Цікаві вправи на різних етапах уроку

Про матеріал

Вправа "Мета план"

Вправа "Дрід"

Вправа "Формування позитивної мотивації до навчання"

Вправа» Що я знаю. Про що хочу дізнатися»

«По колу»

Вправи, які зроблять урок цікавим.

Перегляд файлу

Формування позитивної мотивації до навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прийом  організації обговорення чи дискусії

  1. Вправа «Мета план»

На стікерах різних кольорів учасники пишуть шляхи вирішення проблеми. Представники груп поетапно транслюють свої напрацювання. Зміст проблеми прикріплюється на плакаті «Мета план» .

ХІД ВПРАВИ

1 група - Якою ситуація є в дійсності? (Назвати позитивні і негативні моменти.)

2 група - Якою має бути ідеальна ситуація?

3 група - Чому в дійсності ситуація не є такою, якою вона має бути? (Назвати причини, які заважають ситуації бути ідеаль­ною.)

4група - Що необхідно зробити, щоб подолати причини?

5 група - Які ресурси в нас є щоб реалізувати дані пропозиції?

                                              МЕТА ПЛАН                                                                                                                                     

                                                      Проблема

                                  1.Якою ситуація є в дійсності?

 

 

 

 

 

 

2.Якою має бути ідеальна ситуація?               3.Чому в дійсності ситуація не              

 

 

                              є такою  якою вона має бути в         

                                          дійсності (причини)

 

 

                                                                                                                                     5.Якіресурси в нас є щоб

реалізувати дані                                                                                                                      

пропозиції?                                                  4. Що необхідно зробити, щоб               

 

 

 

 

                         подолати причини?   

 

2.Підбиття підсумків .

Вправа «Метод «ДРІД»

 

Д — досвід (що робили, що пам'ятаєте?)

Р — рефлексія (які відчуття, реакція?)

І — інформація (яку інформацію одержали, які висновки зробили?)

Д — дії (як ви будете діяти в майбутньому)

Учасникам пропонується висловити свої думки щодо кожного питання. У такий спосіб підбиваються підсумки у.

 

 

 

  1. Актуалізація опорних знань

Вправа» Що я знаю. Про що хочу дізнатися»

  • Що я знаю про тему що вивчається?
  • Хочу дізнатися про….?
  • Для цього я буду використовувати…

 

 

  1. Вивчення нового матеріалу

 

«По колу»

 

Цю вправу потрібно використовувати для збору максимальної кількості інформації.

Клас ділиться  на групи. Кожна група отримує окреме завдання:

  • визначити фактори;
  • визначити причини;
  • визначити  наслідки тощо.

 

Всі групи сидять у формі кола. Кожна група (одночасно працюють всі групи) визначає у своєму колі одну причину ( наслідок, фактор, тощо), записуючи її на листку. Цей листок вона передає наступній групі, і таким чином, листок ходить по колу до тих пір, поки дана тема не буде вичерпаною.

Слід звернути увагу на те щоб учасники заняття не дублювали вже записаних

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
4812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку