Пропонована презентація розроблена відповідно нової навчальної програми з інтегрованого курсу мистецтва та покликана доповнити матеріал уроку додатковими наочними матеріалами. Даний ресурс покликаний забезпечити підвищення ефективності вивчення теми шляхом демонстрації відомостей про мистецтво фотографії та реклами.
Фотомистецтво Створення технічними засобами зорового образу, який виразно й достовірно відбиває момент дійсності Перший вид мистецтва, що розвинувся на основі науково – технічних досягнень 19-20 ст. На основі цього виду розвинулися поліграфія, художнє та документальне кіно Фотогра́фія (від грецького «світлопис»)
Винахідники фотографії У 1839 р. Дагер доповів Паризькій академії про винайдений ним спосіб фотографування (дагеротипія), а через два роки отримав патент за власний спосіб (калотипія) Тальбот. Винахідниками фотографії є французи Жозеф Нісефор Ньєпс (1826р.) і удосконалили Луї Дагер та англієць Фокс Тальбот. Різниця між способами полягала в тому, що в першому випадку спочатку отримували позитив (один знімок), а в другому — негатив (безліч знімків)
Фотографія умовно поділяється на: цифрову фотографію - базується на цифрових технологіях традиційну (аналогову), яка базується на досягненнях оптики та хімічних технологій в галузі світлочутливих матеріалів. електронну, яка базується на електронно оптичних технологіях і технічних засобах. монохромну та кольорову Поширилася в середині ХХ ст.
рекламні засоби й прийоми впливу Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєво і засвоюється на рівні підсвідомості Основні рекламні прийоми впливу на людину з метою привернути її увагу, зацікавити й переконати: повтори тексту, гіперболізація, посилання на думку фахівців чи авторитетів, креативні візуальні ідеї тощо
Глашатаї – перші професіонали рекламної справи Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку. Стимулюючи прагнення людей до задоволення різних потреб, реклама Бог торгівлі Меркурій сприяла продуктивності виробництва. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.