Цікаві завдання на уроках "Мистецтва" є допоміжним матеріалом для вивчення предмета «Мистецтво» (9 клас підр. Л. Масол). Вміщені матеріали стануть у нагоді вчителям при підготовці до уроків і допоможе зробити його жвавим та захоплюючим.
ТЕМА. МОВА І ВИДИ КІНОМИСТЕЦТВА
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
І |
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|||||||
|
О |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
М |
|
|
|
|
||||||||
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Е |
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
Ц |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
||||||
О |
|
|
|
|
|||||||||||
Тема. жанри та стилі кіно
Вправа «Вірно - невірно»
Тема. професії та школи у кінематографа
Вправа «Слово - слово - речення – запитання – відповідь»
Приклад.
Спілберг – Кінорежисер – Походить із родини емігрантів з України. – Назвіть найвідоміші твори? – Найвідоміші його твори «Щелепи», «Парк Юрського періоду», «Врятувати рядового Райана».
Тема. професії та школи у кінематографа
Завершіть речення
Тема. українське кіно
Гра «Поле чудес»
А |
Н |
І |
М |
А |
Ц |
І |
Я |
Тема. Телебачення: погляд у світ
Вправа «Асоціативний кущ»
Друковані видання, фотографія, преса, кінематограф, відео, радіо, телебачення, звукозапис, Інтернет.
Тема. телебачення: погляд у світ
Заповніть таблицю
Жанри телебачення
Жанри які мають мистецьку природу |
Жанри яким притаманні видовищні риси |
Жанри які виконують суто інформаційну функцію |
|
|
|
Слова для довідок: мультфільм, телевистава, ток-шоу, телефільм, трансляції спортивних змагань, серіал, музичний відеокліп, новини, талант-шоу, популяризаторські передачі мистецького напряму, інтелектуальні та розважальні ігри, жартівливі програми, інтерв’ю, бесіди, репортажі, журналістські розслідування, теледебати, трансляції концертів і вистав
Тема. Панорама мистецтв: перевіряємо свої досягнення
Гра «Морський бій»
Велике ігрове поле закрите кольоровими квадратиками. Завдання гравців - влучити в синє, червоне або зелене поле. За дану правильну відповідь учні отримують 5 балів, якщо вони влучають у жовте поле віднімається 2 бали і право пострілу передається іншому варіанту. Учні діляться на дві команди.
Завдання для синього поля
1. Хто (що) зображений (о) на картинці?
1. Сільвестер Сталлоне |
|
2. С. Брайтман, А. Бандерас |
|
3. Кам’янець -Подільський |
|
4. Палацово-парковий ансамбль «Самчики» |
|
5. Луї де Фюнес |
|
6. Волт Дісней |
|
7. Індійське кіно |
|
8. С.Параджанов «Тіні забутих предків» |
|
9. О. Санін «Поводир» |
|
10. Бібліотека. Мехіко |
|
Завдання для червоного поля
Завдання для зеленого поля
1