Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Про матеріал
Конспект уроку в 4 класі дає можливість застосувати всі види роботи: з підручником, робочим зошитом, персональним компютером та роздатковим матеріалом.
Перегляд файлу

 

Урок 21. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Мета:

  •              навчальна: ознайомити з поняттям «циклу»; розглянути різні блоки алгоритмів з повторенням в середовищі Скретч;  навчити виконувати, створювати та записувати алгоритми з циклами;
  •              розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  •              виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований урок (засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок) .

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, зошити .

Програмне забезпечення: браузер, програма Скретч.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                 привітання;
  •                 перевірка присутніх;
  •                 перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Розгадайте ребус

Відповідь: Алгоритм

Учні разом з учителем пригадують, що таке алгоритм.

Запитання до учнів

1. Що буде, якщо змінити порядок дій у ланцюжку?

2. Чи замислюється людина над порядком дій, коли чистить зуби?

3. Чи складає вона алгоритм дій для того, щоб поснідати?

4. У яких випадках варто складати алгоритми?

Запитання до учнів

— Хто або що виконує алгоритм?

Діти самостійно наводять приклади.

Очікувані відповіді: людина, тваринка в цирку. Дітям можна підказати, що пристрої також можуть бути виконавцями, якщо для них скласти алгоритм. Діти мають знати, що сучасні побутові пристрої також працюють за програмою.

 

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Слово вчителя. Уявіть собі, що нам потрібно скласти проект для робота, який би допоміг йому зібрати  гриби на галявині.

Алгоритм для збору грибів з галявини

  1.               Підійди до гриба.
  2.               Зірви.
  3.               Поклади в кошик.
  4.               Підійди до гриба.
  5.               Зірви.
  6.               Поклади в кошик.
  7.               Підійди до гриба.
  8.               Зірви.
  9.               Поклади в кошик.
  10.          Підійди до гриба.
  11.          Зірви.
  12.          Поклади в кошик.
  13.          Підійди до гриба.
  14.          Зірви.
  15.          Поклади в кошик.

Ух, добре, що на галявині тільки 5 грибів, бо алгоритм би був дуже довгий.

Запитання до учнів.

Що потрібно зробити тоді, коли алгоритм  дуже довгий, а  інколи і взагалі не зрозуміло коли він має завершитися?

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

V. Вивчення нового матеріалу

  •                 Пояснення вчителя
  •                 Робота з підручником _______________________________________

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

  1.               Робота з підручником відповідаємо на запитання _________________
  2.               Робота в зошиті_____________________________________________
  3.               Робота за комп’ютером
  1.               Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

3)Виконання  практичного завдання -__________________________________

4) Вправи для очей.

Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

VІІІ. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

1. Чи сподобалось вам на уроці?

2. Чи все було зрозумілим?

3. Чого ви дізнались?

4. Чого таке цикл?

5. Коли застосовуються цикли?

6. Хто може бути виконавцем алгоритму?

 

docx
Додав(-ла)
Івашків Ольга
Додано
22 лютого
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку