Цикл уроків з математики

Про матеріал
Цикл уроків з математики включає розробки 9 уроків з математики: "Число і цифра 6. Склад числа 6. Поняття «шостий». Написання цифри 6.", "Закріплення знань про склад числа 6. Додавання та віднімання у межах 6 на основі складу чисел. Шестикутник та його елементи. Числовий промінь" "Додавання та віднімання чисел у межах 6 на основі складу чисел і за допомогою числового променя!, "Число і цифра 7 . Порівняння кількості предметів. Додавання чисел у межах 7 за допомогою числового променя. «Сусіди» числа. Написання цифри 7.", "Склад числа 7. Дні тижня. Обчислення значень виразів", "Число і цифра 8. Склад числа 8. Додавання чи¬сел за допомогою числового променя. Написання цифри 8.", "Закріплення знань про склад числа 8. Доповнення рівностей. Поняття «порівну». Обчислення значень виразів." "Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання прикладів на додавання", "Лічба в межах 10. Розв’язування задач."
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Цикл уроків

з математики

у 1 класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 1

 

 

ТЕМА.  Число і цифра 6. Склад числа 6. Поняття «шостий». Написання цифри 6.

 

МЕТА: Ознайомити учнів з числом і цифрою 6.  Вчити зіставляти цифру і число, число і кількість предметів сукупності. Вчити писати цифру 6. Закріплювати нумерацію чисел у межах 6. Закріплювати просторові поняття. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість.

Виховувати позитивне ставлення до предмета.

 

ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні набори кружечків і квадратиків, макети кошиків, лічильні палички.

 

 

                                             ХІД УРОКУ

І.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Створення позитивного настрою.

                             Пролунав дзвінок

                             Починається урок.

ІІ. ПЕРЕВІРКА РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Лічба предметів.
  • Скільки дітей сидить за двома партами?
  • Розділіть 5 горішків між двома білочками по різному.
  • Йшли троє поросят. Один попереду двох, один – між двома, а один – позаду двох. Як ішли поросята?
  • Назвіть кожний пальчик на руці. Починайте з великого.

 

  1. Гра «Збери врожай» - робота в групах.

       На дошці макети кошиків та силуетні картинки в довільному порядку.

  • Розв'яжіть приклади, та покладіть яблука в кошики. За допомогою стрілок.

 

  1. Каліграфічна хвилинка.

« Конкурс красунь»  - написати цифри від 1 до 5.

 

        ІІІ.  АКТИВІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  • Назвіть число, попереднє до числа 5.
  • Назвіть число, наступне до числа 5.

      ІY.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

5 ялинок і дубок

                          Заглядають у ярок

                          Полічи-но, скільки всіх!

                         5 ялинок і дубок

                        - Шість! – всміхається синок.

   - Яке число будемо вивчати?

Сьогодні на уроці ми познайомимось з числом і цифрою 6, а також з яких чисел вона складається

Y.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Вступна бесіда.
  • Хто пригадає, кого полічило козеня після коня? Скільки всіх тваринок стало?
  1. Розглянути спосіб утворення числа 6.
  2. Лічба предметів за таблицею.
  3. Розглянути місце числа 6 у ряді натуральних чисел.
  • Як називається число 6 по відношенню до числа 5?
  • Яке з чисел найбільше?
  • Назвіть усі числа менші, ніж 6.
  1. Ознайомити із цифрою 6 . Продекламувати і вивчити з учнями вірш.

                    Цифра 6 – немов замок:

                    Знизу – круг, внизу – гачок.

  1. Написання цифри 6.

 

Пальчикова гімнастика.

 

  1. Ввести поняття складу числа.
  • Число 6 можна скласти із 6 одиничок. Складіть різні набори з квадратиків і кружечків так, щоб у кожному наборі було 6 фігур.
  • З яких менших чисел можна скласти число 6?

Запис прикладів учителем на дошці, учнями в зошиті.

     YІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

Раз, два – час вставати!

                               Будемо відпочивати!

                               Три, чотири –тприсідаймо,

Швидко втому проганяймо!

П’ять, шість – засміялись,

Вправно всі понахилялись.

YІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЙ.

  1.               Робота за підручником.

Виконання номер 2,3 – з коментуванням вчителя.

 

  1. Робота за зошитом з друкованою основою. Виконання № 2, 3 - самостійно

  Вправа № 4 – робота в парах.

 Пальчикова гімнастика.

 

Вправа № 5, 6 – з поясненням вчителя.

 

 3. Цікаві вправи.

  • Загадки.

Чорний ,та не крук,

Рогатий, та не бик.

Шість ніг без копит,

Летить – дзижчить.

Там, де сяде, любі діти,

Починає землю рити.

 

Уяви, хто б це міг-

Дві голови, ще й 6 ніг,

Хвіст один.  Скажи мені,

Хто це?

  • Лічилка.

П'ять ялинок і дубок

Заглядають у ярок.

  • Бачиш, ти, синочку, їх?

Полічи-но, скільки всіх!

П'ять ялинок і дубок…

  • Шість! – всміхається синок.

 

4. Порівняння чисел у межах 6 ( за предметними малюнками) – робота в парах.

         - 4 ялиночки – 6 грибочків, 

         - 5 ялиночок – 6 грибочків,

         - 3 ялиночки – 3 грибочки,

         - 2 ялиночки – 6 грибочків.

 

 5.     Вправа на розвиток кмітливості.

  • Складіть будиночок із 6 паличок, а потім перекладіть 2 палички так, щоб вийшов прапорець.

 

    YІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ.

  • У якого числа сусідні числа 4 і 6?
  • Назвіть склад числа 6.

«Мікрофон»

  • Що вам сподобалося на уроці?
  • Якщо вам було цікаво й легко, намалюйте сонечко.
  • Якщо вам було нудно й складно, намалюйте хмаринку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Урок 2

 

 

 

ТЕМА. Закріплення знань про склад числа 6. Додавання та віднімання у межах 6 на основі складу чисел. Шестикутник та його елементи. Числовий промінь.

 

МЕТА. На основі практичних вправ учити утворювати число 6 з менших чисел. Вчити додавати та віднімати у межах 6 на основі складу чисел. Вчити учнів зіставляти число з  кількістю предметів сукупності і навпаки. Виробляти навички письма вивчених цифр. Ознайомити з шестикутником та його елементами. Ознайомити учнів із числовим променем; вчити утворювати з його допомогою наступне та попереднє числа. Розвивати логічне мислення та увагу. Виховувати позитивне ставлення до предмета.

 

ОБЛАДНАННЯ. Предметні малюнки, індивідуальні набори цифр, силуетні картинки, геометричний матеріал.

 

 

                                              ХІД УРОКУ.

І.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

                       Всім, всім добрий день!

                        Геть з дороги, наша лінь.

                        Не заважай трудитися,

                        Не заважай учитися!

 

ІІ. ПЕРЕВІРКА РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1.   Гра « Число – цифра. Мовчанка» ( віяло з числами)

Учитель показує картинки із зображенням різної кількості предметів, а учні – картки  з відповідними числами, і навпаки.

  1. Робота біля дошки.
  •      Дід Цифроїд поїв цифри на обід. Якими цифрами він поласував сьогодні?

1 . . 4 . 6                     6 . . 3 . 1 – робота в парах;

- Запишіть сусідні числа:  . 2 . ;  . 3 .;  . 4. ;   . 5 . .

 

  ІІІ.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  1. Усне опитування.
  •      Як називається замкнена ламана, що має 3 ланки, 5 ланок?
  •      З яких чисел можна скласти число 5?  Число 6?
  •      Що таке промінь?
  1. «Математична естафета». Робота в групах ( учні по черзі заповнюють порожні клітинки) Робота біля дошки.
  •      Заповніть порожні клітинки.

 

3. Каліграфічна хвилинка. Написати число, попереднє до числа 6.

(1 рядок)

 

ІY.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

 

Y. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Ввести поняття шестикутника.

Виконання № 3 за підручником.

  •      Скільки сторін, вершин і кутів має дана геометрична фігура?
  •      Як на вашу думку, вона називається?
  1. Ввести поняття числового промення.

Виконання №4 за підручником.

Розглянути принцип побудови числового промення.

Зробити висновок: Вправо – числа збільшуються, вліво – зменшуються.

  1. Використання  числового променя для порівняння чисел.
  •      Порівняйте за допомогою числового променя числа:  1 і 4; 4 і  5 ; 4 і 3 ; 3 і 5 ; 5 і 1 .

 

Y. ФІЗКУЛЬТФВИЛИНКА.

Раз, два, три, чотири, п’ять

Станем в колі ми кружлять

                 Покружляли, повертілись

                  І за парти тихо всілись.

 

YІ.  ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЙ.

  1. Робота за підручником.

Виконання № 1

Виконання №2 (усно, ланцюжком).

  1. Робота в зошитах з друкованою основою.

Виконання № 1 ланцюжком, розв’язування прикладів вголос.

Виконання № 2, 3 – самостійно.

Пальчикова гімнастика.

Виконання № 4 ( І рядок – дівчатка; 2 – хлопчики)

Виконання № 5 (диференційована робота: сильніші розв’язують 8  прикладів, решта – 4, 5.

 

  1. Гра  « Продовж візерунок».

 

  1.  Порівняння чисел. Робота з картками в парах.

 

4  *   5                    1     *   4

5  *   3                    4     *   2

 

  1. На дошці виставлено картки у вигляді доміно.
  •      Виберіть картки, що ілюструють склад чисел 2, 3, 4, 5 – робота в групах.
  •       
  1. Цікаві вправи.
  •      У школу йшло 5 хлопчиків. Назустріч їм – 3 хлопчики. Скільки дітей йшло в школу?
  •      У білочки було 5 горішків. Вона з'їла усі, крім третього. Скільки горішків залишилось?

 

     7. Математика у віршах.

  •      Послухайте вірш. Перелічіть, з яких овочів дівчинка мала    варити борщ? Скільки їх?

Дощику, дощику, де ти ходиш?

Ходи, любий дощику по городу!

Полий, любий дощику, все, що бачиш,-

Хай уродять овочі щедро й рясно.

Капустину – вище тину,

А томати – вище хати,

Буряки – мов бики,

Квасолини – наче дині,

А морквище – як дубище!

А коли всі овочі так уродять,

Позбираю овочі я з городу,

Наварю для зайчиків я борщу –

Ще й тебе, я дощику, пригощу.

 

  1. Вправа з логічним навантаженням.
  •      У норі блищало 6 очей. Скільки вовків сиділо у норі?

 

  1. Гра «Цифровий конструктор».

Викладіть цифру 1 з геометричних фігур.

 

 

YІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. Рефлексія.

  •      Назвіть сусідів чисел: 3, 4, 5.
  •      Назвіть усі числа в межах 6, більші, ніж число 4.
  •      Що таке шестикутник?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Урок 3

 

ТЕМА.  Додаваннята віднімання чисел у межах 6 на основі складу чисел і за допомогою числового променя.

МЕТА. На основі практичних вправ вчити учнів встановлювати відповідність між числом та кількістю об'єктів сукупності. Вчити доповнювати задану кількість елементів множини до 6. Закріплюват знання  про склад числа 6. Виробляти вміння користуватися числовим променем при додаванні чисел. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до предмета.

 

ОБЛАДНАННЯ.  Предметні малюнки, індивідуальні набори цифр/

 

                                ХІД УРОКУ.

І.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

  1. Створення позитивного настрою.

  1. Відгадування загадок.

П'ять братів - п'ять силачів,

Хоч і здаються малими,

Можеш все робити ними:

І писати, й майструвати, Хто це?

Зумій відгадати.

 

Дерев'яне, а не полінце,

Шість дірочок має,

Весело співає.

 

ІІ. ПЕРЕВІРКА РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Продовжіть висловлювання.
  • При додаванні числа 1 до будь-якого числа отримаємо…
  • При відніманні числа 1 від будь-якого числа отримаємо…

 

  1. Робота за малюнками, прикріпленими на дошку.

    Назвіть фігури на кожному малюнку одним словом. Що їх об'єднує?

 (Замкнені лінії, однакова кількість). На якому малюнку можна розділити фігури ще на дві площини? В такому випадку кажуть, що площину фігур (предметів) можна розділити на підмножини, в яких є спільна ознака, відмінна від іншої підмножини. Знайдіть на малюнку шестикутник.

 

3.  Гра «Будь уважний» - картки-блискавки.

   Учитель показує протягом 1-2 секунд картки з предметами ( не більше 5.)  Діти повинні запам’ятати і відповісти, скільки предметів вони запам’ятали і яких.

 

4. Гра « Заблукало число»

1, 3, 5, 2, 4, 6 – робота на дошці з магнітами.

 

ІІІ.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

  1. Фронтальне опитування.
  • Як отримати число 6 із числа 5?
  • Назвати числа від 6 до 1.
  • Назвати сусідів числа 5.
  • Яке число при лічбі називаємо після числа 5?
  • Доповніть числа до 5; 2; 4; 3.
  • Доповніть числа до 6 ; 3; 1; 2; 5; 4.
  1. Гра «Домалюй» - робота в групах.

На дошці намальовані квіти. Числа живуть у цих чарівних квітах. Дмухнув вітерець і зірвав пелюстки. Домалюйте кожній квіточці певну кількість пелюсток.

 

 

 

 

 

 

 

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

 

 

 

YІ.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. 

 

  1.              Робота з демонстраційним матеріалом.

На дошці макети двох тарілок. На тарілках прорізи. Учитель демонструє 6 слив і пропонує розкласти 6 слив на 2 тарілки. Учні виходять до дошки і розкладають сливи, вставляючи їх у прорізи, а вчитель виставляє відповідні цифрові картки: 5 і 1; 3 і 3; 4 і 2. Учні роблять висновок.

  1.              Робота з підручником.

Виконання № 3 за підручником.

Дію 1+4+1 можна виконати так: знайти на числовому промені поділку з цифрою 1, прилічити до них ще 4 поділки, отримаємо поділку з цифрою 5. До неї прилічити ще одну поділку; отримаємо поділку з цифрою 6.

Відмітити, що при додаванні – ми рухаємося за напрямком числового променя вправо, Отже результатом буде більше число.

  1.              Виконання № 2 за зошитом із друкованою основою ( з коментуванням).

 

YІ.   ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

Щось не хочеться сидіти

                   Треба трохи відпочити

                   Руки вгору, руки вниз

                   На сусіда подивись

                   Руки вгору, руки в боки,

                   І пускачем, як сороки.

 

YІІ.  ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

 

  1.              Робота з підручником. Робота  в парах.

          Завдання № 1 у підручнику.

  1.              Виконання № 4.

- За якими ознаками можна визначити мешканців кожного з     будинків? Скільки будинків знаходиться між будиночками котиків і мишок? Які будинки найвищі? Хто в них живе?

  • Хто живе в найнижчому будинку?

         3.     Виконання № 5.

  • Чим усі фартушки схожі?
  • Чим відрізняються?

4.      Робота в зошитах з друкованою основою.

   Виконання № 1,2 – самостійно.

 

 

 

  Пальчикова гімнастика.

5.   Виконання №3, 4 – на вибір учнів.

 

6. Робота на картках – робота в парах. Розв’язати приклади і з’єднати з правильною відповіддю.

 

 

 

 

 

  • На яких фігурах записані приклади?
  • А на яких фігурах написані відповіді?
  • Якого кольору шестикутники?
  • Якого кольору фігури  накреслені праворуч? Ліворуч? Посередині.

 

7. Графічний диктант.

    - 2 клітинки вгору, 2 праворуч, 1 вниз, 2 ліворуч. Вийде прапорець.

 

          7.  Цікаві вправи. Математичні лічилки.

      Швидко їде Федя

      На велосипеді,

      А за ним – ще п'ять хлоп'ят,

      Скільки хлопців їде в сад?

 

                Каже мати квочка       

                В мене два синочка

І чотири дочки.

Скільки ж діточок у квочки?

 

 

У садок до годівниці

Прилетіли 3 синиці,

Потім ще 3 птиці.

Скільки птиць на годівниці?

 

 

 

YІІІ.ПІДСУМОК УРОКУ. Рефлексія.

 

  •   У гаражі 6 машин, а автобусів – менше. Скільки автобусів може бути в гаражі?
  • У який бік слід рухатись по числовому променю при додаванні?

«Мікрофон»

  • Що сподобалось на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок 4

 

 

ТЕМА. Число і цифра 7 . Порівняння кількості предметів. Додавання чисел у межах 7 за допомогою числового променя. «Сусіди» числа.

Написання цифри 7.

 

МЕТА. Ознайомити учнів з числом і цифрою 7. Вчити писати цифру 7. Вчити зіставляти цифру і число, число і кількість предметів сукупності. Виробляти вміння порівнювати предметні множини за кількістю їх елементів. Закріплювати знання про склад числа. Виробляти вміння додавати і віднімати числа у межах 7 за допомогою числового променя та на основі складу чисел. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до предмета.

 

ОБЛАДНАННЯ.  Предметні та сюжетні малюнки, демонстраційний матеріал, макети будиночків,  набір цифр.

 

 

 

                      ХІД УРОКУ

 

 

І.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.  «Мікрофон».

     - На початку уроку ми створимо одне одному гарний робочий

      настрій.

      - Скажіть, діти, для того, щоб наш сьогодні урок вийшов цікавим і  корисним,що потрібно робити?

 

ІІ.  ПЕРЕВІРКА РІВНЯ ЗАСВОЄННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.

 

  1.        Лічба предметів за предметними малюнками.

 

  1.        Гра « Упіймай рибку» - робота в парах.

           - На дошці прикріплені 4 однакові малюнки.

           - Розв’язати приклади і з’єднати правильні відповіді.

             Потім перевіряють один в одного.

  1.        Виконання усних вправ.
  •            Скільки дітей сидить за 3 партами?
  •            Розділіть 6 горішків між двома білочками по-різному.

 

4.      Гра «Ланцюжок»

           - Полічіть від 1 до 6 і від  6 до  1.

 - Назвіть сусідів чисел 3;  5;  4. –

 

 

5.  Гра « Чарівні цифри»    

     - Полічіть предмети, запишіть їх кількість цифрами (за предметними малюнками).

 

6.   Гра «Віднови числовий ряд» - робота в парах.

         * 2 * 4 * 6                            1 2 * 4 * 6.

 

  1. Каліграфічна хвилинка.
  • Про яку цифру говориться? Написати 1 рядок цієї цифри.
  • Ця цифра – немов замок

Знизу круг – вгорі гачок.

 

ІІІ.  АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

 

- Назвіть число, попереднє до числа 6.

 - Назвіть число, наступне до числа 6.

- Отже, яке ми сьогодні будемо вивчати число?

 

ІY.  ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

 

Y.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  1.        Вступна бесіда.

- Хто  пригадає, кого полічило Козеня після поросятка? Скільки всіх тваринок стало?

2.  Розглянути спосіб утворення числа 7.

- Хто стоїть зліва від Свині? А справа?

- Яким є кіт за поросятком?

- Полічіть кількість кольорів у весельці.

3. Виконання №1 за зошитом з друкованою основою.

Зробити висновок: 6 та ще 1, то стане 7.

  1.        Робота з геометричним матеріалом. Парна робота.

- Викладіть на парті 6 кружечків. Покладіть ще 1. Скільки стало фігур? Як утворилося число 7? Як називається число 7 по відношенню до числа 6?

5. Розглянути місце числа 7  у ряді натуральних чисел.

6. Бесіда про послідовність чисел від 1 до 7 і від 7 до 1.

7.    Гра «Самий розумний»

     -  Складання та розв'язування прикладів на додавання за малюнками.

     Запис прикладів у зошитах ( учні записують тільки свої приклади)

 

YІ.  ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

 

YІІ.  ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЙ.

 

  1.        Робота з підручником.

Виконання №2.

 

  1.        Групова робота. Виконання завдання №3.

Проаналізувати зразок.

3. Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 7.

  - Цифра 7 складається з трьох елементів: хвилястої горизонтальної лінії,   довгої прямої похилої лінії, та  короткої горизонтальної лінії.

   Починаємо писати трохи нижче середини верхньої сторони      квадрата, ведемо горизонтальну хвилясту лінію праворуч до верхньої правої вершини кута квадрата, потім, не відриваючи руки, ведемо вниз довгу пряму  похилу лінію до середини нижньої сторони квадрата. Відірвавши руку, посередині другого елемента проводимо горизонтальну лінію симетрично з двох сторін.

 

4.  Написання цифри 7 у зошиті.

 

Пальчикова гімнастика.

 

  1.        Гра « Знайди сусідів». Робота в парах з наборами цифр.

       Учитель показує число, а діти викладають на парті «сусідів» числа.

  • 2, 4, 6.

 

6.  Самостійна робота ( в зошитах з друкованою основою).

Завдання № 4, взаємоперевірка (обмінюються зошитами) –     правильні відповіді на дошці.

 

7. Гра «Будівельники» - робота в групах.

     - Побудувати будиночок з геометричних фігур.

       Діти по черзі будуй будинок.

 

8. Логічні завдання.

      - Скільки крил у карася7

      - Скільки груш на сосні7

      - Скільки жаб летить у небесах?

 

 9.   Скоромовка. Вивчення скоромовки.

Сім дочок-сорочок,

Вишивають сім сорочок.

10.  Загадка.

        Що за семеро братів?

      Вік один як в близнюків.

     Імена всі різні мають.

     Як скажи їх називають? 

 

YІІІ.ПІДСУМОК УРОКУ. Рефлексія.

 

  • З яким числом ми сьогодні ознайомилися?
  • Що дізналися нового?
  • Що повторили?
  • Відобразіть свій настрій смайликом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Урок  5

Тема. Склад числа 7. Дні тижня. Обчислення значень виразів.

Мета: розглянути всі варіанти складу числа 7;  ознайомити учнів з назвами днів тижня; розвивати мислення, логічне мислення; виховувати старанність.

Обладнання: предметні малюнки, індивідуальні набори цифр, силуетні картинки,  палички, віяла з цифрами, геометричний матеріал.

 

 Хід уроку

І. Організаційний момент.

Всім, всім добрий день!

Геть з дороги наша лінь,

Не заважай учитися,

Не заважай трудитися!

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Весела лічба.

        До сірої чаплі на урок прилетіло 6 сорок.

        А із них лише дві сороки приготували уроки.

        Скільки ледарів сорок прилетіло на урок?

  1. Гра «Яке число загубилося?»

1 .  3 .  5, 6 . .

    3. Математичний диктант.

      - Запишіть число, наступне до числа 1; 5.

      - Запишіть число, попереднє до числа 4; 2.

      - Запишіть сусідів числа 6.

   Один учень працює біля дошки.

  1. Гра «Засели будиночки» - робота в парах.

 

 

4. Каліграфічна хвилинка. Кожна група пише цифру, яка була на даху їхнього    будинку.

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.

Робота за підручником. (с. 34)

  1. Гра «Чарівні фігурки» робота з індивідуальним матеріалом)
    • Покладіть 7 квадратиків. Відсуньте 1 квадратик убік.
    • Скільки квадратиків ліворуч?
    • А скільки праворуч?
    • Як можна дістати число 7?

Діти відкладають по 1 квадратику вбік, називають усі випадки складу числа 7. Учитель записує приклади на дошці, а діти в зошиті.

Фізкультхвилинка

                   Тік – так, тік – так,

                   Всі ми робимо ось так.

                   Руки вгору піднімаєм

                   І повільно опускаєм.

                   Один, два, три,

                   Руки ширше розведи.

  1. Робота за підручником.

Завдання 1. Робота в парах.

- Заселіть вільні квартири у чарівних будиночках.

Завдання 2.

  • Скільки горобчиків у кожному кружечку? На які два числа можна розкласти число 7?

Завдання 3

  • Які монети ви бачите?
  • Які монети слід узяти, щоб отримати сім копійок?

Завдання 5.

  Загадка

              Нас 7 братів.

              Роками всі рівні,

              На ім’я різні.

              Відгадайте, хто ми?

  • Назвіть хором назви днів тижня.
  • Покажіть на числовому віялі цифру, що позначає кількість днів у тижні.

« Мікрофон»

  • Назви яких днів тижня ти можеш пояснити?
  • Цифрою 1 позначений понеділок.
  • Який день тижня позначений 2; 3; 7?

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота з дидактичним матеріалом. Робота в парах ( на картках).
  • Порівняти кількість предметів і число.
  1. Складання прикладів на додавання за предметними малюнками ( на дошці) – робота в групах.
  2. Самостійна робота
  • Поставити знаки

           1 * 2                   4 * 2                       5 * 6

            3* 2                    5* 4                       6 * 4

     Обчислити значення виразів

            3+4 7-2

                   4+1 6-3

            2+5                               4-2

Пальчикова гімнастика

  1. «Коли ми так говоримо?»
  • Семеро одного не ждуть.
  • Сім раз відміряй, а один раз відріж.
  • На сьомому небі від щастя.
  • Сьома вода на киселі.

 

     5.   У світі цікавого.

       - А чи відомо вам, що в сонечка 7 чорних крапок на червоних крильцях.        Цікаво, що народжуються ці жучки без крапок. Новонароджене сонечко    сидить нерухомо на місці. Поступово одна за іншою починають з’являтися чорні крапки.

     Якщо такого жучка змусити рухатися, він поповзе. І крапок у нього на спині буде стільки,скільки встигло з’явитися до того, як жучок почав рухатися. Тому ми можемо зустріти сонечко з 3, 4, 5 крапками.

  1. Логічні задачі
  • У парку 6 лавок. Дві пофарбували. Скільки лавок стояло в парку?
  • Від чого качка плаває?

 

V. Підсумок уроку.  Рефлексія

    - Що дізналися нового?

    - Що повторили?

    - Назвіть 7 імен дівчаток.

    - Назвіть 7 імен хлопчиків.

Відобразіть свій настрій смайликом.

 

 

 

 

 

 

 Урок  6

 

Тема.         Число і цифра 8. Склад числа 8. Додавання чи­сел за допомогою    числового променя. Написанняцифри  8.

Мета.      Ознайомити учнів з числом і цифрою 8. Вчи­ти зіставляти цифру і    число, число і кількість предметів сукупності. Вчити писати цифру 8. Ознайомити зі складом числа 8. Виробляти вміння додавати числа за допомогою числового променя. Розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне став­лення до предмета.

Обладнання: індивідуальні набори кружечків, квадратиків, предметні малюнки, індивідуальні набори цифр, силуетні картинки,  палички, віяла з цифрами.

 

 

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Створення позитивного настрою.

 

 

 

II. Повторення вивченого матеріалу.

Виконання усних вправ.

1. Веселі задачі.

             - Мчаться на санчатах четверо малят.

               Троє з них – дівчата. Скільки всіх хлоп’ят.

 

  • Сім пташок зліпив Семенко

І одну – мала Оленка.

Друзі, ви б не полічили,

Скільки діти птиць зробили?

2. Гра «Математичний м'ячик».

Учитель кидає дітям по черзі м'ячик і промов­ляє, наприклад:

 5—наступне...,                                                                                                7— попереднє ... .

3. Гра «Мовчанка» (робота з цифровим віялом)

   -  Покажіть сусідів числа 2; 3

   -  Покажіть число, що стоїть перед числом 3; 4; 2.

   - Покажіть число, що стоїть після числа 2; 1; 5.

4. Усна лічба

    Учитель демонструє картку із зображенням певної кількості предметів, а діти – цифру, яка позначає цю кількість.

5. Повторення днів тижня.

-Який день був учора?

          - Який день буде завтра?

          - У які дні тижня ми відпочиваємо?

- Назвіть три дні підряд, не називаючи днів тижня. Назвіть таким         чином п'ять днів.

 

    5. Каліграфічна хвилинка. Написати свою улюблену цифру.( 1 рядок)

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.

           1. Вступне слово вчителя

              Робота над загадками

             - Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новим числом і цифрою.

               А з яким - спробуйте відгадати.

                                     - Ти зі мною не знайомий?

                                       Я живу на дні морському.

                                       Голова і вісім ніг,

                                       От і все я - … (восьминіг)

               - Вісім ніг, вісім рук,

                 Вишиває шовком круг

                 Цей дідок на диво.

                Він легенький, наче пух.

                Сплів для себе і для мух.

       - Яке число звучало в цих загадках?

      - З яким новим числом ми познайомимося сьогодні?

  2. Ознайомлення з друкованою цифрою 8.

       Я – цифра вісім: два кільця,

       Без початку і кінця.

Фізкультхвилинка

   Ми маленькі зайчики

                                 скакали на галявинці.

                                  Стрибали, скакали,

                                  У школу прибігли.

                                  За парти тихо скок

                                  І продовжимо урок.

 3. Ознайомлення з рукописною цифрою 8.

    а) Пояснення вчителя.

    - Цифра 8 складається з верхнього і нижнього малих овалів. Верхній овал трохи менший за нижній. Починають писати її трохи нижче і правіше за середину верхньої сторони. Ведуть лінію праворуч угору, заокруглюють в правому верхньому кутку клітини, потім – справа на ліво до середини нижньої сторони клітини, заокруглюють і піднімаються вгору до початкової точки.

  б) Написання цифри в повітрі під рахунок «раз - і, два-і».

  в) Написання цифри в зошиті.

Пальчикова гімнастика

  4. Робота з підручником ( с. 36)

Завдання 1

     а) Бесіда за малюнком.

    Завдання 2

  • Скільки полуничок у кожному кружечку?
  • На які два числа можна розкласти число 8?

5. Гра «Чарівні фігурки» ( робота з індивідуальним матеріалом)

   - Покладіть 8 квадратиків. Відсуньте 1 квадратик убік.

  - Скільки квадратиків ліворуч? А скільки праворуч? Як можна дістати число 8?

   Діти, відкладаючи по 1 квадратику вбік, називають всі випадки числа 8.

   Записують приклади в зошити.

      8= 7 + 1                           8= 5 + 3

      8= 6 + 2                           8= 4 +4

Завдання 3

   а) Лічба за допомогою числового променя.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

     Самостійна робота

  1. Гра «яке число загубилося?» - робота в парах (на картках)

6 + . =7                                 5 + . = 8

4 + . =8                                 7 + . =8

    2.  Робота в зошитах з друкованою основою.

а) Завдання 1, 2 – усно

б) Завдання 3

    Порівняти числа (самостійно)

Пальчикова гімнастика

 

3. Робота в группах.

Гра « Збери врожай

    На картках намальовані гілки дерева. Біля гілки написана цифра. Діти  повинні на гілочках намалювати яблучка відповідно до цифри.

4. Логічне завдання

      - Намалюйте в зошиті 2 кружечки,1 квадратик, 1 кружечок.

     - Розфарбуйте кружечки так, щоб квадратик був між синім і жовтим кружечком, а жовтий – поруч із зеленим.

 

VIII. Підсумок уроку.

        - Ми рахували?

        - Ми писали?

        - Яку цифру й число вивчали?

  - Мікрофон.

     - В чому виникли труднощі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

                                               Урок  7

 

Тема. Закріплення знань про склад числа 8. Доповнення рівностей. Поняття «порівну».  Обчислення значень виразів.

Мета:  ознайомити учнів з поняттям «порівну»;  розглянути всі варіанти складу числа 8; вчити складати, розв’язувати й записувати рівності на додавання в межах 8;  учити знаходити невідоме чи геометричний матеріал.

Обладнання: індивідуальні набори кружечків, квадратиків, предметні малюнки, індивідуальні набори цифр, силуетні картинки,  палички, віяла з цифрами.

 

 

                                       Хід уроку

І. Організаційний момент

                               Встало сонечко давно,

                               Зазирнуло у вікно.

                               На урок час поспішати

                                Математику вивчати.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

    1.Весела лічба

                             - Ось до класу на урок залетіло 6 сорок,

                               Дві пізніше прибуло. Скільки всіх пташок було?

 

                           - У папуги Гоші було трохи грошей.

Він на них собі купив чобітки, пальто і бриль,

Й парасольку на додачу

Скільки всіх нових речей він повіз собі на дачу?

  1. Математичний диктант
  • Запишіть числа від 1 до 8;
  • Запишіть сусідів числа 7;
  • Запишіть число попереднє до числа 5;
  • Запишіть число наступне до числа 2;
  • Запишіть число, яке стоїть між 1 і 3.
  1. Гра «День – ніч»

На дошці виставлені цифри від 1 до 10.

«Ніч» - діти заплющують очі.

«День» - розплющують очі і говорять, яка цифра зникла.

  1. Гра «Білочка» - Робота в групах.

Учитель виставляє малюнок білочки, кошики із цифрами й грибочками на яких записані приклади.

  • Зберіть грибочки в кошики!

ІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.

        1. Робота з підручником (с. 37)

         Завдання 1

  • Які числа живуть у чарівних будиночках?
  • Як ви здогадалися?
  • Перевірте. Чи правильно заселили квартири у першому будиночку. Заселіть вільні квартири у другому і третьому  будиночках.

Завдання 2

  • Які числа потрібно вставити? Скористайтеся номерами квартир на потрібному поверсі.
  • У якому будиночку живуть мешканці першого прикладу? (1) На якому поверсі? (7) Яке число потрібно вставити? (1)

Аналогічна робота проводиться над кожним прикладом.

   Завдання 3

  • Які монети ви бачите?
  • Які монети слід узяти, щоб отримати 8 к.?

 

 

Завдання 4

  • Скільки горішків у двох білочок?
  • Як повинна поділити їх Мудра Сова?(порівну)
  1. Робота з дидактичним матеріалом – робота в парах.

   На партах лежать: 8 грибочків; 6 квадратиків; 4 трикутника.

  • Поділіть порівну між собою грибочки, квадратики, трикутники.

Завдання 6

                 - Обчислити і прочитати вирази з однаковими відповідями. (5+1+1+1;       2+2+2+1+1;       3+1+1+2+1).

Фізкультхвилинка

                              Швидко встали,посміхнулись,

                              Вище - вище підтягнулись.

                              Нумо, плечі розпряміть,

                              Підніміть, опустіть.

                              Вправо, вліво поверніться,

                              Рук колінами торкніться.

                              Сіли, встали, сіли, встали,

                              І на місці дружно стали.

ІV. Закріплення вивченогоматеріалу.

       1. Робота в зошитах з друкованою основою.

             Завдання 1-2 самостійно.

             Завдання 3

            Гра «Конкурс красунь»

  • записати ряд чисел від 1 до 8. ( сусіди по парті обмінюються зошитами і визначають цифру, яка написана найкраще короною)

 

Пальчикова гімнастика

 

 

2. Гра «Математична естафета – Яке число загубилося» - робота в групах.

Учитель обирає три команди, діти передають крейду один одному і заселяють будиночки, які намальовані на дошці.

 

 

  1. Гра «Побудуй фігури» - робота в парах.

Чия команда швидше побудує 4 фігури з паличок : квадрат, трикутник, чотирикутник, п’ятикутник.

  1. Цікаві задачі
  • Скільки чобітків Оля купила, щоб кішка лапки не промочила?
  • Скільки у тебе ляльок? – запитала я у Катюші. Вона відповідає: «Більше, ніж 3, але менше, ніж 5». Скільки ляльок у Катюші?

V. Підсумок уроку.  Рефлексія.

      « Мікрофон»

      - Яким для тебе був цей урок?

     - Що сподобалося?

    - Оцініть свою роботу.

     Намалюйте червоне сонечко, якщо ви добре працювали і можете допоїти іншим.

     Синє сонечко – якщо ви щось не зрозуміли і вам потрібна допомога.

    Жовте сонечко – якщо вам було важко на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                   Урок  8

 

Тема. Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання прикладів на додавання

Мета: продовжити формування в учнів поняття числа; вправляти в утворенні чисел натурального ряду; учити писати цифру 9; порівнювати числа в межах 9, вимірювати довжину відрізків; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати акуратність.

Обладнання: індивідуальні набори кружечків, квадратиків, предметні малюнки, індивідуальні набори цифр, силуетні картинки,  палички, віяла з цифрами.

 

Хід уроку

I. Організаційний момент

Дзвінко пролунав дзвінок —

Починаємо урок.

Слухаємо, вивчаємо,

Ні хвилини не гаємо!

II. Повторення вивченого матеріалу

1) Лічба предметів від 1 до 8; від 8 до 1

2) Математичний диктант

• Запишіть число, попереднє до числа 7.

• Запишіть число, наступне до числа 4.

• Запишіть число, яке стоїть після числа 7.

• Запишіть число, яке стоїть перед числом 3.

• Запишіть число, яке стоїть між числами 4 і 6.

• Запишіть сусідів числа 7.

• Запишіть відповіді до прикладів: 6 + 1; 2 + 1; 7 + 1.

 

 

3) Порівняння чисел

Поставте знаки «>», «<», «=».

4 + 1          5   2 + 1          4   2 – 1       2

 

 

 

5 – 1          3   6 – 2         4  3 + 1            2

4) Каліграфічна хвилинка.

 -   Діти, скільки вам років? Написати 1 рядок цієї  цифри.

III. Ознайомлення з новим матеріалом

1) Підготовча робота

— Послухайте загадку. Про яку цифру йдеться?

Цифра дев’ять чи дев’ятка —

Наче в цирку акробатка,

Сторчака як перевернуся,

Зразу шісткою обернуся.

— Яке число ми будемо сьогодні вивчати?

2) Гра «Чарівні кружечки»

— Покладіть 8 кружечків.

— Що слід зробити, щоб кружечків стало 9?

3) Робота із числовим рядом

— На якому місці стоїть число 9?

— Яке число стоїть перед 9?

— Яке число більше — 8 або 9?

— На скільки більше?

4) Робота в парах

1 варіант. Викладіть 9 квадратів.

2 варіант. Викладіть 8 трикутників.

— Що слід зробити, щоб предметів у групах стало порівну?

— Порадьтеся, виконайте завдання.

— Що означає порівну?

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Нумо, дружно присідати,

Сонечко розвеселяти!

Встали, сіли, встали, сіли.

Бачте, як розвеселили!

Стало й сонце танцювати —

Нас до кола закликати.

Нумо, разом! Нумо — всі!

Потанцюймо по росі.

5) Ознайомлення з рукописною цифрою 9

• Пояснення й показ учителем на дошці.

Звернути увагу дітей, що цифра 9 пишеться без відриву руки.

• Написання в зошиті.

Шість і дев’ять — близнюки,

В різні боки дивляться.

Дев’ять знизу хвостик носить,

Шість — нагору закидає.

6) Робота з набірним полотном

Скільки метеликів на квітці ліворуч? праворуч? Як одержали число 9?

7 Порівняння чисел у межах 9

— Запишіть числові нерівності в зошиті.

9 > 6  9 > 3

6 < 9  3 < 9

  •               Пальчикова гімнастика

Діти ритмічно згинають і розгинають пальці, промовляють за вчителем слова:

Пальці в піжмурки гуляли

І голівоньки ховали.

Ось так, ось так —

Всі голівоньки ховали.

IV. Закріплення вивченого матеріалу

1) Порівняння довжини відрізків на око

— Скільки всього відрізків?

— Який відрізок найкоротший?

— Який найдовший?

— Які відрізки однакові завдовжки?

— Перевірте за допомогою лінійки.

2) Гра «Знайди зайвий предмет»

Учитель показує навчальне приладдя та одну іграшку.

Який предмет зайвий? Чому?

— Яка загальна кількість решти предметів?

3) Весела лічба

Сидять рибаки, стережуть поплавці.

Рибак Андрій спіймав трьох окунів.

Рибак Матвій чотирьох сомів,

А рибак Василь двох йоржів зловив.

Скільки риби хлопчаки наловили із ріки?

Сім осінніх листочків Василько зібрав.

Два листочка Петрусь йому дав.

Скажіть, скільки всього

Осінніх листочків у Василька було?

Дві качечки летять над нами,

Дві інших за хмарками,

5 качечок за річкою сіли.

Скільки всіх качечок ви полічили?

4) Гра «Чарівні віконечка»

Вставте необхідні числа та математичні знаки, щоб рівність була правильною.

7            = 9    5            = 7

 

 

3            = 6    8              = 9

V. Підсумок уроку. Рефлексія

— Ми рахували?

— Ми писали?

— Яку цифру й число вивчали?

— Оцініть свою роботу в зошиті сонечком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок  9

 

Тема. Лічба в межах 10. Розв’язування задач.

Мета: закріплювати вміння розв'язувати задачі різних типів, приклади,    нерівності. Виявити ступінь засвоєння учнями знань. Розвивати увагу, логічне мислення, мовлення, спостережливість. Виховувати інтерес до навчання.

Обладнання: індивідуальні набори кружечків, квадратиків, предметні малюнки, індивідуальні набори цифр, силуетні картинки,  палички, віяла з цифрами.

 

                                         ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

                - Діти, чи любите ви казки? А чи хочете побувати сьогодні в гостях у казки. Я пропоную заїхати у гості до казки «Попелюшка». А як ви гадаєте, чи може на уроці математики бути звичайна казка? (Ні.) Наша казка буде математичною.

А ось і наша Попелюшка. її мачуха з дочками збирається на бал. Принц запрошує на бал лише тих, хто добре знає математику. Він надсилає разом із запрошеннями математичні завдання. Мачуха наказала Попелюшці виконати ці завдання. А я пропоную допомогти їй у цьому.

Завдання.

            -  Назвати сусідів числа 6. (5 і 7.)

             - Назвати числа, більші за 7. (8, 9, 10.)

             - Назвати числа, менші за 8. (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.)

             - Яка сума чисел 3 і 5? (8.)

              - Сума 10, відомий доданок 8, знайти невідомий доданок. (2)

             - Знайти різницю чисел 8 і 4. (4.)

              - Що більше — 2 кг чи 5 кг? (5 кг.)

               - Що більше — 1 кг вати чи 1 кг заліза? (Однаково.)

                - Скільки літрів води вміщується в літровій банці? (1л.)

Ось уже мачуха зі своїми дочками потрапили на бал. А Попелюшка залишилася вдома. їй треба прибрати в будинку. її сестри не вміють писати цифру 9. І Попелюшка зобов'язана їм допомогти в цьому.

            Каліграфічна хвилинка.

Скласти розповідь про число 9.

Завжди казки починаються так: жили собі... у тридев'ятому царстві..., тому й дев'ятки ми писатимемо по 3.

999 999 999

             (Діти виконують завдання, вчитель стежить за поставою.)

Всі ви гарно написали, тому сталось диво — з'явилася фея, махнула чарівною паличкою, і Попелюшка поїхала на бал. А там ще у воротах на неї чекає завдання, яке приготував король для гостей.

          Розв'язати приклади і прочитати різними способами:

5+4=                    6+3=

10- 1 =                 9-0 =

На порозі замку Попелюшку зустрів принц — Геометрик. Наше завдання: назвати геометричні фігури.

І ось Попелюшка на балу.

ІІ. Оголошення теми  уроку  і  мотивація  навчальної   діяльності.

Завдання балу: вияснити, чи всі піддані короля (і учні) вміють розв'язувати задачі, нерівності і приклади.

Принц подарував Попелюшці квіточку. Це чарівна квітка-завдання. У ній є задачі, нерівності і приклади, з якими ми маємо впоратися.

ІІІ. Закріплення  матеріалу.

Пелюстка 1.

Прочитати задачу.

У саду королівства росло 9 кущів троянд, 3 кущі пересадили. Скільки кущів троянд залишилося?

 Аналіз задачі. — Про що йдеться в задачі?

 - Скільки було кущів троянд?

          - Скільки кущів пересадили?

          - Про що запитується в задачі?

          - Чи можемо дати відповідь на це запитання?*

          - Що для цього треба зробити? (Учень розв'язує  задачу біля дошки.)

                                        Задача.

9 - 3 = 6 (к.)

Відповідь: 6 кущів.

Пелюстка 2.

Розв'язати нерівності (письмово в зошиті).

6-4 … 9                 5+1…3+2    7- 1…2+4  

  Пелюстка 3.

Усно розв'язати задачу.

У палаці Попелюшка побачила 5 вікон у танцювальному залі і 2 вікна в їдальні. Скільки вікон побачила Попелюшка?

Аналіз задачі.

Пелюстка 4.

Письмово розв'язати приклади.

4+6 - 8=

2 + 5 - 4 =

8 + 4 - 2 =

 

 

У цей час 3 учні працюють з картками.

Картка 1.

4-3+0=                          1+3-2=

8 + 2-3=                        7 + 2-7=

Картка 2.

4+4-4=                          7-3+2=

8 + 0-3=                        10-4 + 5 =

Картка 3.

9-3+2=                          4-2+6=

7+1-8=                          5+1-4=

   Фізкультхвилинка.

На балу завжди звучить музика. А оскільки ми з вами теж на балу, то танцюватимемо під музику.

Пелюстка 5.

Нам грав королівський оркестр. А які в ньому можуть бути музичні інструменти?

Ваше завдання: скласти задачу про королівський оркестр, точніше, про його інструменти за виразом.         

 8-4

       - Чого може бути 8? 4?

        -А що дізнаємося, коли знайдемо їх різницю?

Записуємо задачу в зошити.

Задача.

8-4 = 4 (с.)

Відповідь: на 4 скрипки більше. (не записується, не всі знають букви)

Пелюстка 6 .

Складання прикладів.

- Скласти 2 приклади на додавання і 2 – на віднімання.

 Пелюстка 7.

Логічна задача.

У батька було 3 дочки. У кожної з них було по 2 брати. Скільки всього дітей у цій сім'ї?

 З + 2 = 5 (д.)

 -І ось годинник б'є 12 разів. Попелюшка побігла і загубила корону.

Пелюстка 8.

Задача  з логічним навантаженням

Оля вище Віри, а Віра вище Наталі. Хто вище: Наталя чи Оля?

(Учитель л надягає корону тим, хто найкраще знає таблицю).

ІV. Підсумок уроку.

            - Принц знайшов Попелюшку і наша казочка добігла кінця. А чи сподобалася вона вам? Чим саме сподобалася?

           - Казки ще прийдуть до нас на урок.

Ось нашій казочці кінець.

Хто працював — той молодець.

А хто не хтів і лиш сидів,

То той лиш лиха наробив.

А вдома, принц вас просить дуже,

Побільш задач розв'язуй, друже.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 жовтня 2020
Переглядів
1846
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку