Циклограма роботи директора школи

Про матеріал

Циклограма роботи директора школи на тиждень, місяць, рік стане в нагоді молодим директорам шкіл. Даний матеріал допоможе раціонально спланувати свій час та систематизувати роботу в школі.

Перегляд файлу

Циклограма роботи директора школи на тиждень

 

Понеділок

День організаційно-педагогічних заходів і ро­боти з педкадрами:

  • обговорення поточних справ із заступниками з навчально-виховної роботи;
  • участь у колективних формах методичної ро­боти з учителями;
  • співбесіди з вчителями;
  • вирішення фінансових питань.

Вівторок

День контролю за навчальним процесом:

  • виробничі наради;
  • нарада при директорові (останній понеділок місяця);
  • педагогічні ради (один раз на чверть);
  • аналіз виконання навчальних планів, про­грам, стану викладання предметів;
  • перевірка шкільної документації;
  • відвідування уроків, факультативів.

Середа

День самоосвіти й представлення школи в державних установах:

  • самоосвіта, робота з нормативними й дирек­тивними документами;
  • підготовка матеріалів до різноманітних за­ходів, наказів по школі;
  • представлення школи, в державних органах та інших установах і організаціях, отримання ін­дивідуальних консультацій;

 

Четвер

День роботи з учнівським колективом, дитя­чими та юнацькими організаціями, адміністра­тивною радою:

  • робота з учкомом;
  • бесіди з класними керівниками;
  • бесіди з учнями;
  • адміністративна нарада з планування роботи на наступний тиждень.

 

 

П'ятниця

Адміністративно-господарський день:

  • огляд умов для навчально-виховної, позакласної й позашкільної роботи, суспільно ко­рисної, продуктивної праці;
  • огляд стану шкільних будівель;
  • перевірка виконання санітарно-гігієнічного режиму й правил техніки безпеки;
  • вирішення фінансових питань;
  • нарада із завгоспом, техперсоналом;
  • оперативна нарада з педагогічними праців­никами з питань планування;
  • батьківський день;
  • загальношкільні, класні батьківські збори.
  • наради у відділі освіти.
  • день ділових зустрічей та індивідуальної ро­боти з учителями
  • години прийому з особистих питань.
  • відвідування позакласних заходів;

Циклограма роботи директора школи на рік

Серпень

1. Скласти й затвердити:

річний план роботи школи;

  • розклад уроків і позакласних заходів;
  • план-календар роботи школи;
  • режим роботи їдальні, майстерень, бібліоте­ки, спортзалу;
  • план методичної ради.

2. Провести:

  • педраду;
  • збори батьків учнів 1 класу;
  • інструктаж для чергового класу;
  • бесіди з новенькими учнями й новопризначеними вчителями;
  • огляд навчальних кабінетів;
  • інструктаж із техніки безпеки й охорони життя;
  • організаційну нараду.
  1.       Узяти участь у районній конференції педаго­гічних працівників.
  1.       Узяти участь у нараді при відділі  освіти.
  2.       Виконати план набору в 1, 10 класи.
  3.       Розподілити класи за кабінетами.
  1.       Вивісити інструкцію про обов'язки чергово­го вчителя й чергових учнів.
  2.       Організувати роботу гуртків, факультативів, секцій.

9.Ознайомити вчителів із нормативними до­кументами, які стосуються діяльності навчальних закладів.

  1.      Провести перші засідання динамічних груп, методичного об'­єднання класних керівників.
  2.      Уточнити єдині вимоги до учнів і вчителів.
  3.      Підготувати накази:
  • «Про організацію методичної роботи
  • «Про призначення класних керівників, вихо­вателів, завідувачів кабінетів, майстерні».

13.Підготовка до свята «День знань».

14.Інструктаж класних керівників, керівників гуртків із питань планування виховної роботи.

  1.      Перевірити готовність навчальних кабінетів до роботи.

Вересень

  1.       Свято «День знань».

2.Інструктивно-методичні наради з планування роботи й ведення шкільної документації.

3.Практикум зі складання поурочних планів.

4.Збори з обраними головами класних бать­ківських комітетів.

5.Бесіди з наставниками молодих учителів.

6.Тарифікація вчителів.

7.Навантаження техперсоналу.

8..Підсумки першого дня навчання.

9. Перевірка ведення класних журналів.

10.Перевірка стану класних приміщень.

11.Складання графіка роботи гуртків і факуль­тативів.

  1.      Складання графіка чергування вчителів і учнів.
  2.      Складання графіка контрольних, практич­них і лабораторних робіт на перший семестр.
  3.      Перевірка планування роботи вчителів і динамічних груп.
  4.      Перевірка особових справ учнів і вчителів.
  5.      Нарада з планування й організації атестації педагогічних працівників.
  6.      Затвердження режиму роботи школи, розкла­ду уроків.

18.Прийом заяв від учителів на атестацію (з 20.09).

19.Ухвалення наказів:

  • «Про розподіл функціональних обов'язків між членами адміністрації школи»;
  • «Про охорону праці в школі»;
  • «Про режим роботи школи»;
  • «Про створення атестаційної комісії»;
  • «Про організацію безкоштовного харчуван­ня в школі»;
  • «Організація індивідуального навчання уч­нів»;
  • «Про створення комісії для проведення атес­тації»;

  «Про призначення відповідальних осіб...»;

  • «Про організацію методичної роботи»;
  • «Про проведення предметних олімпіад»;

20.Здача статистичного звіту.

21.Уточнення списків учнів, пере­вірка мікрорайону.

22.Інструктаж учителів і техперсоналу з тех­ніки безпеки.

23.Зайнятість учнів у гуртках і факультативах.

24.Лінійки дисципліни й порядку.

  1.      Підсумки працевлаштування випускників.

Жовтень

1. Розпочати вивчення системи роботи, стану викладання навчального предмета (згідно з річ­ним планом).

  1.        Підготувати и провести педагогічний кон­силіум у 5 класі.
  2.        Підготувати матеріали до педагогічної виставки.
  3.        Провести перше засідання атестаційної ко­місії.
  4.        Провести планову нараду.
  5.        Підготовка школи до зими.
  6.        Проведення свята «День учителя».

 

  1.        Звіт за III квартал про травматизм.
  1.       Спланувати проведення осінніх канікул.
  2.       Підготовка й проведення педради.
  1.       Проведення засідань динамічних груп, методичного об'єд­нання класних керівників.
  2.       Огляд навчальних кабінетів (разом із проф­комом).
  3.       Лінійки з учням  щодо ви­конання статутних вимог.
  4.       Перше засідання нового складу шкільного батьківського комітету.
  1.       Участь у конкурсі «Вчитель року».
  1.       Складання списків випускників для виго­товлення атестатів і свідоцтв.

 

Листопад

 

1.Оформлення матеріалів на педагогічну виставку.

2.Внутрішньошкільний контроль згідно з річ­ним планом.

  1.       Класні батьківські збори.
  2.       Батьківські збори випускників 9,11 -х класів.
  3.       Перевірка роботи спортивних секцій і спецгрупи.
  4.       Проведення предметних олімпіад і визначен­ня переможців.

                                                                    Грудень

  1.       Перевірка навчальних планів і програм (уза­гальнення наказом).
  2.       Проведення контрольних робіт за І семестр.
  3.       Узагальнення матеріалів із вивчення системи роботи й стану викладання предметів.
  4.       Участь у районних предметних олімпіадах.
  5.       Збір матеріалів і підготовка педради, педчитань, конференції.
  6.       Складання планів на зимові канікули.
  7.       Проведення новорічно-різдвяних свят.

8.Планова нарада.

9.Участь у районній педагогічній виставці.

  1.       Рекомендації щодо закінчення І семестру.
  2.       Наказ «Про підсумки медичного огляду уч­нів».
  3.       Наказ «Про організацію й проведення но­ворічних свят».
  4.       Бесіди з профілактики нещасних випадків.

Січень

  1.       Підсумки НВР за І семестр.
  2.       Педрада, планова нарада.
  3.       Педчитання, конференція.
  4.       Засідання динамічних груп,  методичного об'єднання класних керівників.
  5.       Інструктаж працівників із техніки безпеки.
  6.       Лінійки з учнями 5—11-х класів з питань ус­пішності за І семестр.
  1.       Участь учнів у конкурсі-захисті робіт МАН.
  2.       Участь учнів у обласних предметних олім­піадах.
  3.       Батьківські збори з питань успішності за І се­местр.
  1.      Контроль за ходом атестації педагогічних працівників. Засідання атестаційної комісії.
  2.      Складання мережі класів на наступний на­вчальний рік.
  3.      Заявка на педагогічні кадри.
  4.      Звіти перед профкомом про виконання ко­лективної угоди між дирекцією й профкомом.
  5.      Нарада з організації систематичного по­вторення матеріалу, підготовка до державної під­сумкової атестації, незалежного зовнішнього оці­нювання.
  6.      Звіт про травматизм за IV квартал (за рік).
  7.      Складання заходів щодо підготовки до но­вого навчального року.
  8.      Наказ «Про організацію роботи з питань вивчення ЦЗ».

Лютий

1.Панорама відкритих уроків учителів, що атестуються.

  1. Попередній розгляд навчального наванта­ження вчителів на наступний навчальний рік.

3.Загальношкільні батьківські збори.

4.Підготовка вчителями, що атестуються, ма­теріалів до презентацій.

5.Планова нарада.

Березень

  1. Написання атестаційних характеристик на педагогічних працівників.
  2. Презентація досвіду вчителів, що атесту­ються.
  3. Засідання шкільної атестаційної комісії з атестації педагогічних працівників.
  4. Весняні канікули (планування, організація, проведення).
  5. Засідання педради, динамічних груп,методичного об'єднання класних керівників.
  6. Планова нарада.
  7. Огляд навчальних кабінетів

8.Корекція списків випускників школи для ви­готовлення бланків атестатів і свідоцтв.

9.Наказ «Про проведення атестації у 2017-2018 н. р

Квітень

  1.       Підготовка до державної підсумкової атес­тації (нарада).
  2.       Участь у незалежному зовнішньому оціню­ванні.
  3.       Оформлення стенду «Підготовка до ДПА».
  4.       Організаційні заходи щодо проведення літ­нього відпочинку. Робота літнього пришкільного табору. Організаційний наказ.
  5.       Класні батьківські збори.

6.Планова нарада.

7.Участь у роботі районної атестаційної комісії.

8.Складання графіка відпусток

9.Наказ «Про проведення навчальних екс­курсій і навчальної практики».

  1.      Написання узагальнюючих наказів про ви­вчення стану викладання предметів, системи ро­боти, системи уроків, досвіду роботи.
  2.      Наказ «Про попередній розподіл наванта­ження вчителів на наступний навчальний рік».
  3.   Проведення засідань динамічних груп для погодження матеріалів державної підсумко­вої атестації.

 

                                                 Травень

1. Проведення річних директорських контроль­них робіт (узагальнення наказом).

  1.        Перевірка класних журналів.
  2.        Проведення військово-польових зборів уч­нів 11 класу.

5.Педрада з питань переведення учнів 1—3-х класів і випуску учнів 4 класу.

  1.       Рекомендації щодо закінчення навчального року.
  2.       Написання проекту річного плану на наступ­ний навчальний рік.
  3.       Свято останнього дзвоника.

9.Перевірка виконання навчальних планів і програм (узагальнення наказом).

10.Наказ «Про відпустки педагогічних праців­ників »

Червень

  1.       Контроль проведення державної підсумко­вої атестації.
  2.       Робота мовного та пришкільного таборів.
  3.       Проведення навчальних екскурсій і практики для учнів 5—8-х  класів.
  4.       Перевірка класних журналів і здача їх в архів.
  5.       Прийом учнів до 1, 10 класів.
  6.       Випускні вечори для учнів 9, 11 класів.
  7.       Ремонт класних і шкільних приміщень.
  8.       Підведення підсумків за рік:
  • методичної роботи;
  • виховної роботи;
  • військово-патріотичної роботи.

9.Підготовка звітів заступника директора , педагога-організатора для підсумкової педради.

  1.      Підсумки державної підсумкової атестації, ЗНО.
  2.      Підготовка навчальних кабінетів до нового навчального року, перевірка їх готовності (перед відпусткою).

 


Від культури харчування — до культури здоров'я

І. Загальні положення

На виконання ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства» та з метою забезпечення

виконання постанов Кабінету Міністрів Ук­раїни № 1591 від 22.11.04 «Про затверджен­ня норм харчування в навчальних закла­дах», № 258 від 21.05.92 «Про норми харчуван­ня та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобиль­ської катастрофи», у школі організовано харчуван­ня дітей і підлітків через їдальню й буфет при ній.

II. Організація роботи шкільної їдальні

  1.     У шкільній їдальні харчуються учні й праців­ники школи. Основним видом харчування в школі є гарячі сніданки й обіди.
  2.     Учні 1—4-х класів, які перебувають у гру­пах продовженого дня, одержують, крім сніданків, обідів, ще й підвечірок.
  3.     Харчування учнів за їхнім бажанням може забезпечувати буфет, де в достатній кількості є хлі­бобулочні вироби, різноманітні свіжі бутерброди, салати, фруктові й овочеві соки, мінеральна вода, кава або чай, кисломолочні продукти.

Не повинно бути в буфеті солодощів, чіпсів та іншої продукції, яка викликає кишкові розлади й порушує режим харчування.

  1.     Для організації харчування шкільна їдальня на умовах щорічного договору оренди нерухомого майна комунальної власності передається оренда­рю (приватному підприємцю).
  2.       Приватний підприємець

5.1.Забезпечує:

  • належний санітарно-гігієнічний стан харчоб­локу згідно із санітарними нормами й правилами;
  • безкоштовні обіди пільгових категорій дітей і учнів 1—4-х класів за цінами, установленими рі­шенням міськвиконкому;
  • збереження наданих для їдальні приміщень і обладнання;
  • правильну експлуатацію холодильного й тор­гово-технологічного обладнання;
  • закупівлю продуктів тільки в переможців тен­деру;
  • відповідно до узгодженого меню забезпечує їдальню й буфет продуктами, що мають держав­ні сертифікати, які гарантують їх доброякісність.

5.2. Здійснює:

  • ремонт обладнання й нагляд за всіма інже­нерними комунікаціями;
  • забезпечення питного режиму школярів із ви­користанням відповідного посуду згідно з вимо­гами СЕС;
  • за власні кошти й власними силами якісний ремонт приміщень їдальні з метою її підготовки до нового навчального року;
  • складання щоденного меню на основі зразка, погодженого з медсестрою й затвердженого ди­ректором школи.

5.3. Несе відповідальність за норми закладки продуктів, передбачених меню, якість приготу­вання їжі, своєчасну її реалізацію, керує роботою всіх працівників їдальні, чергових учнів і слідкує за санітарно-гігієнічним станом приміщення, по­суду, кухонного інвентарю.

6. Підприємства, що виграли тендер для обслу­говування шкільних їдалень, зобов'язані:

  • безперебійно постачати їдальню м'ясними, рибними, молочними продуктами, овочами й фруктами;
  • забезпечувати необхідний асортимент про­дуктів харчування й наявність супроводжувальних документів, що підтверджують їх якість.

7. Керівництво школи:

  1. Укладає угоду про організацію харчуван­ня з приватним підприємцем, у якій передбача­ються зобов'язання сторін про якісне обслугову­вання учнів.
  2. Слідкує за санітарно-гігієнічним станом їдальні й буфету, робочим станом і необхідною кількістю умивальників, електрорушників, ми­ючих і дезінфекційних засобів.
  3. Забезпечує чергування учнів і вчителів під час перерв.
  4. Організує харчування груп продовженого дня й забезпечує дотримання учнями норм особис­тої гігієни під час відвідування їдальні.
  5. Залучає батьківську й педагогічну громад­ськість для покращення організації харчування ді­тей.
  6. Забезпечує в обідньому залі кількість столів і лав відповідно до кількості учнів, що харчуються.
  7. Проводить широку роз'яснювальну роботу серед батьків і учнів щодо ролі й значення гаря­чого харчування для стану здоров'я дітей, їхньої працездатності й забезпечення успішності.

7.8. Тримає під контролем виконання меню й приділяє належну увагу С-вітамінізації.

  1. Проводить щорічні конкурси-огляди на кращу культуру харчування «Гаряче харчуван­ня — запорука здоров'я», положення про прове­дення яких розробляються радою школи й бать­ківським комітетом.
  2.                  Організовує безкоштовні обіди дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклу­вання, і дітям із малозабезпечених сімей у межах затвердженого кошторису видатків.
  3.                  Організовує безкоштовне харчування уч­нів 1—4-х класів у межах затвердженого кошто­рису видатків.

8. Керівникам школи спільно з приватним під­приємцем слід:

  1. Під час організації й контролю за харчу­ванням керуватись Порядком організації й хар­чування дітей у навчальних і оздоровчих закла­дах, затвердженого наказом МОЗ і МОН України від 01.06.05 № 242/329, примірним двотижневим меню, затвердженим у міській СЕС.
  2. Вести щоденний облік дітей, які безкош­товно харчуються; щомісячно подавати звіти-відомості до централізованої бухгалтерії управлін­ня освіти.
  3. Перевіряти робочий стан технологічного обладнання.

9. Для забезпечення якісного харчування до об­слуговування щоденно залучати чергових учнів,  до обов'язків яких уходить попереднє сервіруван­ня столів, рознесення сніданків і обідів та приби­рання використаного посуду.

Роботу в їдальні учні виконують лише в спец­одязі, яким забезпечують учнів батьківські комі­тети.

10. Учні, що бажають харчуватись обідами й гарячими сніданками, роблять попередню за­ явку через класних керівників, які організовують збір коштів від учнів.

III. Керівництво й контроль за роботою шкільної їдальні

  1. Відповідальність за організацію харчування учнів покладається на директора школи.
  2. Контроль за діяльністю шкільної їдальні здійснюють управління освіти й охорони здоров'я міської ради, шкільні громадські організації.
  3.       У шкільній їдальні ведуться:

а) бракеражний журнал, у якому щоденно ро­биться запис про якість їжі за підписом медпра­цівника;

б) контрольний журнал для записів зауважень і пропозицій осіб, які здійснюють перевірку;

в) санітарний журнал для записів зауважень працівників санітарного нагляду, які здійснюють перевірку.


Психолого-педагогічна абетка

«10 секретів налагодження духовних стосунків між учителем і учнем»

  1. Спілкуйся якомога більше з дітьми, особли­во в позаурочний час.
  2. Пам'ятай: знання сутності стосунків у ко­лективі (визначення лідерів) обов'язково допо­може на уроках, особливо в екстремальних си­туаціях.
  3. Пізнай у дітях себе колишнього: учись у ді­тей розуміти іншу людину, сприймати її такою, якою вона є, поважати її, передбачати поведінку людей. Умій передбачити й оцінити ситуацію або точку зору учня очима самого учня.

4. Запам'ятай: духовний контакт — це та сфера, яка легко руйнується. Отож, постійно підживлюй її. Дрібниць у стосунках немає. Інколи те, що тобі здається дріб'язковим, буде важливим для учня й класу. Найбільше зміцненню духовних контактів сприяють спільні інтереси й потреби.

  1. Дорожи довірою дітей. Це обов'язковий ком­понент у діяльності будь-якої соціальної групи, який досягається компетентністю, сумлінністю й чесністю.
  2. Керуйся принципом: якомога більше вимог­ливості до людини і якомога більше поваги до неї. Знай, що легше сприймаються вимоги, висловлені у ввічливій формі: вимоги-прохання, вимоги-поради.
  3. Будь ворогом негативного принципу керів­ництва: кого хочу — милую, кого хочу — караю.
  4. Безапеляційність — не твій порадник.
  5. Викликаючи почуття страху, ти принижуєш і себе, і дитину, притупляєш її інтелект. Подумки полічи до 10 перш, ніж викликати батьків, зроби­ти запис у щоденнику чи відіслати учня до заступ­ника директора.

10. Ти і твій предмет — не центр Землі, є ще й інші... Не намагайся перенести на домашнє зав­дання те, чого не зробив сам на уроці.


Прогностична модель випускника школи І ступеня

Випускник школи І ступеня — особистість, яка:

  1.     Свідомо дбає про підтримку, збереження й розвиток власного фізичного здоров'я. Має до­статні уявлення про свій внутрішній світ, «психіч­не я».
  2.     Виявляє знання й достатній рівень володін­ня рідною мовою.
  3.     Має необхідні знання з англійської мови, ін­форматики.
  4.     Уміє спілкуватися, слухати, може відчути по­чуття іншої людини, прагне допомагати людям. Уміє робити добро. Хоче й уміє пізнавати себе й ін­ших. Володіє почуттям такту.
  5.     Здатна творчо засвоювати знання. Має гнуч­кий стиль мислення.
  1. Має сформовану потребу саморозвитку, по­требу управління власним тілом і емоціями.
  2. Має сформовану адекватну самооцінку. Во­лодіє еталонами стосунків із батьками, іншими дорослими, ровесниками, еталонами бережного ставлення до природи, речей. Позитивно ставить­ся до власної діяльності.
  3. Має достатньо розвинений художній смак. Розуміє й любить прекрасне.

Прогностична модель випускника школи II ступеня

Випускник шкапи II ступеня — особистість, яка:

  1.     Позитивно ставиться до себе, дбає про без­пеку свого здоров'я й життя.
  2.     Має чіткі уявлення про свій внутрішній світ, «власне психічне Я».
  3.     Може визначити свої здібності й інтереси, шляхи їх реалізації.
  4.     Уміє спілкуватися з однолітками, оточуючи­ми людьми.
  5.     Має сформовані навички правомірної по­ведінки.
  6.     Володіє державною мовою як засобом спіл­кування, пізнання культурних цінностей, засобом вираження особистості.
  7.     Має достатні знання для здобуття подаль­шої освіти.

8. Розуміє необхідність турботи про дов­кілля.

9. Розуміє красу навколишнього світу, дбає про його збереження.

Прогностична модель випускника школи III ступеня

Випускник школи  III ступеня — особистість, яка:

  1.     Розуміє, що найвища цінність—людина, яка живе в об'єктивно існуючому, якісно різноманіт­ному світі. Розуміє, що поза людиною для люди­ни світу немає.
  2.     Має міцну нервову систему. Дбає про збере­ження власного здоров'я, має чіткі уявлення про свій внутрішній світ, «психічне Я».
  3.     Має власні погляди на сенс і мету людсько­го життя; знає, чим визначається право людини на життя.
  1. Усвідомлює, що є для неї необхідним для більш повної реалізації своїх задатків і можли­востей, обрання шляху для майбутньої професій­ної діяльності.
  2. Уміє у процесі спілкування гармонізувати свої взаємини з іншими людьми, виявляти не­гативне ставлення до проявів антигуманізму,нетерпимості, зневаги до інших людей, проявів насильства тощо.
  1.     Знає основи системи правоохоронної систе­ми, конституційного ладу України, має початкові знання з цивільного, сімейного, трудового, кримі­нального права.
  2.     Уміє діяти в типових життєвих ситуаціях від­повідно до норм права; має тверді переконання в необхідності суворого дотримання законів, не­примиренна до протиправної поведінки.
  3.     Досконало володіє державною мовою як за­собом спілкування, пізнання культурних ціннос­тей, засобом самовираження.
  4.     Має достатні знання для подальшого здобут­тя професійної освіти, гнучкий стиль мислення.
  1. Орієнтується в основних досягненнях і про­блемах культурного розвитку сучасного людства, усвідомлює історичні корені й сучасні проблеми відродження національної культури.
  2. Має розвинену потребу в самоосвіті.
  3. Має сформовану алгоритмічну культуру як особливий аспект культури мислення.
  1. Має розвинену здатність адаптуватися до умов, що змінюються, ініціативна, творча.
  2. Має сформовані загальнолюдські духовні цінності, національну свідомість, позитивні ри­си характеру.
doc
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
8807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку