Урок математики "Утворення і записування чисел із поданих цифр. Обчислення прикладів. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур."

Про матеріал
Вправляти учнів в утворенні і записуванні чисел із поданих цифр, обчислені прикладів, розв’язуванні задач, розпізнаванні геометричних фігур; розвивати творчі вміння і навички учнів, виховувати пізнавальний інтерес.
Перегляд файлу

Тема: Утворення і записування чисел із поданих цифр. Обчислення прикладів. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур.

 

Мета: вправляти учнів в утворенні і записуванні чисел із поданих цифр, обчислені прикладів, розв’язуванні задач, розпізнаванні геометричних фігур; розвивати творчі вміння і навички учнів, виховувати пізнавальний інтерес.

 

Обладнання: картки, абаки, сигнальні картки, ілюстраційний матеріал, геометричний матеріал.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Нумо, діти, підведіться,

Всі приємно посміхніться.

Пролунав же дзвінок,

Починається урок.

Повернімося обличчям до гостей –

І привітно скажем: « Добрий день!»

 

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, який у нас зараз урок?
  • Яким би ви хотіли його побачити?

Урок – навчальний, цікавий, веселий, дружній.

  • На наш урок завітало сонечко.
  • А що ви очікуєте від уроку?
  • Від його промінчиків у класі посвітлішало. Сонечко принесло нам задачі уроку: утворення чисел із цифр, обчислення прикладів, розв’язування задач, розпізнавання геометричних фігур.

 

ІІІ.  Повідомлення теми уроку

 

ІV.  Повторення вивченого матеріалу

  1. Усний рахунок. Веселі задачі.
  • По дорозі вовчик біг

Ніс 7 яблук на пиріг.

Двоє впало, покотилось,

Скільки яблук залишилось?

7-2=5

- Назвати компоненти дії віднімання.

 

  • Цап Коземир навантажив на віз

7 капустин і додому повіз.

Вдома було ще 10 у нього.

Скільки в цапка капустинок усього?

10+7=17

  • Назвати компоненти дії додавання.
  • Число 17 – одноцифрове, чи двоцифрове?
  1. Робота в парах.

Гра « Загубилося число».

  • Вставити і записати пропущені числа.

30 * 32* 34, 35 * 37* * 40

3. Розв’язати приклади.

31+1

33-1

- Повторити додавання, віднімання одиниці.

50-20=

40+10=

  • Повторення додавання, віднімання круглих десятків.
  1. Каліграфічна хвилинка.
  • Якого числа не визначає?
  • Число 25 будемо писати каліграфічно.
  • Написати піврядка.
  1. Математичний диктант.
  • Записати числа: 19, 91, 45, 33 ,62.
  • Написати числа, в якому 1 дес. 2 одн., 6 дес. 6 одн., 3 дес.7 одн.
  • Написати найменше двоцифрове число, яке складається з двох однакових цифр.(11)
  • Написати найбільше двоцифрове число, яке складається з двох однакових цифр. ( 99)

Фізкультхвилинка

 

V. Вивчення нового матеріалу

1. Робота з підручником

2. № 1 – усно.

3. № 2 – запис на дошці і в зошитах.

3, 6, 36, 63, 66, 33.

4. № 4 - розв’язування прикладів з коментуванням. ( Біля дошки-

 « ланцюжком»)

5. Самостійна робота. Розв’язування прикладів.

І в. – 4 стовпчик;

ІІ в. – 5 стовпчик.

Перевірка прикладів сигнальними картками.

  1. Робота над задачею.
  • Читання задачі
  • Вивчення умови задачі
  • Скільки кілограмів було абрикос?
  • Скільки кілограмів отримали кураги?
  • Що потрібно знайти в задачі?
  • Чи можемо відразу відповісти на запитання задачі?
  • Що для цього потрібно зробити?

Запис задачі на дошці і в зошитах.

  1. Фізкультхвилинка. Розпізнавання геометричних фігур.
  • Скільки сторін у фігурі – стільки відповідних дій треба зробити.
  • Сплесніть, діти, стільки раз (шестикутник).
  • А от стільки тупнемо ногою ( трикутник).
  • Стільки раз присядем і встанем ( п’ятикутник)
  • А іще от стільки раз підстрибнем  і політаєм (чотирикутник).
  • А от стіільки раз кивнем голівками (круг)

 

VІ.  Закріплення вивченого матеріалу

  1. Гра « Так чи ні».
  • число 35 – одноцифрове;
  • у числі 24 – 4 одиниці;
  • у числі 75- 5 десятків;
  • число 60 більше,ніж 20.
  1. Задача з логічним навантаженням
  • Полічити зайчиків, які сховалися за гіркою.

VІІ.  Підсумок уроку

  • Діти, ваші очікування здійснилися?
  • А що ви робили на уроці?

VІІІ.  Оцінювання дітей.  ( сонечками).

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 жовтня 2020
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку