Цикл уроків для учнів 7- го класу з теми «ФУТБОЛ»

Про матеріал
Урок №1 Мета уроку: 1. Ознайомити з технікою удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи. 2. Ознайомити з технікою ведення м’яча носком. 3. Закріпити техніку ведення м’яча в рухливій грі «Естафета-слалом». Місце проведення: стадіон. Інвентар та допоміжне обладнання: футбольні м’ячі, стійки.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цикл уроків

для учнів 7- го класу

 з теми

«ФУТБОЛ»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                             Підготував вчитель

                                                             фізичної культури Котелевець В. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок №1

Мета уроку:

  1. Ознайомити з технікою удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи.
  2. Ознайомити з технікою ведення м’яча носком.
  3. Закріпити техніку ведення м’яча в рухливій грі «Естафета-слалом».

Місце проведення: стадіон.

Інвентар та допоміжне обладнання: футбольні м’ячі, стійки.

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина.

(15 хв)

1. Шикування, рапорт, повідомлення задач уроку.

2. Стройові вправи:

а) шикування з однієї шеренги в дві;

б) повороти на місці: вліво, вправо.

3. Ходьба на носках, на п’ятах, навприсядки.

4. Біг: звичайний, з захлистом гомілок, з високим підніманням стегон, спиною вперед.

5. Загально-розвивальні вправи з футбольними м’ячами:

а) вихідне положення – ноги нарізно, м’яч справа. З положення «зігнувши ноги нарізно» передача м’яча вісімкою між ногами;

б) в.п. – вузька стійка, м’яч знизу в руках. Кидки і ловля м’яча, підкинутого вверх, стоячи на місці.

в) теж саме, але з поворотом на 180˚;

г) в.п. – упор сидячі ззаду, м’яч стиснутий між ступнями: 1 – піднять ноги, 2 – зігнути, 3 – випрямити, 4 – повернутися в в.п;

д) в.п. – теж саме, м’яч біля стопи правої ноги: 1 – перенести ноги вправо, 2 – повернутися в в.п.;

е) в.п. – м’яч стиснутий між ступнями ніг. 1 – 10 стрибків на двух вперед, 2 – 10 стрибків назад.

2

 

2

 

 

1

 

3

 

 

7

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

 

 

 

Стегна піднімати до кута 90˚.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінному суглобі не згинати.

 

 

 

 

 

Руки за головою.

 

Основна частина.

(26 хв)

1. Удар внутрішньою частиною стопи:

а) удар по нерухомому м’ячу з місця;

б) удар по нерухомому м’ячу з одного кроку і після стрибка на опорну ногу;

в) удар по нерухомому м’ячу після ходьби, повільного і швидкого бігу;

г) удар по м’ячу, що котиться гравцеві на зустріч.

 

2. Ведення м’яча носком:

а) ведення м’яча по коридору шириною 70 см, змінюючи ноги;

б) ведення м’яча по прямій під час ходьби;

в) теж саме але під час повільного бігу.

 

3. Ігрова вправа «Естафета-слалом».

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

6

У парах чи в групах.

Кут між стопами як під час удару, так і після нього менше 90˚.

Пальці ноги, якою б’ють по м’ячу, відтягнуті до низу.

 

Ведення здійснюється несильними ударами (поштовхами) по нижній частині м’яча верхньою частиною носка.

 

 

 

Гравці однієї команди на шляху від старту до фінішу і назад повинні обвести м’ячем всі стійки швидше ніж суперники, щоб виграти очко. Відстань між стійками 2 метри

Заключна частина.

1. Вправи на відновлення дихання і розслаблення м’язів:

а) ходьба в повільному темпі

б) ходьба з хлопками над головою на кожен другий відлік.

2. Підведення підсумків уроку.

3. Домашнє завдання.

4. Вихід зі стадіону.

 

 

 

 

 

 

 

10 ударів м’яча внутрішньою частиною стопи.

В одній колоні.

 

 

 

 


Урок №2

Мета уроку:

  1. Навчити техніці удару по м’ячу головою з місця.
  2. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою частиною підйому.
  3. Сприяти розвитку  швидкості в грі «Естафета з бар’єрами».

Місце проведення: стадіон.

Інвентар: футбольні м’ячі, стійки.

 

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина.

(15 хв)

1. Шикування, рапорт, повідомлення задач уроку.

2. Стройові вправи:

а) шикування з однієї шеренги в дві;

б) повороти на місці: вліво, вправо.

3. Ходьба на носках, на п’ятах, навприсядки.

4. Біг: звичайний (400 м), спиною вперед (20 м), з поворотом кругом (20 м), з перекатами (20 м), стрибкоподібний біг (20 м).

5. Загально-розвивальні вправи з гімнастичними палками:

а) вихідне положення –основна стійка, палка в опущених руках; підняти палку вгору і, згинаючи руки в ліктях, опустити за голову, повернутися в в.п.;

б) в.п. – вузька стійка, палка в опущених руках; нахил тулуба вліво, палку вгору, повернутися в в.п.; теж саме в другий бік;

в) в.п. – о.с., палка в опущених руках; присідаючи і нахиляючись назад, опуститися на коліна, руки вперед; теж саме, відхиляючись назад повернутися в в.п.;

г) в.п. – носки нарізно, палка за спиною в опущених руках; поворот тулуба вліво, повернутися в в.п., теж саме в другий бік;

д) в.п. –лежачи на спині, палка в низу; піднімаючи палку і згинаючи ліву ногу вперед, пронести ногу між руками через палку, так же пронести її назад; теж саме іншою ногою;

е) в.п. – о.с., палка горизонтально за спиною під ліктями; мах лівою ногою вліво, повернутися в в.п., теж саме правою ногою;

є) в.п. – о.с., палка внизу горизонтально; стрибок ноги нарізно, палку вперед, стрибок в в.п.

2

 

2

 

 

1

 

3

 

 

 

7

 

 

4-3 рази

 

 

 

 

 

 

4-3 рази

 

 

 

 

4-3 рази

 

 

 

 

 

 

4-3 рази

 

 

 

 

 

4-3 рази

 

 

 

 

5 раз кожною ногою

 

 

 

10 стрибків

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю осанки.

 

 

 

 

Вище піднімати коліна.

 

 

Темп повільний.

 

 

 

Нагадувати, що вміння виконувати цей комплекс перевіряється на наступних уроках.

 

 

Правильність виконання рухів.

 

 

 

 

Пряма спина, руки в ліктьових суглобах не згинати.

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінному суглобі не згинати.

 

Основна частина.

(25 хв)

1. Удар головою з місця:

 

 

а) виконання рухів без м’яча;

 

 

б) удар по нерухомому м’ячу;

 

 

в) удари по м’ячу, підкинутому вгору;

 

г).удар по м’ячу під час бігу без стрибка.

 

2. Ведення м’яча внутрішньою частиною підйому:

а) ведення м’яча по колу;

б) ведення м’яча змійкою між стійками;

в) ведення м’яча за лідером;

 

 

 

г) естафета з веденням м’яча між стійками.

 

3. Рухлива гра «Естафета з бар’єрами».

а) пояснення правил;

б) проведення;

в) підведення підсумків.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

5

 

4 забіга

У парах чи групах, відстань між партнерами – 3-5 м.

Чітке розрізнення обох фаз:

  1. уповільнена,
  2. дуже швидка.

 

Партнер тримає м’яч на простягнутих уперед-вгору руках на висоті голови.

 

Гравець сам підкидає м’яч вгору.

 

Удар завдається по центру м’яча.

 

 

 

На кожен крок один дотик до м’яча.

 

Один з гравців бігає, змінюючи напрямок руху, другий – веде м’яч слідкуючи за ним.

 

Відстань між стійками 3 м.

 

Змагальний метод. Кількість команд визначається кількістю учнів в класі.

Гравці обох команд намагаються пробити м’яч через кожен бар’єр, перестрибнути через нього і після подолання останнього – з м’ячем в ногах пробігти назад біля бар’єрів. Відстань між бар’єрами 2м.

Заключна частина.

(5 хв)

1. Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу

2. Вправи на відновлення дихання і розслаблення м’язів.

3. Підведення підсумків уроку.

4. Домашнє завдання.

5. Вихід зі стадіону.

40 м

 

 

 

 

 

 

 

10 ударів головою.

В одній колоні.

 


Урок №3

Мета уроку:

  1. Навчити техніці укидання м’яча з-за бічної лінії.
  2. Повторити техніку удару по м’ячу головою з місця.
  3. Сприяти розвитку  бистроти  в грі «Гра з вільним м’ячем».

Місце проведення: стадіон.

Інвентар: футбольні м’ячі, стійки.

Дата проведення:

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина.

(15 хв)

1. Організований перехід учнів до місць занять.

 

 

 

2. Шикування, рапорт, повідомлення задач уроку.

 

 

 

3. Стройові вправи на місці та в русі:

а) перешикування з однієї шеренги у дві;

б) повороти: «Вліво», «Вправо» і «Кругом».

 

4. Повторити різновиди ходьби: на носках, на п’ятах, у напівприсяді, присяді.

 

 

 

 

5. Повторити різновиди бігу: гладкий (400 м), спиною вперед (20 м), з поворотом на 360˚ в праву і ліву сторони (20 м), стрибкоподібний біг (20 м).

 

6. Вправи на відновлення дихання:

- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами

 

7. Загально-розвивальні вправи з м’ячем:

а) вихідне положення – лежачи на спині, ноги нарізно, м’яч на стегнах. 1-2 – підняти м’яч угору і, згинаючи руки, торкнутися ним підлоги за головою – вдих; 3-4 – в.п. – видих;

 

б) в.п. – лежачи на спині, ноги нарізно, м’яч на стегнах. 1-2 – тримаючи м’яч прямими руками, торкнутися ним підлоги за головою – вдих; 3-4 – в.п.  – видих;

 

в) в.п. – лежачи на спині, ноги зігнуті в колінах і розставлені, м’яч у випростаних у перед руках на рівні плечей. 1-4 – горизонтальні кола м’ячем ліворуч; 5-8 – так само - праворуч;

 

г) в.п. –  лежачі на спині, ноги зігнуті в колінах, м’яч у випростаних руках. 1-2 – розводячи руки в сторони, утримувати м’яч у лівій руці – вдих; 3-4 – в.п. – видих; 5-8 – так само, утримуючи м’яч на правій руці;

 

д) в.п. –лежачи на спині, ноги нарізно, м’ч на підлозі за головою. 1-2– кинути його перед себе; 3-4 – піймати його не змінюючи положення тулуба;

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

30 ‘’

 

 

 

 

7 хв 30’’

 

 

 

Пересування до місць занять в колоні по одному. Дистанція 0,5 м, темп пересування середній.

 

 

Рапорт складає черговий учень, повідомити та пояснити завдання на урок.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

 

Нагадати, показати. Виконувати за командою вчителя. Темп виконання середній. Виправити помилки.

 

 

Дистанція в колоні 0,5 м. Під час руху змінювати положення рук. Помилки: робота рук, положення тулуба, ритм дихання . виконувати за командою вчителя.

 

Дистанція 1м, темп бігу задається сигналом свистка, виконувати за командою вчителя. Помилки: робота рук, постановка стопи, положення тулуба.

 

Дихання довільне.

 

 

 

Нагадувати, що вміння виконувати цей комплекс перевіряється на наступних

Повторити 8 разів.

 

 

 

 

 

 

Повторити 10 разів

 

 

 

 

 

Повторити 5 разів у кожну сторону дихання вільне.

 

 

 

 

 

 

 

Повторити по 5 разів кожною рукою.

 

 

 

 

 

 

Повторити 8 разів.

 

Основна частина.

(25 хв)

1. Укидання м’яча з-за бічної лінії:

а) укидання медицинболу;

 

 

 

б) укидання м’яча з використання тільки плечей та рук;

 

в) укидання м’яча після ходьби та бігу;

 

г).укидання м’яча на відстань.

 

 

 

 

2. Удар по м’ячу головою з місця:

а) вправи в трійках;

 

 

 

 

 

 

 

б) вправи в парах;

 

 

 

 

3. Рухлива гра «Гра з вільним м’ячем».

а) пояснення правил з графічним зображенням;

б) проведення;

в) підведення підсумків.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Тулуб відхилений назад має вигляд натягнутого лука. Руки випрямляються в ліктьових суглобах, тулуб нахиляється вперед.

 

Без залучення тулуба.

 

 

 

 

 

Розгін виконується за 6-8 м від бічної лінії поля. Під час укидання м’яча вага тіла переноситься на ногу, що попереду.

 

Гравці утворюють трикутник, перебуваючи на відстані 3-4 м один від одного. Хтось із гравців кидає м’яч іншому обома руками знизу, а той ударом голови спрямовує третьому, і так  – по колу.

 

Перший гравець стає на відстані 7-8 м від цілі, другий з боку накидає йому м’яч. Перший ударом головою напрямляє м’яч в ціль

 

Необхідно розподілити учнів в дві команди.

Зміст гри: дві команди стоять один навпроти одного на бічних лініях. Одна команда повинна вибити м’яч на половину суперника і , оббігши навколо переносної стійки, повернутися назад. Друга команда повинна піймати м’яч і  влучити в якомога більшу кількість суперників.

Правила: за кожне попадання в суперника – 1 очко.

Заключна частина.

(5 хв)

1. Шикування.

2. Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу

3. Вправи на відновлення дихання і розслаблення м’язів.

4. Підведення підсумків уроку.

5. Завдання на наступний урок та додому.

6. Оцінювання учнів.

5. Організований перехід до класу.

 

40 м

 

Темп виконання повільний

 

 

 

 

 

10 ударів головою.

 

Оцінка, похвала.

В колоні по одному, дистанція 5 м.

 


Урок №4

Мета уроку:

  1. Навчити техніці зупинки м’яча внутрішньою частиною стопи.
  2. Повторити техніку укидання м’яча з-за бічної лінії.
  3. Сприяти розвитку витривалості в грі «Гра на утримання м’яча».

Місце проведення: стадіон.

Інвентар: футбольні м’ячі, стійки.

Дата проведення:

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина.

(15 хв)

1. Організований перехід учнів до місць занять.

 

 

 

2. Шикування, рапорт, повідомлення задач уроку.

 

 

 

3. Стройові вправи на місці та в русі:

а) перешикування з однієї шеренги у дві;

б) повороти: «Вліво», «Вправо» і «Кругом»;

в) фігурне марширування.

 

4. Повторити різновиди ходьби: на носках, на п’ятах, у напівприсяді, присяді, з прискоренням, із зупинкою за сигналом.

 

 

 

 

5. Повторити різновиди бігу: гладкий (400 м), спиною вперед (20 м), з поворотом на 360˚ в праву і ліву сторони (20 м), змійкою по діагоналі (20 м).

 

6. Вправи на відновлення дихання:

- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами

7. Перешикування учнів у дві шеренги.

8. Загально-розвивальні вправи в парах:

а) вихідне положення – стоячи спиною один до одного, тримаючись за руки. 1 – руки через сторони вгору, підтягуючись на носки, вдвох. 2 – в.п. ця ж вправа виконується із опорою партнера;

 

б) в.п. – стоячи лицем один до одного, руки вниз; Б тримає А за руки. 1- відставити ліву ногу в сторону на носок. 2-3 – пружні нахили вліво, праву руку вгору, ліва внизу. 4- в.п. Теж в другу сторону.

 

в) в.п. – стоячи лицем один до одного. 1-3 – А – пружні нахили вперед, доторкуючись руками підлоги; Б – натискаючи руками на лопатки А посилює нахили. 4 – в.п.;

 

г) в.п. –  стоячи спиною один до одного, руки вгорі; Б тримає А за руки. 1- нахилитися вперед, піднімаючи партнера на спину. 2- в.п.

 

д) в.п. –стоячи один за одним. 1- А присісти, 2- в.п., Б натискає на плечі, роблячи опір.

 

е) в.п. – стоячи боком один до одного, руки на плече партнеру. 1 – мах лівою ногою в сторону. 2- в.п. 3 – мах лівою ногою вперед. 4 – в.п. 5 – мах лівою ногою назад. 6 – в.п. 7-8 – поворот кругом, зміна положення рук. Теж другою ногою.

 

9. Перешикування учнів у одну колону.

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

30 ‘’

 

 

 

 

30’’

 

7

 

 

 

Пересування до місць занять в колоні по одному. Дистанція 0,5 м, темп пересування середній.

 

 

Рапорт складає черговий учень, повідомити та пояснити завдання на урок.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

 

Нагадати, показати. Виконувати за командою вчителя. Темп виконання середній. Виправити помилки.

 

 

 

Дистанція в колоні 0,5 м. Під час руху змінювати положення рук. Помилки: робота рук, положення тулуба, ритм дихання . виконувати за командою вчителя.

 

 

Дистанція 1м, темп бігу задається сигналом свистка, виконувати за командою вчителя. Помилки: робота рук, постановка стопи, положення тулуба.

 

Дихання довільне.

 

 

 

 

Нагадувати, що вміння виконувати цей комплекс перевіряється на наступних

Повторити 3-5- разів.

 

 

 

 

 

 

Повторити 4-6  разів

 

 

 

 

 

 

 

Повторити 6-7 разів.

 

 

 

 

 

Повторити по 10 разів.

 

 

 

 

 

Повторити 10 разів.

 

 

 

 

 

Повторити 3-4 рази.

Основна частина.

(25 хв)

1. Зупинка м’яча внутрішньою частиною стопи:

 

а) імітація вправ без м’яча;

 

б) зупинка м’яча, що котиться на зустріч від партнера;

 

в) те саме в русі;

 

 

 

2. Укидання м’яча з-за бічної лінії:

а) укидання м’яча в ціль;

 

 

б) укидання м’яча з місця та розбігу, з падінням вперед;

 

 

3. Рухлива гра «Гра на утримання м’яча».

а) пояснення правил з графічним зображенням;

б) проведення;

в) підведення підсумків.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

5

Розподілити учнів по парам.

Груповий метод навчання.

 

Нога, якою гравець зупиняє м’яч, напружена.

 

Передчасне або запізніле зіткнення зі стопою, якою виконується зупинка.

 

Відсутність зорового контролю за рухом м’яча.

 

 

 

Під час укидання м’яча вага тіла переноситься на ногу, що попереду.

 

Падіння вперед з амортизацією сили падіння руками.

 

 

Необхідно розподілити учнів в дві команди.

Зміст гри: дві команди повинні утримувати м’яч у себе якомога довше. За кожну хвилину дається 1 бал. Перемагає команда, яка набрала більшу кількість балів.

Заключна частина.

(5 хв)

1. Шикування.

2. Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу

3. Вправи на відновлення дихання і розслаблення м’язів.

4. Підведення підсумків уроку.

5. Завдання на наступний урок та додому.

6. Оцінювання учнів.

5. Організований перехід до класу.

 

40 м

 

Темп виконання повільний

 

 

 

 

 

10 укидань.

 

Оцінка, похвала.

В колоні по одному, дистанція 5 м.

 


Урок №5

Мета уроку:

  1. Навчити техніці обманного руху на зупинку м’яча.
  2. Повторити техніку зупинки м’яча внутрішньою частиною стопи..
  3. Сприяти розвитку сили в грі «Футбол з «Вершниками»».

Місце проведення: стадіон.

Інвентар: футбольні м’ячі, стійки.

Дата проведення:

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно методичні вказівки

Підготовча частина.

(15 хв)

1. Організований перехід учнів до місць занять.

 

 

 

2. Шикування, рапорт, повідомлення задач уроку.

 

 

 

3. Стройові вправи на місці та в русі:

а) перешикування з однієї шеренги у дві;

б) повороти: «Вліво», «Вправо» і «Кругом»;

в) фігурне марширування.

 

4. Повторити різновиди ходьби: на носках, на п’ятах, у напівприсяді, присяді, з прискоренням, на внутрішній і зовнішній частинах стопи.

 

 

 

 

5. Повторити різновиди бігу: гладкий (400 м), спиною вперед (20 м), з поворотом на 360˚ в праву і ліву сторони (20 м), змійкою по діагоналі (20 м), переставним кроком (20 м).

 

6. Вправи на відновлення дихання:

- ходьба з глибокими вдихами та глибокими видихами

7. Перешикування учнів у три шеренги.

8. Загально-розвивальні вправи на місці:

а) вихідне положення – основна стійка. 1- стійка на правій нозі, ліву назад, на носок, руки за голову. 2 – руки вгору. 3 – руки за голову. 4 – в.п. 5-8 – те саме, праву ногу назад;

 

б) в.п. – стійка руки на поясі. 1-3 – стійка на лівій нозі, праву вбік на носок, 3 пружні нахили вправо, ліву руку за голову. 4 – в.п. 5-8 – те саме з нахилами в ліво;

 

в) в.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. 1- з поворотом тулуба наліво, ліву руку в сторону. 2 – нахил вперед – вправо, ліву руку вперед. 3 – випростатися, ліву руку в сторону. 4 – в.п.;

 

г) в.п. –  основна стійка, руки в сторону. 1 – ліву ногу вперед, сплеск під нею. 2 – в.п. 3-4 – те саме, праву вперед;

 

д) в.п. –сід. 1- зігнути ліву ногу. 2 – випростати вперед. 3 – зігнути. 4 – в.п. 5-8 – те саме, на лівій.

 

 

е) в.п. – упор присівши. 1 – упор лежачи. 2 – упор присівши, ноги нарізно. 3 – упор лежачи. 4 – в.п.

 

є) в.п. – упор сидячи. 1-2 – упор ззаду лежачи. 3-4 – в.п.

 

9. Перешикування учнів у одну колону.

1

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

30 ‘’

 

 

 

 

30’’

 

7

Пересування до місць занять в колоні по одному. Дистанція 0,5 м, темп пересування середній.

 

 

Рапорт складає черговий учень, повідомити та пояснити завдання на урок.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

 

Нагадати, показати. Виконувати за командою вчителя. Темп виконання середній. Виправити помилки.

 

 

 

Дистанція в колоні 0,5 м. Під час руху змінювати положення рук. Помилки: робота рук, положення тулуба, ритм дихання . виконувати за командою вчителя.

 

 

Дистанція 1м, темп бігу задається сигналом свистка, виконувати за командою вчителя. Помилки: робота рук, постановка стопи, положення тулуба.

 

Дихання довільне.

 

 

 

 

Нагадувати, що вміння виконувати цей комплекс перевіряється на наступних

Вагу тіла зберігати на опорі. При рахунку «2» глянути на кисті рук.

 

 

 

 

Повторити  3-4 разів

 

 

 

 

 

Повторити 3-4 разів.

Доторкнутися до носка ноги.

 

 

 

 

 

 

Повторити по 5 разів.

Ноги тримати прямими, в тазостегнових суглобах не згинатися. Сплеск робити енергійно.

 

Повторити 3-4 разів.

Вправу виконувати точно в лицевій площині. Не нахилятися вперед, не відставляти таз назад.

 

Повторити 3-4 рази.

 

 

 

 

Повторити 3-4 рази.

Основна частина.

(25 хв)

1. Обманний рух «фінт під час зупинки м’яча»:

 

а) імітація рухів без м’яча;

 

 

 

 

б) те саме гравець виконує біля нерухомого м’яча;

 

в) ведення м’яча на відстані 10 м, послідовна обвідка стійок на відрізку 12 м із застосуванням обманного руху на зупинку м’яча.

 

 

2. Зупинка м’яча внутрішньою частиною стопи:

а) зупинка м’яча з відскоком від стіни;

 

 

 

 

б) зупинка м’яча в трійках;

 

 

 

 

 

3. Рухлива гра «Футбол з «Вершниками»».

а) пояснення правил з графічним зображенням;

б) проведення;

в) підведення підсумків.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розподілити учнів по парам.

Груповий метод навчання.

 

Гравець робить крок вперед, переносить вагу тіла на ногу, що розташована попереду, з одночасним поверненням тулуба в напрямку наближення м’яча.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На відстані 3-4 м від стіни, учні направляють у неї м’яч низом, коли м’яч відскакує зупиняють його заданим способом.

 

Два гравця, відстань між якими 5-6 м, почергово направляють м’яч низом третьому, який повинен зробити рух вправо  чи вліво і зупинити м’яч.

 

 

Необхідно розподілити учнів в дві команди.

Зміст гри: кожна команда повинна провести м’яч через лінію суперника, щоб виграти гол. В кожній команді є «кінь» і «вершник», які міняються кожну хвилину.

Заключна частина.

(5 хв)

1. Шикування.

2. Біг в повільному темпі з переходом на ходьбу

3. Вправи на відновлення дихання і розслаблення м’язів.

4. Підведення підсумків уроку.

5. Завдання на наступний урок та додому.

6. Оцінювання учнів.

5. Організований перехід до класу.

 

4

 

Темп виконання повільний

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка, похвала.

В колоні по одному, дистанція 5 м.

 

doc
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку