Мета: . продовжити роботу над казкою - повістю Р. Дала « Чарлі і шоколадна фабрика», познайомити учнів з пригодами героїв, вчити характеризувати образи персонажів за їхніми вчинками у ставленні до інших;розвивати навички усного мовлення, переказу прочитаного, образне мислення і творчу уяву дітей; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки;
Літературний диктант(усно)1. В родині Чарлі Бакет жило …чоловік. 2. Родина жила в … хатинці на … великого міста.3. Жили вони дуже …) .4. Пан Бакет працював на …5. Чарлі мріяв …6. Власником фабрики був …7. Чарлі на день народження традиційно дарували …8. Дідусь внуку дав таємний сюрприз …9. В родині Чарлі стали голодувати, бо…10. Повертаючись зі школи, Чарлі знайшов …11. В магазині він купив …12. Золотий квиток давав шанс …
Сюжетний план твору. Експозиція (знайомство з героями твору, часом і місцем дії) – Зав’язка (ключовий момент розгортання подій) – Розвиток дії (подальше розгортання подій, розкриття характерів героїв) –Кульмінація (момент найвищого напруження в розвитку дії) – Розв’язка (подія, що завершує розповідь) –
Чи став хтось із цих чотирьох дітей переможцем ? Чому?Назвіть ім’я дитини, яку Віллі Вонка обрав своїм спадкоємцем. На перший погляд, Чарлі важко було змагатися з багатими й упевненими в собі суперниками, бо страшна бідність, у якій жила родина хлопчика, зробила його дещо сором’язливим і незграбним. Але Чарлі мав головну перевагу, про яку і сам не здогадувався. Яку? Розкажіть про те, як жила родина Бакетів. Перекажіть епізоди, які свідчать про особливе, ніжне й трепетне, ставлення членів родини один до одного. Як часто Чарлі міг ласувати шоколадом?