Вправа "Мета план"
Вправа "Дрід"
Вправа "Формування позитивної мотивації до навчання"
Вправа» Що я знаю. Про що хочу дізнатися»
«По колу»
Вправи, які зроблять урок цікавим.
Формування позитивної мотивації до навчання
Прийом організації обговорення чи дискусії
На стікерах різних кольорів учасники пишуть шляхи вирішення проблеми. Представники груп поетапно транслюють свої напрацювання. Зміст проблеми прикріплюється на плакаті «Мета план» .
ХІД ВПРАВИ
1 група - Якою ситуація є в дійсності? (Назвати позитивні і негативні моменти.)
2 група - Якою має бути ідеальна ситуація?
3 група - Чому в дійсності ситуація не є такою, якою вона має бути? (Назвати причини, які заважають ситуації бути ідеальною.)
4група - Що необхідно зробити, щоб подолати причини?
5 група - Які ресурси в нас є щоб реалізувати дані пропозиції?
МЕТА ПЛАН
Проблема |
1.Якою ситуація є в дійсності?
|
|
|
|
|
2.Якою має бути ідеальна ситуація? 3.Чому в дійсності ситуація не
|
|
є такою якою вона має бути в
дійсності (причини)
|
|
5.Якіресурси в нас є щоб
реалізувати дані
пропозиції? 4. Що необхідно зробити, щоб
|
|
|
|
подолати причини?
2.Підбиття підсумків .
Вправа «Метод «ДРІД»
Д — досвід (що робили, що пам'ятаєте?)
Р — рефлексія (які відчуття, реакція?)
І — інформація (яку інформацію одержали, які висновки зробили?)
Д — дії (як ви будете діяти в майбутньому)
Учасникам пропонується висловити свої думки щодо кожного питання. У такий спосіб підбиваються підсумки у.
Вправа» Що я знаю. Про що хочу дізнатися»
«По колу»
Цю вправу потрібно використовувати для збору максимальної кількості інформації.
Клас ділиться на групи. Кожна група отримує окреме завдання:
Всі групи сидять у формі кола. Кожна група (одночасно працюють всі групи) визначає у своєму колі одну причину ( наслідок, фактор, тощо), записуючи її на листку. Цей листок вона передає наступній групі, і таким чином, листок ходить по колу до тих пір, поки дана тема не буде вичерпаною.
Слід звернути увагу на те щоб учасники заняття не дублювали вже записаних