання на вибір: 1. Сформуйте «хмаринку слів», якими можна описати діяльність українських гетьманів. 2. Вправа «Малюнок словами». Змалюйте у формі невеликого твору-опису постать українського козака. Дякую за урок!

pptx
Додано
26 липня 2023
Переглядів
370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку