9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Презентація до уроку мистецтва 9 кл. на тему "Фотомистецтво та реклама"

Про матеріал

Пропонована презентація розроблена відповідно нової навчальної програми з інтегрованого курсу мистецтва та покликана доповнити матеріал уроку додатковими наочними матеріалами. Даний ресурс покликаний забезпечити підвищення ефективності вивчення теми шляхом демонстрації відомостей про мистецтво фотографії та реклами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фотомистецтво та реклама Мистецтво 9 кл. ОНЗ-Городищенська ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Шендрик А. В.

Номер слайду 2

Фотомистецтво Створення технічними засобами зорового образу, який виразно й достовірно відбиває момент дійсності Перший вид мистецтва, що розвинувся на основі науково – технічних досягнень 19-20 ст. На основі цього виду розвинулися поліграфія, художнє та документальне кіно Фотогра́фія (від грецького «світлопис»)

Номер слайду 3

Винахідники фотографії У 1839 р. Дагер доповів Паризькій академії про винайдений ним спосіб фотографування (дагеротипія), а через два роки отримав патент за власний спосіб (калотипія) Тальбот. Винахідниками фотографії є французи Жозеф Нісефор Ньєпс (1826р.) і удосконалили Луї Дагер та англієць Фокс Тальбот. Різниця між способами полягала в тому, що в першому випадку спочатку отримували позитив (один знімок), а в другому — негатив (безліч знімків)

Номер слайду 4

Перша фотокамера Дагера Дагеротип

Номер слайду 5

Спочатку фотографи віддавали перевагу монументальним нерухомим об’єктам (горам, будинкам).

Номер слайду 6

Створюючи портрети, вони примушували моделей застигати в одній позі, через це зображувані люди на старих знімках напружені й неприродно зосереджені Приклад дагеротипії: портрет Авраама Лінкольна, 1864

Номер слайду 7

Фотографія умовно поділяється на: цифрову фотографію - базується на цифрових технологіях традиційну (аналогову), яка базується на досягненнях оптики та хімічних технологій в галузі світлочутливих матеріалів. електронну, яка базується на електронно оптичних технологіях і технічних засобах. монохромну та кольорову Поширилася в середині ХХ ст.

Номер слайду 8

Існує два напрями фотографії Документальна (репортажна) - фіксує миттєвості життя без втручання фотографа Художня (постановочна)- втілює художній задум, спеціально організовані для фотографування сцени.

Номер слайду 9

Специфіка візуальної мови фотографії Засоби виразності: композиція, ракурс, колір, світлотінь, елементи переднього плану і тла відповідно до вимог візуальної гармонії.

Номер слайду 10

Жанри художньої фотографії До найпопулярніших жанрів фотомистецтва належать пейзаж, портрет і репортаж Жанри, спорідненні з живописом Натюрморт Портрет Пейзаж Ню Автопортрет Жанри, специфічні для фотографії Репортаж Документальне фото Вуличне фото Реклама Репродукція

Номер слайду 11

Аерофотографія — напрям фотомистецтва, який дає можливість відчути себе птахом і побачити нашу планету з висоти пташиного лету. Популярні сучасні напрями у фотографії

Номер слайду 12

Цікаво відкривати світ морів і океанів під час підводних фотозйомок. Дайвери знімають дивні підводні печери, риб, водорості. Популярні сучасні напрями у фотографії

Номер слайду 13

Популярні сучасні напрями у фотографії На основі колажу, монтажу виник новий вид творчості — фото-арт, де фотографія стає частиною простору або пам’ятки про певну художню акцію

Номер слайду 14

Популярні сучасні напрями у фотографії Макрофотографія - призначена для зображення дрібних об'єктів у великому масштабі.

Номер слайду 15

створює віртуальний світ і залучає до нього споживача, формуючи його інтереси й потреби. Реклама багатофункціональна: вона має економічний, соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний вплив на суспільство.

Номер слайду 16

Реклама передбачає цілеспрямовану організацію заходів для отримання певної вигоди (прибутку, сформованої громадської думки, політичної мети)

Номер слайду 17

Види реклами соціальна політична просвітницька комерційна (бізнесова, товарна)

Номер слайду 18

рекламні засоби й прийоми впливу Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєво і засвоюється на рівні підсвідомості Основні рекламні прийоми впливу на людину з метою привернути її увагу, зацікавити й переконати: повтори тексту, гіперболізація, посилання на думку фахівців чи авторитетів, креативні візуальні ідеї тощо

Номер слайду 19

Глашатаї – перші професіонали рекламної справи Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку. Стимулюючи прагнення людей до задоволення різних потреб, реклама Бог торгівлі Меркурій сприяла продуктивності виробництва. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.

Номер слайду 20

відео, телебачення Радіо поліграфічна продукція пряме розсилання зовнішня реклама світлова реклама реклама на транспорті ярмарки, виставки Інтернет Засоби розповсюдження рекламної продукції:

Номер слайду 21

Білборд (англ. billboard — афіша, реклама на дошці) — рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотрас поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами.

Номер слайду 22

Фірмовий стиль виробника Під час розповсюдження реклами поширюють складові елементи фірмового стилю виробника: товарний знак або емблему, логотип, слоган, корпоративний колір, сувенірну продукцію.

Номер слайду 23

Рекламний дизайн Щоб вплив на споживача був дієвішим, у рекламі використовують живопис, театр, кіно, телебачення, літературу, музику. Тому рекламу можна сприймати як особливий, нетрадиційний вид сучасного мистецтва.

Номер слайду 24

Антиреклама інформація, яка покликана зменшувати інтерес до того чи того продукту, компанії. Наприклад, інтернет-користувачі поширюють власноруч виготовлені банери, принти, слогани, що розкривають негативну сутність певного бренду, речі, послуг.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 19
Оцінки та відгуки
  1. Лагачева Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Венгер Лариса Семенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гонтарь Любов Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Жгута Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Анікіна Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Єрмак Марина Миколаївна
    Насичена презентація. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Baskova Katyusha
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Харитонова Світлана Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Коваль Юлія Романівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  10. Юрківська Анжела Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Єрмак Марина Миколаївна
    Дякую за корисну презентацію.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Бондар Інна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Бевзюк Олена Вікторівна
    Цікавий, структурований матеріал. З яскравими ілюстраціями та точним поясненням.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Elena Elena
    Дуже цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Горохлюк Галя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Савченко Тетяна Терентіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Ерматова Ірина Петрівна
    Корисний матеріал для підготовки та проведення уроку!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Смоголюк Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Якимів Оксана Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 16 відгуків
ppt
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
22 березня 2018
Переглядів
19129
Оцінка розробки
4.8 (19 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку