Цикл уроків з домашнього читання з англійської мови "Reading for fun" 7 клас з презентаціями

Про матеріал

Цикл уроків з домашньго читання спрямований на підвищення мотивації учнів до читання, включає вправи на розвиток критичного мислення, такі як методи "Шість капелюхів" та "Дзеркал та вікон" та спрямовнаний на розвиток навичок роботі у команді.

Перегляд файлу

План – конспект уроку з англійської мови на розвиток критичного мислення у 7 класі

Тема: “All about food”

Підтема: «Reading for fun»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, критично мислити, працювати у команді, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми.

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимуть навички критично мислити та працювати у команді.

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація учнів до читання. Розвиток критичного мислення методом «дзеркал та вікон».

Today the theme of our lesson is “Reading for fun” and we’ll read very interesting text.  (слайд 1)

But first look at the title and try to guess about what this story will be? (слайд 2)

Let’s make the story ourselves according to the pictures. (слайд 3-6) And then we’ll answer the question on slide 6.

  1. Розвиток навичок аудіювання.  Ex.1 p. 85. Now you’ll listen the story twice.
  2. Вправи на розуміння тексту. Ex.2 p.87 – answer the questions; Ex.3 p.87 – make a plan to the text.
  3. Робота у командах. Метод «Шість капелюхів». Учні поділені на шість груп. Кожна група отримує свій капелюх за яким вона має висловити свою думку стосовно проблемного питання. (слайд 7)
  4. Робота у командах. Imagine the situation and tell us “What will I do If I get in the similar situation?”
  5. Рефлексія. Висловлювання учнів.

What do I take for myself from this story?

  1. Домашнє завдання.

Tell the similar story from your life.

 

 

Перегляд файлу

План – конспект уроку з англійської мови на розвиток критичного мислення у 7 класі

Тема: “After school”

Підтема: «Reading for fun»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, критично мислити, працювати у команді, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми.

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимуть навички критично мислити та працювати у команді.

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація учнів до читання. Розвиток критичного мислення методом «дзеркал та вікон».

Today the theme of our lesson is “Reading for fun” and we’ll read very interesting text.  (слайд 1)

But first look at the title and try to guess about what this story will be? (слайд 2)

Let’s discuss the title. (слайд 3-6) On the screen you see the meaning of the words and question which we’ll answer.

  1. Розвиток навичок аудіювання.  Ex.1 p. 42. Now you’ll listen the story twice.
  2. Вправи на розуміння тексту. Ex.2 p.43 – True/ False; Ex.3 p.43 – retell the story using the pictures.
  3. Робота у командах. Метод «Шість капелюхів». Учні поділені на шість груп. Кожна група отримує свій капелюх за яким вона має висловити свою думку стосовно проблемного питання. (слайд 7)

Капелюх певного кольору передбачає включення відповідного режиму мислення, якому має слідувати учень чи команда в момент аргументації своєї позиції у процесі дискусійної гри:

  • Білий – фокусування уваги на інформації (аналіз відомих фактів та цифр, а також оцінка того, яких відомостей не вистачає та з яких джерел їх можна отримати).
  • Жовтий – дослідження можливих успіхів, пошук переваг та оптимістичний прогноз події/ідеї/ситуації, яка розглядається.
  • Чорний – оцінка ситуації з точки зору наявності недоліків, ризиків та загроз її розвитку.
  • Червоний – увага до емоцій, відчуттів та інтуїції. Не вдаючись у подробиці та міркування, на цьому етапі висловлюються всі інтуїтивні здогадки.
  • Зелений – пошук альтернатив, генерація ідей, модифікація вже наявних напрацювань.
  • Синій – управління процесом дискусії, підбиття підсумків і обговорення користі та ефективності методу в конкретних умовах.

У процесі дискусії спочатку слід надати слово представникам Білого, потім чорному капелюху, після Чорного варто надати слово Жовтому. Останнім потрібно вислухати Синій капелюх. Послідовність виступів представників капелюхів іншого кольору можна узгодити в процесі дискусії – залежно від активності учасників гри.

  1. Робота у командах. 6 команд об’эднуються у 3 команди. Кожна команда висловлює погляд на ситуацію з позиції 1)вчительки; 2) хлопця; 3) Дани.
  2. Рефлексія. Висловлювання учнів.

What I understand from this story?

  1. Домашнє завдання.

Tell the similar story from your life.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Reading 4 fun!

Номер слайду 2

The second story“the man who didn’t wash his dishes”

Номер слайду 3

Let’s make a story according to the pictures

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Can you remember the similar situation in your life?

Номер слайду 7

Is the man tidy person?

Перегляд файлу

План – конспект уроку з англійської мови на розвиток критичного мислення у 7 класі

Тема: “A sound mind in a sound body”

Підтема: «Reading for fun»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, критично мислити, працювати у команді, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми.

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал. Розвиватимуть навички критично мислити та працювати у команді.

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Today the theme of our lesson is “Reading for fun” and we’ll read very interesting text.  (слайд 1) But first look at the title and try to guess about what this story will be? (слайд 2)

 

  1. Введення нового лексичного матеріалу із текста. Презентація слів (слайд 3).
  2. Відпрацювання нового ЛМ. (слайд 4-5) та впр.3 стр.133.
  3. Мотивація учнів до читання. Розвиток критичного мислення методом «дзеркал та вікон».

Let’s make the story ourselves according to the pictures. (слайд 6-8) And  we’ll answer the question on these slides.

  1. Розвиток навичок аудіювання.  Ex.1 p. 132. Now you’ll listen the story twice.
  2. Вправи на розуміння тексту. Ex.2 p.133 – complete the sentences according to the text.
  3. Робота у командах. Метод «Шість капелюхів». Учні поділені на шість груп. Кожна група отримує свій капелюх за яким вона має висловити свою думку стосовно проблемного питання. (слайд 9)
  4. Рефлексія. Висловлювання учнів.

What do I take for myself from this story?

  1. Домашнє завдання.

Ex.4 p.133

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Reading 4 fun!

Номер слайду 2

The third story“he was only wrong by two”

Номер слайду 3

New wordscoachtrainingexcellentimpossiblepunishreceiveend in a draw

Номер слайду 4

trainingimpossibletrainreceivepunishexcellentcoachendinadraw

Номер слайду 5

Make a word{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}puendcorectraissibleainexcenishacheivening. In a drawllenttrimpocoachtrainingexcellentimpossiblepunishreceiveend in a drawtrain

Номер слайду 6

Let’s think! Who are the main characters?

Номер слайду 7

Where does the story take place?

Номер слайду 8

What’s happen?Do you remember the similar situation with you?

Номер слайду 9

How do you think it is right to allow such students stay in the University if they are only football players?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Reading 4 fun!

Номер слайду 2

The first story“a giggle box and a leaky faucet”

Номер слайду 3

What is a “giggle box”?A giggle box is to laugh repeatedly in a quiet but uncontrolled way, often at something silly or rude or when you are nervous. Can you give some examples from your life?

Номер слайду 4

What is a “leaky faucet”?A leaky faucet is a broken device that controls the flow of liquid, especially water, from a pipe. How do you think is this meaning is up to us?

Номер слайду 5

What about this?Is he a leaky faucet?Whom you can call a leaky faucet?

Номер слайду 6

So, about whom will be the text?Can you guess?

Номер слайду 7

Is Danna’s behavior was correct?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Дякую, за чудову роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
3 серпня 2018
Переглядів
4235
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку