Циклограма наукоов-методичної роботи - одна із форм планування та контролю за науково-методичною роботою з педагогічними кадрами. До змісту циклограми можливо віднести наступні розділи: організаційне забезпечення методичної діяльності, просвітницька діяльність з питань підвищення педагогічної майстер-ності, активні форми роботи з педагогічним колективом, експериментальна діяльність, участь в науково-методичних заходах різних рівнів, науково-методи-чний супровід молодих вчителів тощо. Вважаю, що даний матеріал може стати в нагоді адміністрації навчального закладу.
Циклограма науково-методичної роботи
на 2017-2-18 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
І. Організаційне забезпечення науково-методичної діяльності |
||||||||||||||
1.1. |
Участь вчителів в серпневих нарадах (вебінарах) з питань організації науко-во-методичної діяльності в 2017-2018 навчальному році. |
3-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Протоколи, сертифікати |
Адміністративна рада |
1.2. |
Засідання науково-методичної ради |
4 |
2 |
|
3 |
|
2 |
|
2 |
|
|
|
Протоколи, матеріали засідань |
Андрушко І.А. |
1.3. |
Засідання Ради педагогічного колективу |
4 |
|
3 |
|
4 |
|
|
3-4 |
|
3-4 |
3-4 |
Протоколи, матеріали педагогічних рад |
Ніколаєнко Л.П. адміністративна рада. |
1.4. |
Організація науково-методичної діяль-ності циклових кафедр, методичних об’єднань вчителів, освітніх проектів тощо. |
|
1-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Плани роботи |
Керівники методичних структур різних рівнів |
1.5. |
Скласти графік проведення засідань циклових кафедр, методичних об’єд-нань, динамічних, творчих груп, мето-дичних шкіл згідно дидактичних вмінь вчителів |
|
3-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Графік |
Керівники структурних підрозділів |
1.6. |
Організація участі учнів в Міжнарод-них, Всеукраїнських творчих конкур-сах, інтелектуальних змаганнях різного спрямування |
|
1-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація на сайті освітнього закладу |
Андрушко І.А., координатори інтелектуальних конкурсів |
1.7. |
Організація проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін
|
|
|
* |
* |
* |
|
|
|
|
|
|
Інформація, наказ сайт закладу |
Андрушко І.А., вчителі-предметники |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
1.8. |
Планування роботи школи становлення молодого вчителя. |
|
1-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи наказ |
Андрушко І.А |
1.9. |
Планування роботи школи ППД
|
|
1-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи |
Андрушко І.А |
1.10 |
Організація участі педагогів школи в інтерактивних конкурсах фахової майстерності. |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Циклограма |
Андрушко І.А |
1.11 |
Організація роботи «Академії шкільного підприємництва» |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План |
Астапенко О.О. |
1.12. |
Підготовка та планування науково-ме-тодичної роботи на 2018-2019 навчаль-ний рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Попереднє планування |
Андрушко І.А. |
1.13. |
Організація участі вчителів у: - Х Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій; - Всеукраїнському конкурсі «Педагог-новатор» - ІХ Міжнародній виставці «Інноватика в сучасній освіті» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
* |
Заявка |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
ІІ. Просвітницька діяльність з питань підвищення професійної майстерності вчителів |
||||||||||||||
2.1. |
Методичні бюлетені: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1.1 |
Науково-методичні засади STEM-освіти. |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б Ю Л Е Т Е Н І |
Дубіна О.А. |
2.1.2. |
Формування здоров’язбережувальної компетенції в учнів засобами фізкуль-турно-оздоровчої роботи. |
|
2-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кулинич Т.Т. Білий О.Т. Савченко М.М. |
|
2.1.3. |
Впровадження експериментально-дос-лідницьких методів навчання як факто-ру активізації творчої пізнавальної дія-льності дітей при вивченні природни-чих наук
|
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Коцюбинська В.В. Тіткова А.М. |
|
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Відповідальні особи |
|
2.1.4. |
Ефективні методи та прийоми засвоє-ння іноземної мови в початкових кла-сах, розвиток полікультурної компетен-тності. |
|
|
|
2-3 |
|
|
|
|
|
|
|
Буряк Т.В. Федоренко Л.А. |
|
2.1.5. |
Розвиток творчих здібностей учнів, розкриття їх природних нахилів та можливостей шляхом впровадження елементів театральної педагогіки. |
|
|
|
|
1-2 |
|
|
|
|
|
|
Богасевич Є.В. |
|
2.1.6. |
Стадії наслідування і копіювання дітьми поведінки дорослих. |
|
|
|
|
|
1-2 |
|
|
|
|
|
Сачава В.О. Курзанцев В.В. |
|
2.1.7. |
Ефективні форми та методи сучасного уроку. |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
Сорокіна Л.Г. Мірошникова К.М. |
|
2.1.8. |
Стратегії та технології соціалізації в освітній діяльності вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
Пивовар С.Ш. |
|
2.1.9. |
Розвиток соціальних компетентностей молодших школярів. |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
Чуприна М.І. Логачова О.О. |
|
2.2. |
Психологічні семінари: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2.1. |
Діти «групи ризику». Шляхи індивідуального підходу. |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Рекомендації |
Глинська Н.С. |
2.2.2. |
Дамо кожній дитині шанс на майбутнє. (Робота з дітьми з особливими потребами). |
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
|
|
|
Матеріали на сайт закладу |
Глинська Н.С. |
2.2.3. |
Дитина в ситуації насилля: стратегія психолого-педагогічної допомоги. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
Матеріали на сайт закладу |
Глинська Н.С. |
2.3. |
Активні форми роботи з педагогічним колективом |
|||||||||||||
2.3.1. |
Лабораторний практикум «Планування діяльності циклових кафедр та методи-чних об’єднань в рамках експеримен-тальної діяльності та науково-методи-чного проекту області, міста» |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Плани роботи структурних підрозділів |
Андрушко І.А. |
2.3.2. |
Усний журнал «Освітні системи світу». |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сайт НВК-академічний ліцей № 15 |
Астапенко О.О. Кучеренко Т.В. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
2.3.3. |
Методичний діалог «Як перейти від школи знань до школи компетенцій?»
|
|
|
2-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Методичні рекомендації |
Керівники циклових кафедр |
2.3.4. |
Захист кейса самоосвітньої роботи «Тріумвірат майстерності – педагогіка, методика та психологія». |
|
|
|
3-4 |
|
|
|
|
|
|
|
Самоосвітній кейс |
Величко В.В. Кулик Н.І. |
2.3.5. |
Ділова гра «Проблема» (створення карток педагогічної підтримки) |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
Методичні рекомендації |
Андрушко І.А.
|
2.3.6. |
Прес-реліз «Нетрадиційні форми проведения уроку, виховного заходу». |
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
|
|
|
Сайт НВК-академічний ліцей № 15 |
Кирсань О.М. Прийомченко О.О. |
2.3.7. |
|
|
|
|
|
|
|
2-4 |
|
|
|
|
Збірка матеріалів |
Лобода Н.М. Синишина І.І. Гвоздик Д.О. |
2.3.8. |
Бліц-опитування «Теза навчального року».
|
|
|
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
|
Буклет |
Машошина С.В. |
2.3.9. |
Педагогічна мозаїка « Від творчо-пошукової діяльності до соціально-активної особистості» |
|
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
|
|
Рекомендації |
Андрушко І.А. Логвіна О.В. |
2.3.10. |
Методична піраміда «Шлях до успіху» (за підсумками участі на ІІІ етапі обласного науково-методичного проекту ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-4 |
|
Звіт, наказ |
Андрушко І.А. |
ІІІ. Експериментальна діяльність за темами міжнародного проекту «Освіта для сталого розвитку в дії» та регіонального проекту «Інтегрування змісту випереджаючої освіти для сталого розвитку в навчально-виховний процес» |
||||||||||||||
3.1. |
Виявлення та аналіз проблем і протиріч в діяльності школи з питань експериме-нту на ІІ етапі. |
3-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Звіт |
Науково-методична рада |
3.2. |
Вивчення методичних рекомендацій ДОІППО щодо роботи в рамках експе-риментальної діяльності
|
3-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Академтеки діагностування |
Адміністративна рада |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
3.3. |
Організація сумісної діяльності з гро-мадськими організаціями різних рівнів рамках експерименту
|
|
1-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Договори про співпрацю |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
3.4. |
Організація роботи з вищими навчаль-ними закладами в рамках випереджаю-чої освіти для сталого розвитку |
|
1-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сумісні планові дії |
Андрушко І.А |
3.5. |
Експериментальна апробація моделі школи - громадського центру сталого розвитку |
Протягом ІІІ етапу |
Академтека |
Науково-методична рада |
||||||||||
3.6. |
Моніторинг ефективності впроваджен-ня експериментальної моделі: |
|
|
|
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
|
Аналітична довідка |
Науково-методична рада |
3.7. |
Моніторингові дослідження якості освітньої діяльності в рамках дослідно-експериментальної діяльності |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
|
||
3.8. |
Діагностика рівня сформованості соціа-льних компетенцій в інтересах сталого розвитку, соціальної відповідальності особистості учнів, вчителів, батьків |
Протягом ІІІ етапу |
||||||||||||
3.9. |
Організація роботи з громадськими організаціями сталого розвитку |
|
* |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
Договори про співпрацю |
Кафедра соціокультурної освіти |
3.10. |
Акція соціальної підтримки «Від мрії до дії» для вихованців територіально-го центру соціального обслуговування Дніпровського району |
|
2-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фотозвіт |
Андрушко І.А. Зінченко М.М. |
3.11. |
Участь в проектах різних рівнів з пи-тань інтеграції змісту випереджаючої освіти |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Моніторинг |
Класні керівники |
3.12. |
Упорядкування діагностичного інстру-ментарію з питань дослідження рівня сформованості соціальних компетенцій в інтересах сталого розвитку, соціаль-ної відповідальності особистості |
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Банк діагностик |
Андрушко І.А. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
3.13. |
Розробка Положення про проведення конкурсу «Інновації в інтеграції»
|
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Положення |
Андрушко І.А.
|
3.14. |
Внесення коректив в планові заходи ІІІ етапу за підсумками дослідно-експери-ментальної діяльності на ІІ етапі |
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Планові заходи |
Андрушко І.А. |
3.15. |
Засідання органів учнівського самовря-дування «Здатність діяти-готовність діяти-вміння діяти впродовж всього життя» |
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Протокол |
Зінченко М.М. |
3.16. |
Науково-практична конференція «Роль учнівського врядування в системі освіти для сталого розвитку» |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
Матеріали конференції |
Зінченко М.М. |
3.17. |
Апробація нових експериментальних навчально-методичних матеріалів. |
|
|
|
|
|
2-4 |
|
|
|
|
|
Інформація, рекомендації |
Андрушко І.А. |
3.18. |
Конкурс відеороликів «Шукаємо скарби в кожній людині» |
|
|
|
|
|
3-4 |
|
|
|
|
|
Відеороліки |
Вчителі-предметники |
3.19. |
Захист міні-проектів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Стале суспільство-здорове суспільство |
|
|
2-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Стаття в шкільній газеті «АКАДЕМКА» |
Викладачі курсу за вибором «Уроки для ста-лого розвитку» |
Економіка стійкого розвитку |
|
|
|
2-3 |
|
|
|
|
|
|
|
Збірка матеріалів |
Роєнко В.І. |
|
Моя життєва позиція |
|
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
|
|
Стаття в шкільній газеті «АКАДЕМКА» |
Викладачі курсу за вибором «Уроки для ста-лого розвитку» |
|
Суспільство, що навчає |
|
|
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
|
|||
3.20. |
Громадська акція на мікрорайоні школи до Дня Землі |
|
|
|
|
|
|
|
|
1-2 |
|
|
||
3.21. |
Створення карти партнерської взаємо-дії шкіл сприяння сталому розвитку в рамках діяльності громадського центру сталого розвитку
|
|
|
1-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Карта партнерської взаємодії |
Андрушко І.А. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
3.22. |
Психолого-педагогічний аналіз впливу педагогічного процесу на формування соціальних компетентній в інтересах сталого розвитку |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
Аналіз |
Андрушко І.А. Глинська Н.С. |
3.23. |
Бліц - анкетування «Освіта для сталого розвитку в моєму житті» |
|
|
|
|
|
3-4 |
|
|
|
|
|
Інформація на сайт школи, педагогічну раду |
Органи учнівського самоврядування |
3.24. |
Проведення конкурсу методичних роз-робок з питань сталого розвитку «Інно-вації в інтеграції» |
|
|
|
|
|
* |
* |
* |
|
|
|
Збірка конкурсних робіт |
Науково-методична рада |
3.25. |
Створення банку інновацій в інтересах сталого розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Банк інновацій |
Науково-методична рада |
3.26. |
Апробація нових експериментальних навчально-методичних матеріалів
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Довідка на нараду при директорі |
Науково-методична рада |
3.27. |
Внесення змін в програму дослідно-експериментальної діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
Оновлена програма дос-лідно-експери-ментальної діяльності |
Науково-методична рада |
3.28. |
Презентація діяльності освітніх проек-тів та моніторинг результатів роботи на ІІІ етапі дослідно-експериментальної роботи |
|
|
* |
|
|
|
|
* |
|
|
|
Моніторингові звіти |
Науково-методична рада, рада керівників циклових кафедр |
3.29. |
Експериментальне дослідження «Визначаємо життєву стратегію» |
|
|
|
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
НТУ «ШАНС» |
Наукові керівники |
3.30. |
Підсумки роботи освітніх проектів, науково-дослідних лабораторій в рам-ках експериментальної діяльності та роботи опорної школи
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
Виступ на засі-данні науково-методичної ради |
Керівники освіт-ніх проектів, науково-дослід-них лабораторій |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
3.31. |
Консультативно-методичний супровід проведення навчальних занять з тема-тики сталого розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
|
електронний методичний журнал |
Андрушко І.А |
3.32. |
Фіксування поточних результатів діаг-ностики серед учнів, вчителів, батьків в інтересах сталого розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
|
|
|
Аналітичні звіти |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. . |
3.33. |
Поширення інформації про інтеграцію випереджаючої освіти для сталого роз-витку в НВП через спеціальний веб-сайт та медіа-заходи. |
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
|
|
|
Матеріали |
Андрушко І.А.. |
3.34. |
Формування економічних компетент-ностей ліцеїстів засобами інформацій-но-комунікативних технологій у про-цесі профільної освіти |
|
|
|
|
|
|
|
1-3 |
|
|
|
Презентація на сайті школи |
Роєнко В.І. Астапенко О.О. Галічева В.І. |
3.35. |
Проектування пріоритетних напрямків експериментальної діяльності на ІV етапі |
|
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
|
|
Пріоритетні напрями |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. . |
3.36. |
Підготовка звіти керівників циклових кафедр за підсумками роботи на ІІI етапі відповідно до методичних рекомендацій ДОІППО
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
|
|
Звіт кафедри |
Керівники циклових кафедр |
3.37. |
Підведення підсумків експеримента-льної діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
|
Звіт |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А.
|
3.38. |
Обробка результатів досліджень та вироблення рекомендацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
|
Рекомендації |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А.
|
3.39. |
Експериментальний вернісаж «Стале суспільство - суспільство культурних взаємовідносин»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-4 |
|
Матеріали до звіту |
Викладачі курсу за вибором «Уроки для ста-лого розвитку» |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
IV. Участь в акціях, проектах, конкурсах, науково-методичних заходах різних рівнів |
||||||||||||||
4.1. |
Дев’ятий Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті» |
|
* |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
Наукова робота |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. Логвіна О.В. Зайцева З.В. |
4.2. |
Дев’ята Міжнародна виставка-презен-тація «Сучасні заклади освіти» |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Наукова робота |
Ніколаєнко Л.П. Адміністративна рада |
|
Обласна ярмарка-презентація «Педаго-гічні здобутки освітян Дніпропетров-щини – 2018» |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Наукова робота |
Ніколаєнко Л.П. Адміністративна рада |
4.3. |
Всеукраїнський науково-педагогічний проект «Інтелект України» |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Наказ |
Ніколаєнко Л.П. Зайцева З.В. |
4.4. |
Міжнародний проект «Вчимося жити разом» |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Анатітична довідка |
Глинська Н.С. Прийма О.В. |
4.5. |
Всеукраїнський проект «Якість освіти» |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Інформація |
Андрушко І.А. вчителі-предметники |
4.6. |
Всеукраїнський проект «Агенти змін» |
|
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Проект |
Андрушко І.А. Величко В.В. Астапенко О.О. Кулик Н.І. Кулинич Т.Т. |
4.7. |
Всеукраїнський проект «Класная школа» |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Інформації про діяльність школи |
Андрушко І.А. Зінченко М.М. |
4.8. |
Всеукраїнський проект «Громадянська освіта та електронна демократія». |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
Інформація |
Андрушко І.А. |
4.9. |
Проект GIZ «Консультування з ВІЛ/ СНІД та підтримка інституцій» (інстру-ментарії «Чесна гра», «Маршрут безпе-ки», «Профілактика ВІЛ на робочих місцях у навчальних закладах»). |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Інформація, фотозвіт |
.Глинська Н.С. Кулинич Т.Т. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
4.10. |
Опорна школа по роботі над міським науково-методичним проектом «Забез-печення індивідуальної освітньої трак-торії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства» |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
Звіт |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
4.11. |
Всеукраїнський конкурс «Педагог-новатор» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
Стаття |
Андрушко І.А. |
4.12. |
Х Міжнародний фестиваль педагогі-чних інновацій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
* |
Стаття |
Науково-методична рада |
4.13. |
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Філософія, теорія і прак-тика випереджаючої освіти для сталого розвитку» |
|
|
* |
* |
|
|
|
|
|
|
|
Доповідь |
Науково-методична рада |
4.14. |
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Україна в гуманітарних і соціально-економічних вимірах», |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Доповідь |
Науково-методична рада |
4.15. |
VIІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
Доповідь |
Науково-методична рада |
4.16. |
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
Доповідь |
Науково-методична рада |
4.17. |
Всеукраїнський конкурс «Учитель року» |
|
|
|
|
* |
* |
* |
|
|
|
|
Наказ |
Науково-методична рада |
4.18. |
Конкурси фахової майстерності вчите-лів «Геліантус- учитель», «Соняшник – учитель» |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Інформація |
Андрушко І.А. |
4.19. |
Участь в науково-методичних заходах з питань випереджаючої освіти для сталого розвитку |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
|
Звіт |
Науково-методична рада |
V. Вивчення, поширення, впровадження в практику роботи школи сучасних досягнень педагогічної освіти та передового педагогічного досвіду |
||||||||||||||
5.1. |
Поширювати педагогічний досвід вчи-телів Кулинич Т.Т..Машошиної С.В. |
|
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
|
|
Логвіна О.В. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
5.2. |
Узагальнити матеріали з досвіду роботи вчителів школи:
Кирсань О.М., вчителя української мови та літератури Пивовар С.Ш., вчителя математики Медведєва О.І., вчителя історії
|
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
|
|
|
|
Методичні рекомендації, збірки, супровідники |
Андрушко І.А. Логвіна О.В. |
5.3. |
Вивчати в рамках між атестаційного сезону досвід роботи вчителів:
Андрушко І.А., Гречко В.Є., вчителів російської мови, зарубіжної літератури Бєлого О.Т., вчителя фізичної культури Тіткової А.М., вчителя біології, хімії Сачави В.О., вчителя трудового навчання
|
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
|
|
Атестаційне порт фоліо вчителя |
Логвіна О.В. Андрушко І.А. |
5.4. |
Презентація перспективного педагогі-чного досвід щодо діяльності закладу на шпальтах фахових журналів, Інтер-нет-видань |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Фахові журна-ли, періодичні видання, серти- фікати |
Керівники циклових кафедр |
5.5. |
Засідання школи перспективного педагогічного досвіду |
|
|
* |
|
* |
|
* |
|
* |
|
|
Протоколи |
Андрушко І.А. |
5.6. |
Відвідування уроків та позакласних заходів кращих колег ліцею з метою вивчення їх досвіду роботи |
|
|
* |
|
* |
|
* |
|
* |
|
|
Конспекти уроків |
Логіна О.В. Зайцева З.В. Андрушко І.А. Зінченко М.М. |
5.7. |
Круглий стіл на тему: «Формування вчителя професіонала»
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали круглого столу |
Андрушко І.А. Зайцева З.В
|
5.8. |
Укладання тематичної картотеки «Фор-мування самоосвітньої компетентності особистості як засобу підвищення якості освітньої діяльності». |
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
Тематична картотека |
Машошина С.В. Богасевич Є.В. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
5.9. |
Консультування вчителів, які атестую-ться в 2018 році, з питань узагальнення перспективного педагогічного досвіду |
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
|
Матеріали консультацій |
Вчителі, які мають педагогі-чні звання «учи-тель-методист», «старший учи-тель» |
5.10. |
Лекційна зала для вчителя «Світ критичного мислення: властивості, склад, функція та генезис». |
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали для вчителя |
Гречко В.Є. Дубіна О.А. |
5.11. |
Семінар-тренінг « “Аналіз уроку як засіб розвитку професійної діяльності вчителя” |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
Алгоритм аналізу уроку |
Науково-методична рада |
5.12. |
Теоретичний семінар “Системно-діяль-нісний підхід в навчанні як основна умова формування ключових компетен-цій.” |
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
Матеріали семінару |
Керівники циклових кафедр |
VI. Діяльність наукового товариства «ШАНС», робота з творчо обдарованою та здібною молоддю |
||||||||||||||
6.1. |
Узгодження та затвердження плану роботи та плану засідань НТУ «ШАНС» |
|
1-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи НТУ «ШАНС» |
Андрушко І.А. |
6.2. |
Оновлення банку даних «Обдарованість» |
|
2-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Списки |
Вчителі-предметники |
6.3. |
Прийом заяв учнів щодо вступу до учнівського наукового товариства «ШАНС» |
|
1-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Формування кількісного складу НТУ |
Координаційна рада |
6.4. |
Настановча сесія НТУ «ШАНС». Вибір та затвердження тем науково-дослідни-цьких робіт на 2017-2018 навчальний рік |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Протокол матеріали сесії |
Координаційна рада, учні-члени НТУ |
6.5. |
Організація роботи в секціях наукового товариства. Комплектування груп секцій учнями 5-11 класів.
|
|
2-4 |
1-2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Списки груп
Форма звітності |
Наукові керівники |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Відповідальні особи |
|
6.6. |
Організація роботи «ШКОЛЯРИК-ШАНС» для учнів 1-4-х класів |
|
2-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Списки членів «Школярик-ШАНС» |
Зайцева З.В. |
6.7. |
Реєстрація учнів-членів НТУ «ШАНС» в Дніпропетровському відділенні МАН України |
|
2-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пакет документів |
Наукові керівники |
6.8. |
Проведення консультацій для новопри- значених наукових керівників і членів НТУ щодо написання наукових робіт. |
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План консультацій |
Координаційна рада |
6.9. |
Поповнення бази даних слухачів НТУ «ШАНС». |
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
База даних слухачів НТУ |
Керівники секцій |
6.10. |
Заняття в секціях згідно з розкладом |
|
Згідно розкладу занять |
|
Матеріали занять |
Наукові керів-ники, практи-чний психолог |
||||||||
6.11. |
Проведення І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчаль-них дисциплін |
|
|
2-3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Пакет матеріалів |
Оргкомітет олімпіад |
6.12. |
Проведення індивідуальних консульта- цій з учнями щодо написання наукових робіт |
|
Постійно |
|
План консультацій |
Наукові керівники |
||||||||
6.13. |
Написання науково-дослідницьких робіт та їх рецензування |
|
|
* |
* |
* |
* |
* |
|
|
|
|
Науково-дослідницькі роботи |
Наукові керівники |
6.14. |
Організація шкільного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. |
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали |
Андрушко І.А. Зайцева З.В. |
6.15. |
Участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчаль-них дисциплін. |
|
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
Накази |
Андрушко І.А. Вчителі-предметники |
6.16. |
Науково-практична конференція НТУ «ШАНС». Захист науково-дослідни-цьких робіт учнів 8-11 класів.
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
Науково-дослідницькі роботи |
Координаційна рада |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
6.17. |
Організація участі у Всеукраїнському конкурсі для учнівської молоді «ЕКО-клас», «ЮНІОР-дослідник».
|
|
|
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
Заявка, наукові роботи |
Тіткова А.М. Дубіна О.А. Коцюбинська В.В. |
6.18. |
Укладання угод про співпрацю із ЗНЗ, ВНЗ, науково-дослідницькими устано-вами, громадськими організаціями, музеями, бібліотеками |
|
Протягом навчального року |
|
Угоди, договори |
Андрушко І.А. |
||||||||
6.19. |
Організація участі школярів в дитячих наукових студіях МАН України |
|
Згідно розкладу |
|
|
Заявка на участь в дитя-чих наукових студіях |
Наукові керівники |
|||||||
6.20. |
Проведення навчально-презентаційного семінару «Мультимедійна презентація науково-дослідницької роботи: підго-товка та представлення» для учнів та вчителів |
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
Рекомендації |
Курзанцев В.В. Галічева В.І. |
6.21. |
Участь в І (міському) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів |
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
Наказ |
Наукові керівники |
6.22. |
Підготовка учнів до участі в ІІ етапі обласного конкурсу науково-дослідни-цьких робіт учнів-членів ДВ МАН України (за підсумками І етапу) |
|
|
|
|
|
* |
* |
|
|
|
|
План підготовки, наказ |
Андрушко І.А. наукові керівники |
6.23. |
Участь у ІІ етапі обласного конкурсу науково-дослідницьких робіт учнів-членів ДВ МАН України |
|
|
|
|
|
|
* |
* |
|
|
|
||
6.24. |
Співпраця з вищими навчальними закладами профільного спрямування |
|
Протягом навчального року |
|
Договори про співпрацю |
Андрушко І.А. Логвіна О.В. |
||||||||
6.25. |
Продовжувати створювати організацій-ні, методичні і матеріально-технічні умови для розвитку різних форм наукової творчості учнів
|
Постійно |
|
Програма супроводу |
Координаційна рада |
|||||||||
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
6.26. |
Звітна сесія НТУ «ШАНС» |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Презентаційні матеріали |
Наукові керівники |
6.27. |
Розробка заходів для відзначення Дня науки |
|
|
|
|
|
|
|
* |
* |
|
|
Планові заходи |
Керівники секцій |
6.28. |
Проведення Ліцейських читань «ШАНС - 2018» |
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
Накази |
Координаційна рада |
6.29. |
Висвітлення результатів роботи НТУ «ШАНС» у шкільній газеті «АКАДЕМ- КА», міських ЗМІ, на шкільному веб-сайті |
|
Постійно |
|
Статті, наукові роботи |
Координаційна рада |
||||||||
6.30. |
Організація екскурсійної діяльності НТУ «ШАНС» |
|
|
* |
|
|
* |
|
|
* |
|
|
Карта екскурсій |
Наукові керівники |
VII. Науково-методичний супровід молодих вчителів |
||||||||||||||
7.1. |
Ознайомлення молодих педагогів з із системою роботи школи |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’амятка для молодих вчителів |
Керівники циклових кафедр |
7.2. |
Створення груп «наставник-молодий вчитель». |
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
наказ |
Андрушко І.А. |
7.3. |
Робота з молодими вчителями «Психо-логічна компетентність педагога» (психологічний практикум) |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали тренінгу на сайт закладу |
Глинська Н.С. |
7.4. |
Засідання школи молодого вчителя |
|
|
3-4 |
|
3-4 |
|
2 |
|
2-3 |
|
|
Протоколи |
Андрушко І.А. Зайцева З.В. Глинська Н.С. |
7.5. |
Формування індивідуального стилю роботи. Соціально-психологічний тренінг для молодих педагогів |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали тренінгу на сайт закладу |
Глинська Н.С. |
7.6. |
Експрес – інтерв’ю «Домашнє завдання - це цікаво!» |
|
|
|
1-4 |
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали інтерв’ю |
Андрушко І.А. |
7.7. |
Методична панорама: «Інформаційно-комунікативний простір як середовище розвитку інноваційної особистості»
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
Інформація на сайт закладу |
Галічева В.І. Курзанцев В.В. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
7.8. |
Практичне заняття: Міні-проект «Мій предмет найцікавіший» |
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
Міні-проекти |
Вчителі школи становлення мо-лодого вчителя |
7.9. |
Міні – дослідження: «Вивчення про-фесійної готовності вчителів до творчої роботи» (вивчення психологом профе-сійної готовності до творчої діяльності слухачів школи молодого вчителя; по-рівняльний аналіз отриманих результа-тів із самооцінкою молодих учителів). |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Результати дослідження |
Андрушко І.А. Гречко В.Є. Пивовар С.Ш. Кулинич Т.Т. Лобода Н.М. |
7.10. |
Ретроспектива активних методів нав-чання та інноваційних прийомів |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
Банк даних |
Науково-методична рада |
7.11. |
Методика стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
Картотека сти-мулів навчаль-но-пізнавальної діяльності |
Вчителі-наставники |
7.12. |
Організація літнього відпочинку шко-лярів, методика проведення навчальних екскурсій, навчальної практики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
Пакет документів |
Логвіна О.В. Зайцева З.В. |
VIII. Діяльність опорної школи на ІІІ (практичному) етапі міського науково-методичного проекту «Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії особистості в умовах розбудови громадянського суспільства» |
||||||||||||||
8.1. |
Організаційна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.1.1. |
Розроблення і затвердження плану ро-боти на ІІІ (практичному) етапі роботи над науково-методичною проблемою міста. |
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи опорної школи |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
8.1.2. |
Проведення інструктивно-методичної наради з питань діяльності на ІІІ (практичному) етапі роботи над облас-ним та міським проектами |
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали наради |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
8.1.3. |
Організація участі шкільних колекти-вів міста в Міжнародних, Всеукраїн-ських проектах з питань соціалізації особистості. |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
Заявки на участь в проектах |
Науково-методична рада Рада керівників циклових кафедр |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
8.1.4. |
Покращення бази інформаційних дже-рел щодо розвитку самоосвітньої дія-льності з питань набуття соціальної компетентності учасників педагогічної взаємодії. |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Електронна платформа |
Інформаційний центр |
8.1.5. |
Планування діяльності дискусійного клубу керівників освітніх установ, цик-лових кафедр з питань розвитку управ-лінської культури та самосвідомості |
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
План роботи дискусійного клубу |
Гречко В.Є., Рада керівників циклових кафедр |
8.1.6. |
Оновлення підходів до організації дієвої системи підвищення компетент-ностей педагогів, модернізації вже на-явної системи, створення умов для са-моорганізації, самоосвіти, самовдосконалення, самовияву вчителя. |
|
|
|
* |
|
|
|
* |
|
|
|
Планові дії |
Науково-методична рада |
8.1.7. |
Проблемно-аргументований аналіз ро-боти методичного кабінету та опорно-го закладу на ІІ етапі та завдання і шля-хи їх вирішення ІІІ етапі. |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
Аналітична довідка |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
8.2. |
Діяльність методичної служби департаменту з гуманітарних питань, опорної школи (НВК-академічний ліцей № 15) щодо підвищення, удосконалення педагогічної майстерності педагогів в рамках науково-методичного проекту |
|||||||||||||
8.2.1. |
Впровадження в практику роботи шко-ли досягнень педагогічної науки і пе-редового педагогічного досвіду, нових інноваційних технологій навчання у поєднанні з традиційними методиками |
|
Постійно |
|
Збірка |
Вчителі-предметники |
||||||||
8.2.2. |
Презентація системи роботи загально-освітніх закладів міста на ІІІ (практи-чному) етапі (єдиний інформаційний простір департаменту з гуманітарних питань міської ради, опорної школи) |
|
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
|
Матеріали презентацій |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
8.2.3. |
Педагогічна мозаїка «Від творчо-пошу-кової діяльності до соціально-активної особистості» |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Вступи на педраді |
Матеріали педради |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
8.2.4. |
Круглий стіл «Адаптація підлітка в життя». |
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
В рамках підготовки до педради |
Іванченко Н.М. |
8.2.5. |
Школа лідера «Вчимося управлінню». |
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
Виступ на педраді |
Зінченко М.М. |
8.2.6. |
Презентація індивідуальних соціаль-них проектів партнерської взаємодії вчителів та учнів з теми «Вірю в себе». |
|
|
* |
|
* |
|
|
|
* |
|
|
НТУ «ШАНС» Ліцейські читання |
Координаційна рада |
8.2.7. |
Педагогічний консиліум з теми «Ство-рення умов для становлення соціально зрілої особистості» |
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
План підготов-ки до педради |
Андрушко І.А. Глинська Н.С. |
8.2.8. |
Технологічний ланцюжок « Соціальне навчання – соціальне проектування – соціальна компетентність – соціальна корекція» |
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
План підготов-ки до педради |
Керівники циклових кафедр |
8.2.9. |
На практичному досвіді вчителів роз-глянути впровадження і використання педагогічних стратегій та технологій соціалізації для особистісного роз-витку учнів |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
План підготов-ки до педради |
Учиті-методис-ти, старші вчи-телі |
8.3. |
Науково-методичне забезпечення. На допомогу педагогам щодо реалізації завдань науково-методичного проекту міста |
|||||||||||||
8.3.1. |
Створити супровідник заступника ди-ректора щодо роботи на ІІІ етапі місь-кого науково-методичного проекту |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Супровідник |
Андрушко І.А. |
8.3.2. |
Продовжити діяльність постійно дію-чого Інтернет-порталу (комп’ютерна лабораторія) «Пропонує мо, досліджує-мо, презентуємо» на базі методичного кабінету департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради, опор-но-го закладу ( НВК-академічний ліцей № 15)
|
|
Постійно |
|
Електронна платформа |
Андрушко І.А. Люлька К.Є. |
||||||||
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
8.3.3. |
Дебати «Школа – це відкрита соціаль-на система!?» |
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
Матеріали дебатів |
Зінченко М.М. Звіздун Р. |
8.3.4. |
Система науково-методичного супро-воду проблемних питань за підсумками діагностики на ІІІ етапі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Програма супроводу |
Андрушко І.А. Керівники циклових кафедр |
8.3.5. |
Підготувати методичні рекомендацій для заступників директорів, керівників циклових кафедр з питань організації роботи щодо впровадження основних ідей ІІІ етапу проекту |
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Методичні рекомендації |
Науково-методична рада |
8.3.6. |
Для визначення впливу освітнього соціалізуючого простору на соціаліза-цію дітей та учнівської молоді розроби-ти критерії оцінювання загальних резу-льтатів дослідження міської науково- методичної проблеми |
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критерії оцінювання |
Науково-методична рада |
8.3.7. |
Шкільний семінар «Алгоритм створе-ння моделі соціалізуючого простору школи, класу» |
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
План підготов-ки до педради |
Логвіна О.В. Зайцева З.В. |
8.3.8. |
Узагальнити електронну картотеку інноваційного педагогічного досвіду освітян міста за підсумками роботи на ІІІ етапі |
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
* |
|
Електронна картотека |
Галічева В.І. Курзанцев В.В. |
8.4. |
Аналітична діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.4.1. |
Діагностика готовності учасників педа-гогічної взаємодії до роботи на ІІІ етапі обласного та міського проектів |
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Моніторинг результатів діагностики |
Гречко В.Є. рада керівників циклових кафедр |
8.4.2. |
Виявлення позитивних і негативних факторів розвитку та саморозвитку вчителя |
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати діагностики Виступ на педраді
|
Глинська Н.С. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
8.4.3. |
Моніторинг якості навчання та життє-вої компетентності школярів (резуль-тати ЗНО тощо) |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виступ на педраді
|
Ніколаєнко Л.П. |
8.4.4. |
Бліц-опитування «Теза навчального року». |
|
|
|
|
|
|
|
2-3 |
|
|
|
матеріали опитування |
Машошина С.В. |
8.4.5. |
Анкетування «Готовність підлітка взаємодіяти із соціумом» (за результа-тами впровадження в практику роботи шкіл стратегій та технологій соціа-лізації) |
|
|
|
|
* |
|
|
* |
|
|
|
Виступ на педраді |
Іванченко Н.М. Глинська Н.С. |
8.4.6. |
Обмін досвідом щодо створення ситуа-ції успіху як напрямку соціалізації осо-бистості» |
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
Виступ на педраді |
Класні керівники |
8.4.7. |
Оцінка освітнього середовища, яке вп-ливає на процеси соціалізації в школі» (результати анкетування, яке проводив соціальний педагог) |
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
Виступ на педраді |
Іванченко Н.М. |
8.5. |
Презентація інноваційного досвіду роботи освітян міста |
|||||||||||||
8.5.1. |
Презентація діяльності шкіл міста, опорної школи на Міжнародних, Все-українських, обласних та міських нау-ково-методичних заходах згідно з те-мою проекту |
|
Постійно |
|
Виставкові матеріали |
Андрушко І.А. |
||||||||
8.5.2. |
Випуск методичного бюлетеня «Учитель - реформатор власного педагогічного досвіду» |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
План підготовки до педради |
Гречко В.Є. |
8.5.3. |
Презентація творчого досвіду освітян міста:
|
|
Постійно |
|
Річний план роботи школи |
Андрушко І.А. |
||||||||
8.5.4 |
Участь в науково-методичних заходах різ-них рівнів з питань розвитку громадсько-активної особистості в сучасних умовах
|
|
Постійно |
|
Конкурсні матеріали |
Андрушко І.А. |
||||||||
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
8.6. |
Видавнича діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.6.1. |
Публікація досвіду роботи вчителів міста в засобах масової інформації
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
* |
|
|
Інформаціний каталог |
Андрушко І.А. керівники цик-лових кафедр |
8.6.2. |
Підготовка науково-методичних матеріалів: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- професійний довідник «Стратегії та технології соціалізації» |
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
* |
|
Довідник |
Науково-методична рада |
|
- статті з питань соціалізації дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі |
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
Статті з досвіду роботи |
Вчителі-предметники |
|
- методичних порад щодо керування процесом соціалізації особистості (попередження або корекція дитячих комплексів) |
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
Методичні поради |
Глинська Н.С. Іванченко Н.М. |
8.6.3. |
Каталог експериментальної роботи із зазначенням тем, наближених до розв'язання проблеми соціалізації особистості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
Каталог експеримен-тальної роботи |
Андрушко І.А. |
IX. Аналітична діяльність |
||||||||||||||
9.1. |
Аналіз участі педагогів в конкурсах фахової майстерності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
Інформація |
Андрушко І.А. |
9.2. |
Аналіз роботи шкільного сайту |
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
Інформація |
Андрушко І.А. |
9.3. |
Аналіз курсової перепідготовки |
|
|
|
|
|
3-4 |
|
|
|
4 |
|
Інформація, наказ |
Андрушко І.А., вчителі-предметники |
9.4. |
Аналіз науково-методичної роботи з педагогічними працівниками закладу у 2017-2018 навчальному році
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Звіт |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
9.5. |
Аналіз видавничої діяльності вчителів закладу (розповсюдження педагогічно-го досвіду)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
Інформація |
Андрушко І.А. |
№ з/п |
Зміст діяльності |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Форма звітності |
Відповідальні особи |
9.6. |
Оформлення звіту до ДОІППО за підсумками експериментальної діяльності (ІІІ етап) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-3 |
Звіт |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |
9.7. |
Оформлення матеріалів роботи освітніх проектів в рамках дослідно-експери-ментальної діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-4 |
|
Збірка матеріалів |
Керівники освіт-ніх проектів |
9.8. |
Аналіз роботи циклових кафедр за підсумками 2017-2018 навчального року |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-4 |
1-2 |
Звіт |
Керівники цик-лових кафедр |
9.9. |
Узагальнення матеріалів щодо діяльно-сті органів учнівського самоврядування на ІІІ етапі дослідно-експериментальної роботи на Міжнародному та регіональ-ному рівнях |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1-4 |
Аналіз вихов-ної діяльності в рамках експе-рименту |
Андрушко І.А. Зінченко М.М. |
9.10. |
Аналіз діяльності опорної школи щодо роботи на ІІІ етапі науково-методично-го проекту міста «Забезпечення індиві-дуальної освітньої траєкторії особисто-сті в умовах розбудови громадянського суспільства» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-4 |
|
Аналітичний звіт |
Ніколаєнко Л.П. Андрушко І.А. |