Сценарій спортивного свята ” ЮНІ ОЛІМПІЙЦІ "

Про матеріал
Сценарій спортивного свята для учнів 3 класів ” ЮНІ ОЛІМПІЙЦІ " Містить естафети та додаткові матеріали для естафет.
Перегляд файлу

 

” ЮНІ ОЛІМПІЙЦІ "

(Спортивне свято для учнів 3-х класів)

Мета: спонукати школярів до систематичного фізичного самовдосконалення; сприяти утвердженню пріоритетів ведення здорового способу життя, розвитку рухових якостей, почуття колективізму, дружби, взаємодопомоги.

Учасники: Змагання проводяться між учнями 3-х класів. Команди складаються з 10 учнів (5 хлопчиків і 5 дівчаток). Між собою команди відрізняються формою одягу,  девізом. Болільники класів оформляють свої місця різними лозунгами, плакатами.

Місце проведення, час : спортивний зал №1 після уроків о 14.00.

Проводить змагання : вчитель Коваленко О.М

Суддівська бригада: Журі складається з представника адміністрації школи, члена ради колективу фізкультури та учнів старших класів. Хід їх коментує вчитель фізкультури. Оцінювання проводиться за такою схемою: 4-х бальної системи. Переможець визначається за сумою очок, набраних у кожній грі програми.

Порядок проведення "Юні олімпійці": Свято починається виходом і шикуванням команд. Капітани рапортують головному судді про готовність взяти участь у змаганнях, після чого він вітає учасників, оголошує змагання відкритими. Команди вітають одна одну, журі, вболівальників і йдуть до місця старту. Змагання закінчуються нагородженням переможців: команди одержують дипломи відповідних ступенів.

               Естафета з кеглями

Напроти кожної команди на відстані 10-15 м від лінії старту креслять кола.

За командою (свистком) капітани з кеглями в руках бі­жать до своїх кіл, ставлять кеглі, повертаються назад, торка­ються витягнутої руки гравця, який стоїть попереду, і стають у кінець своєї колони. Наступні гравці біжать до своїх кеглів, забирають їх, передають наступним гравцям і т.д. Виграє ко­манда, яка раніше закінчила естафету.

Вказівки до гри. Якщо кегля впала, коли її ставили, треба спочатку її підняти і поставити на місце, а потім продовжувати біг.

 

Естафета з веденням м’яча

Проти кожної команди на відстані 10-15 м від лінії ставлять стійку або кеглю. Перші в колоні тримають м’яч. За командою вчителя (свистком) по­чинають бігти вперед з одночасним веденням м’яча ударами об підлогу (землю). Добігають до стійки (кеглі), обводять її, повертаються до своїх команд і передають його наступному гравцеві. Гра продовжується доти, поки всі гравці не викона­ють ведення м’яча.

Естафета математична

Напроти кожної команди на відстані 8-12 м від лінії старту на підлозі плакат з математичними завданнями. За командою вчителя капітани стрибають до математичних завдань, розв’язують одне із них,  назад біжать, торка­ються витягнутої руки гравця, який стоїть попереду, і стають у кінець своєї колони. Наступні виконують те ж саме завдання. Виграє команда, яка раніше закінчила естафету. Додатки.

 

            

 Естафета парами

              Кожна з команд шикується в колону по два перед лінією старту. Перед кожною командою стоять кеглі. За командою вчителя пари, які стоять у колоні першими, тримаючись за руки, біжать між кеглями “ змійкою ”, намагаючись не збити їх, і повертаються на свої місця. Потім біжить наступна пара і т.д. Виграє команда, пари якої раніше виконали завдання.  

           

 

Стрибки в довжину

По команді вчителя ( свисток ), перший учень в команді виконує стрибок з місця, і відмічає крейдою лінію за п’ятою, та повертається назад передає крейду іншому і стає в кінець колони. Виграє та команда в якої сукупність стрибків буде довшою за суперників.

 

Конкурс «Влучно в ціль »
По команді вчителя ( свисток ) капітани рухаються павучком до лінії метання. Виконують 3 метання в ціль збирають м’ячі  і швидким бігом повертаються назад, передають естафету іншому гравцю та стають в кінець команди. Перемагає та команда, яка набере більшу кількість балів. За кожне влучання 1 бал.

 

 

 

 

             По закінченню естафети, підводяться її підсумки. Після цього слово надається голові журі. Він підводить підсумки свята. Виграє команда в якої більше очок. Після підведення підсумків іде нагородження. Команда – переможець робить коло пошани. Всі виходять із залу.

                                                                                                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                               Додаток № 1

3-А

  1. 13+(6-4)=
  2. 17+(8-1)=
  3. 16+(6-3)=
  4. 22+(9-2)=
  5. 10+(5-2)=
  6. 9+(4-2)=
  7. 31+(12-6)=
  8. 27+(10-7)=
  9. 18+(13-10)=
  10.   35+(7-2)=

 

 

 

 

                                                                                                 Додаток № 2

3-Б

  1. 21+(6-5)=
  2. 40+(9-6)=
  3. 35+(6-4)=
  4. 23+(10-7)=
  5. 5+(11-1)=
  6. 9+(3-1)=
  7. 11+(7-3)=
  8. 26+(8-7)=
  9. 14+(15-1)=
  10.             31+(20-10)=

 

                 

 

 

                                                                                                               Додаток № 3

                 3-В

  1. 12+(2-1)=
  2. 43+(7-2)=
  3. 2+(16-8)=
  4. 3+(5-1)=
  5. 36+(12-10)=
  6. 27+(20-10)=
  7. 13+(3-2)=
  8. 19+(9-7)=
  9. 23+(5-3)=
  10.   11+(9-2)=

 

              

 

 

                                                                                                    Додаток № 4

3-Г

  1. 26+(3-1)=
  2. 1+(10-8)=
  3. 18+(13-11)=
  4. 5+(15-10)=
  5. 45+(4-1)=
  6. 40+(22-20)=
  7. 8+(8-5)=
  8. 3+(37-11)=
  9. 9+(16-8)=
  10.   7+(8-3)=

 

 

 

 

                                                                                                               Додаток № 5

3-А

  1. 15
  2. 24
  3. 19
  4. 29
  5. 13
  6. 11
  7. 37
  8. 30
  9. 21
  10.        40

 

 

 

 

                                                                                                               Додаток № 6

3-Б

  1. 22
  2. 43
  3. 37
  4. 26
  5. 15
  6. 11
  7. 15
  8. 27
  9. 28
  10.       41

 

 

 

                                                                                                             

                                                                                                               Додаток № 7

3-В

  1. 13
  2. 48
  3. 10
  4. 7
  5. 38
  6. 37
  7. 14
  8. 21
  9. 25
  10.   18

 

 

 

 

                                                                                                               Додаток № 8

3-Г

  1. 28
  2. 3
  3. 20
  4. 10
  5. 48
  6. 42
  7. 11
  8. 29
  9. 17
  10.          12

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку