В початковій школі: Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини розвиток психічних процесів, креативності, самостійності, свідомості, толерантності навчання елементарним способам самоконтролю за фізичним розвитком та фізичною підготовленістю В основній школі: вивчення основ знань про фізичну культуру, роль фізкультурної діяльності в житті людини виховання позитивних індивідуальних психічних рис і особливостей в спілкуванні колективної взаємодії, толерантності створення уявлень про індивідуальні психосоматичні і психосоціальні особливості, адаптаційні властивості організму і способи їх вдосконалення з метою зміцнення здоров'я розвиток навичок самоконтролю, відповідальності за своє здоров'я вивчення культурно-історичних основ фізичної культури
Вимоги до сучасного уроку Облік мотивації учнів Облік рівня фізичної підготовленості учнів Оцінка діяльності учнів по їх індивідуальній фізичній підготовленості Відповідність матеріально- технічної бази основним вимогам стандарту з предмету «Фізична культура» Творчо думаючий педагог, здатний працювати Облік рівня фізичної працездатності Облік рівня фізичного розвитку
Урок фізкультури повинен бути різноманітним, цікавим, сучасним та інноваційним. Тому ставлю для себе завдання знайти нові підходи у викладанні уроків фізичної культури. Однією з таких форм фізичного виховання є рухливі ігри. Функції гри спрямовані на: оздоровлення зміцнення організму дитини загартування
1. Абасов З. Понятийно-терминологический аппарат инновационной педагогической деятельности / Абасов З.А. // Философия образования. – 2006. - №1(15). – С. 56-62. 2. Викторова Л. Инновационные процессы в образовании / Викторова Л.В. // Инновации в образовании. – 2002. - №2. – С.6. 3. Даниленко Л. Управління процесом здійснення інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти / Даниленко Л.І. // Післядипломна освіта в Україні. – 2003. - №3. – С.70-74. 4. Книга вчителя фізичної культури: довідково-методичне видання / [упоряд. С.І.Операйло, А.І. Ільченко, В.М. Єрмолова, Л.І.Іванова]. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 464 с. 5. Остапчук О. Інноваційні процеси в освіті: пошук істини триває / Остапчук О. // Підручник для директора. – 2003. – №4. – С. 3-8. 6. Освітні технології. - За редакцією О.М. Пєхоти. К., 2002. 7. Белянский В.В. Современный урок физической культуры в школе. Мультимедийная презентация., 2013.