Цікаві музичні загадки

Про матеріал
Загадки розвивають фантазію дітей. Учні активно включаються в розумову творчість. Відгадування загадок загострює і дисциплінує розум, привчаючи дітей до чіткої логіки, до міркування. Розгадування загадок розвиває мислення дитини, її спостережливість, здатність до аналізу, узагальнення, формує уміння самостійно робити висновки.
Перегляд файлу

Загадки на уроці музики

це й джерело нових знань. Багато з них розвивають кмітливість, увагу, а ще вчать розуміти музику.

Дітям подобається відгадувати загадки.

Загадки розвивають фантазію дітей. Учні активно включаються в розумову творчість. Відгадування загадок загострює і дисциплінує розум, привчаючи дітей до чіткої логіки, до міркування. Розгадування загадок розвиває мислення дитини, її спостережливість, здатність до аналізу, узагальнення, формує уміння самостійно робити висновки.

За допомогою загадок можна створювати проблемні ситуації на уроках музики, адже кожна загадка містить нестандартне завдання, яке викликає жвавий інтерес.

Загадки — це стислі твори, в основі яких лежить метафоричне запитання. Для того щоб дати на нього відповідь, потрібно вміти зіставити життєві явища на основі їх спорідненості чи подібності. Іноді ця подібність обмежується кількома або навіть однією якою-небудь ознакою,— отже, розгадування вимагає не тільки певної суми знань, а й спостережливості, кмітливості, уміння бачити спільне в конкретному й абстрактному.

Тому сміливо їх використовуємо в навчальному процесі на уроках музичного мистецтва.

 

Музичні  загадки.

  1. Це дерево - не полінце,

Шість дірочок має,

Весело співає.

(Сопілка)

 

  1. То товстішає, то худне

На всю оселю голосить

(Баян, акордеон, гармошка)

 

  1. Хто зі мною дружбу має,

Ноти  швидко впізнає.

(Скрипковий, басовий ключ)

 

  1. Хто стоїть, як вартовий,

        Перед нотками рядками?

        Хто рядок наш відкриває,

        Місце нотам визначає?

       (Скрипковий, басовий ключ)

 

  1. Сам із вільхи та із дуба

        В роті білі й чорні зуби.

       Ти до них торкнись – готово,

            Враз почуєш звук чудовий.

(Рояль)

 

  1. У лісі народилась,

        В майстерні робилась,

        А в руках заспівала

 (Скрипка)

 

  1. Він музикантами керує,

        На нього дивиться оркестр,

        А публіка його цінує

        І віддає тепло сердець.

(Диригент)

 

 

  1. З піснею цією діти виростають,

Бо її матуся кожному співає.

 (Колискова)

 

  1. На нашім інструменті

     Є і струни, і педаль.

Хто ж він є?

Безперечно, це – знайомий наш ...

         (Рояль)

 

 

  1. Як до рук її візьмеш

І міхами розведеш,

Ще й натиснеш ґудзики –

Злинуть звуки музики.

Ось послухай трошки,

Хто співа?

         (Гармошка)

 

  1. Клавіатури чорно-білий ряд,

Педалі жовтим золотом горять…

Мене з собою не внесеш у футлярі.

З могутнім форте, ласкавим піано,

І тому є той надзвичайно правий,

Хто називає нас…

 (Фортепіано)

 

  1. До зубів торкнись – готово,

Ти почуєш спів чудовий.

 (Губна гармошка)

 

 

docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
2145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку