Цикл інтегрованих уроків з англійської мови тема "Масс медіа" та курсу "Медіа грамотності" 9 клас Урок 2

Про матеріал

Урок 2 із цикла інтегрованих уроків з англійської мови та курсу "Медіа грамотності" дозволить учням не тільки освоїти тему "Масс медіа", але й отримати базова знання з медіа грамотності.

Зміст архіву
Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови та курсу «Медіа грамотності» з використанням ІКТ у 9 класі №2

Тема: «Мас-медіа»

Підтема «ТВ стереотипи. Як аналізувати медіа повідомлення?»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, демонструє основи медіа грамотності, визначає достовірність інформації використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність».

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал, навчаться аналізувати рекламні оголошення.  

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація учнів.

Today we continue our theme “mass media”.  (слайд 1) And today we’ll try to analyze your ads which you bring. 

But first let’s remember what mass media and media literacy is? (слайд 2-3)

  1. Актуалізація вивченого ЛМ. Let’s remember words from previous lesson and do this task. (слайд 4-5)
  2. Today we’ll talk about TV stereotypes. Ex.5 p.66 orally.
  3. Введення нового ЛМ p.67. (слайд 6) та відпрацювання його Ex.7 (a) p.68
  4. Розвиток навичок читання та розуміння тексу. Ex.6 p.67 read this dialogue in pairs. And let’s discuss “Who is right? Why?”
  5. Now we’ll watch a video “How to analyze media messages” and then you’ll try to do the same with your ads.
  6.  Рефлексія. What was new? What you realize?
  7. Домашнє завдання. To write a paragraph (60-70 words) “I am agree with granny/ Hana and why” according to the ex.6 p.67

 

Використані джерела:

  1. https://www.coursera.org  курс «English for Media Literacy» від автор: Пенсильванский университет

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Mass media. Media that reaches a large number of people.

Номер слайду 3

Media literacy. The ability to read, understand, analyze and create with media.

Номер слайду 4

New wordsexcitementnetworktoolconnectdownloadsurfhumannativerelated

Номер слайду 5

Make a word{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}tementnecthumworksunatatedexcirfolnetloadivedownsiteantowebconrelexcitementnetworktoolconnectdownloadsurfhumannativerelatedwebsite

Номер слайду 6

New wordscriteriadignityreliabilityavoidjudgesubstitutedesperateshallowspiritual

Номер слайду 7

How can we analyze media message?Who created the messages?What techniques were used to attract attention?How might other people understand this message differently from me? It depend on. Age. Culture. Gender. Beliefs

zip
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку