День Безпечного Інтернету

Про матеріал

Захід розроблений для учнів початкових класів, який проводиться в лютому в День Безпечного Інтернету, можна проводити по класах окремо, можна зібрати в актовій залі всіх учнів.

Перегляд файлу

 

Виховний захід

«До Дня безпечного Інтернету»

Вікова категорія: учні 1-4 класів

Вчитель: Рохман Юлія Миколаївна, вчитель інформатики Черкаської ЗОШ №8 Черкаської міської ради

Мета: Надати учням початкові уявлення про безпеку в Інтернеті, елементарні способи захистити себе від шкідливого впливу Інтернету на дитину, виховувати культуру спілкування в мережі, розвивати увагу, пам’ять мислення.

 

Ведучий 1. Вітаю всіх присутніх в цьому залі. Сьогодні ми поговоримо про світ з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Мережу Інтернет можна вважати одним з найвидатніших винаходів людства. Використовуючи світову павутину можна навчатися, шукаючи матеріали для рефератів, електронні книги, бібліотеки, енциклопедії, здійснювати покупки, не витрачаючи час на походи до магазину.

Ведучий 2. Інтернет для більшості людей став основним засобом спілкування та зв’язку. Підключивши до персонального комп’ютера чи ноутбука веб-камеру, мікрофон та колонки, можна безкоштовно спілкуватися з людиною з іншого куточка світу та ще до того ж бачити співрозмовника на моніторі. В комп’ютерній мережі кожен користувач може знайти онлайн-фільми, телебачення та ігри.

Ведучий 1. Але як і в будь-якому іншому світі користування Інтернетом потребує знання своїх правил, яких потрібно суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних ситуацій. Про них ми і поговоримо сьогодні.

Ведучий 2. Ми пропонуємо до Вашої уваги казку про дівчинку Скріпочку (включається відео 1 https://youtu.be/bkh0w6_ViRg, автор Шнайдерман Світлана). Скріпочка дуже товариська і весела.

На день народження батьки подарували їй комп’ютер та підключили до мережі Інтернет, тепер у неї з’явилося більше можливостей для спілкування.

Ведучий 1. Спілкуючись «в контакті» з друзями, одного разу вона отримала цікаве повідомлення від незнайомого хлопця, який незабаром запропонував їй дружбу. З кожним днем спілкування Скріпочка розуміла, що в них багато спільного, та й за віком хлопець був лише на один рік старше за неї.

На фото, яке вона отримала, він був дивовижно гарним і добрим хлопцем, тому у Скріпочки не виникло сумнівів щодо зустрічі з ним. Але говорите про це батькам дівчинка не стала, адже думала, що повернеться додому раніше, ніж вони прийдуть з роботи.

Ведучий 2. Скріпочка уявляла, що її новий друг прийде на зустріч з гарними квітами.

- Коли ж дівчинка прийшла на призначене місце зустрічі, там було темно і безлюдно, проте це її зовсім не турбувало, адже її новий знайомий хотів, щоб їм ніхто не заважав. Пройшов деякий час і, раптом перед Скріпочкою з’явився неохайно вдягнений дорослий чоловік. Як з’ясувалося - це був той, хто видавав себе в Інтернеті за чемного і доброго хлопця.

Ведучий 1. Чоловік відібрав сумку і мобільний телефон та почав погрожувати, якщо вона розповість про нього. Дівчинка дуже злякалась, вирвалась з ціпких рук чоловіка та втекла додому. Ця історія дуже вразила Скріпочку. Вона хотіла забути про те, що сталося і повернути все на свої місця. Але у Сріпочки нічого не вийшло.

 Як ви гадаєте, де допустила помилку Скріпочка?

 Що було необхідно зробити інакше? (запитати у учнів, один з ведучих підходить до дітей з мікрофоном і проводить опитування)

Ведучий 2. ПАМ’ЯТАЙТЕ: Якщо хтось незнайомий запропонує Вам дружбу в Інтернеті, згадайте казку про маленьку Скріпочку та дотримайтесь цих правил:

  •        не вірте тим даним і фотографіям, які Вам надсилають;
  •        погоджуйтесь на зустріч лише вдень та в людному місці;
  •        повідомте батькам про зустріч або візьміть їх з собою.

Ведучий 1.Зараз майже кожна людина використовує в своєму житті Інтернет. Але не всі знають правила безпечного користування Інтернетом.

Ведучий 2.Отже, пропонуємо разом з нами дізнатися, які ще є правила!

 

 

Сценка 1(дівчинка1, той хто гукає(за сценою), дівчинка 2, дівчинка 3).

На сцену виходить один учасник.

Дівчинка 1. -Так! Новенький телефончик! Потрібно обов’язково зареєструватися в Вконтакті. Так…..номер телефону – є! Пароль…..треба вигадати пароль….нескладний, інакше забуду. Можливо….О! Є ідея! Моя дата народження! І не складно і запам’ятаю.

Той хто гукає. Хтось його(її)гукає.

-Ходи сюди!Мерщій!

Дівчинка 1. -Що таке? Іду!

Залишає телефон. Іде.

Виходять ще два учасника.

Дівчинка 2. -Дивись! Залишила телефона!

Дівчинка 3. -Ще й новенького!Напевно, вже в Вконтакті встигла зареєструватися.

Дівчинка 2.-Не знаю, не знаю. Перевіримо! Зайдемо на її сторінку!

Дівчинка 3.-А її номер телефону?

Дівчинка 2.-А я маю!

Дівчинка 3.-А з паролем як?

Дівчинка 2.-Диви яка ти дивна! Та вгадати пароль-раз плюнути! Спробуймо її дату народження! Ти диви вийшло!!!

Дівчинка 3.-Та це ж смішно ставити під пароль дату народження!

Дівчинка 2.-Смішно! Та вона напевно не знала про одне з правил безпечного користування Інтернетом.

 

Ведучий 1. Правило№1.Використовуйте надійний пароль-комбінуйте букви, цифри та інші символи.

 

Сценка2. Виходять два учасника.

Учень 1.-Привіт!

Учень 2.-Привіт!

Учень 1.-А ти знаєш що є такий острів де на деревах ростуть пиріжки?

Учень 2. -Чи ти здурів!!!Де таке взагалі чувано?

Учень 1.-А ще на тому самому острові люди ходять догори дригом. Тобто на руках-завжди!

Учень 2.-Ага.Так звичайно.Так я і повірив.

Учень 1. -А ще в них замість автомобілів велетенськііі метелики на яких вони літають.

Учень 2.-Годі з мене!

Учень 1. -А ще….

Учень 2. -Годі я сказав!Ти сам хоч віриш в це? І де ти взагалі взяв цю інформацію?

Учень 1. -Як де? В інтернеті прочитав!

Учень 2. -А! Ну тоді-звісно! Т и певне не знав про друге правило безпечного користування Інтернетом!

 

Ведучий 2.Правило№2.Не вірте всьому, що читаєте-завжди перевіряйте достовірність джерела.

 

Сценка 3. На сцені двоє

Учень 1.- Привіт. Як страви?

Учень 2. - Привіт. Мені на гуртку з журналістики задали скласти вікторину про себе. Хочеш спробувати відгадати.

Учень 1- Давай, буде цікаво.

Учень 2- А спробуй вгадати, де ми з батьками відпочивали влітку.

Учень 1- Так... Складно... Але я думаю, що у Франції.

Учень 2- Вірно. А тепер дуже складне завдання. У кого на день народженні я була у суботу.

Учень 1- У Ані з 6-А класу.

Учень 2- Ну ти і розумна. А ще одне запитання. За якою адресою проживає моя бабуся.

Учень 1. Вулиця Вернигори 25. 

Учень 2. І звідки ти все це знаєш, я про це тобі ніколи не розповідала.

Учень 1- Так ти у інстаграмі фотки викладаєш. А там ще й підписи є і підв’язка до карти.

 

Ведучий 1. Правило№3.Не викладайте особисту інформацію про себе, своїх рідних, друзів і знайомих в Інтернеті.

 

Сценка 4.Виходить на сцену два учасника. Один з них дістає телефон.

Учень 1. -Диви-но! Які жахливі фотографії в неї! Вона що зовсім не вміє фотошопити фотки чи що?

Учень 2. -А й правда! Фоточки не дуже… Та й сама вона дивна якась.

Учень 1. -В мене є ідея! Давай їй напишемо щось. Ну типу пожартуємо!

Учень 2. -Давай! Напиши що вона дивна і виставляє дивні фотографії.

Учень 1. -Так…є! Написала та відправила.

На сцену виходить третій учасник. Дістає телефон та читає повідомлення.

Учень3. -Так,так,так… Ну привіт! Що фотографії дивні і сама я дивна так?

Перший та другий учасник починають виправдовуватися.

Учень 1. -Ні, ні, ні! Що ти? Це ж просто жарт.

Учень 2. -Ну так! Жарт. Помилка. Ти зовсім не дивна.

Учень 1. -І фотки в тебе чудові.

Учень 2. -Так.

 

Ведучий2 .Правило№4.Не ховайтеся за анонімністю екрану комп’ютера. Не кажіть того, що не могли б сказати людині в обличчя.

 

Сценка 5. На сцену виходить один учасник. Дивиться в телефон та нічого не помічає.

До нього підходить інший учасник.

Учень 2.. -Привіт!

Учень 1. -Привіт!-не відриваючись від телефона говорить перший учасник.

Учень 2.. -Як справи?

Учень 1. -Чудово…..Стривай!Ти хто такий? Ем….Ми ,хіба, знайомі?

Учень 2.. -Ну взагалі ні. Але можна сказати,що- так.

Учень 1. -Вибач. Не пригадую.

Учень 2.. -Ти мене додала ‘’в друзі’’в Вконтакті минулого тижня. А я тебе впізнав по фото.

Ведучий 1. Правило№5.Додавайте ‘’у друзі’’ тільки тих, кого дійсно знаєте: навіть якщо це друзі ваших друзів, але особисто ви не знайомі, краще зайвий раз перестрахуватися.

 

Сценка 6. Виходять на сцену два учасника.

Учень 1.-Ми сьогодні так класно погуляли. Давай сфотографуємося. На пам'ять.

Учень 2. -Але я не дуже люблю фотографуватися. Я навіть, на свою сторінку не викладаю жодних фотографій. Не хочу аби в Інтернеті хтось чужий дивився мої фото.

Учень 1.--Ну будь ласочка! Я особисто для себе сфотограіцю.

Учень 2. -Ну…добре. Давай вже одну фотографію і все!

Учень 1.--Чудово!Дякую!

Учень 2. -Нема за що. Ну що ж мені вже потрібно йти. Бувай!-учасник іде зі сцени.

Інший учасник роздумує.

Учень 1.--Вау!Яке класне фото! Точніше яка я гарна на цьому фото. Нажаль, не можу викласти цю фотографію… Але ж вона чудова. Ну я гадаю, що через одненьке фото вона не образиться. Викладу його в Інтернет.

На сцену виходить учасник. Дивиться в телефоні , що виклали фото з ним.

Учень 2. -Вибач, але б ти не могла видалити це фото. Я не хочу аби мої фото були в Інтернеті.

 

Ведучий 2. Правило№6. Вашим друзям слід питати вашого дозволу, перш ніж завантажувати фотографії з вами або позначати вас на фотографіях в соціальних мережах. Не бійтеся сказати їм про це, і самі теж дотримуйтесь цього правила.

Вірш з сайту http://probapera.org/publication/13/20825/internet.html автор Антоніна Грицаюк

ІНТЕРНЕТ


Заснувала увесь світ,

Тонка павутина,

Не важливо скільки літ,

Старий чи дитина.

 

Інтернет взяв у полон,

Мов павук той муху,

Забувають геть про сон,

І не чути й духу.

 

Книги давно відійшли,

Газети, журнали,

Забавку собі знайшли,

Хоч ніч не доспали.


 

Крутять інтернет усі,

Геть, що заманеться,

Збігла каша, то пусте,

Дитя переб’ється.

 

Мами, тати, дідусі,

Немов одуріли,

Зависають там усі,

Лайкають щосили.

 

Там з усього світу бруд,

Як кому живеться,

Зависає геть весь люд,

Може це минеться?


Ведучий 1.Отже, ми прослухали та переглянули декілька правил безпечного користування Інтернетом. Тепер давайте подивимося відео про «Найжахливіший тиждень Петрика» Відео 2. https://youtu.be/CmD5TzdTbF4

Ведучий 2. Можливо і серед вас є такі Петрики? Ви вже знаєте можливі наслідки такої поведінки і ми наіємось, що тепер жодного такого «Петрика у нашій школі не буде. Давайте послухаємо ще одну казку. Відео 3.

Ведуча 1. Бачите скільки є правил у віртуальному світі. І звісно це тільки деяка їх частина. Тож будьте зваженими, розумними і обачливими, коли користуєтеся інтернетом.

Ведучі. До нових зустрічей!

 

Використані джерела:

1. Проба пера. http://probapera.org/publication/13/20825/internet.html

2. Відео https://youtu.be/bkh0w6_ViRg

3. Відео https://youtu.be/CmD5TzdTbF4

 

 

 

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку