Сценарій проведення змагань «Найспритніший, найсильніший »

Про матеріал
Клас: 5 клас Мета: Виховувати любов до фізкультури та спорту, почуття дружби, розвивати руховий апарат, фізичні уміння та навички, зміцнювати здоров'я. Обладнання: обручі, кеглі, м’ячі, мати. Місце проведення: спортивний майданчик.
Перегляд файлу

Тавежнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій проведення змагань

«Найспритніший, найсильніший »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата проведення уроку: 17.10.2013

Клас: 5 клас

Мета:
Виховувати любов до фізкультури та спорту,  почуття дружби, розвивати руховий апарат, фізичні уміння та навички, зміцнювати здоров'я.

Обладнання: обручі, кеглі, м’ячі, мати.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Лунає спортивний марш. До залу входять учасники змагань.

Вчитель фізичної культури:
Дорогі діти, гості! Сьогодні, ми зібралися для того, щоб позмагатись у силі, спритності і просто відпочити. Радий вас бачити здоровими та бадьорими.  Наші змагання судитимуть змагання – Загревський С.І. та Ткаченко К.Б.
Учасники змагань, слухайте мою команду. На дві команди розійдись! Команди, шикуйсь, струнко! Вільно!

Кожній команді треба вибрати капітана, придумати назву і привітання. Команди, готові?

Команди (хором):
Готові!

Команди вітають одна одну, капітани здають рапорт вчителю фізкультури про готовність до змагань.

Вчитель фізкультури:
Команди, уважно послухайте умови і правила змагань (пояснює, як будуть проходити  змагання).

Отже, розпочинаємо змагання.

Звучить весела спортивна мелодія.

Гра-естафета “Баскетболіст”.

Кожен гравець команди веде м’яч до баскетбольного щита і закидає його в корзину. Зловивши, передає м’яч наступному гравцеві, який повинен зробити те, що й попередній. Команда, котра швидше виконає завдання, отримає 100 очок, котра пізніше – 50.

Естафета з обручами.

Потрібно пробігти від пункту А до пункту В і назад, перестрибуючи через обруч, як через скакалку. Команда, котра швидко виконає завдання, отримує 100 очок, котра пізніше – 50.


(Проводиться гра “Що правда, а що ні?”).

1. Настала ніч, і діти пішли до дитсадка. Правда?

2. Наступив день і діти пішли вмиватись. Правда?

3. Вночі діти роблять ранкову гімнастику. Правда?

4. Вдень на небі сяють зорі, а навкруги темно-темно. Правда?

Естафета “Подорож по горах”
Бігову доріжку поділити на три рівні частини. Гравці у першій частині стрибають на лівій нозі, у другій – на правій, у третій – на двох. Назад повертаються, біжучи. Котра команда пробіжить швидше, отримає 100 очок, котра пізніше – 50.

Вчитель:
Увага! Послухайте результати першого туру змагань.

Вчитель фізкультури:
А зараз конкурс капітанів! Капітани команд на середину залу кроком руш!

Конкурс на спритність.
Ось вам тенісні ракетки, м’ячі. Ви будете відбивати м’яч від ракетки скільки зможете, аж поки він не впаде додолу. Гравці кожної команди вголос рахуватимуть, скільки ударів ви зробите. За кожен удар нараховується 10 очок.

Конкурс на координацію.
Сядьте на стільці. Ми вам зав’яжемо очі. Обидва встаєте, повертаєтеся вправо і робите два кроки, тоді вліво, робите два кроки, і знову вліво – два кроки (вийде квадрат). Сідайте на стільці.

Вчитель:
Увага! Послухайте результати другого туру змагань.


Вчитель фізкультури:
Увага всім членам команд. Проголошується невеличка спортивна вікторина. За правильну відповідь на поставлене питання команда отримає 10 очок.

1) Який м’яч найважчий і який найлегший (Набивний і тенісний).

2) Скільки гравців у футбольній команді? (11)

3) Скільки білих фігур у шахах? (16)

4) Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз у 4 роки)

5) Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (футбол, волейбол, гандбол тощо).

6) Скільки гравців у волейбольній команді? (6)

7) Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)

8) Які ви знаєте фізичні якості? (Сила, витривалість, спритність, гнучкість тощо).

9) Які ви знаєте спортивні стилі плавання? (Вільний, кроль на грудях, кроль на спині, батерфляй, брас).

10) Які ви знаєте види плавання? (Академічний, на байдарках, на каноє, на ялах, на шлюпках).


Вчитель фізкультури:
Увага! Розпочинаємо третій тур змагань.

Передавання м’яча двома руками над головою.

Першому гравцеві дається м’яч. Піднявши м’яч над головою, він передає його другому гравцеві. Коли м’яч дійде до останнього гравця в колоні, той з м’ячем перебігає наперед і знову його передає. Гра закінчується тоді, коли перший гравець знову займе своє місце. Переможе та команда, яка закінчить гру першою (100 очок). Хто закінчить пізніше – 50.

Проводиться естафета.

Поки судді підводять підсумки третього туру, виступає вокальна група старшокласниць, яких вчителька навчала в початкових класах.

Вчитель фізкультури:
Увага всім учасникам! Слово надається суддям змагань.

Судді підводять підсумки змагань, оголошують команду-переможницю. Слово для привітання і вручення призів надається директору школи.

Вчитель:
Відомо, що фізична культура має велике значення в житті кожної людини. Особливо важливим є цей вид діяльності для молодших школярів. Він сприяє розвитку у них не лише фізичних якостей, а й моральних. Основним компонентом системи фізичного виховання учнів початкових класів є ранкова гімнастика. Подивіться новий комплекс ранкової гімнастики, який підготував для вас вчитель фізкультури з групою дітей класу.

Під музичний супровід учні виконують вправи.

Вчитель:
Наше свято завершилось. До нових зустрічей.
 

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
1018
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку