1 червня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність як структурний компонент у траєкторії професійного самовизначення учнів

Конспекст уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень"

Про матеріал

Конспекст уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень" пов'язаний з Презентацією уроку з інформатики для 2 класу на тему: "Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень". Рекомендовано використовувати як єдине ціле. В презентації використовуються звукові вправи для очей, цікаві фізкультхвилинки, патриотичного напрямку прслів'я.

Перегляд файлу

Інформатика. 2 клас.  Згідно з навчальною програмою (оновленою в 2017 році) інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів:

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html  2017-2018 н.р. 

 

Інформатика. 2 клас.

Тема  уроку 19: «Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень»

Цілі уроку:

Навчальні: ознайомити з Пристроями для створення та опрацювання графічних зображень , навчити створювати графічні зображення за допомогою графічного редактора;

Розвивальні: розвивати логічне мислення, планувати свою діяльність, спонукати до аналізу своїх дій;

Виховні: виховувати інтерес до предмету інформатика, уважність, патріотичні настрої.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація до уроку, проектор, підручник.

Програмне забезпечення: графічний редактор Tux Paint.

Хід уроку:

  1. Організаційний етап.

Учитель привітається, налаштовує учнів на увагу, перевіряє готовність до уроку, відмічає відсутніх.

  1. Актуалізація опорних знань. (Слайд 3)

Фронтальне опитування:

Дайте загальну назву таким поняттям:

             Шапка, пальто, рукавиці, шуба. (Зимовий одяг)

             Крісло, стіл, стілець, шафа, диван. (Меблі)

             Сокира, молоток, пилка, викрутка. (Інструменти)

             Принтер, клавіатура, системний блок, монітор, миша. (Комп’ютер)

  1. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд 4, 5)

Робота в парах. (Роздатковий матеріал)

Об’єднай назви пристроїв у групи пристрої вводу та пристрої виводу інформації

Монітор

Сканер

Клавіатура      

Модем

Миша

Принтер

  1. Вивчення нового матеріалу. (Слайд 6,7,8,9)

Демонстрація пристроїв. Бесіда учителя про призначення пристроїв.

  1. Фізкультхвилинка. (Слайд 10)

Встали рівно біля парт, починаємо наш старт.

Руки вгору, руки вниз, подивились пильно скрізь.

Головою покрутили, потім разом всі присіли.

Піднялись, понагиналися і здоровими зосталися.

  1. Засвоєння нових знань, формування вмінь.

1) Робота з підручником. С.130 (Слайд 11, 12 ) Фронтальна та індивідуальна робота.

2) Робота за комп’ютером. (Слайд 13-17). Індивідуальна робота.

      7. Вправи для очей. (Слайд 18) Фронтальна робота.

      8. Рефлексія. (Слайд 19, 20) Фронтальна робота.

           1)Допоможіть зібрати розсипане прислів’я. (Слайд 19)

У світить і сторонці не чужій так сонце.

(Відповідь: У чужій сторонці не так світить і сонце.)

           2) Запитання:

  • Що вивчили на уроці?
  • 2. Як називається програма для малювання?
  • 3. Чого ви навчилися під час роботи за комп’ютером?
  • 4. Що сподобалось на уроці?
  • 5. Що було важко?

 

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку