Перегляд файлу

 

Border template with happy children in background Premium Vector 

Управління соціально-культурної сфери Володимирецької селищної ради

 

Мініч З.Ф.

Цікаві завдання

для розвитку

математичної компетентності

за технологією «Щоденні 3»
для учнів 1 класу

Частина 1

 

 

Половлі

2021

 

 

Матеріали підготувала:
З.Ф. Мініч вчитель початкових класів,  Половлівського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ»

 

 

Рецензент:
В.К. Басюк, директор Половлівського НВК «ЗОШ І – ІІ ст. – ДНЗ»

 

 

Рекомендовано до друку методичною радою Половлівського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ» (Протокол №1 від 12.02.2021 року)

 

 

 

 

 

Посібник містить цікаві завдання, дидактичні ігри та вправи, які допоможуть учителеві реалізовувати технологію «Щоденні 3» у цікавішому форматі, урізноманітнити уроки, сприятимуть формуванню ключових компетентностей школярів, розвитку критичного мислення, креативності та вмінь учнів орієнтуватися в інформаційному просторі, аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел, робити свідомий вибір, ухвалювати рішення та обґрунтовувати його.

Рекомендовано для вчителів початкових класів, вихователів ГПД, батьків.

 

  1.        Вступ……………………………………………………… ……4
  2.        Щоденні 3……………………………………………………….5
    1. Математика самостійно………………………………………..9
    2. Математика разом із другом…………………………………10
    3. Математика письмово…………………………………..……11
  3.        Завдання ………………………………………………………12
    1. Тиждень 1. «Я – школяр»…………………………………….12
    2. Тиждень 2. «Мій/наш клас»………………………………….18
    3. Тиждень 3. «Моє довкілля»………………………………….25
    4. Тиждень 4. «Осінь»…………………………………………..31
    5. Тиждень 5. «Я і моя Батьківщина»………………………….39
    6. Тиждень 6. «Ми – підприємливі»…………………………..47
    7. Тиждень 7. «Техніка, яка допомагає»……………………….55
  4.        Додатки……………………………………………………….63
  5.        Використані джерела…………………………………………64

 

 

 

 

 

Процес реформування школи, який відбувається відповідно до закону України «Про загальну середню освіту», Концепції загальної середньої освіти, Державного стандарту початкової загальноосвітньої освіти, забезпечує системне оновлення змісту та перехід на нову структуру навчання. В учителів з'являється можливість застосовувати нові активні технології навчання, цінні й для кожного учня.

У сучасному інформаційному суспільстві, коли високорозвинені технології потребують нової системи мислення, школа повинна навчити учнів комунікативності,уміння працювати з будь-якою інформацією, уміння мислити неординарно, гнучко, залежно від ситуації. Готувати дитину до життя у суспільстві допомагають інтерактивні технології навчання, які широко застосовуються на Заході, а в останнє десятиріччя поширились і в нашій державі, хоча для української школи вони не є новими.

Для того, щоб учень добре навчався, протягом уроку він повинен постійно бути включений у процес учіння шляхом спілкування з учнями, учителем. Уроки математики, організовані за інтерактивними технологіями, сприяють розвитку мислення учнів, уміння вислухати товариша і зробити свої висновки, вчать поважати думку іншого та аргументувати свою тощо.

 

 

Нині педагоги мають у своїй методичній скарбничці багато сучасних засобів. Пропоную поповнити її технологією “Daily 3”, що надзвичайно ефективна на практиці.

    Гейл і Джоан помітили, що традиційна система навчання не дає бажаних результатів. Тому, досліджуючи цю проблему, розробили зазначену технологію. Отже, ця технологія розвиває у школярів самостійність, витримку, наполегливість, відповідальність. Вона передбачає щоденне виконання учнями трьох видів роботи у навчальному процесі з математики. Кожен вид діяльності виконується упродовж 20 хв:

  •       математика самостійно;
  •       математика разом ;
  •       математика письмово.

Ця діяльність залучає дітей до математичних ігор як самостійних, так і з партнерами, а також спонукає брати участь у діяльності та розв’язуванні проблем, використовуючи інструменти для лічби чи ігрові матеріали. На початку нового математичного блоку ця діяльність здебільшого охоплює перегляд попередньої практики навчання. Це дає змогу учням продовжувати вивчення викладеного матеріалу та допомагає їм бачити, що ми не забуваємо попередній матеріал тільки тому, що розпочали вивчати нову тему.

 Щоденні 3 – це не лише свобода вибору для дітей, але й свобода для вчителя. Педагогу важливо пам’ятати про обов’язкові види діяльностей, які мають виконувати всі учні  щодня: Математика самостійно, математика разом із другом, математика письмово.

Результат пошуку зображень за запитом математика рисунокЩоденні 3 допомагають учням тренувати витривалість, розвивати самостійність та робити успішний вибір. Коли технологія стає звичною для учнів, учитель щодня проводить ранкове коло та пояснює тему всьому класу.Потім займається з учнями індивідуально та в малих групах, поки інші працюють самостійно чи в парах. Таким чином задовольняються потреби та цілі кожної дитини.

Коли ми знайомимо учнів з Щоденними 3, ми знайомимо з цією технологією і їхні родини. Адже чим більше рідні дітей знають про їх заняття в школі, тим краще можуть підтримувати їх удома. 

Іноді батькам нелегко зрозуміти навчальні процеси, які відбуваються в класі. Адже їхній шкільний досвід відрізняється від досвіду, який отримують діти. Важливо допомогти батькам учнів зрозуміти технологію Щоденних 3. Необхідно навчити рідних робити те, чим займаються на уроках їх діти. Так вони зможуть відчути все на власному досвіді.

Батьки мають право знати, що вчитимуть їхні діти, як вони будуть проводити час. У свою чергу, кожен учитель хоче, щоб батьки довіряли його професійному підходу і були впевнені, що він турбується й поважає кожну дитину.

На початку навчального року батькам можна надіслати ознайомлювальний лист і розповісти про Щоденні 3. А впродовж першого місяця навчання запросити батьків до класу й навчити їх виконувати Щоденні діяльності. Дати час для практики в малих групах або в парах з їхніми дітьми.

Після такої практики вони впевняться: щоденні діяльності — це цікаво та пізнавально, вони розвивають у дітей самостійність і витривалість. Відтепер батьки знатимуть, про що спілкуватися з дитиною вдома. Вони навіть зможуть запровадити у родині нові традиції. Наприклад Математика самостійно чи Математика письмово.

З кожним кроком Щоденних 3 ми розвиваємо в учнів витривалість, навчаємо їх правильно поводитись. Вони стають самостійними. Ми, вчителі, навчаємось більше довіряти своїм учням. Вони охоче беруть на себе відповідальність і стають незалежнішими.

Ми підтримуємо учнів, поважаємо їх і навчаємо, забезпечуємо можливість вибирати. Так вони стають кращими читачами, письменниками й математиками.

Зміни відбуваються повільно, завдяки постійній роботі вчителів з дітьми і над собою. Неабияку роль відіграє й наша готовність ставитися до кожного учня як до чудової талановитої особистості. Безсумнівно, такими вони і є.

Результат пошуку зображень за запитом діти за партами рисунокВсі ми, учителі, учні, батьки, повільно але постійно й беззаперечно розвиваємося. Так ми відкриваємо для себе сучасну освіту.

 

 

 

 

 

Під час роботи за цією технологією має бути умовний сигнал, за яким учні починають та закінчують свою роботу. Це може бути дзвіночок, свисток (але не різкий), мелодія на смартфоні вчителя, «чарівне слово» (наприклад: «Сім-салабім!», «Абракадабра!»), віршовані рядочки (наприклад: «Ґаву не спіймай, роботу починай!», «Ґаву не спіймай, роботу завершай!») та інші. Якщо ви придумаєте умовний сигнал разом з дітьми — це буде ще цікавіше.

Існує важливе правило для всіх щоденних видів діяльності: завдання, які діти виконують самостійно, мають бути для них знайомі. Тільки так діти зможуть утримувати увагу тривалий час. Мають бути правила, яких учні повинні дотримувати під час математики для себе. Вони мають бути розміщені у полі зору школярів. Дуже добре було б, якби ці правила були складені разом з учнями. Наведу низку правил, яких можуть дотримуватись учні. Але, якщо діти забажають додати ще якесь правило, доцільно це враховувати.

1. Учні визначаються із завданням для роботи.

2. Обирають зручне місце і починають працювати.

3. Під час роботи залишаються на одному місці.

4. Працюють увесь відведений час.

5. Дотримуються правил поведінки.

6. Працюють у тиші.

7. Складають матеріали та маніпулятивні
ігри у відведені місця.

Цю діяльність уводять лише тоді, коли діти опанували математику самостійно та математику письмово. Важливим тут є вміння обрати партнера для діяльності. До правил можна додати «Камінь, ножиці, папір» для визначення правил роботі в парі з другом. Для «Щоденних 3» у класі можна облаштувати спеціальний куточок, де будуть розміщені назви діяльностей та назви або спеціальні позначення математичних ігор та вправ, аби учням було легше здійснювати вибір.

Це час, коли діти можуть поліпшити свої знаня з математики. Зазвичай — це математичні ігри. Під час ігор діти можуть використовувати будь-які матеріали у класі для розв’язання обраних завдань. Зразки матеріалів для використання в Щоденниз 3 можете переглянути в Додатку 1

 

 

Це час, коли учні виконують математичні завдання письмово. Учитель готує необхідні завдання. Вони можуть стосуватися і вивченої на уроці теми, і тем, що вивчалися раніше. Математика письмово дає змогу відпрацьовувати вміння самостійно, зосереджено та наполегливо працювати. Математичне письмо, як і інші види діяльності, потребує певних правил, за якими працюватимуть діти.

 

1. Розпочинають працювати одразу.

2. Під час роботи залишаються на одному місці.

3. Працюють увесь відведений час.

4. Дотримуються правил поведінки.

5. Працюють у тиші.

 

 

 

 

 

  1.        Розфарбуй однакові за розміром олівці одним кольором.

 

  1.        У кожні групі закресли предмет, який до неї не належить.

 

Результат пошуку зображень за запитом яблуко рисунок      Результат пошуку зображень за запитом шруша білий фон рисунок     Результат пошуку зображень за запитом пазл білий фон рисунокРезультат пошуку зображень за запитом морозиво білий фон рисунок

Результат пошуку зображень за запитом чашка білий фон рисунокРезультат пошуку зображень за запитом кіт  рисунокРезультат пошуку зображень за запитом кастрюл білий фон рисунокРезультат пошуку зображень за запитом миска білий фон рисунокРезультат пошуку зображень за запитом ложка білий фон рисунок

Результат пошуку зображень за запитом автобус рисунокРезультат пошуку зображень за запитом мотоцикл рисунокРезультат пошуку зображень за запитом таксі рисунокРезультат пошуку зображень за запитом велосипед рисунокРезультат пошуку зображень за запитом жираф рисунок

Результат пошуку зображень за запитом пінгвін рисунокРезультат пошуку зображень за запитом горобець рисунокРезультат пошуку зображень за запитом стількчик рисунокРезультат пошуку зображень за запитом пелікан рисунокРезультат пошуку зображень за запитом журавель рисунок

  1.        Розмалюй іграшки розміщені між м’ячем і дзиґою

 

  1.        Розфарбуй найдовший пензлик червоним кольором, а найкоротший – зеленим.

 

 

 

  1.        Допоможи Петрику зібратися до школи. Розфарбуй шкільне приладдя.

Результат пошуку зображень за запитом ручка  рисунок

Результат пошуку зображень за запитом ведмедик  рисунок

Результат пошуку зображень за запитом лінійка рисунок

Результат пошуку зображень за запитом цукерка рисунок

Результат пошуку зображень за запитом книжка  рисунок

Результат пошуку зображень за запитом машинка рисунок

Результат пошуку зображень за запитом ножиці рисунок

 

Результат пошуку зображень за запитом палітра рисунок

 

Результат пошуку зображень за запитом школяр  рисунок 

1. Попрацюйте з геобордом.

  1.        Викладіть під малюнком різні за висотою смужки відповідно до росту персонажів. 

 

                         

 

 

  1.        Намалюйте зліва від книжки ручку та гумку, а справа – олівець та лінійку.

Результат пошуку зображень за запитом книжка рисунок

  1.        Попрацюйте з танграмом.

 

 

  1.        Домалюйте предмети, якийх не вистачає. Предмети не повторюються в рядку і стовпчику.

Результат пошуку зображень за запитом ручка  рисунок

Результат пошуку зображень за запитом книжка  рисунок

Результат пошуку зображень за запитом лінійка рисунок

 

Результат пошуку зображень за запитом ножиці рисунок

Результат пошуку зображень за запитом ручка  рисунок

Результат пошуку зображень за запитом книжка  рисунок

 

Результат пошуку зображень за запитом лінійка рисунок

Результат пошуку зображень за запитом ножиці рисунок

Результат пошуку зображень за запитом ручка  рисунок

 

 

 

 

 

 

1. Зафарбуй найкоротший шлях до хатинки. Перевір за допомогою стрічки (нитки).

2. Зафарбуй кружечок біля малюнка, там де дівчинка вища ніж хлопчик, але нижча ніж дерево .

3. Підкресли того, хто сам і обведи тих, кого багато.
 

4. Об’єднай предмети в групи за певною ознакою. Обведи кожну групу.

5. Розмалюй овечок, які повернулись наліво.

  1.        Домалюй справа такі кількість ручок, щоб предметів було порівну.

Результат пошуку зображень за запитом книжка  рисунокРезультат пошуку зображень за запитом книжка  рисунокРезультат пошуку зображень за запитом книжка  рисунок

Результат пошуку зображень за запитом книжка  рисунокРезультат пошуку зображень за запитом книжка  рисунокРезультат пошуку зображень за запитом книжка  рисунок

2.Чи залишиться хоча б одна квітка, якщо кожна дівчинка візьме по однай? З’єднай.

                            

 

Результат пошуку зображень за запитом квітка рисунок          Результат пошуку зображень за запитом квітка рисунок        Результат пошуку зображень за запитом квітка рисунок      Результат пошуку зображень за запитом квітка рисунок      Результат пошуку зображень за запитом квітка рисунок

  1.        Яка фігура буде наступна? Намалюй.

 

 

  1.        Чи всі хлопчики матимуть машинку? З’єднай.

                 

 

 

 

 

 

  1.        Намалюй для котика менший будинок,а для песика – більший.

 

                          

 

1.  Попрацуйте з геобордом.

  1.        Попрацюйте з танграмом.

 

 

 

  1.        Домалюйте фігури якийх не вистачає. Предмети не повторюються в рядку і стовпчику.

 

 

 

 

  1.        З’єднайте кожного хлопчика з його парою черевиків. В кого найбільше взуття? В кого найменше?

  1.        Обведи ті предмети, яких на малюнку по одному

 

  1.        Продовж доріжки.

  1.        Намалюй біля того хто над гілочкаю стілочку вверх ↑, а хто під нею стрілочку вниз  ↓.

Результат пошуку зображень за запитом тварини розмальовка

  1.        Розфарбуй:
  •           вагон, в якому їде порося – червоним
  •           вагон між куркою і мавпою – зеленим
  •           вагон між поросям і жирафом – жовтим
  •           вагон з куркою - блакитним

  1.        Полічи курчат. Обведите курча, яке має той ж самий номер якщо лічити зліва направо і справа на ліво.

  1.        Намалюй:

 

 

 

 

  •           зліва зверху
  •           під
  •           справа від
  •           над

1. Розмалюй третій будинок зліва.

2. З’єднай  половинки доміно.

3. Домалюй яблука та метелики.

 

4. Сполучи кожний малюнок у нижньому ряду з крапочками у верхньому ряду відповідно до кількості.

5. Розмалюй 3 намистинки зліва і 2 намистинки справа.

 

 

  1.        Попрацюйте з геобордом.

  1.        Попрацюйте з танграмом.

  1.        З’єднай число з відповідним малюнком.

  1.        Замалюйте на гілочках листочки відповідно до вказаної цифри.

Результат пошуку зображень за запитом гілочка рисунок               Результат пошуку зображень за запитом гілочка рисунок

 

 

  1.        Порівняй кількість коліс. Встав знаки порівняння (<,>,=)

Результат пошуку зображень за запитом рисунок велосипед дитячий

 

Результат пошуку зображень за запитом рисунок велосипед

Результат пошуку зображень за запитом велосипед одноколесный

 

Результат пошуку зображень за запитом велосипед трехколесный дорослий рисунок

 

 

  1.        Зафарбуй паркан за вказаною послідовністю.

2. Які геометричні фігури зображені на малюнку? Порахуй їх кількість та запиши в порядку зростання.

 

  1.        Запиши склад числа 3

 

  1.        Встав знаки порівняння (<,>,=)

https://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics1/mathematics1.files/image014.jpg

  1.        З’єднай точки від 1 до 10

1.  Встав знаки порівняння (<,>,=)

 

 

Результат пошуку зображень за запитом рисунок яблука

 

Результат пошуку зображень за запитом рисунок яблука

Результат пошуку зображень за запитом рисунок  морква

 

Результат пошуку зображень за запитом рисунок  морква

 

 

  1.        Домалюй в кожному кошику певну кількість овочів.

  1.        Запиши цифри за порядком. Розфарбуй овочі, які є «сусідами» числа 3.

 

  1.        З’єднай половинки доміно, щоб кількість крапочок дорівнювала 4.

 

 

  1.        З’єднай точки від 1 до 10.

 

 

1.Попрацюйте з геобордом.

2. Попрацюйте з танграмом.

3. Запиши пропущені числа спираючись на склад чисел. 

4. Намалюйте зліва 4 жолуді, а справа 5 листочків.

Результат пошуку зображень за запитом дуб рисунок

 

5.З’єднайте яблука з відповідною яблунею.

 

 

 

  1.        Порахуй та запиши.
  2.        Склади рівності на додавання. Обчисли.

  1.        Домалюй цятки сонечкам, щоб було порівну.

  1.        Скопіюй фігури.

  1.        Виконай обчислення за ланцюжком.

  1.        Запиши пропущені числа спираючись на склад числа.

Результат пошуку зображень за запитом склад числа 9

  1.        Встав знаки порівняння (<,>,=)

 

 

 

 

 

 

  1.        Обчисли. Намалюй відповіді.  

+=

¯ =

+=

+=

 

  1.        Розмалюй ті будиночки де результатом буде 7

 

  1.        Склади та запиши рівності за числовим променем.

  1.        Попрацюйте з геобордом.

  1.        Попрацюйте з танграмом.

  1.        Гра з цеглинками «Лего»

Для гри слід приготувати картку з цифрою 9, кубик з крапоччками на гранях від 1 до 6, двокольорові цеглинки «Лего» по 9 штук.  Перед дітьми лежить картка з цифрою 9. Один учень кидає кубик. Викладає сітльки цеглинок синього кольору скільки випало на кубику. Інший  учень повинен докласти цеглинки червоного кольорутак, щоб разом було 9. Потімучні міняються місцями.

 

  1.        Домалюйте ягідки так, щоб було порівну.

 

 

 

  1.        Розшифруй приховане слово.

 

Результат пошуку зображень за запитом шифрувальник

 

 

  1.        Обчисли та запиши відповідь.

 

  1.        Встав знаки порівняння (<,>,=)

  1.        Виконай схематичний малюнок. Познач тополі кружечками, а берези – трикутниками.

 

 

 

 

  1.        До кожного малюнка підбери вираз. Обчисли. 

 

 

 

  1.        В першому ряд оберіть другу хатинку зліва, в другому – четверту справа, в третьому –третю зліва, а в четвертому першу справа. Запиши «сусідів».

  1.        Обчисли.

 

 

 

  1.        Які монети потрібні, щоб купити товар? З’єднай.

           

 

3. В кого скільки грошей? Запиши. Зафарбуй того, в кого найбільше.

4.Допоможи пірату дійти до скарбів , рухаючись від 1 до 10.

5.Встав пропущені числа.

  1.        Обчисліть.

 

  1.        Пограйте в гру «Чарівна торбинка».

Покладіть у непрозорий мішочок виготовлені з цупкого картону геометричні фігури. По черзі діставайте по одній фігурі з торбинки із заплющеними очима. На дотив відгадайте, яку фігуру дістали.

  1.        Попрацюйте з геобордом.

  1.        Попрацюйте з танграмом.

  1.        Розфарбуйте:
  •           Перший учень – другий, четвертий, восьмий і дев’ятий предмети ліворуч.
  •           Другий учень – четвертий, п’ятий, восьмий і десятий предмети праворуч.
  •           Які предмети залишились не розмальовані?

 

  1.        Обчисли.

 

 

 

 

 

  1.        Обчисли.

 

 

 

  1.        «Налий» води в склянку.

 

  1.        Зафарбуй круглі предмети.

 

  1.        Обчисли.

 

  1.        З’єднай машини з причепами .

 

 

  1.        Об’єднай телефони так, щоб разом вони утворили число 8.

 

 

 

  1.        Порахуй і запиши.

 

  1.        Встав знаки порівняння (<,>,=)

Результат пошуку зображень за запитом міксер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом міксер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом міксер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом міксер рисунок

 

Результат пошуку зображень за запитом блендер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом блендер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом блендер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом блендер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом блендер рисунокРезультат пошуку зображень за запитом блендер рисунок

Результат пошуку зображень за запитом наушники рисунокРезультат пошуку зображень за запитом наушники рисунокРезультат пошуку зображень за запитом наушники рисунокРезультат пошуку зображень за запитом наушники рисунокРезультат пошуку зображень за запитом наушники рисунокРезультат пошуку зображень за запитом наушники рисунок

 

Результат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунокРезультат пошуку зображень за запитом праска рисунок

  1.        Розбий геометричні фігури на три групи.

1. Пронумеруйте дні тижня по порядку (1-7).

 

 

 

 

 

 

 

2. Попрацюйте з геобордом.

  1.        Розмалюйте геометричні фігури відповідно.

 

 

  1.        З’єднайте фігури за подібною ознакою.

Результат пошуку зображень за запитом математика 1 клас порахуй

 

  1.        З яких фігур складена мікрохвильова піч? Розфарбуйте.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.       Обчисли. Намалюй на телефонах відповідну кількість кнопок.

 

  1.        Встав знаки порівняння (<,>,=) в екран телевізора.

  1.        Обчисли і запиши відповідь в планшет.

 

  1.        Визнач якою праскою прасували кожну футболку. З’єднай.

  1.       Домалюй стільки техніки, щоб вийшло число 10.

              

 

 

         

Додаток 1

Зразки матеріалів для використання в  «Щоденних 3»

Палички Кьюезенера

Танграм

Геоборд

Результат пошуку зображень за запитом палички кюізенера

Результат пошуку зображень за запитом танграм

Конструктор Lego

Грошові знаки

Індивідуальні картки

Результат пошуку зображень за запитом шість цеглинок лего

C:\Users\ADMIN\Desktop\Використані джерела\9068-500x500.jpg

 

Результат пошуку зображень за запитом картки з математики

 

Ребуси та головоломки

Настільні ігри

Геометричні фігури

 

Набор деревянных геометрических тел и фигур 9 шт сечение 60 мм, Komarovtoys (А 342)

 

 

 

Використана література

  1. Педагогічна технологія «Щоденні 3». Нестандартні завдання для математичної компетентності другокласників\ Особливості використання педагогічної технології «Щоденні 3»  : метод. посіб. \ упоряд. Н. В. Маценко, Н. В. Свір. — Х. : ВГ «Основа», 2019. – 72 с.
  2. Педагогічна інноватика : досвід та перспективи Нової української школи\ Сучасні технології навчання в початковій школі \ Щоденні 3 (5) : кол. монографія \ за заг.ред. А. М. Солоненка, І. А. Мальцевої, Л. Ю. Москальової, О. С. Арабаджи - Мелітополь : ТОВ «Колор Принт», 2019. - 358 с.
  3. Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА»\ Використанні інноваційних технологій у процесі викладання математики\ ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ;Академія ім. Я. Длугоша, 2018. – Вип. 24(1). – 332с.
  4. Учитель початкової школи \ Сучасні освітні технології\ Математична технологія «Daily 3»: журнал \ упоряд. О. Проценко, (гол.ред.) Г. Джемула, Д. Орел –К.: ТОВ «Літера-Друк» 2018. Вип. 9 – 47с.
  5. Вісник післядипломної освіти: зб. наук, праць \Методика викладання природничих дисциплін\ Інтерактивне навчання на уроках математики в початкових класах\ Ун-т менедж. освіти НАПН України ; упоряд. В. В. Олійник (гол.ред) редкол.: О. Л. Ануфріева [та ін.]. — К.: АТОПОЛ  Вип. 8(21) 2015.  - 344 с.
  6. Educational Era – студія онлайн освіти \ Оналайн-курс для вчителів початкової школи [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-EDERA-OSVITORIA+ST101+st101/about

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
7 листопада 2022
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку