Цикл уроків. Модуль "Баскетбол". 7клас.

Про матеріал
В даній розробці наведені комплекси вправ для відпрацювання техніки ловіння і передачі мяча в баскетболі, а також наведені схеми переміщень учнів по баскетбольній площадці під час виконання вправ підготовчого характеру.
Перегляд файлу

Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету

Покровської селищної ради Дніпропетровської області

Братська загальноосвітня школа I-IIIст.

 

 

 

Ц И К Л  У Р О К І В

 

 

Модуль:        “Б А С К Е Т Б О Л”

7 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      

 

 

                                        І.П.Карабут, учитель фізичної культури,

                                                                вчитель-методист

 

 

 

МОДУЛЬ « БАСКЕТБОЛ ».

ТЕМА : ЛОВІННЯ І ПЕРЕДАЧА М"ЯЧА.

УРОК № 1

Завдання:1. Вдосконалювати техніку ловіння і передачі м’яча двома руками.

                  2. Навчити техніці передачі м’яча в стрибку.

                  3. Сприяти розвитку рухливості і правильного вибору місця відкривання для

                     прийому м’яча в грі "П’ять проти п’яти".

УРОК № 2

Завдання: 1. Вдосконалювати техніку ловіння і передачі м’яча в русі двома руками від 

                       грудей.

                    2. Закріпити техніку передачі м’яча в стрибку.

                    3. Сприяти розвитку координаційних здібностей за допомогою спеціальних 

                        вправ.

 

УРОК № З

 

Завдання: 1. Вдосконалювати техніку ловіння і передачі м’яча в русі однією рукою від

                       плеча.

                    2. Сприяти розвитку швидкості, швидкісно-силових та координаційних 

                        здібностей у грі "Командна перестрілка".

 

УРОК № 4

 

Завдання: 1. Вдосконалювати техніку ловіння і передачі в сполученні з веденням м’яча.

                    2. Закріпити навичку правильного вибору позиції і підбора м’яча у грі "М’яч в 

                         кільце".

                    3. Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових і координаційних здібностей за   

                        допомогою комплексної естафети.

 

УРОК № 5

 

Завдання: 1. Вдосконалювати техніку ловіння і передачі м’яча в сполученні з веденням      

                       м’яч на максимальній швидкості.

                   2. Сприяти розвитку сили, швидкісно-силових і координаційних якостей за

                        допомогою комплексної естафети.

                    3. Сприяти вихованню товариськості, колективізму у грі "Міні-баскетбол".

 

 

 

 

 

 

УРОК № 1

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА - 8 хвилин.

     1. Шикування учнів.

     2. Повідомлення завдань уроку. Короткий інструктаж про порядок виконання загально-

          розвивальних вправ.

      3. Стройові вправи на увагу. Виконання команд:"Шикуйсь!"," Струнко!", «Три кроки   

          вперед!", "Упор присів", "П’ять кроків в присіді", "Встати".

      4. Ходьба звичайна, прискорена, повільна, звичайна, прискорена.

      5. В.п. - руки вперед схресно, права над лівою. Біг з високим підніманням стегна і

        одночасними ривками із зміною положення рук.

      6. В.п.- права рука - вгору, ліва - до плеча. Біг з високим підніманням стегна із зміною

         положення рук.

      7. В.П.- права рука до плеча, ліва вперед із зміною положення рук.

      8. В.п.- права рука вгору. Біг із закидом гомілок назад із зміною положення рук 

          коловим рухом вперед ("вітряк").

      9. В.п.- о.с. Стрибки вперед-вгору поштовхом двома ногами з коловим рухом руками 

          вперед.

     10. Те ж саме, але спиною вперед з коловим рухом руками назад.

     11. В.п. - руки до плечей. Багатоскоки з коловими рухами вперед.

     12. Те ж саме,але з просуванням спиною вперед і коловими рухами прямими руками 

           назад.

     13. В.п.- руки в сторони, пальці стиснуті в кулак. Біг з пружинними ривками вгору-вниз 

           (руки напружені, амплітуда невелика, частота максимальна).

     14. Те ж саме, але біг спиною вперед з пружинними ривками руками вперед-назад.

 

Примітка: для збільшення ефективності запропонованих вправ необхідно задавати

потрібну частоту кроків (сплесками в долоні, другими звуковими сигналами) і добиватись

від учнів збереження максимальної амплітуди при виконанні колових рухів руками і

заданою частотою ривкових рухів.

Загальнорозвивальні вправи підготовчого характеру і різновид переміщень учні

виконують почергово на окремих відрізках дистанції при переміщення по одній із

рекомендованих схем (див. Мал. 1-21 на ст.15 - 16 ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА - 32 хвилини

Організація класу.

Учні діляться на дві групи і шикуються в шеренгу уздовж бокових ліній площадки лицем один до одного. Вправи виконуються індивідуально і в парах.

1. Кидки м’яча вгору і ловіння його стоячи, в стрибку.

2. Передачі м’яча із правої руки в ліву, за спиною, із лівої руки в праву, не торкатися тулуба.

3. В.п. –м’яч за спиною. Нахилитися вперед, кинути м’яч вгору і піймати його.

4. В.п. - стоячи спиною до партнера. Прогинаючись, кидки м’яча через голову.

5. Передачі із зміною положень: опуститися на одне коліно, на два, сісти, лягти, потім зробити теж саме у зворотньому напрямку.

6. Передачі в русі з переміщенням вперед, назад, в сторони в радіусі 1-2 кроки.

7. Передачі м’яча з послідуючим переміщенням слідом за передачею (мал. 1).

 

 

Мал.1

8. Передачі м’яча в стрибку. 1 - отримати мяч від партнера, стоячи на гімнастичній лавці, передати м’яч у стрибку в безопорному положенні, стрибаючи із лавки ; 2 - те ж саме, але після отримання м’яча стрибок в глибину з послідуючим вистрибуванням і передачею в стрибку; 3 - отримати м’яч в стрибку через гімнастичну лавку - передати м’яч в стрибку відразу після приземлення.

 9. Ловіння і передача м’яча в щит в поточному виконанні вправи ( мал.2 ).

 

 

 

 

--- передача м’яча

Мал. 2

 

 

  1. ПЕРЕДАЧІ МЯЧА В ПАРАХ В РУСІ З КИДКОМ.

      Гравці шикуються в колону по два перед лицевою лінією площадки. По сигналу гравці 

      першої пари рухаються до протилежного щита, передаючи м’яч один одному. Після   

      того як перша пара гравців пройде ближню лінію штрафного кидка, вправу розпочинає 

      наступна пара.

 

  1. ПЕРЕДАЧІ В ТРІЙКАХ В РУСІ 3 КИДКОМ.

      Гравці шикуються трійками перед лицевою лінією площадки (середній дещо позаду) і 

      розпочинають рух до протилежного щита, передаючи м’яч один одному. Першу 

      передачу робить середній гравець, йому м’яч і повертають, він передає м’яч другому, а

      той знову повертає йому передачу ( мал. 3).

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. ПЕРЕДАЧІ ПРИ ЗУСТРІЧНОМУ ПЕРЕМІЩЕННІ ГРАВЦІВ.

   Баскетболісти шикуються в дві колони навпроти один одного по діагоналі площадки (мал.  4).

   Гравці рухаються назустріч один одному, передаючи м’яч на різній висоті: над головою, на рівні з плечима, поясом, підлогою. Гравець А робить передачу вибігаючи на зустріч гравцю Б, а сам займає місце в кінці другої колони. Гравець Б ловить м’яч в русі і передає його також вибігаючи на зустріч гравцю В. Після передачі гравець може виконати поворот на 360 градусів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ.

Акцентувати увагу учнів при передачі м’яча на одночасному розгинанні ніг і рук, енергійному русі кисті в основній фазі, супроводжувати м’яч кистями після його випуску; при ловінні на зустрічному русі руками до м’яча, що летить, захопленню м’яча пальцями (не долонями), амортизаційному русі ногами і руками при зустрічі кисті з м'ячем, контролі зору за польотом м’яча до моменту торкання його пальцями.

 

  1. ПЯТЬ ПРОТИ П'ЯТИ.

Гра проходить на половині площадки без кидків по кільцю. Гравці діляться на дві команди по п'ять чоловік. Задача команди, яка володіє м’ячем - якомога довше тримати його, передаючи один одному. Під час передач, гравці, які володіють м'ячем, голосно відраховують кількість зроблених передач. Команда, яка виконає найбільшу кількість передач, стає переможницею.

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА - 5 хвилин

 

1. Поступово заповільнююча ходьба в колоні по одному в сполученні з відновленням  дихання.             

 

"БУДЬМО ВЕЛИКІ"

1-2 - підняти руки через сторони вгору, підвестися на носках - вдих;

3-4 - руки вниз, ноги зігнуті в колінах, тулуб похилити вперед - видох.

 

"ГАРМОШКА"

1-2 - присісти, тулуб похилить вперед, руки на коліна (грудну клітку стиснути) - видих;

3-4 - встати, руки через сторони вгору, випрямитися - глибокий вдих.

 

2. Вправи на розслаблення м'язів рук, тулуба і ніг під час ходьби. 

3. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання: передача м’яча однією рукою від плеча (слабшою рукою).

 

УРОК № 2.

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА - 10 хвилин

 

  1. Організаційні питання, що й на уроді № 1.
  2. Ходьба з проносом м’яча під ногою зліва і направо, і з права наліво.
  3. Ходьба з обертами м’яча навколо ніг по вісьмірці. 
  4. Ходьба в глибокому присіді, перекладаючи м’яч з кисті на кисть в піднятих над головою руках.
  5. Біг з обертами м’яча навколо шиї.
  6. Біг вперед з обертами м’яча навколо пояса.
  7. Біг з високим підніманням стегна і перекиданням м’яча кінцівками пальців  витягнутих вперед рук.             
  8. Біг з закиданням гомілок назад і перекидами м’яча з кисті на кисть за головою.
  9. Біг з перекиданням м’яча двома руками із-за спини через голову і ловіння двома перед собою.             
  10. Пересування приставними кроками спиною вперед з перекиданням м’яча однією рукою із-за спини через плече і ловіння однією перед собою.
  11. Біг з високим підкиданням м’яча вперед-вгору і виконання перед ловінням ривкових рухів зігнутими або прямими руками.
  12. Біг спиною вперед з перекиданням м’яча через голову вперед і ловінням після повороту кругом на 180 градусів.
  13. Те ж саме, але перекидання м’яча якомога дальше вперед і ловіння його після ривка (не давати м’ячу впасти на площадку).

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА - 30 хвилин

 

  1. Учні розташовуються на площадці, як показано на мал.1. М’ячі знаходяться у гравців 2, 3, 4 правої колони. Учень 1 розташовується лицем до колон, ближче до правої. Швидко пробігаючи повз них, він почергово отримує зустрічну передачу від гравців 2, 3, 4 і передає м’яч гравцям 5, 6, 7, які стоять під кутом 45 градусів по відношенню до бігуна. Гравці 5, 6, 7 після ловіння м’яча відразу ж повертають його гравцям 2, 3, 4 (гравець 5 гравцю 2 і т.д.).
  2. Те ж саме, що у вправі 1, але учень 1 після ловіння м’яча від учня 2 робить передачу гравцю 5 вліво під кутом 90 градусів і т.д.
  3. Те ж саме, але учень 1 після ловіння м’яча від учня 2 направляє м’яч назад вліво, приблизно під кутом 30 градусів гравцю 5 і т.д.             
  4. Учень 1 отримує м’яч з права під кутом 45 градусів і передає його вліво під тим, же кутом.             
  5. Учень 1 отримує м’яч від учня 2 з права під кутом 45 градусів, а передає його вліво під кутом 90 градусів.             
  6. Учень 1 ловить м’яч з боку з права під кутом 90 від гравця 2, а передає його гравцю 5 лівої колони під кутом 45 градусів.

 

  1. Учень 1 отримує м’яч з права під кутом 90 градусів і передає його вліво під тим же кутом.
  2. Те ж саме, що у вправі 6, але учень 1 робить передачу учню 5, який знаходиться позаду його під кутом 30 градусів.
  3. Учень 1 отримує м’яч від учня 2 під кутом 45 градусів, а передає його гравцю 5 вліво назад під кутом 30 градусів.
  4. Учень 1 отримує м’яч під кутом 30 градусів, а передає його вліво вперед під кутом 45 градусів.

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ.

Всі вправи виконуються групами учнів. Дві групи учнів шикуються уподовж баскетбольної площадки в дві колони, по чотири-п’ять чоловік в кожній. Відстань між гравцями 4-5 метрів.

В одній із колон в руках м’яч. Третя група гравців, яка виконує вправи в русі, знаходиться перед колонами. Відстань при передачі м’яча повинна бути не менше 3 м. Необхідно, щоб кожний гравець робив передачі точно і швидко. Для ефективності вправ потрібне чітке розташування гравців на площадці.

Для закріплення вміння ловіння і передачі м’яча в русі вправи 1-10 рекомендується виконувати не тільки з правої сторони (як показано на малюнках), а й з лівої. Номер кожної вправи відповідає номеру малюнка.

 

 

 

 

  1.  Гра «П’ять проти п’яти».

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА - 5 хвилин

 

  1. Ходьба, вправи в русі на увагу (стежити за правильністю і чіткістю виконання вправ ).
  2. Підбиття підсумків уроку. (Оцінити виконання передачі м’яча однією рукою від плеча, обгрунтувати і виставити оцінки).
  3. Домашнє завдання : Стрибки через скакалку (130 разів за 1 хвилину, 2 серії).

 

УРОК № 3.

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА - 10 хвилин

 

Організаційні питання і загальнорозвиваючі вправи в русі (див.урок№2)

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА - ЗО хвилин

 

1. Учень 1 отримує зустрічну передачу від гравця 2 правої колони і відразу повертає йому м’яч, а потім утримує м’яч зліва під кутом 45 від гравця 5, також повертає його назад і т.д.

2. Так само, що у вправі 1, але другу передачу учень 1 отримує під кутом 90.

3. Так само, але другу передачу учень 1 отримує позаду приблизно під кутом 30.

4. Учень 1 по черзі отримує м’яч то праворуч, то ліворуч під кутом 45 і під тим же кутом

повертає.

5. Учень 1 ловить м’яч від гравця 2 під кутом 90 і відразу ж повертає його назад, потім ловить

м’яч від гравця 5 під кутом 45 і т.д. -

6. Так само, що у вправі 5, але друга передача виконується також під кутом 90.

7. Так само, але друга передача виконується позаду під кутом 30.

8. Учень 1 почергово отримує м’яч праворуч позаду під кутом 30, потім зліва спереду під кутом

40.

9. Учні 2, 3, 4 з м’ячами шикуються в колону на відстані 9 м один від одного по праву сторону

від учня 1 так, щоб при просуванні вперед він міг отримати м’яч під кутом 90 від гравця 2 і

тут же повернути йому м’яч назад. Просуваючись вперед, учень 1 знову приймає м’яч від

гравця 2 з поворотом назад і знову повертає йому м’яч. Теж саме завдання виконується з

гравцями 3, 4.

10. Так само, що у вправі 9, але учень 1 отримує першу передачу від учня 2 під кутом 45, а

другу під кутом 90. Те ж саме завдання виконується з гравцями 3 і 4.

 

 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ.

М’яч знаходиться тільки в учня 1. Всі вправи він виконує в русі. Після кожної передачі від партнерів із колон він приймає м’яч під праву ногу, робить два кроки, після чого віддає м’яч. Після виконання завдання учні в колонах міняються місцями.

 

 

КОМПЛЕКС II

 

 

 

 

 

II. Рухлива гра "Командна перестрілка" (швидкість, швидкісно-силові якості, координаційні здібності, ловіння і передачі м’яча).

Грають дві команди, кожна виділяє 3-4 гравці, які розташовуються біля лицьової лінії площадки в коридорі шириною 2 м – зона стрільців. Останні гравці кожної команди займають позиції в зоні мішеней на протилежній половині площадки. Завдання стрільців кожної команди - " підстрелити " баскетбольним м’ячем ноги ( прямим попаданням або відскоком від підлоги) польових гравців команди суперників, використовуючи при цьому заданий спосіб передач. Польові гравці, рухаючись вказаним способом (біг, стрибки на одній нозі, на двох і т.д.), стараються ухилитися від м’яча, або спіймати його і передати своїм стрільцям. Гравець, в якого влучили м’ячем,  вибуває з гри. Якщо польовий гравець спіймає м’яч, посланий суперниками, один з вибувших гравців повертається на площадку і продовжує гру. Перемагає команда, яка першою "перестріляє" всіх польових гравців команди суперників.

 

 

III. Гра "Перехопи м'яч". Варіант 2x3.

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА - 5хвилин

 

  1. Ходьба. Гра на увагу "Збирання фруктів". Вчитель говорить слово « яблуко», всі стрибають вгору і плещуть в долоні. А при слові "груша" потрібно зробити два стрибки вгору, тримаючи руки на поясі. При слові "абрикос" всі виконують три стрибки з просуванням вперед і з коловими рухами руками.
  2. Підбиття підсумків уроку.
  3. Домашнє завдання : стрибки вгору з доставанням орієнтирів (2 серії по 15 стрибків).

 

 

 

УРОК № 4.

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА - 10 хвилин.

 

На цьому уроці в підготовчій частині використовую ігровий метод, який створює емоційний фон, моделює умови ігрової змагальної діяльності і формує в учнів стійкий інтерес до занять баскетболом.

Клас ділиться на три команди по 6-7 чоловік. Учасники стартують по черзі на кожному етапі естафети, бажано, щоб етапи мали свої умовні назви.

 

1 етап "В стійкі захисника".

Стоячи за лицьовою лінією в стійці захисника. Пересування приставними кроками правим боком до середньої лінії; лівим - до протилежної лицьової; спиною вперед, повертаючись назад до середньої лінії; бігом спиною вперед, направляючись до вихідної позиції.

 

2етап "Колобок".

Почавши рух від лицьової лінії, прокотити баскетбольний м’яч до протилежної лицьової і повернутися на вихідну позицію бігом, тримаючи м’яч у витягнутих вперед руках.

 

3етап " З кручені стрибунчики".

Гравець, просуваючись від лицьової лінії до центру площадки, робить нахил вперед і кладе м’яч перед собою, перестрибує через нього поштовхом двох, повертаючи тулуб вправо(вліво) бере і знову кладе його перед собою, знову перестрибує через м’яч і так поступово доходить до середньої лінії. Назад на вихідну позицію гравець повертається бігом, тримаючи м’яч за спиною. Нахили виконувати з прямими ногами,повороти тулуба почергово вправо і вліво.

 

4 етап "Гонка крабів".

Пересування від лицьової до центру площадки боком в упорі лежачи, виконуючи одночасне переступання однойменною рукою та ногою, спина пряма. На середній лінії виконати 5-6 згинань та розгинань рук в упорі лежачи, повернутись на вихідну позицію другим боком.

 

5 етап "Вибухові м"язи".

Стоячи у лицьової лінії. Метання набивного м’яча (дівчата 2 кг, хлопці З кг) з місця двома руками із-за голови. Просування за м’ячем стрибками поштовхом двома з активним змахом руками, метання м’яча і т.д. до протилежної лицьової лінії. Повертатися на вихідну позицію стрибками поштовхом правою до середньої лінії, далі стрибками поштовхом лівою з м’ячем в руках.

 

6 етап "Передав м’яч - сідай"

Капітани кожної команди, стоячи з м’ячем в руках в 2-х метрах від своїх команд, по сигналу починають послідовно передавати м’яч кожному гравцеві. Ті в свою чергу, повертаючи направляючим м’яч, приймають положення упор присів. Передав м’яч  замикаючому, направляючий командує "встати", а сам повертається на своє місце в голові колони. Замикаючий з м’ячем в руках займає місце капітана і розпочинає передачі в тій же послідовності. Закінчується етап, коли всі гравці команди побувають в ролі капітана. Передачі виконуються заданим способом, двома або однією рукою.

 

 

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА - 32 хвилини

 

  1. Учень 1 з м’ячем в руках стоїть під щитом, а гравці 2, 3 без м’яча знаходяться справа і зліва від нього під кутом 45. Рух по прямій вони розпочинають одночасно. Учень 2 з кроком вперед робить передачу учню1, після чого біжить вперед, намагаючись зберегти кут по відношенню до учня 1. Одержавши від гравця 2 м’яч під праву ногу, учень 1 робить два кроки, після чого віддає м’яч назад гравцю 2. Той розпочинає ведення м’яча. Гравець 3 після ведення м’яча віддає його учню 1. Той приймає м’яч і зробивши два кроки, повертає його гравцю 3 і т.д. Виходить так, що учень1 по черзі ловить і передає м’яч без ведення, а його партнери 2 і 3 - з веденням.

 

  1. Так само, що у вправі 1, але гравці 1, 2, 3 розташовуються на лицевій лінії. Ловіння і передача виконується під кутом 90 градусів.

 

  1. Так само, але гравець 2 знаходиться по відношенню до учня 1 під кутом 90 градусів з права, а гравець 3 - під кутом 45 градусів зліва.

 

  1. Так само, але гравець 2 знаходиться по відношенню до учня 1 під кутом 90 градусів з права, а гравець 3 - під кутом 30 градусів зліва позаду.

 

  1. Так само, але гравець 2 знаходиться по відношенню до учня 1 під кутом 30 градусів ззаду з права, а гравець 3 - під кутом 45 градусів спереду зліва.

 

КОМПЛЕКС III

Комплекс III направлений на вдосконалення вміння ловити і передавати м'яч в русі в сполученні з веденням. Учні виконують вправи 1-5 в трійках з двома м’ячами в русі від однієї лицьової лінії баскетбольної площадки до другої. Під час виконання вправ необхідно звертати увагу на те, щоб при веденні гравці 2, 3 не дивились на мяч, а слідкували за тим, щоб вчасно передавати його учню 1.

 

Гра "М’яч в кільце". В цій грі використовують кидок по корзині з протекцією, опановуючи при цьому підбір м’яча, який відскочив від щита, навчаються вибору позиції при підборі м'яча, накриванню кидка по кільцю.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА - 3 хвилини

  1. Ходьба, вправи по відновленню дихання, що на уроці № 1.
  2. Підведення підсумків уроку.
  3. Домашнє завдання: стрибки вгору з підтягуванням колін до грудей (3 серії по 10 стрибків).

 

УРОК № 5

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА - 10 хвилин

 

Організаційні питання і комплексна естафета (див. урок № 4).

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА - ЗО хвилин

 

1.Учні стають в колону на відстані 7-8 м один від одного так, щоб після короткого ведення м’яча учень зміг зробити передачу гравцю 2 під кутом 45 градусів. Отримавши зворотню передачу, він знову веде м’яч, потім передає його гравцю 3 і т.д.             

      2. Так само, що і в вправі 2, але м'яч направляється під кутом 90 градусів.

      3. Так само, але м’яч направляється під кутом 30 градусів назад. 

      4. Під час ведення м’яча учень 1 робить по черзі передачі вправо, вліво під кутом 45 градусів.

5. Під час ведення м’яча учень робить передачу гравцю 2 під кутом 90 градусів, гравцю    

3–  45 градусів і т.д. 

6.Під час ведення м’яча учень 1 робить по черзі передачі вправо і вліво під кутом 90 градусів.

7.Так само,що у вправі 5, але друга передача слідує назад вліво під кутом 30 градусів.

       8. Учень після ведення м’яча робить передачу гравцю 2 під кутом 45 градусів, гравець 3 йде йому назустріч, отримує м’яч від гравця 1, передає йому м’яч назад і т.д.             

       9. Так само, що у вправі 8, але перша передача гравцю слідує під кутом 90 градусів.

      10. Так само, але перша передача слідує під кутом 30 градусів назад вправо.

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  1                       1                      1                   1                        1

 

 

  • лінія напрямку руху

 

                              - учень 1, виконуючий вправи в русі

 

                               - партнери, які взаємодіють з учнем 1

 

                              - напрямок передачі м’яча учнем 1

 

                               - напрямок передачі мяча партнерами

 

                                  - ведення м’яча учнем 1

  

 

       -                        ведення м'яча партнерами

 

 

 

ОРГАНІЗАЦШНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

 

Комплекс IV виконується з одним м’ячем. Він аналогічний комплексу 1, але в ньому використовується ведення м’яча. Вправи можна виконувати не тільки з правої, але і з лівої cторони.

 

Гра "Міні-баскетбол".

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА - 5 хвилин

 

  1. Ходьба. Вправи на розслаблення м’язів рук, тулуба під час ходьби.

     2. Вправи на увагу. Гра "Все навпаки".

Учні шикуються в шеренгу по одному лицем до вчителя. Вчитель виконує різні 

загальнорозвивальні вправи: рухи руками, нахили, повороти і т.п. Учні повторюють за

ним вправи, але в протилежному напрямі. Наприклад, учитель приймає упор присів, а

учні піднімаються на носки, руки вгору; вчитель робить нахил тулуба вліво, а учні

вправо. Учні, які допустили помилки, кожний раз роблять крок вперед. Перемагає той,

хто зробив менше помилок.

     3. Підведення підсумків уроку.

     4. Домашнє завдання : стрибки через скакалку за 20 сек.: хлопці - 44 рази, дівчата - 46 разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Схеми

переміщень учнів під час виконання загальнорозвивальних вправ підготовчого характеру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

              Мал.1 «Пісочний годинник»        Мал.2 «Ромб»                  Мал.3 «Два хрести»             Мал.4 «Вверх-вниз»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Мал.5«Уздовж і в поперек»           Мал.6 «Ланцюг»                Мал.7 «Котушка»              Мал.8 «Скриня»

 

 

 

 

 

 

 

 

    \

 

 

               Мал.9 «Скриня на замку»     Мал.10 «Зигзаг»              Мал.11 «Триочковий рейд»       Мал.12 «Аркан»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              

             Мал. 13 «Кільцева»                    Мал.14 «Кубок»           Мал.15 «Чорнильниця»                 Мал.16«Круговерть»

 

            Мал.17 «Частокол»             Мал.18 «Триочковий човник»        Мал.19 «Змійка»                  Мал.20 «Східці»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Мал.21 «Лабіринт»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література

 

  1. Камышев О, Пугачев В. Баскетбол. Передача и ловля мяча. // Физическая культура в школе. – 1989. - №2. – С.41- 45.
  2. Муштоватий В. Баскетбол. Урок фізичної культури, 7 клас. // Здоров’я та фізична культура. – 2007. - №35. – С.14-17.
  3. Нестеровский Д. Особенности вводной части уроков баскетбола. // Физическая культура в школе. – 1993. - №1. – С.17-21; №2 – С.26-29.
  4. Нестеровский Д., Железняк Ю. На уроках баскетбола // Физическая культура в школе. – 1992. - №1. – С.10-15.
  5. Шаблони презентацій. – Інтернет-сайт metodportal.net

 

 

 

 

 

1765х1444.png

 

2185х1004.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Голуб Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 січня 2022
Переглядів
553
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку