Темою даного уроку є : закріпити звукове значення букви «ї», позначення буквою «ї» буквосполучення [йі]; розвивати фонематичні слух, артикуляційний апарат; виховувати любов до природи і тваринного світу
Добропільська міська рада
відділ освіти
інклюзивне навчання
Цикл уроків за темою «Закріплення звукових значень вивчених букв. Букви і звуки»
Учитель спеціальних класів
Білозерської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №15
Латкун Світлана Владиславівна
2016
Тема. Закріплення звукового значення букви «Ї»
Мета: Закріпити звукове значення букви «ї», позначення буквою «ї» буквосполучення [йі]; розвивати фонематичні слух, артикуляційний апарат; виховувати любов до природи і тваринного світу
Обладнання: альбоми зі зразками букв, каса букв, кольорові олівці, солоне тісто, ілюстрація «ліс і їжак»
Тип уроку - вдосконалення знать
Методи – наочний, практичний, словесний, інтерактивний.
План конспект уроку
Добрий день! І в добрий час!
Пролунав дзвінок для нас.
Починаєм працювати,
Щоб почуть наприкінці,
Що у нашім дружнім класі
Усі учні молодці!
Під соснами, ялиночками
Лежить мішок із голочками
(Їжачок)
Їжак відомий багатьом дітям. У казках їжаки завжди добрі і мудрі. Які казки ви знаєте про їжаків? («Хитрий їжак», «Їжак та заєць») Він вкритий голками, якими при небезпеці захищається. Їжаки полюбляють ласувати черв’ячками, жуками, равликами, але можуть їсти і рослинну їжу: яблука, гриби.
Їжак (який?) – маленький, темний, колючий, корисний, цікавий, мудрий, хитрий...
Їжак (що робить?) – полює, бігає, захищається, їсть, спить, ловить, шукає, зимує…
З барабаном їжак ходить. (крокують)
Бум-бурум-бум-бум
Цілий день він гучно грає (плескають в долоні, колінах)
Бум-бурум-бум-бум
Ля-ля-ля (присідають)
Бум-бум (встають)
Молодці (сідають за парти)
Скласти слова: їжа, їжак, їжачок, їжачиха, їжачки, поїзд
Взаємоперевірка.
Край, їжа, свій, рідний, малий, їжак, йде, їде, їжачок, поїзд, мій, твій, твої.
Ліс це наше багатство. Там багато ягід, грибів, корисних рослин. Ліс дає нам чисте повітря. Ліс – це дім для тварин. Люди, бережіть ліс
- Про яку тварину ми говорили на уроці? (Про їжака)
- Яка перша буква в слові «їжак»? (Буква «ї»)
- До якої групи букв належить буква «ї»? (Голосна)
- Чим відрізняється буква «Ї» від усіх інших? (Має дві крапочки)
- Що завжди позначає буква «Ї»? (Два звука)
- Назвіть їх. ([Йі])
- Згадай слова на букву «Ї». (Їжак, їжа, їде)
- Де живе їжак (У лісі)
- Як ставитись до лісу (Берегти, любити, насаджувати, охороняти)
- Мета нашого уроку закріпити знання про букву «ї» досягнута. Спасибі за роботу.