Конспекти уроків з фізкультури 6-10 класи
Конспект уроку
з фізичної культури і здоров’я для учнів 8 класу
Завдання:
1. Вчити ведення м’яча із зміною швидкості.
Дата проведення:
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: футболі м’ячі.
Част і час уро ку |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Шикування, привітання, пояснення завдань уроку. |
2 хв. |
Звернути увагу на одяг |
|
2.Повторити на місці, перешикування із однієї шеренги в три і навпаки. |
2 хв. |
Перешикування виконувати на рахунки 1-2-3 |
|
3.Загально розвиваючі вправи в русі: |
|
Учні рухаються по колу на волейбольній площадці |
|
а)ходьба на носках, руки за голову; на п’ятках руки за спину; на зовнішній частині стопи; на внутрішній частині стопи; випадами; в напівприсіді; |
3 хв. |
Слідкувати за дотримання дисципліни |
|
б) ходьба із вправами для мазів верхнього плечового пояса; |
4 хв. |
Рухи виконувати по команду |
|
в) біг приставними кроками правим боком вперед; лівим боком вперед; спиною вперед. |
1 хв. |
При бігу спиною вперед голову повернути вперед |
|
г) біг у повільному темпі. |
3 хв. |
|
|
1.Ведення м’яча: |
|
|
|
а) розказати і показати ведення м’яча із зміною швидкості; |
2 хв. |
|
|
б) ведення м’яча по прямій у повільному темпі; |
2 хв. |
Поточним методом |
|
в)ведення м’яча при ходьбі 10 м- ведення м’яча при бігу у повільному темпі 20 м – ведення м’яча при швидкому бігу; |
4 хв. |
Вести можна носком і внутрішньо стороною стопи. Вести по прямій в коридорі шириною 3 м |
|
г) ведення м’яча за сигналом вчителя: один свисток у повільному темпі а два свистки у швидкому темпі. |
4 хв. |
Далеко від себе не відпускати, м’яч, до 1 м. Дивитися вперед не на м’яч. |
|
2.Удари головою: |
|
|
|
а) удари по м’ячу головою в парах, зменшуючи і збільшуючи відстань; |
4 хв. |
Виконувати у двох шеренгах . М’яч перед гравцем повинен впасти на землю |
|
б) гравці стоять в коло, в центрі кола один гравець з м’ячем і по черзі головою передає м’яч кожному гравцеві. |
4 хв. |
Гравець, що стоїть в колі повинен зловити м’яч руками. |
|
3.Біг в чергуванні з ходьбою. |
5 хв. |
Хлопці біжать по великому колі, дівч. по малому. |
|
1.Шикування, гра “Клас Струнко!”, підсумок уроку. Виставлення оцінок, завдання додому: біг 5 хв. |
5 хв. |
Мотивувати за що виставленні оцінки. Похвалити активних учнів на уроці. |
Конспект уроку
з фізичної культури і здоров’я для учнів 7 класу
Завдання:
1. Вчити виконання нижньої прямої подачі..
Дата проведення:
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: волейбольні м’ячі, сітка, скакалки.
Част і час уро ку |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Шикування, привітання, пояснення завдань уроку. |
2 хв. |
Звернути увагу на одяг |
|
2.Розказати правила гри у волейбол. |
2 хв. |
|
|
3.Загальнорозвиваючі вправи в русі: Ходьба: |
|
|
|
а) на носках руки за голову; |
1 хв. |
Тулуб не нахиляти, дотримуватись дистанції |
|
б) на п’ятках руки за спину; |
1 хв. |
|
|
в) на зовнішн. частині стопи; |
1 хв. |
|
|
г) на внутр. частині стопи; |
1 хв. |
|
|
д) із вправами для м’язів верхнього плечового поясу; |
2 хв. |
Виконувати по команді |
|
ж) випадами; в напівприсіді; |
1 хв. |
Руки на пояс |
|
Біг: |
|
|
|
а) із зміною темпу; |
1 хв. |
Дотримуватись дистанції |
|
б) із поворотом кругом в центрі зала; |
1 хв. |
|
|
в) боком, спиною вперед; |
1 хв. |
|
|
г) у повільному темпі; |
1 хв. |
|
|
І.Верхня передача м’яча: |
|
|
|
1. Передача в парах. |
3 хв. |
На місці в русі |
|
2.Передача через сітку у зустрічних колонах. |
4 хв. |
Перший передав і перейшов назад |
|
ІІ. Нижня пряма подача |
|
|
|
а) В.п. Стоять один перед одним із зігнутими руками перед груддю. Впираючись долонями в долоні, почергове нахилення пальців вперед; |
1 хв. |
Працюють лише м’язи кисті |
|
б) В.п. те саме, випрямлення рук в ліктьових суглобах. |
1 хв. |
|
|
в)В.п. Перші номери стоять пів кроку вперед ліва нога. Другі номери стоять збоку (справа), тримаючи за руку першого номера. Перший номер виконує рух рукою назад – вперед (маятник). |
1 хв. |
Щоб рука розгиналася в лікті при русі назад і пряма рухалася вперед. |
|
2.Спеціальні справи: |
|
|
|
а) розказати і показати техніку виконання подачі; |
2 хв. |
Далеко від себе не відпускати, м’яч, до 1 м. Дивитися вперед не на м’яч. |
|
б) імітація подачі; |
1 хв. |
В двох шеренгах |
|
в) багаторазове підкидання м’яча вверх і ловіння з відскоком від землі; |
1 хв. |
Щоб м’яч падав біля правого лівого плеча. |
|
г) те саме. Лише ловіння в момент удару; |
1 хв. |
Підкидати м’яч не високо. |
|
д) в парах: один подає, другий ловить. |
5 хв. |
Пряма рука проходить біля тулуба |
|
|
ІІІ. Гра “Зайці в городі” |
5 хв. |
Стрибки на одній нозі |
1.Шикування, вправи на розслаблення, підсумок уроку. Виставлення оцінок, завдання додому: імітація нижньої подачі. |
5 хв. |
Мотивувати за що виставленні оцінки. Похвалити активних учнів на уроці. |
Конспект уроку
з фізичної культури і здоров’я для учнів 6 класу
Завдання:
1. Вчити техніки метання малого м’яча із 3 кроків розбігу способом “із-за голови через плече”
Дата проведення:
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: м’ячики для метання.
Част і час уро ку |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Шикування, привітання, пояснення завдань уроку. |
2 хв. |
Звернути увагу на одяг, виконання стройових команд. |
|
2.Загальнорозвивваючі вправи в русі. |
|
|
|
1) ходьба на носках - руки за спину; на п’ятках – руки за голову; на зовнішній частині стопи – руки в сторони. |
1 хв. |
Тулуб не нахиляти, дотримуватись дистанції |
|
2) В.п. ходьба по колу: 1 - руки в сторони; 2 – руки вверх; 3- руки в сторони; 4- В.п. |
1 хв. |
Виконувати по команді. Руки прямі. |
|
3) В.п. руки в сторони долонями вверх: 1- руки до плечей; 2 – В.п.; 3-4 – те саме. |
1 хв. |
Лікті не опускати вниз |
|
4) В.п. руки вперед, права над лівою: 1- схресті рухи руками; 2- В.п.; 3-4 – те саме. |
1 хв. |
Пальці азом, руки не опускати вниз |
|
5) В.п. руки в сторони 1-4 – круглі рухи кистями вперед: 1-4 – те саме назад. |
1 хв. |
Руки в ліктях не згинати |
|
6) В.п. те саме: 1-4 – кругові рухи рук вперед; 1-4 – те саме назад. |
1 хв. |
Описувати якнайбільші круги |
|
7) Ходьба випадами. |
1 хв. |
Глибокий випад |
|
8) стрибки на правій, на лівій, на двох ногах. |
1 хв. |
Короткі стрибки |
|
9) біг у повільному темпі. |
|
Дотримуватись дистанції |
|
1. Метання м’яча |
|
|
|
1) розказати техніку метання: В.п. м’ячик в правій (лівій) руці перед груддю 1 – крок лівою – права рука з м’ячиком вниз. 2- схрестний крок правою, рука з м’ячиком відводиться назад, вага тіла на правій нозі. 3- кидок м’ячика з-за голови через плече і стопорящий крок лівою ногою; |
1 хв. |
|
|
2) показати техніку метання; |
2 рази |
Звернути увагу на схрестний крок |
|
3) імітація учнями метання масового м’яча по команді вчителя; |
4-6 раз |
На другому кроці перенесення ваги тіла на праву ногу |
|
4) метання м’яча з 3 кроків розбігу; |
10 раз |
Фронтальний метод |
|
2.Стрибки в довжину |
|
|
|
1) стрибки в довжину з місця |
2 хв. |
Звернути увагу на приземлення |
|
2) підбір розбігу |
2 хв. |
|
|
3) стрибки у довжину з розбігу |
4 хв. |
Звернути увагу на відштовхування |
|
3. Гра “Зайці в городі” |
6 хв. |
Стрибки на одній нозі |
|
1.Шикування, ходьба,, підсумок уроку, виставлення оцінок, завдання додому: імітація метання. |
5 хв. |
Пояснити за що виставлені оцінки. |
ПЛАН-Конспект уроку
з фізичної культури і здоров’я для учнів 10 класу
Завдання:
1. Вчити вправи з акробатики.
Дата проведення:
Місце проведення: спортивний майданчик.
Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичний .
Част і час уро ку |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Шикування, рапорт, привітання, пояснення завдань уроку. |
2 хв. |
Звернути увагу на одяг. |
|
2.Повторити на місці, перешикування з одної шеренги в три і навпаки. |
|
|
|
3.Танець “Голубка”. |
10 хв. |
Танець виконується під музику |
|
1. Акробатика Хлопці (поєднання елементів вправ): крок лівою чи правою – переворот боком у стійку – ноги на різнострибком О.С. |
1 хв. |
При перевороті не згинати ноги в колінах. |
|
Дівчата (поєднання елементів вправ): рівновага на одній – з кроку два перекиди вперед – упор присівши – перекид назад – перекат у стійку на лопатках – опускання в упор присівши – о.с. |
|
При перекиді спина кругла. При стійці ноги тягнути догори, у поясі прогнутись. |
|
2. Опорний стрибок (кінь уперед) Хлопці: стрибок через коня упоперек “зігнувши ноги” (висота 100-115 см.) |
7 хв. |
Груповий метод. Якнайсильніше відштовхуватись від коня руками |
|
Дівчата: стрибок в урок на колінах – упор присівши – зіскок вигнувшись – о.с. |
|
При наструбуванні не втратити рівноваги. При зіскоку в спині прогнутись |
|
3. Колове тренування. 1 – станція: підтягування на перекладині (хлопці – високій, дівчата – низькій) – 3х8 раз. |
8 хв. |
Груповий метод. Підтягуватись не ривками. |
|
2 – станція: присідання на одній нозі – 3х10 раз. |
|
Рукою триматись за гіщаст. стінку на рівні пояса. |
|
3 – станція: згинання і розгинання рук в упорі лежачи – 3х15 раз. |
|
Грудьми торкатись підлоги |
|
4 – станція: піднімання тулуба, сидячи на гімн. лавці – 3х20 раз. |
|
Сидячи на лавці ноги закріплені |
|
1.Шикування, вправи на розслаблення, підсумок уроку. Виставлення оцінок, завдання додому: хлопці – переворот боком; дівчата – стійка на лопатках. |
5 хв. |
Мотивувати за що виставлені оцінки. Похвалити активних учнів на уроці. |