2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Давньогрецька релігія та міфологія

Про матеріал
Сформувати уявлення про релігійні вірування та міфологію стародавніх греків; охарактеризувати роль Олімпійських ігор в житті еллінів; вдосконалювати навички роботи з підручником та QR кодом; уміння виділяти головне, уміти поєднувати набуті знання з зарубіжної літератури на уроках історії; виховувати інтерес до минулого людства.
Перегляд файлу

Тема: Давньогрецька релігія та міфологія.

Мета: сформувати уявлення про релігійні вірування та міфологію стародавніх греків; охарактеризувати роль Олімпійських ігор в житті еллінів; вдосконалювати навички роботи з підручником та QR кодом; уміння виділяти головне, уміти поєднувати набуті знання з зарубіжної літератури на уроках історії; виховувати інтерес до минулого людства.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки – ілюстрації.

Основні терміни: релігія, міфологія, політеїзм, міфологія, Олімпійські ігри.

Основні дати: 776р. до н.е. -  перші Олімпійські ігри Стародавнього світу;

394 р. до н.е. – заборона Стародавніх Олімпійських ігор римським імператором Феодосієм.

1896. р – відновлення Олімпійських ігор сучасності.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Вітання. «На що схожий мій настрій».

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Любі друзі, сьогодні у нас незвичний урок історія разом з зарубіжною літературою.

Сьогодні ми з вами маємо  чітко зрозуміти яка різниця між міфом, міфологією стародавніх греків, а також продовжимо удосконалювати навички роботи з QR і зробити це у вигляді мандрівки Олімпом.

Вправа «Кросинс»                                                   

Аїд    1

Геракл   2

Нарцис  3

Символ олімпійських ігор        8

     9   ?

Афродіта   4

Посейдон

7

Зевс     6

Прометей 

5

 

Зашифрована тема уроку

Вставленні картинки учні по черзі називають два речення, що характеризують зображення , а в центрі закрита картинка за якою ховається тема.

 

 

ІІІ Домашнє завдання

Відкрийте щоденники і запишіть Д.З   § 33-41

ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.

Як стародавні греки  пояснювали виникнення світу?

Розповідь учнів супроводжується демонстрацією  зошитів з зарубіжної літератури.

Хаос

Гея

Уран            12 титанів

Кронос

Зевс    Аїд     Посейдон.

Переносять в зошит з історії

Грецька релігія зародилась з міфології, а остання з міфів.

Міф

Міфологія

Релігія

Оповідь про богів та героїв

Сукупність пов’язаних між собою міфів певних людських спільнот

Це сукупність вірувань і вчень наявних у суспільстві

Із тих знань які у вас є давайте охарактеризуємо грецьку релігію

Ст.. 141 підручника.

Язичництво  

Політеїстична 

Хто служить цим богам?

Жрець

Культ

Храм

На кого схожі боги? На людей.     В якій релігії боги схожі на тварин?

Антропоморфний.

Що ви знаєте про богів олімпійців?

Зевс                                                 Природні явища

                                                        від яких залежало життя греків

 

 

                      Посейдон

Аїд

 

Фізкульт хвилинка.

  Ми не дарма сьогодні згадували олімпійські ігри. Наша мандрівка довела нас в Олімпію. Де здійснювався один з найважливіший культ Стародавньої Греції.

І ви на сторінці 143 дізнаєтесь про цей культ

Вправа «асоціативний кущ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повідомлення учнів про Пєра де Кубертена та Олексія Бутовського.

V.  Закріплення та систематизація знань

Ст. 145 QR код.

«Чорний ящик» - сховані предмети які належали грецьким богам.

Троє переодягнених в грецьких героїв учнів задають питання однокласникам витягуючи предмети з чорного ящика.

VІ. Підбиття підсумків.

Ми завершили з вами мандрували Стародавньою Грецією. Дякуємо за роботу ви працювали чітко, впевнено, злагоджено.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 лютого
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку