ОНЛАЙН НАВЧАННЯ РОЗПОЧАЛОСЬ У 1960 РОЦІ, КОЛИ ДОНАЛЬД БІТЦЕР, ЛАБОРАНТ УНІВЕРСИТЕТУ ІЛЛІНОЙСУ, СТВОРИВ ПЕРШУ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ПІД НАЗВОЮ PLATO. СПОЧАТКУ ПРИСТРІЙ БУВ РОЗРОБЛЕНИЙ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ОСВІТИ, АЛЕ ЗАВДЯКИ ІННОВАЦІЙНИМ МОЖЛИВОСТЯМ РОБОТИ В МЕРЕЖІ ВІН ШВИДКО СТАВ ОСНОВОЮ ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ ТА ІНТЕРНЕТ-СПІЛЬНОТ.
ПЕРЕВАГИ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ1. ВИКОРИСТАННЯ ПЛАНШЕТІВ ЗАМІСТЬ ПАПЕРОВИХ ПІДРУЧНИКІВ.2. ЗАСТОСУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ ТА МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ.3. ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. 4. НАВІТЬ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА КОМУНІКАЦІЙНІ ПЛАТФОРМИ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВИМИ ЗАВДАННЯМИ ТА ПРОГРАМАМИ.
ВЧЕНІ ВВАЖАЮТЬ, ЩО ЦИФРОВЕ НАВЧАННЯ МАЄ БЕЗЛІЧ ПЕРЕВАГ ПЕРЕД ТРАДИЦІЙНИМИ ОСВІТНІМИ МЕТОДАМИ.ІНСТРУМЕНТИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ ДОЗВОЛЯЮТЬ УЧНЯМ РОЗВИВАТИ ЕФЕКТИВНІ НАВИЧКИ САМООСВІТИ. ЦИФРОВЕ НАВЧАННЯ ПОКРАЩУЄ МОТИВАЦІЮ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УЧНІВ. ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ ЗАЛУЧАЮТЬ ВИХОВАТЕЛІВ ТА БАТЬКІВ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ.