У даній роботі розроблено шаблон наповнювач цікавої гри, який можна використовувати не тільки на уроках інформатики а й інших предметах.
Подано правила гри і матеріал проведення «Цікавої гри », яку можна використовувати на уроках інформатики в середніх класах.
Правила гри: КОМАНДАМ ПРОПОНУЄТЬСЯ ТРИ ТЕМИ, ЯКІ МІСТЯТЬ ПО 7 ЗАПИТАНЬ. - ПИТАННЯ ОЦІНЮЮТЬСЯ БАЛАМИ ВІД 5 ДО 40, В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СКЛАДНОСТІ. - ЧЛЕНИ КОМАНДИ ВИБИРАЮТЬ ТЕМУ, ПОТІМ ПИТАННЯ. - ПИТАННЯ ВИБИРАЮТЬ ПО ЧЕРЗІ, ТО ОДНА, ТО ІНША КОМАНДА. - ЯКЩО ВИПАДАЄ ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, ТО КОМАНДА ПОВТОРЮЄ СВІЙ ВИБІР. - НА ОБДУМУВАННЯ ВІДПОВІДІ ВІДВОДИТЬСЯ 1 ХВИЛИНА. - ЯКЩО КОМАНДА ВІДПОВІДАЄ РАНІШЕ, НІЖ ЧЕРЕЗ 1 ХВИЛИНУ, ТО ВОНА ОТРИМУЄ +1 БАЛ. - ЯКЩО ВІДПОВІДЬ ПРАВИЛЬНА, ТО КОМАНДА ОТРИМУЄ БАЛИ ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ДАНОМУ ПИТАННЮ. - ЯКЩО ВІДПОВІДЬ НЕПРАВИЛЬНА, ТО БАЛИ ВІДНІМАЮТЬСЯ ІЗ СУМИ, НАБРАНОЇ КОМАНДОЮ.
ТАБЛОЗберегти зміни, з тим самим ім’ям та в тій самій папціЗберегти з новим ім’ям та в іншій папціНемає різниці при першому збереженніЗберегти як. Зберегти. Як зберегти файл? Чи є різниця між вказівками збереження?Вибрати команду Файл / Зберегти як / Задати ім’я / Вказати місце збереження файла / натиснути кнопку Зберегти