"Цікаві фізкультхвилинки та руханки"

Про матеріал
Для підвищення загальної працездатності, поліпшення здоров'я дуже корисні фізкультхвилинки і паузи. Вони знімають втому, нормалізують увагу й активність, відновлюють сили й робочий настрій, почуття бадьорості й свіжості, підвищують дисциплінованість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цікаві фізкультхвилинки та руханки Вчитель початкових класів Тарасюк Марина Миколаївна

Номер слайду 2

 Більшу частину доби дитина  перебуває у  статичному положенні, тобто сидить:  у школі  під  часу років;  удома,  коли виконує  домашні завдання, читає, переглядає телепередачі або грається у комп’ютерні ігри. При  цьому дитина  несе  велике фізичне  навантаження.  Статичне навантаження  вступає у  протиріччя  з фізичним  розвитком  дитини.

Номер слайду 3

Як наслідок  –  розвиток перевтоми.   у дитини  знижується працездатність, проявляються негативні  емоції,  погіршується самопочуття.  Дитина скаржиться на головний біль. Дехто з дітей починає порушувати правила поведінки на уроці.  Тому при виявленні в дітей перших ознак перевтоми необхідно робити перерви, під час яких діти б могли  виконувати нескладні фізичні вправи.  Такі перерви під час уроку (фізкультхвилинки) сприяють поліпшенню функціонування мозку,  відновлюють  тонус м’язів,  які  підтримують правильну поставу, знімають напругу з органів зору і слуху, з утомлених від письма пальців.   

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Щось втомились ми сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки, І зроби чотири скоки. Ось так, ось так, ось так! Плесніть у долоньки раз. За роботу! Все гаразд!

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Йшов по лісу їжачок, (ходьба на місці) В нього шубка з голочок. Ніс багато грушечок, (нахиляння тулуба в сторони) Аж болів йому бочок. Раз, два, три, чотири, п'ять! (стрибки) Зупинився спочивать. Піклувався їжачок (вправи для кистей рук) Про маленьких діточок, Чарівних, непосидючих, Дуже милих і колючих. Десять, дев'ять, вісім, сім! (стрибки) Грушечки ці ніс він їм.

Номер слайду 11

ВИШЕНЬКА Вітер дме усе сильніше, Бідну вишеньку колише Вишня нахиляється, Вітерцю скоряється - (нахили, руками дістати підлоги) Вітер тихший, тихший, тихший — (присідання) Розпрямила віти вишня - (встати, руки вгору)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

 «Стріляти очима» Дивимося вгору-вниз з максимальною амплітудою. Малюємо коло за годинниковою стрілкою і назад. Малюємо очима діагоналі. Малюємо поглядом квадрат. Погляд йде по дузі – опуклою і увігнутою. Обводимо поглядом ромб. Малюємо очима бантики. Малюємо букву S – спочатку в горизонтальному положенні, потім у вертикальному. Креслимо очима вертикальні дуги, спочатку за годинниковою стрілкою, потім – проти. Переводимо погляд з одного кута в інший по діагоналях квадрата. Зводимо зіниці до перенісся щосили, наблизивши палець до носа. Часто-часто моргаємо повіками – як метелик махає крильцями.

Номер слайду 17

Імітативні руханки «Миємо руки» Узяли духмяне мило, (ритмічно потираємо долоні,наче миємо руки.) Добре руки з ним помили. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. (Пальці стиснути в кулачок,потім з силою випрямити їх,наче струшуючи водичку.) Рушничок я свій беру. (Енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.) Швидко ручки обітру.  «Місимо тісто» Руками імітувати вимішування тіста. Тісто узяли у мами(дуже енергійно стискаємо руки в кулачки та розтискуємо їх — одночасно і по черзі),                      Його жужмили і м’яли,Пирогів напечемо (руками виконуємо рухи,наче ліпимо пироги) І з сметаною з’їмо!

Номер слайду 18

ppt
Додав(-ла)
Тарасюк Марина
Додано
6 грудня 2023
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку