Цікаві задвння на англійську мову

Про матеріал
Підбірка цікавих завдань на уроки англійської мови ("Як зробити урок цікавим?")
Перегляд файлу

Казанківський професійний аграрний ліцей

 

 

 

 

 

Як зробити урок цікавим?

 

 

 

 

 

Вчителя англійської мови

Ляховської Н.С.

 

 

 

 

 

Казанка 2021

Вправи на урок англійської мови, щоб зробити урок цікавим

1.Make a compliment ( зробити комплімент сусіду по парті, або вчителю таким чином повторюючи словарний запас та налаштувати позитивний настрій на плідну співпрацю ).

2.Memory box( у  парах або у командах  учні згадують якомога більше слів (або виразів) за певною темою), що допомагає сформувати командний дух, викликати жагу до перемоги та заодно повторити вивчене.

3.Crack the code (анаграми(переплутані букви у словах), можна закодувати назву теми, назву тексту або вивчені слова чи словосполучення) - тема: Ecological problems

 

- disetasr ( disaster)

-loecoclagi (ecological)

- llupoiont ( pollution)

- teorponcti (protection)

- asdirets (disaster)

- neviornemt (environment)

4.Broken text ( здобувачі освіти  отримують частини тексту, який вони мають прочитати, потім переказати своїй команді і розташувати у правильному порядку. Той,хто читає, не має права давати чи показувати текст іншим учням з групи ) - тема: Ecological problems

1) Here is your country.  

2) Do not let selfish men or greedy interests skin your country of its beauty, its riches or its romance.

3) Cherish these natural wonders, cherish the natural resources, cherish the history and romance as a sacred heritage, for your children and your children`s children.

5.Sit down/Stand up  ( з тексту пісні обирається 6 слів, які записуються  на дошці, вчитель читає текст пісні ( або прослуховують аудіо) ,а  учні уважно слідкують і як тільки чують слово, яке записане на дошці вони встають і швидко сідають) - тема: Ecological problems

Слова,  написані на дошці: need, weak, power, way, light, everything, hard, believer

 

 

Truth to power ( by One Republic)

 

I could tell you I was fragile
I could tell you I was weak
I could write you out a letter,
To tell you anything you need
I've seen minutes turn to hours
Hours turn to years
And I've seen truth turn to power

If you could see me the way I see you
If you could feel me the way I feel you
You'd be a believer
You'd be a believer

Minutes turn to hours
Hours turn to years
And I've seen truth turn to power

I could tell you I was ageless
But I know you'll see the light
I could tell you I'm immune to everything
But that's a lie
Dust don't turn to flowers
Skies don't disappear
But I've seen truth to power

Oh, if you could see me the way I see you
If you could feel me the way I feel you
You'd be a believer (believer)

Hard to keep goin' on (hard to keep goin' on)
I said it's hard to keep goin' on (hard to keep goin' on)
I said it's hard to keep goin' on (hard to keep goin' on)

If you could see me the way I see you
If you could feel me the way I feel you
You'd be a believer

 

       

 

 6.Story Cubes ( гра полягає у тому, щоб здобувачі освіти  у парах чи групах склали   історію із слів або картинок , які їм дасть вчитель) - тема: Ecological problems

 

           121f6809961ade5a603e7cdea02bd556.jpg6655.jpg1321706554.jpgd.jpg C:\Users\Администратор\Desktop\forum.te_.ua_.jpg C:\Users\Администратор\Desktop\Donald-Trump-SUA-incalzire-globala-acord-paris.jpg

 

7.Who is your hero? ( одному учаснику загадують всесвітньо - відомого      героя : актора,співака,письменника чи персонажа мультфільму, а інші здобувачі освіти задаючи питання, на які можна дати відповідь тільки «Так» чи «Ні»,  повинні відгадати ким він являється. Ця вправа допомагає розвивати критичне мислення та speaking skills) - тема: Ecological problems

Hero - Billie Eilish

Questions ( for example):

- Am I an actor? (no)

- Am I a feminine ?(yes)

- My country is America? (yes)

- Am I young? (yes)

-.....

8. «Snowball» ( здобувачі освіти  складають речення, кожен учасник додаючи по слову і повторюючи попередні, формуючи цілу історію). Вправа допомагає розвивати пам'ять та швидко орієнтуватися у  словниковому  запасі ) - тема: Ecological problems

For example:

- All...

- kinds...

-of disasters ...

-are usually...

-very...

-damaging....

9. « Symon says» ( потрібна вибрати одного здобувача освіти,хто буде ведучим і головним у цій грі, учасник говорить слова « Symon says…»  і додає якусь дію, яку потрібно виконати певній людині(вказує кому) ). Ця вправа на уважність, тому що іноді ведучий може не сказати слів « Symon says…»  , а відразу дію.

1)Symon says to keep calm to Kate

2) Symon says to Andrew to stand up

3) to Alex to sing song

4)Symon says to Nataliia to smile

....and so one

10. Brainstorming ( здобувачам освіти пропонується проблема, вирішення якої вони повинні знайти за допомогою командної роботи, потім команда презентує свої варіанти і учитель вибирає найбільш підходящі) - тема: Ecological problems

Problem:  

  • The most dangerous ecological problem and ways to avoid the backset of the situation.
  • How to protect nature?
  • What I can do for protection ecology?