Конспект уроку з інформатики 2 клас на тему: "Створення зображень. Зображення з геометричних фігур"

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики 2 клас на тему: "Створення зображень. Зображення з геометричних фігур" пов'язаний з представленою Презентацією уроку з інформатики 2 клас на тему: "Створення зображень. Зображення з геометричних фігур". У Конспекті з подробицями йдуть пояснення до Презентації, внесені ребуси, їх розв'язки, записана хвилинка-цікавинка, бесіда з учнями, робота з підручником - розв'язок логічних задач Для кмітливих (за певною сторінкою), представлений алгоритм роботи за комп'ютером. Конспект бажано використовувати разом з Презентацією..

Перегляд файлу

Інформатика. 2 клас.  Згідно з навчальною програмою (оновленою в 2017 році) інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів:

http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html  2017-2018 н.р. 

 

Інформатика. 2 клас.

Тема уроку 21: « Створення зображень. Зображення з геометричних фігур»

Цілі уроку:

Навчальні: продовжити знайомство з  графічними редакторами,  формувати вміння створювати та опрацювати графічні зображення, навчити створювати графічні зображення з геометричних фігур;

Розвивальні: розвивати логічне мислення, творчу уяву, спонукати до самостійності;

Виховні: виховувати зацікавленість до предмету інформатика, уважність, патріотичні настрої.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація до уроку, проектор, підручник, роздатковий матеріал до роботи з комп’ютером.

Програмне забезпечення: графічний редактор Paint.

Хід уроку:

1. Організаційний етап.

Учитель привітається, налаштовує учнів на увагу, перевіряє готовність до уроку, відмічає відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань. (Слайд 3,4, 5)

Фронтальне робота. Розгадайте ребуси. (Слайд 3,4,5,6)

(Держава) (Слайд 3)

(зображення) (Слайд 4)

(геометрія) (Слайд 5)

Хвилинка -цікавинка. Геометрія — одна з найдавніших наук.

Геометрія в первинному значенні — наука про фігури. А які ви знаєте геометричні фігури? (Відповіді: квадрат, коло, овал, трикутник, прямокутник,..)

(фігури) (Слайд 6)

 

3. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд 7)

Бесіда.

Як називаються програми, за допомогою яких створюються графічні зображення?

(Графічні редактори)

Які ви знаєте графічні редактори?

(Paint, Tux Paint, Scratch).

У кожного редактора на екрані монітора є своя піктограма. (Слайд 8)

4. Вивчення нового матеріалу. (Слайд 9,10)

Бесіда з демонстрацією.

   Сьогодні ми познайомимося з редактором Paint, який э, мабуть, на ваших домашніх комп’ютерах. Хто з вас вже знайомився вдома з цим графічним редактором? Ті, хто знайомився, будуть моїми помічниками. Всі графічні редактори схожі один на одного. Ви вже дуже добре засвоїли графічний редактор Tux Paint і вам не буде складно опанувати Paint. Давайте уважно роздивимося, де знаходиться графічний редактор Paint і  який вигляд має його поле для малювання. (Слайд 9)

   Як і всі графічні редактори, Paint має панель інструментів (Слайд 10). Ви бачите знайомі інструменти (палітра, пензлики, олівці, геометричні фігури…)

5. Фізкультхвилинка. (Слайд 11)

Шумить вітер, шумить ліс. Тихо лісом ходить лис.

Заховався зайчик в кущ. Із куща піднявся хрущ.

Не хитайте ви куща, не лякайте ви хруща.

Хай росте угору ліс, не чіпа хай зайця лис.

Тільки вітер: “Шу-шу-шу!”

Сядьте тихо, вас прошу.

6. Засвоєння нових знань, формування вмінь.

1) Робота з підручником. С.142 (Слайд 12 ).  Запитання для кмітливих.

Робота в парах.

  Багатоніжка на першу ногу надягнула одну шкарпетку. На другу – дві шкарпетки, на третю – три і так далі. Всього вона наділа 28 шкарпеток. Скільки ніг у багатоніжки?

н - ш

1 - 1

2 -  2

3 -3

4 - 4

5 - 5

6 - 6

7 - 7

Всього: 28 шкарпеток

 (1+2+3+4+5+6+7=28; 7 ніжок)

2) Робота за комп’ютером. (Слайд 14-17). Індивідуальна робота.

Правила безпечної поведінки при роботі за комп’ютером  (ланцюжок). (Слайд 14)

Завдання для роботи за комп’ютером:

  1. Запустити графічний редактор Paint.
  2. За зразком (Слайд 16), що знаходиться на комп’ютерному столі, створити малюнок мамі до свята 8 березня.
  3. Зберегти малюнок (Слайд 17) у своїй папці з ім’ям файлу МАМІ.
  4. За бажанням можна підписати побажання своїй мамі, вітання на створеній листівці.

Демонстрація учителя, як здійснити  практичну роботу.

      7.              Вправи для очей. (Слайд 18) Фронтальна робота.

      8.              Рефлексія. (Слайд 19) Фронтальна робота.

  1. Як називаються програми для малювання?
  2. Що вивчили на уроці?
  3. Чого ви навчились під час роботи за комп'ютером?
  4. Що сподобалось на уроці?
  5. Що було важко?
docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
4299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку