Цикл уроків "Баскетбол"

Про матеріал
Цикл уроків з баскетболу для учнів 6-их класів Теми: 1. Передача м’яча двома руками від грудей. 2. Кидок м’яча в кошик однією рукою від плеча. 3. Ведення м’яча зі зміною висоти відскоку і швидкості руху. 4. Ведення баскетбольного м’яча правою, лівою руками зі зміною напрямку руху; передача та ловіння м’яча обома руками. 5. Ігрове тренування із застосуванням вивчених прийомів передач, ведення та ловіння м’яча.
Перегляд файлу

Цикл уроків

з баскетболу для учнів 6-их класів

 

Теми:

 

1. Передача м’яча двома руками від грудей.

2. Кидок м’яча в кошик однією рукою від плеча.

3. Ведення м’яча зі зміною висоти відскоку і швидкості руху.

4. Ведення баскетбольного м’яча правою, лівою руками зі зміною напрямку руху; передача та ловіння м’яча обома руками.

5. Ігрове тренування із застосуванням вивчених прийомів передач, ведення та ловіння м’яча.


План-конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 6-их класів

 

 

Дата проведення – ____

Місце проведення – зал

Інвентар – баскетбольні м’ячі

 

Тема: ведення баскетбольного м’яча правою, лівою руками зі зміною напрямку руху; передачі та ловлення м’яча двома руками.

 

Завдання уроку

  1. Ознайомити учнів із правилами гри в баскетбол та технікою безпеки.
  2. Удосконалюватися в техніці виконання передачі та ловлення м’яча двома руками, однією рукою на місці, в русі.
  3. Закріпити вміння виконання кидків м’яча в кільце з близької відстані однією рукою від плеча.
  4. Сприяти розвитку координації рухів учнів.

 

 

 

 

 

 

Частина

уроку

Зміст навчального матеріалу

дозування

Організаційно-

методичні

вказівки

 

П

 

і

 

д

 

г

 

о

 

т

 

о

 

в

 

ч

 

а

 

 

 

ч

 

а

 

с

 

т

 

и

 

н

 

а

 

у

 

р

 

о

 

к

 

у

 

10-

 

12

хв.

1. Шикування. Рапорт, повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС

 

 

 

2. Правила поведінки і техніка безпеки під час виконання фізичних вправ.

3.Стройові вправи: повороти на місці, праворуч, ліворуч.

4. Різновиди ходьби по залу:

- на носках, руки на поясі;

- на п’ятках, руки за головою;

- з плесканням у долоні, на рахунок 1-3 оплески у долоні.

5. Розминковий біг по залу:

- приставними кроками;

- з високим підніманням гомілок;

- з закиданням гомілок назад;

- з прискоренням;

- рівномірний, з переходом на ходьбу.

6. Вправи на відновлення дихання. Замір ЧСС.

7. Загальнорозвивальні вправи з м’ячем.

- в.п. – лежачи на спині ноги нарізно, м’яч на стегнах; 1-2 – підняти м’яч угору і, згинаючи руки, торкнутися ним підлоги за головою; 3-4 – в.п.

- в.п. – лежачи на спині ноги нарізно м’яч на стегнах; на 1-2 – тримаючи м’яч прямими руками, торкнутися ним підлоги за головою; 3-4 – в.п.

- в.п. – лежачи на спині ноги зігнуті в колінах і розставлені м’яч на випростаних уперед руках на рівні  плечей; 1-4 – горизонтальні кола м’ячем ліворуч; 5-8 – так само праворуч. Дихання вільне.                                                         

- в.п. – лежачи на спині ноги зігнуті в колінах, м’яч у випростаних руках; 1-2 – розводячи руки в сторони, утримати м’яч на лівій руці; 3-4 – в.п.; 1-4 – так само, утримуючи м’яч на правій руці.

- в.п. – лежачи на спині ноги нарізно м’яч на підлозі за головою; 1-2 – кинути м’яч попереду себе; 3-4 – піймати його, не змінюючи положення тулуба.

- в.п. – сидячи на лавці, руки на поясі, м’яч між ступнями; 1-2 – випростати ноги в колінах; 3-4 – вихідне положення.

-  в.п. – стоячи, м’яч унизу; 1-2 – присісти, м’яч угору; 3-4 – в.п.

- в.п. – стоячи м’яч за спиною; 1-2 – присісти, коліна нарізно, торкнутися м’ячем підлоги; 3-4 – в.п.

8. Перешикування в дві шеренги. Замір ЧСС. 

2 хв

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

1 хв

 

 

по 20 м

 

 

 

 

 

по 15 с

 

 

2 хв

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

10 разів

 

 

 

5 разів у кожен бік

 

 

 

5 разів кожною рукою

 

8 разів

 

 

 

8 разів

 

 

10-12 разів

 

10-12 разів

Перевірити наявність та охайність спортивної форми

 

Виконувати вправи за командою. Стежити за поставою.

 

 

 

 

За свистком в інший бік. Темп повільний. Увага на ритмічність дихання.

 

 

Ноги нарізно, м’яч на стегнах.

 

 

 

 

 

Ноги зігнуті в колінах і розставлені

 

М’яч у випростаних руках

 

 

 

Ноги нарізно, м’яч на підлозі за головою

 

 

 

 

 

Коліна нарізно

о

с

н

о

в

н

а

 

 

 

ч

а

с

т

и

н

а

 

у

р

о

к

у

 

28-

30 хв

 

 

1. Передача та ловіння м’яча:

- передача руками від грудей;

- передача однією рукою від плеча;

- ловіння та передача м’яча, що летить;

- те саме, ударяючи об підлогу.

2. Виконувати прийоми в поєднанні: ловіння м’яча на місці – зупинка на два кроки – кидок м’яча в кошик двома руками від грудей.

3. Передача м’яча двома руками від грудей у русі:

- у парах на місці з відстані 2-3 м;

- те саме, але зі зміною місця гравцем після передачі.

- ловіння й передача м’яча в русі кроком;

- те саме, але під час бігу в повільному і середньому темпі.

4. Кидок м’яча в корзину з близької відстані однією рукою від плеча:

- з лівого боку від щита;

- з правого боку від щита.

5. Естафети з елементами баскетболу.

6. Навчальна гра з баскетболу.

7. Вправи на відновлення дихання.

8. Замір ЧСС.

5-6 разів

 

 

 

 

 

2-3 рази

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

4-5 разів

 

4-5 разів

 

 

 

6-8 разів

 

4-5 естафет

5-7 вправ

 

 

Звернути увагу на правильність виконання вправ

 

 

 

 

 

У момент ловіння м’яча крок ногою назад, передача з кроком уперед

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за чітким дотриманням правил.

 

з

ч

у

3-5 хв

1. Шикування в шеренгу.

2. Підбиття підсумків уроку

3. Оцінювання учнів.

4. Домашнє завдання.

5. Вимірювання ЧСС

1 хв

 

3 хв

 

 


План-конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 6-их класів

 

Дата проведення - _____

Місце проведення – зал

Інвентар – баскетбольні м’ячі

 

Тема: кидок м’яча в кошик однією рукою від плеча.

 

Завдання уроку

1. Вчити учнів правильно виконувати кидок м’яча в кошик однією рукою від плеча.

2. Закріпити техніку ведення м’яча.

3. Удосконалювати техніку виконання передачі м’яча раніше вивченими способами.

4. Сприяти розвитку швидкості.

 

Частина

уроку

Зміст навчального матеріалу

дозування

Організаційно-

методичні

вказівки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п

і

д

г

о

т

о

в

ч

а

 

 

 

ч

а

с

т

и

н

а

 

 

 

у

р

о

к

у

 

 

10-

12 хв

 

 

1. Організований вхід до залу. Рапорт, повідомлення завдань уроку. Правила техніки безпеки. Вимірювання ЧСС.

2. Стройові вправи: перешикування з однієї шеренги в дві, повороти на місці.

3. Різновиди ходьби:

- звичайним кроком;

- високим кроком, м’яч вперед;

- на носках, м’яч угору;

- на п’ятках, м’яч за голову.

4. Загальнорозвивальні вправи у русі:

- в.п. – м’яч за голову. 1- м’яч угору; 2 – в.п.; 3 – м’яч вперед; 4 – в.п.

- в.п. – м’яч перед грудьми. 1 – нахил кистей вперед; 2 – нахил кистей вліво.

- в.п. – м’яч перед грудьми. 1-8 – колові оберти кістей навколо м’яча.

- в.п. – м’яч перед собою в правій руці. 1 – перекинути м’яч у ліву; 2 – те саме в іншу сторону.

- в.п. – м’яч уперед. 1 – поворот тулуба в сторону ноги, що крокує; 2 – те саме в іншу сторону. 3-4 – те саме.

- в.п. – м’яч уперед. 1-8 – нахили тулуба м’яч униз.

- ходьба у напівприсяді;

- ходьба в присіді;

- стрибки:

- в.п. – м’яч перед грудьми.1-8 – стрибки в присіді.

- біг з м’ячем перед грудьми:

- біг приставними кроками лівим, правим боком з веденням м’яча;

- біг по діагоналі з прискоренням, м’яч перед грудьми.

5. Ходьба. Вправи на відновлення дихання. Замір ЧСС. 

6. Перешикування в дві шеренги.

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

по 15 с

 

 

 

4 рази

 

4 рази

 

6 разів

 

 

8 разів

 

 

10 с

 

 

 

 

по 15 с

 

 

 

 

по 20 с

Організувати учнів до занять на уроці

 

 

 

 

Стежити за поставою учнів

 

 

 

Дотримуватись дистанції

 

 

 

 

Спину примати прямо

 

 

Виконувати повороти в сторону

Ноги не згинати

 

Тримати рівновагу

 

 

Дотримуватись дистанції та рівняння

 

 

о

с

н

о

в

н

н

 

 

 

ч

а

с

т

и

н

а

 

у

р

о

к

у

 

28-

30 хв

1. Виконання кидка м’яча в кошик однією рукою:

- з місця з рухом махової ноги вперед-угору;

- згори після виконання подвійного кроку;

- згори після одного удару об підлогу і подвійного кроку;

- знизу або згори після проходження захисника за допомогою подвійного кроку.

2. Закріплення техніки ведення м’яча:

- ведення м’яча по прямій бігом зі зміною напрямку руху;

- ведення м’яча зі зміною висоти відскоку;

 -ведення м’яча правим-лівим боком уперед;

- ведення м’яча по колу, по прямій та змійкою;

- ведення м’яча лівою і правою рукою з обведенням перешкод.

3. Передачі м’яча в парах:

- двома руками від грудей на місці;

- правою рукою від плеча;

 -лівою рукою від плеча;

- з відскоком від підлоги.

4. Гра «М’яч капітану!»

5. Навчальна гра з баскетболу 3*3.

6. Перешикування в колону по одному.

7. Вправи на відновлення дихання.

8. Замір ЧСС.

 

 

 

 

5-8 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По 15 с

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 хв

 

 

 

3 хв

до 8 хв

 

5-6 вправ

 

 

 

Подвійний крок виконувати після ведення м’яча, або після його отримання від партнера в русі

 

 

 

Слідкувати за тим, щоб учні під час ведення м’яча дотримувались дистанції і правильно виконували ведення

 

При виконанні передач увагу звернути, щоб учні технічно правильно виконували передачі

 

з

ч

у

 

3-5 хв

1. Шикування в шеренгу.

2. Вправи на увагу.

3. Вимірювання ЧСС.

4. Підбиття підсумків уроку.

5. Оцінювання учнів.

6. Домашнє завдання.

7. Організований вихід із спортивного залу.

 

 

 

3 хв

Відзначити найактивніших учнів

 

 

 

MM900336441[2]

 


План-конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 6-их класів

 

Дата проведення – ______

Місце проведення – зал

Інвентар – баскетбольні м’ячі

 

Тема: ведення м’яча зі зміною висоти відскоку й швидкості руху.

 

Завдання уроку

  1.  Вчити веденню баскетбольного м’яча на рівні стегна, коліна, кроком та бігом.
  2.  Закріпити вміння виконання передачі та ловлі м’яча двома руками, однією рукою на місці та в русі.
  3.  Повторити способи виривання і вибивання м’яча в суперника.
  4.  Сприяти розвитку швидкісних якостей та спритності учнів.

 

Частина

уроку

Зміст  навчального матеріалу

дозування

Організаційно-

методичні

вказівки

 

 

 

п

 

і

 

д

 

г

 

о

 

т

 

о

 

в

 

ч

 

а

 

 

 

 

 

 

ч

 

а

 

с

 

т

 

и

 

н

 

а

 

 

 

у

 

р

 

о

 

к

 

у

 

 

 

10-

12 хв

1. Організований вхід до залу. Рапорт. Повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС.

2. Стройові вправи. Перешикування уступами: 1, 2, 3, 4.

3. Різновиди ходьби:

- на носках руки догори;

- на п’ятках руки за голову;

- ходьба з перекатом з п’ятки на носок руки до плечей;

 - ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи, руки на поясі;

- ходьба з високим підніманням колін, руки вперед;

- ходьба із закиданням гомілки назад.

4. Різновиди бігу:

- пересування приставним кроком лівим боком вперед, правим боком вперед, руки зігнуті в ліктях;

- біг вперед спиною;

- біг з поворотом на 360 градусів ліворуч-праворуч.

5. Прискорення.

6. Вправи на відновлення дихання.

7. Замір ЧСС.

8. Комплекс загально розвивальних вправ з баскетбольними м’ячами на місці:

- в.п. – ноги нарізно, руки з м’ячем вниз, голова вниз. 1 – підняти м’яч вгору, голову вгору-назад; 2 – в.п.

- в.п. – ноги нарізно, руки з м’ячем внизу, голова вниз. 1 – підняти м’яч вгору, ліву ногу назад, голову повернути наліво; 2 – в.п.; 3-4 – підняти м’яч вгору, права нога назад;

- в.п. – руки перед грудьми з м’ячем. 1-4 – перекид м’яча з лівої кисті на праву;

- в.п. – руки вгору, м’яч над головою. 1 – нахил тулуба вліво; 2 – в.п.; 3-4 – нахил тулуба вправо;

 - в.п. – руки зігнуті в ліктях, м’яч перед грудьми. 1 – нахил, руки випрямити вперед; 2 – в.п.;

- в.п. – руки з м’ячем вгору.1 – нахил, м’ячем торкнутися підлоги. 2 – в.п.; 3 – нахил назад, м’ячем за голову;

 - в.п. – ноги нарізно, руки з м’ячем вниз. 1 – присід, руки прямі з м’ячем вперед; 2 – в.п.;

- в.п. – ноги нарізно, руки зігнути в ліктях, м’яч біля грудей. 1 – випад лівою ногою назад, руки з м’ячем вперед; 2 – в.п.; 3-4- випад правою ногою назад, руки з м’ячем вперед;

- в.п. – 1-4 – стрибки на двох ногах з ударом м’яча об підлогу лівою рукою. 1-4 – стрибки на двох ногах з ударом м’яча об підлогу правою рукою.

9. Вимірювання ЧСС.    

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

по 15 м

 

 

 

 

по 20 м

 

 

 

 

по 20 м

 

 

20 м

 

по діагоналі

 

 

до 5 хв

 

 

6 разів

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

10-12 разів

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

5-6 разів

 

 

10 разів

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

5 разів

 

Перевірити готовність учнів до уроку

 

 

 

 

Темп ходьби середній, дивитися вперед, спина рівна

 

 

 

 

Дивитись через плече по ходу пересування

 

 

Дотримуватись правил техніки безпеки

 

 

 

М’яч тримати широко розведеними пальцями

 

Руки зігнуті в ліктях, дивитися через плече на стопу

М’яч тримати широко розведеними пальцями

Руки прямі

 

Спина рівна, голова піднята

 

 

Ноги не згинати в колінах

П’ятки не відривати від підлоги

 

Пальці широко розведені

 

 

 

 

 

 

 

 

 

о

с

н

о

в

н

а

 

ч

а

с

т

и

н

а

 

 

у

р

о

к

у

 

 

 

28-

30 хв

 

 

 

 

 

1. Ведення баскетбольного м’яча:

- ведення лівою і правою рукою на рівні стегна кроком та бігом;

- ведення м’яча лівою та правою рукою на рівні коліна кроком та бігом;

- ведення м’яча правим-лівим боком уперед;

- ведення м’яча з обведенням перешкод;

2. Передача м’яча в парах:

-  передача руками від грудей;

- передача однією рукою від плеча;

- передача м’яча двома руками з-за голови;

- передача м’яча, ударяючи об підлогу.

3.Виривання і вибивання м’яча:

- клас шикується у дві шеренги  обличчям один до одного;

- гравці однієї шеренги тримають м’яч двома руками перед собою, за сигналом гравці без м’ячів пересуваються приставними кроками вперед, вибивають м’ячі у партнерів. Потім вони міняються;

- гравці стоять навпроти один одного, утримуючи одночасно один м’яч в руках. За сигналом – виривання м’яча.

- те саме, тільки м’яч знаходиться на підлозі;

- клас шикується у коло. Один із учнів веде м’яч ближньою рукою до учнів, що стоять у колоні на відстані одного метра. Гравці, роблячи по черзі випади, намагаються вибити м’яч рухом руки знизу вгору.

4. Естафети з веденнями та передачами м’яча.

5. Навчальна гра з баскетболу 5*5.

6. Шикування в колону по одному.

7. Вправи на відновлення дихання.

8. Замір ЧСС.

по 20 м

 

 

по 20 м

 

по 20 м

 

по 20 м

 

 

 

по 8-10 разів

 

 

 

2 м

 

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

5-6 разів

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

5-6 естафет

до 8 хв

 

4-5 вправ

Клас рухається в колону проти- ходом, потім «змійкою»

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на техніку виконання вправ

 

 

 

 

 

Увагу звернути на те, щоб при вибиванні м’яча учні не били по руках партнера

 

 

 

 

 

 

Акцентувати увагу на правильність рухів рук при вибивання м’яча.

З

Ч

У

 

3-5 хв

1. Шикування  шеренгу.

2. Підбиття підсумків уроку.

3. Оцінювання учнів.

4. Домашнє завдання.

5. Вимірювання ЧСС.

6. Організований вихід із спортивного залу.

 

 

3 хв

Відзначити найактивніших учнів, виставити оцінки

 

MM900323794[1]


План-конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 6-их класів

 

Дата проведення – ____

Місце проведення – зал

Інвентар – баскетбольні м’ячі

 

Тема: ігрове тренування із застосуванням вивчених прийомів передач,  ведення та ловіння м’яча.

 

Завдання уроку

  1.  Повторити з учнями правила безпеки на уроках з баскетболу.
  2.  Відпрацьовувати раніше вивчені прийоми ведення, ловіння і передачі м’яча у формі ігрового тренування.
  3.  Домагатися техніки виконання подвійного кроку після ведення м’яча.
  4.  Сприяти розвитку координації рухів учнів.

 

Частина

уроку

Зміст навчального матеріалу

дозування

Організаційно-

методичні

вказівки

 

 

 

 

п

 

і

 

д

 

г

 

о

 

т

 

о

 

в

 

ч

 

а

 

 

 

 

 

ч

а

с

т

и

н

а

 

у

р

о

к

у

 

 

10-

12 хв

1. Організований вхід до залу. Рапорт. Повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС.

2. Правила техніки безпеки на уроках з баскетболу.

3. Стройові вправи:

повороти на місці та в русі.

4. Різновиди ходьби:

- звичайна;

- на п’ятках;

- на носках;

- на зовнішньому і внутрішньому боці ступні.

5. Різновиди бігу:

- звичайний біг;

- біг спиною уперед;

- біг правим і лівим боком уперед;

- біг із закиданням гомілок назад;

- біг з високим підніманням колін;

- біг з прискоренням за сигналом.

6. Вправи на відновлення дихання.

7. Замір ЧСС.

8. Загальнорозвивальні вправи в русі:

- в.п. – руки до плечей; 1 – руки вгору, 2 – в.п.;

- в.п. – руки перед грудьми; 1-2 – відведення зігнутих рук назад, 3-4 – відведення прямих рук назад;

- в.п. – ліва рука на поясі, права вгору; 1 – нахил уліво, 2 – в.п., 3 – нахил управо, 4 – в.п.;

- в.п. – о.с.; на кожен крок нахил, діставати долонею підлоги;

- в.п. – руки вперед; 1 – мах лівою ногою, 2 – в.п., 3 – мах правою ногою, 4 – в.п.;

- ходьба: випадами, руки в «замок»; у напівприсядку, присядку;

- стрибки в присядку.

9. Вправи на відновлення дихання. Замір ЧСС.

10. Перешикуваня в колону по 4.

 

3 хв

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

по 20 м

 

 

 

по одній діагоналі

 

 

 

7-8 вправ

 

 

6-8 разів

 

 

8-10 разів

 

 

8-10 разів

 

8-10 разів

 

8 разів кожною ногою

8-10 кроків

10 стрибків

Перевірити готовність учнів до занять

 

 

 

 

 

 

 

Клас рухається в колону по одному, спину тримати рівно

 

У повільному темпі, зберігати дистанцію. Перший сигнал – прискорення; другий – повільний біг.

 

 

 

Лікті не опускать

 

При нахилах виконувати короткі кроки

 

 

Ноги не згинати

 

Спину тримати прямо

 

о

с

н

о

в

н

а

 

 

ч

а

с

т

и

н

а

 

28-

30 хв

 

  1. Ігрове тренування.

Перша станція: ловіння м’яча в русі; подвійний крок – поворот; передача м’яча двома руками від грудей.

Друга станція: ловіння м’яча на місці; ведення м’яча зі зміною напрямку – подвійний крок; кидок м’яча в кошик однією рукою від плеча з підтримкою другою рукою.

Третя станція: ловіння м’яча в русі – ведення – подвійний крок; поворот – передача м’яча однією рукою від плеча з підтримкою другою.

Четверта станція: гра у баскетбол «в один кошик» 3*3.

2. Естафети з веденням м’яча та обведенням перешкод.

3. Шикування в колону по одному.

4. Вправи на відновлення дихання та поставу.

5. Замір ЧСС.

 

 

5-6 хв

 

 

 

5-6 хв

 

 

 

 

5-6 хв

 

 

5-6 хв

 

 

до 5 хв

 

 

Учні поділяються на декілька команд, які рухаються по колу, переходячи з однієї станції на іншу.

Оцінити правильність виконання прийомів.

 

План-конспект уроку

з фізичної культури

для учнів 6-их класів

 

 

Дата проведення – _____

Місце проведення – зал

Інвентар – баскетбольні м’ячі

 

Тема: передача м’яча двома руками від грудей. Поворот з м’ячем назад.

 

Завдання уроку

  1. Вчити правильно виконувати ловлю і передачу м’яча двома руками від грудей кроком та в русі.
  2. Повторити техніку виконання стійки баскетболіста та пересування в ній.
  3. Закріплювати техніку ведення м’яча кроком та бігом.
  4. Сприяти розвитку гнучкості.

 

Частина

уроку

Зміст навчального матеріалу

дозування

Організаційно-

методичні вказівки

 

 

 

 

 

 

п

 

і

 

д

 

г

 

о

 

т

 

о

 

в

 

ч

 

а

 

 

 

 

ч

 

а

 

с

 

т

 

и

 

н

 

а

 

 

 

у

р

о

к

у

 

10-

12 хв

1. Організаційний вхід до залу. Рапорт. Повідомлення завдань уроку. Вимірювання ЧСС.

2. Стройові вправи: перешикування уступами: 1, 2, 3, 4.

3. Різновиди ходьби:

- на носках, руки за головою;

- на п’ятках, руки за спиною;

- на внутрішній і зовнішній стороні стопи, руки на поясі;

- навприсядки, руки на колінах.

4. Різновиди бігу:

- звичайний біг;

- з високим підніманням стегна;

- з закиданням гомілок назад;

- приставними кроками вліво-вправо;

- схресними кроками вліво-вправо;

 -спиною вперед;

- з обертами на 360 градусів вліво-вправо.

5. Стрибки:

- стрибки на лівій нозі, правій;

- стрибки на двох ногах через гімнастичну лаву.

6. Прискорення. 

7. Вправи на відновлення дихання.

8. Замір ЧСС.

9. Перешикування в одну колону.

10. Загальнорозвивальні вправи в русі:

- в.п. – кисті «в замок» перед грудьми; 1-2- руки вперед долонями назовні; 3-4- в.п.;

- в.п. – руки за голову; 1-2 – завести лікті назад, прогнутися; 3-4 – в.п.

- в.п. – о.с.; 1-4 – напружуючи м’язи, підняти руки вгору; 5-8 – руки опустити через сторони вниз;

- в.п. – руки в сторони; 1-2 – поворот голови праворуч, ліву руку за голову; 3-4 – поворот голови ліворуч, праву руку за голову;

- в.п. – о.с.; 1-2- праву руку – вгору за голову, ліву – вниз за спину; 3-4 – змінити положення рук;

- ходьба: випадами, напівприсядку, присядку – стрибки в присядку.

11. Вправи на поставу та відновлення дихання.

12. Замір ЧСС.

13. Перешикування в дві шеренги.

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

по 20 м

 

 

 

по діагоналі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4 вправи

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

6-8 разів

 

 

6-8 разів

 

 

 

8-10 разів

 

8-10  разів

 

 

10 кроків

 

Перевірити готовність учнів до занять

 

 

 

Слідкувати за поставою учнів

 

 

 

Дотримуватись дистанції, слідкувати за технікою безпеки під час виконання вправ, слідкувати за загальним станом дітей

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки не згинати в ліктях

 

Руки не опускати

 

Спина рівна

 

 

Зберігати правильну поставу

 

о

 

с

 

н

 

о

 

в

 

н

 

а

 

 

 

 

 

 

 

 

ч

а

с

т

и

н

а

 

у

р

о

к

у

 

 

 

 

28-

30 хв

1. Передача м’яча двома руками від грудей кроком та в русі:

- показ та пояснення виконання передачі;

- стоячи обличчям один до одного на відстані 3-4 м учні однієї шеренги передають м’яч своїм партнерам, ті ловлять і передають м’яч зворотно на рівні грудей;

- те саме, але на відстані 5-6 м;

- передача м’яча з наступним кроком;

- ловіння і передача м’яча у русі кроком;

- те саме, але під час бігу в повільному і середньому темпі.

2. Стійка баскетболіста та пересування в ній:

- пересування вліво-вправо приставним кроком;

 - біг спиною вперед;

- пересування вперед-назад;

- пересування вперед, назад, вправо, вліво за сигналом;

- зупинка в два кроки.

3. Ведення м’яча:

- високе ведення м’яча на місці лівою та правою рукою;

- ведення м’яча по прямій, пересуваючись кроком;

- те саме, але пересуваючись бігом;

- ведення м’яча зі зміною швидкості та напрямку руху;

- ведення м’яча зі зміною висоти відскоку;

- ведення м’яча навперемінно правою та лівою рукою.

4. Гра «М’яч капітану!»

5. Навчальна гра з баскетболу 3*3.

6. Перешикування в колону по одному.

7. Вправи на відновлення дихання.

8. Замір ЧСС.

 

 

 

 

8-10 разів

 

 

 

 

 

8-10 разів

8-10 разів

 

8-10 разів

 

 

 

 

по 15 м

 

 

 

 

 

 

 

 

по одній діагоналі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

до 8 хв

 

 

Слідкувати за технікою виконання вправи

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання передачі руками

 

 

 

Слідкувати за правильною стійкою баскетболіста

 

 

 

 

Слідкувати за технікою безпеки під час виконання вправ

 

 

 

 

 

 

З

Ч

У

 

3-5 хв

1. Шикування в шеренгу.

2. Підбиття підсумків уроку.

3. Оцінювання учнів.

4. Домашнє завдання.

5. Вимірювання ЧСС.

6. Організований вихід із спортивного залу.

 

 

до 5 хв

 

Відзначити кращих гравців

 

 

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку