Цикл уроків з домашньго читання спрямований на підвищення мотивації учнів до читання, включає вправи на розвиток критичного мислення, такі як методи "Шість капелюхів" та "Дзеркал та вікон" та спрямовнаний на розвиток навичок роботі у команді.
План – конспект уроку з англійської мови на розвиток критичного мислення у 7 класі
Тема: “All about food”
Підтема: «Reading for fun»
Мета уроку (як намір учителя)
Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, критично мислити, працювати у команді, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми.
Очікувані результати (як досягнення учнів)
На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимуть навички критично мислити та працювати у команді.
Хід уроку:
Hello, pupils. I’m very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.
https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M
Today the theme of our lesson is “Reading for fun” and we’ll read very interesting text. (слайд 1)
But first look at the title and try to guess about what this story will be? (слайд 2)
Let’s make the story ourselves according to the pictures. (слайд 3-6) And then we’ll answer the question on slide 6.
What do I take for myself from this story?
Tell the similar story from your life.
План – конспект уроку з англійської мови на розвиток критичного мислення у 7 класі
Тема: “After school”
Підтема: «Reading for fun»
Мета уроку (як намір учителя)
Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, критично мислити, працювати у команді, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми.
Очікувані результати (як досягнення учнів)
На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимуть навички критично мислити та працювати у команді.
Хід уроку:
Hello, pupils. I’m very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.
https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M
Today the theme of our lesson is “Reading for fun” and we’ll read very interesting text. (слайд 1)
But first look at the title and try to guess about what this story will be? (слайд 2)
Let’s discuss the title. (слайд 3-6) On the screen you see the meaning of the words and question which we’ll answer.
Капелюх певного кольору передбачає включення відповідного режиму мислення, якому має слідувати учень чи команда в момент аргументації своєї позиції у процесі дискусійної гри:
У процесі дискусії спочатку слід надати слово представникам Білого, потім чорному капелюху, після Чорного варто надати слово Жовтому. Останнім потрібно вислухати Синій капелюх. Послідовність виступів представників капелюхів іншого кольору можна узгодити в процесі дискусії – залежно від активності учасників гри.
What I understand from this story?
Tell the similar story from your life.
План – конспект уроку з англійської мови на розвиток критичного мислення у 7 класі
Тема: “A sound mind in a sound body”
Підтема: «Reading for fun»
Мета уроку (як намір учителя)
Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, критично мислити, працювати у команді, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми.
Очікувані результати (як досягнення учнів)
На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимуть навички критично мислити та працювати у команді.
Хід уроку:
Hello, pupils. I’m very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.
https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M
Today the theme of our lesson is “Reading for fun” and we’ll read very interesting text. (слайд 1) But first look at the title and try to guess about what this story will be? (слайд 2)
Let’s make the story ourselves according to the pictures. (слайд 6-8) And we’ll answer the question on these slides.
What do I take for myself from this story?
Ex.4 p.133